1 € 1 USD 4,0034sâmbătă 23 ian 2021
Versiune
Mobile
RUSINE!
A.Corneliu [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 17:16
-49/149
RUSINE democratiei americane care a colaborat la fraudarea alegerilor, aducand la presedentie pe senilul Biden si pe comunistoida Kamala Harris.
Trump nu a condus nicio actiune violenta, este inca un mijloc de a intimida dreapta conservatoare, pe langa astuparea gurilor pe retelele de socializare.
Si cine a invins de fapt in aceste "alegeri"? China.
O vom vedea si simti in urmatorii ani.
What's the point
Mazeta [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 17:19
-17/119
Unii s-ar putea întreba: Ce rost mai are să-l acuzi pe Trump cu câteva zile înainte de a-și încheia mandatul? Ce sens are să blochezi accesul la internet unui om de 74 de ani? Ce importanță are să blochezi afacerile unui multimilionar în dolari?

Răspnsul este simplu, mesajul este clar: Dacă putem cu Trump, oricui îi putem face asta!!
Circ mediatic al marxismului "democrat"
animatron [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 17:37
-19/101
Maxima ipocrizie si minciuni grosolane, destinate propriilor electori ai Partidului (Socialist) Democrat si care vor contribui la amplificare dezbinarii in societatea americana.

La fel a fost cu "Rusiagate", un esec lamentabil al stangii de tentativa "legala" de a schimba rezultatele din 2016, pe baza unei teorii a conspiratiei plecata de la un agent dublu care acum si-a retras mare parte din acuzatii (exista ancheta contra "Rusiagate").

Acum nici macar nu se mai obosesc acesti "socialisti democratici" sa inventeze probe, nu exista nimic la dosar, nici o infractiune penala dovedita, vor doar sa profite de un "momentum" dar vor esua inca o data.

Nu exista nici o "incitare la violenta" in discursul din 6 ianuarie a lui Trump, dimpotriva. La fel si ulterior, presedintele a cerut acelor cateva sute de manifestanti care-si faceau selfie-uri cu politistii la Capitoliu sa paraseasca cladirea si sa nu accepte violenta.

Unii se bucura prosteste de instaurarea oficiala a cenzurii in USA, desi e condamnata foarte clar de oameni ca Navalnai, cancelara Merkel sau liderii Frantei.

Se pare ca acesti ignoranti nu inteleg unde conduce totalitarismul acestei stangi demente care a lansat teoria aberanta ca USA are un presedinte pus de Rusia sau care arunca cu acuzatii nedovedite nicaieri in nici un tribunal american.

Adeptii noului totalitarism american de inspiratie chineza (control social al maselor, control de stat si partid in economie) vor primi efectul bumerang in anii ce vin, asa cum gaunosenia numita Obama a dus la alegerea lui Trump.

Vor fi ani de lupta continua impotriva manipularii mediatice ridicate la nivel de politica de stat, a cenzurii Big Tech, a imposturii unui guvern in care "genul" si "rasa" vor conta mai mult decat "meritul".
Despre ce faudare vorbesti ?
Dilematic [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 17:55
+24/88
Trump a initiat 62 de procese judiciare acuzand "fraude" electorale, toate fiind respinse de justitie, din lipsa de dovezi !
Procedura de acuzare continuata si dupa
Dilematic [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:02
+20/64
terminarea mandatului la 2O ianuarie vizeaza scoaterea definitiva a lui Donald Trump din viata publica si impiedecarea acestuia sa mai candideze vreodata la demnitati publice in SUA.
din seria
TrickyWicky [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:04
-8/52
hotul striga hotii
Socialistii si liberalii vor toata puterea in USA
animatron [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:09
-17/85
Casa Alba (controverse asupra rezultatului), Camera Reprezentantilor (castigata la limita, cu doar cateva mandate), Senatul (unde este egalitate cu dreapta dar neomarxista Harris va inclina balanta cu 1 vot), toate pe mana unei stangi revansarde, ipocrite, plina de ura contra a acea jumatate din America considerata "rasista" si "deplorabila".

Mass-media, universitatile, Big Tech, si ele sub control ideologic stangist.

Unii au impresia ca e doar ceva temporar si ca "democratia" va rezista, ca e doar o chestie pentru a-l dobora pe Trump.

E mult mai profund ce se intampla in USA de cativa ani, a inceput in ultimii doi ani ai primului mandat Obama, un atac al extremei stangi asupra "capitalismului" si "statului de drept".

