1 € 1 USD 4,1999duminică 19 sep 2021
Versiune
Mobile
Buc - Constanta a fost 'modernizata' recent
Gryphus [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 19:50
+5/25
dar noi defilam pe sub arcul de triumf, sarbatorim
Ce-au merele cu perele?
liviu.n [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 21:11
-6/16
Bre' matale esti OK? Pai ce treaba are calea ferata cu deraiatul unei garnituri de vagoane, cel mai probabil obosita? Scrieti asa ca sa va aflati in treaba, vai de capul nostru mergem din ce in ce mai bine, analfabeti functionali la tot pasul...
Dar, asa e
Gelu Balsam [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 21:12
+10/18
Insa mecanicii conduc aiurea. Uita-te si tu, asta a intrat in depasire desi linia era continua. Dubla continua.
Nu chiar
valerh [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 21:48
+1/7
Tocmai gara Fetesti nu era modernizata. Poti s avezi in alte filmulete ca aici trenurile reduceau viteza
Linie distrusa de marfare private!
Rower [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 22:35
+5/13
Statul investește bani în reparații și marfarele private, supraincarcate și din care curg piesele pe sine, distrug calea ferată.

In doua zile consecutive, un marfar a avariat linia pe 5 km pentru ca mecanicul nu și-a dat seama ca unul din vagoane a deraiat iar pe urma, a doua zi, alt marfar, supraîncărcat și fără revizii, a deraiat.

Vezi:
https://observatornews.ro/social/animatie-grafica-cum-a-deraiat-trenul-de-marfa-pe-cea-mai-moderna-linie-de-cale-ferata-din-romania-pentru-care-sa-cheltuit-un-miliard-de-euro-429770.html

Citat:
"Magistrala București - Constanța este blocată la intrare în stația CF Fetești, pe ambele sensuri de circulație, din cauza deraierii a cinci vagoane din compunerea unui tren de marfă, care aparține operatorului ROFERSPED."
Nu toata linia a fost modernizata
Feroviarul [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 22:57
+3/5
Deraierea marfarului s-a produs la iesire din statia Fetesti spre Bucuresti, pe o zona nereabilitata. Din ce stiu, statia Fetesti (ca si Ciulnita) nu a fost modernizata din cauza unor litigii dintre CFR si constructor, litigii care dureaza de ani buni si care nu au fost solutionate nici azi. Cauzele probabile ale deraierii sunt ori probleme la linii (cel mai probabil) ori la vagoane (cum a fost si in urma cu 36 de ore la deraierea de la Dorobantu). AFIGER va investiga cazul si probabil va emite prin AFER un comunicat preliminar.
Alta belea pe langa deraierea aia...
Feroviarul [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 23:05
+1/3
...in jurul orei 19 intre statiile Cernavoda Pod si Dunarea (spre Fetesti) s-a produs un deranjament la linia de contact (cea care alimenteaza cu curent locomotivele electrice). De la ora ~19 stationeaza in Cernavoda 3 trenuri (pentru Buzau, Oradea si Galati), de la ora ~20:30 in Saligny stationeaza 3 trenuri (2 pentru Bucuresti si 1 pentru Fetesti), de la ora ~21:30 in Mircea Voda stationeaza 2 trenuri (1 pentru Timisoara si 1 pentru Arad) iar in Medgidia mai stationeaza 1 tren (pentru Iasi). Deci pe langa intarzierile cauzate de circulatia pe rute ocolitoare, se mai adauga ore bune de intarziere cauzate de deranjamentul din zona Cernavoda...
Dupa cum tot rezistu' stie...
newlook [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 23:08
-1/11
Aferim: niciodata n-a fost vreo legatura intre starea sinelor si deraierea unui tren...preopinentul tau e sigur rus, ciuma rosie si analfabet functional.

Dupa cum tot rezistu' stie...rotile trenului E (!!!) rotunde si suprafata lor e PiErPatrat. Totul e bine si merge rotund cand se invarte pe PiEr...dar cand ajunge la Patrat, hop, sare trenul de pe sine!

