1 € 1 USD 4,1843sâmbătă 24 iul 2021
Versiune
Mobile
Iar si din nou
Dogul [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 13:56
+14/14
Prețurile la tren sunt mult mai mici decât in alte state UE, este adevărat. Dar serviciile CFR sunt mizerabile. Vor sa crească tarifele si sa investească din banii respectiv in dezvoltare? Greu de crezut, din moment de statul a tot pompat bani in CFR, dar serviciile si restul au ramas mizerabile de-a lungul vremii.
conditiile sunt atat de bune ...
Dr.Mythnick [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 14:01
+7/11
conditiile sunt atat de bune ... de ce sa cumperi bilete, cand toata lumea cumpara in continuare de la nas.

Cumperi bilet la clasa 1 pe Bucuresti-Pitesti... toti tiganii merg fara bilet oricum la clasa 1. Nasu' e idiot... ce conteaza?
Rata inflatiei...
Thexy [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 14:16
+6/6
... este compensata de scaderea constanta a calitatii serviciilor oferite - lipsa curateniei si a hartie igienice la toalete, viteza cu care se circula, intarzierile care au fost introduse in orarul de circulatie, samd.
Pe de alta parte marirea tarifului se va reflecta doar in buzunarele "nasului" pentru ca oricum din putinii calatori pe care (inca) ii au, doar o minoritate mai cumpara bilet.
Fondurile UE si banii sa dezvolte feroviarul
mihaiAlt [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 14:34
+3/5
Tot vestul Europei e plin de cai ferate cu trenuri rapide, orar la minut, statii dese, vagoane curate.

La noi avem doua idei fixe ca 'romanului ii place cu fundu' in masina' si ca 'nu facem statii in camp'. Pai daca faci statie langa un cartier mai mic de case el se dezvolta. Nu asta e si ideea sa dezvolti infrastructura intai in loc sa te astepti mereu ca oamenii sa faca pe banii lor si casa, utilitati, dezvoltarea si urbanizare?

Daca nu faci statii, nu investesti atunci tii orasele inghesuite, blocate, poluate si calea ferata fara calatori? Si te plangi ca nu ai trafic si trebuie sa cresti tarifele ca sa fie rentabil.
Ruta Bucuresti Nord-Bacau cu CFR Calatori
stani [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 14:50
+7/9
De 20 de ani, de cand fac ruta Bucuresti-Bacau, ma lovesc de aceleasi probleme:

- vanzatorii ambulanti de ziare si carti care urca in tren imediat ce acesta este tras la peron;
- cersetorii (invalizi, surdo-muti, copii sau adulti) care urca in tren din Gara de Nord/ Ploiesti/ Buzau s.a.m.d. (pe unii ii stiu de cel putin 10 ani);
- vanzatorii ambulanti de produse alimentare care se perinda prin vagoane;
- jegul de pe scaune, ferestre, perdele si mai ales infectia din WC-uri;
- mirosul statut din vagoane (un amestec de miros de motorina, urina si transpiratie);
- caldura insuportabila din vagoane (atat vara cat si iarna) sau frigul insuportabil din lunile de iarna;
- limitarile de viteza sau opritul in camp;
- meltenii care se intorc de la munca sau de la furat din tarile occidentale, si care au impresia ca trenul le apartine (tot drumul consuma alcool, vorbesc tare, asculta manele);
- locurile de pe bilet care nu corespund cu locurile din vagoane (uneori, odata urcat in tren, afli cu stupoare ca locul de pe bilet nu exista in realitate).

OK, mariti tariful, dar calitatea serviciilor cand o imbunatatiti?
.
Annona [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 15:06
+9/9
Biletele la CFR sunt oricum duble fata de ale operatorilor privati. Ciudata aceasta declaratie, ca " toţi operatorii feroviari de călători, indiferent de capital de stat sau privat, au solicitat acest lucru.". In primul rand ca operatorii privati pot sa isi scumpeasca biletele si fara acordul Ministerului sau al CFR... si in al doilea pentru ca biletele lor sunt oricum mai ieftine, iar Softrans le-a si ieftinit recent.
Foarte dubioasa declaratie.

Oricum, singurul lucru mai jegos decat un tren CFR.. este o toaleta dintr-un tren CFR :))))
Sper ca gratuitatea perpetua pentru studentasi...
newlook [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 16:50
0/4
Sper ca gratuitatea perpetua pentru studentasii...de pana la 45 de ani s-a mentinut.
Acum cativa ani, cand am fost in Romania, (probabil intr-un moment de nostalgie), am zis sa iau trenul, sa vad cum mai e.
Era vineri pe la ora 10 am, trenul era pe la 3 pm, dar n-am putut lua bilet din cauza "gratuitilor", studentii care umplusera deja trenul. Am renuntat, bineinteles; m-am intors la masina inchiriata.
Eu am prins loc
Milka Man [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 18:47
+2/2
la "clasa 1", dar am constantat ca eram singurul care cumparare de fapt bilet, restul erau studenti, angajati CFR si pensionari. Iar mizeria....wow, trenul ala nu cred ca vazut apa si detergent de cand a fost fabricat (si era unul din alea noi). Tot la masina inchiriata am ajuns si eu.,..
comenteaza