"Capitalismul" e neconvenabil pentru marxisti pentru ca incurajeaza excelenta, competitia, concurenta intre indivizi, grupuri sociale, companii.

Ori asta inseamna ca permanent se va observa ca unii reusesc prin merit, prin munca si invatat si ii vor lasa in urma pe aia mai prosti si mai lenesi.

Asta inseamna si ca nu poti accepta ca o corporatie Big Tech sa aiba monopol, ci trebuie sa lasi libera concurenta pentru companii similare, deci trebuie sa accepti sa existe "Parler", "Gab" sau "Signal" (ceea ce nu vor marxistii americani si nici P(S)D-ul din USA).

"Statul de drept" ii impiedica pe marxisti sa preia putere "pe strada", sa impuna agenda lor ideologica "de gen" sau "anti-rasism" fara sa fie un control judecatoresc.

"Statul de drept" inseamna ca o Curte Suprema nedominata de progresisti (cum a fost in ultimii 40 de ani) ar putea decide sa limiteze avortul, sa interzica Facebook sa suspende arbitrar conturi, sa nu permita "cancel culture" si cursurile rasiste de "dezalbire".

Veti vedea masuri anti-capitaliste botezate "solidaritate" sau "lupta contra incalzirii climatice".

Veti vedea masuri contra statului de drept pentru a limita pedepsirea penala a celor care agreseaza cetatenii ce resping de ex. ideologia de tip "woke".
Vinovatia lui Trump este probata
Dilematic [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:09
+13/77
chiar de propria cuvantare la ultima adunare publica din 6 ianuarie, in care a instigat sustinatorii sai la insurectie impotriva Congresului SUA aflat in sesiune la Capitoliu !
Politica nu s-a adaptat acestui secol
Klaus_ [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:10
+12/72
Daca politica nu se adapteaza secolului 21, e foarte clar ca democratia se va duce pe apa sambetei in 10-20 de ani. Daca in Statele Unite s-a putut, oriunde va fi posibil! Un isteric mediocru, dar plin de bani, care misca prostimea cu ajutorul retelelor de socializare folosindu-se de niste rationamente nationaliste - populiste care au franturi de adevar dar care duc la o concluzie gresita, ce poate genera emotie sau chiar furie... Asta este Donald Trump. Si era cat pe ce sa castige si al doilea mandat in cea mai puternica tara a lumii. Maine poate sa apara unul in Germania, Marea Britanie sau Franta. Sau sa apara altul in State. Va fi un Hitler al secolului XXI. Modul in care se face politica in lumea civilizata ori se adapteaza secolului asta, ori democratia va ajunge o poveste de adormit copiii.
premiera
victor L [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:19
-9/27
in SUA, dar noi sintem protocronisti :D
stai asa
transpenibilus [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:22
+11/59
La puscarie cu oranjutanul, LOCK HIM UP!!!
scopul e sa il impiedice sa candideze in 4 ani
Kivek [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:23
-12/80
asta vor, sa-l opreasca sa mai candideze peste 4 ani.

ca altceva NU au ce sa ii faca. si oricum e nevoie de votul a 2/3 din Senatori pt a putea sa-l blocheze deci foarte putin probabil sa se intample

e circ pt fanaticii care cred in CNN
Executie exemplara
mireb [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:24
-12/82
Asa de tare i-a deranjat Trump, asa de tare a scormonit cuibul de viespii. Altfel nu se explica de ce vor sa-l distruga total.
America
Arminius [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:28
-4/74
asa ai ajuns?
Sa fie considerati baietii buni cei ce ard steagul SUA si rai cei ce-l poarta cu mandrie?
Scena arderii steagului SUA am vazut-o in Iran, Palestina, dar sa fie "aplaudata" de lideri americani?
Costul va fi mare. Din pacate va fi un cost pe care il vom plati si noi.
Mai ales
MAGArusul [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:35
-10/34
Ca la asa o problema importanta sala de mai mult goala.
poti sa citezi exact?
AliKimiku [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:37
-9/53
Asa, ceva demn de o instanta! Fiindca sunt sigur ca ai dreptate dar vreau sa aud exact fraza/frazele, propozitia, etc.
Rusine tie!
Alui [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:52
+20/72
Democratia inseamna cand cineva care nu-ti convine tie castiga alegerile. Statul de drept insemna cand disputele se rezolva la tribunal, nu prin intimidare, linsaj, crima (e vorba de politistul ucis).
Nu intelegi asta, esti slab cu duhul!
Drumpf e terminat!
moto33 [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:53
+3/45
.
Rezista!
Alui [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:54
+17/51
Controversele asupra Casei Albe au fost lamurite de justitie. Nu mai sunt controverse decat in capul idiotilor.
La asta s-a ajuns?
Alui [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:57
+12/62
“ Unii republicani „spun că vor să voteze pentru punerea sub acuzare dar se tem cu adevărat pentru viețile lor și ale familiilor lor”, potrivit aceleiași surse care afirmă că președintele Trump încă încearcă să intimideze congresmeni republicani și la o săptămână după violențele din 6 ianuarie.”