Rusii si ciuma rosie zicE altfel, da' ei E prosti si nu stiE matematica!
Nenea Drula
salvatore [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 23:11
-2/14
... trimite-le oamenilor aia sechestrati in trenuri niste pachete cu mancare si ceva apa plata. Iar daca tot te dai mare boier si mare Mester Manole in drumuri si cai ferate, da-le si-o bere ca sa-ti faca si-o manea. Vai de steaua de te-a luminat.
cam veche
di livio [utilizator], Miercuri, 21 iulie 2021, 23:32
-6/8
.
luminatul
atc [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 7:24
+1/5
Da, da ce frumos ne zambeste cand mai platesete un S.F. pentru parandaraturi ! Da' si la multiplele inaugurari de autostrazi ( adica zero in 7 luni)
OPSY!
mike123 [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 8:00
-4/6
In China se inaugureaza trenuri care merg cu 600km la ora! Niste nenorociti comunisti, cu care REFUZAM sa facem business......ca asa a zis marele licurici!
mai era un privat care a distrus un pod
natbl73 [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 8:14
-1/3
acum n'eshte ani
ok, era baut si nimeni nu i-a zis ca nu e bine sa intre pe linia aia, putreda
am vorbit cu uica
natbl73 [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 8:18
-2/2
uica ilici
el a vorbit cu minerii
le planteaza aia si panselute
chiar analfabeti functionali
credinciosul [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 8:23
-1/5
pai daca arunci 2% din pib pe vechituri si misiuni de paza unde a intarcat mutu iapa,te dai peste cap cu trenul,ca bugetul nu e elastic,daca iei pt aparare,pt pensii speciale,vei moderniza 5 km de cale ferata in loc de 500!
intelegi matale?
Privatul ala...
Feroviarul [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 9:52
+1/1
...nu era chiar orice fel de privat...Acolo, la Carcea, pe langa Craiova, a deraiat pentru ca a intrat pe o linie unde....nu mai era linie (pe pod). La fel si atunci circulatia intre Craiova si Bucuresti a fost deviata prin Piatra Olt-Pitesti dar deranjul a durat mai mult decat a durat acum la Fetesti.
Usor ambigua...
Feroviarul [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 9:56
+3/3
...notiunea aia de "tren"....trenul in sine inseamna locomotiva+vagoane sau rama electrica sau automotor. Ce inaugureaza chinezii eu l-as numi mijloc de transport, nu tren. E vehicul tip MAGLEV care circula pe o cale de rulare care nu are nicio legatura cu sistemul clasic roata-sina folosit de trenurile conventionale...Din ce stiu, pe sistemul clasic roata-sina recordul de viteza este si acum de 574 km/h, la SNCF in Franta. Pe sistem MAGLEV teoretic se poate ajunge si la 800 km/h poate si mai mult dar repet, e vorba de alt sistem, nu de tren asa cum il stie lumea.
i-am scris lui Drula
credinciosul [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 10:01
0/4
sa puna cantare la toate trecerile peste Dunare cum era inainte cand faceau treaba asta cei de la drumuri,se circula frecvent cu 40 to incarvcatura,si cred ca supratonarea se face si pe vagoane,desi au obligatia sa le cantareasca,dar 2 note de cantar,o fi bine?
e habarnist omul,nu-i de meserie,pana ce se prinde ,iese de la guvernare!
Doua drepte paralele
Gelu Balsam [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 10:59
+2/2
Au atat de multe caracteristici in comun incat iti e si mila de ele ca nu le e sortit in viata sa se intalneasca.
Titlul e usor exagerat...
Feroviarul [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 13:57
+1/1
...pentru ca la calea ferata (ca si in alte sisteme de transport) circulatia se face dupa niste reguli clare, care se respecta, spre deosebire de traficul rutier unde ati vazut ce s-a intamplat zilele trecute in zona Medgidia...Deci faptul ca graficele de circulatie ale trenurilor nu se mai respecta si ca sunt intarzieri din cauza unor evenimente feroviare n-ar trebui sa genereze un astfel de titlu HAOS PE CALEA FERATA. Cititorul obisnuit ce intelege prin haos ? Ca fiecare tren pleaca si circula dupa cum vrea mecanicul de locomotiva, nasul sau calatorii ? Ce inseamna pana la urma HAOS ? Pentru orice conditii aparute existe reglementari clare dupa care se face circulatia trenurilor...Cat despre "mai multe trenuri vor fi anulate", iarasi e usor eronata/incompleta exprimarea, in conditiile in care asa-zisele trenuri anulate au circulat compuse cu alte trenuri, deci nimeni n-a ramas prin statii cu gura cascata, ca s-au anulat trenuri...inca o data FELICITARI pentru Regionala CF Constanta pentru mobilizare si redeschiderea destul de rapida a traficului pe ruta directa Bucuresti-Constanta.
paralele
atc [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 20:12
+3/3
Ba, io-te ca la Fetesti se-ntalnira!
Si totusi
Gelu Balsam [utilizator], Joi, 22 iulie 2021, 22:02
+1/1
Paralele se mai pot intalni si in portofel :)
paralele
atc [utilizator], Vineri, 23 iulie 2021, 8:13
+1/1
....din ce in ce mai rar; in schimb, alea ale CFR au intalniri tot mai dese.
comenteaza