E la fel ca pe timpul lui Stalin.
Plate va mai
Observatory [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:02
-8/38
Dăruiește Comuniștii chinez al doilea val de virusuri , au mai rămas mulți lilieci care pot fi sacrificați pentru binele socialismului .
Mici
mmmircea [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:14
-9/39
a zis ca i-a dat mesaj nenci the mab queen s-o faca pe misteriosul. El ii face cu ochiu, ea ii face semn cu degetul pe nas. Intre timp, la Beijing s-a deschis sampania.
Fa un efort si nu ataca comentatorul
Luk [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:14
-16/56
Iti spun frumos de data asta.
cîte case are?
di livio [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:18
-18/38
patru case, șase case?...le făcu el din meditații oare?...jo napot kivanok
simpla constatare
ValentinV [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:18
+14/60
Daca voi credeti ca Trump a fost un presedinte normal (doar un simplu exemplu, au fost contorizate 30.000 de fake statements in dreptul lui in cei 4 ani) si demn de a fi liderul SUA sau sunteti de acord cu ce a facut la aceste alegeri (inclusiv discutia lui telefonica cu secretarul de stat din Georgia) atunci ma tem ca si voi aveti o problema.
Ingineria sociala inceputa
moto33 [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:21
-10/60
de la revolutia culturala inceputa din anii 60 a dat roade.
A fost mai mult o miscare tactica
moto33 [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:30
-11/33
din partea lui Trump, dupa ce a fost tradat de "Pence". Pence a fost de asemenea filmat in timp ce primea o moneda ciudata din partea unui senator, in urma incheierii unui discurs la podium.

Trump:

"Like all Americans, I am outraged by the lawlessness, violence and mayhem," he said while calling the attack "heinous."

He said the rioters "defiled the seat of democracy" and added: "to those who broke the law, you will pay."

https://www.dw.com/en/trump-condemns-us-capitol-riot-as-calls-grow-for-his-removal/a-56165270
Asa, si cum e "adaptarea" asta? Cenzura?
newlook [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:34
-13/53
Asa, si cum e "adaptarea" asta? Cenzura? Eliminarea libertatii de opinie dintre valorile democratice?

PS: Pana una-alta, Trump a fost votat (!!!) de 74 de milioane de oameni, cetateni americani. Dupa parerea ta, de Gigel de Ceamurlia, evident, cunoscator fin al realitatii si mentalitatii americane...toti aia 74 de milioane sunt prosti?
Radio Erevan
marc.andre [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:39
-13/53
E adevarat ca lui Stepan Stepanovici i-a fost daruita o masina de catre Partid?
Raspuns Radio Erevan: Da, e adevarat. Numai ca nu i-a fost daruita, ci i-a fost luata. Si nu era masina, era bicicleta.

Cam asa si cu astia: E adevarat, se tem pentru vietile lor, dar nu din cauza lui Trump, ci din cauza democratilor, si de aceea sunt de acord cu demersul doamnei Pelosi.
“Shithole country!”
Alui [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:40
+16/46
“Unii republicani „spun că vor să voteze pentru punerea sub acuzare dar SE TEM cu adevărat PENTRU VIETILE LOR SI ALE FAMILIILOR LOR”, potrivit aceleiași surse care afirmă că președintele Trump încă încearcă să intimideze congresmeni republicani și la o săptămână după violențele din 6 ianuarie.”
Cate incaperi sunt in Trump Tower?
Ioan.Toma [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:45
+12/42
Uite ce controverse exista in jurul construirii imobilului, inclusiv obiecte de arta distruse si muncitori neplatiti, doar ca sa-si ridice Trump monstruozitatea: https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_Tower#Controversies

Asta mai lipsea, sa dea Trump meditatii. Ai fi vrut sa se autointituleze si el "domn' profesor", ca Dan Voiculescu? Si ce sa predea, dispretul fata de cultura? Necinstea?

Lasa, ca in curand va avea o singura camera, cu gratii la geam. Si un nou Trump Tower: https://www.reddit.com/r/PoliticalHumor/comments/da3yog/the_new_trump_tower/
Impeachment Reloaded
Robin_W [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 19:57
-12/54
Trebuie sa fii un obsedat ca atunci cand ai castigat presedentia, senatul si parlamentul sa te apuci sa te razbuni in loc sa te ocupi de probleme mai importante ale alegatorilor (eg. Covid, economie, problemele poulatiei generate de Covid).

Dar ce conteaza, s-au cheltuit odata peste 3 milioane dolari cu primul impeachment care a fost un foc de paie, o mai facem odata ca e tot din banul platitorului de taxe si pe noi ne doare tot la basca.

Si una peste alta sa strigam sus si tare ca noi "Vrem sa unim America!" ... really!?! nu doar obsedat, dar si ipocrit!
Toate partidele vor puterea !
Dilematic [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 20:10
+14/42
Numai ca, partidele democratice vor sa ajunga la putere prin alegeri libere, in timp ce partidele manipulate autoritar nu se supun vointei populare exprimate prin vot majoritar si vor puterea prin orice mijloace, inclusiv prin violenta.
Trump si-a incalcat juramantul
Dilematic [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 20:17
+14/58
prin care s-a obligat sa respecte Constitutia Statelor Unite, a instigat sustinatorii la atacarea parlamentului tarii, provocand un razboi civil !
El trebuie sa raspunda penal.
Americanii au votat masiv impotriva lui Trump,
Dilematic [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 20:27
+11/49
prin urmare exista o majoritate, o garantie sigura, ca valorile democratice si statul de drept vor triumfa in Statele Unite ale Americii !
Vor suspenda o laie, bucalaie
AliKimiku [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 20:42
-12/40
Pur si simplu nu e timp pentru asta si oricum demersul e pueril. Republicanii care ar vota asta in Senat sunt out of bussines la urmatoarele alegeri.
Dar oricum nu mai e timp. Totul e un circ fenomenal!
Oare?
wintershadow [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 20:44
-18/60
Au existat foarte multe indicii si situatii suspecte de fraudare.

Ca cercetarea lor ar fi dus sau nu la schimbarea rezultatului, nu se va sti niciodata, pentru ca nu s-a dorit asta.

Ce va ramane insa va fi dezbinarea. Pentru ca tot ce s-a dorit a fost sa se scape de Trump, prin orice metode, indiferent de consecinte.

Acum deal with it.
of
newlook [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 20:53
-10/22
.
Bine! Ia loc!
newlook [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:03
-10/34
"...au fost contorizate 30.000 de fake statements in dreptul lui in cei 4 ani..."

Bravo, ai anuntat oficial cifra. Ti-a venit pe facebuci, n'asa? Sau, poate ca esti analist. De Ceamurlia, langa Dragasani!
democracy wins
utilizator0527 [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:04
+12/48
A ajuns mazeta cap de lista . E clar ce cititori au ramas pe hotnews.

Personajul asta in straie de presedinte pe nume trump e o gluma a democratiei. Isi bate joc de valorile care l-au facut presedinte. Si da e important sa o incaseze cat inca poarta coroana. Nici macar purtatorul de coroana nu poate fi mai presus decat valorile statului american. Si o va incasa putand coroana ! Bravo USA ! Democracy will always win. Sa crape de ciuda Putin si alde k el.
Americanii lui Dragnea
CristianG [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:07
-10/40
Aia din cimitire.
Glumesti?
CristianG [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:09
-10/32
Spune-mi un politician care nu minte. Si mai spune-mi, te rog, cine a platit "numaratorii" de fake statements ale lui Trump.
Suspiciunile nu sunt dovezi, stimabile !
Dilematic [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:22
+14/56
Trebuie sa fii iresponsabil, sa dezbini natiunea americana pe suspiciuni nedovedite, nu crezi ?
Neah, e mai subtil decit percepi
Coco Whistle [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:34
+12/30
E penalizarea ptr istoria acestei tari ca nimeni nu e mai presus de lege. Acum compara cu romania unde criminali alde ilici, tradatori alde emil, etc stau si se huzuresc. Ce preferi?
"impiedecarea acestuia sa mai candideze"
TheFreeOne [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:42
-10/32
Pai a pierdut!
Cat timp pierde, nu are rost sa il impiedici sa candideze !!!
Si dupa tine?
Robin_W [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:43
-13/39
Cine e mazeta?
Daca a ajuns 'cap de lista' inseamna ca a facut un comentariu obiectiv care pare logic mai multor cititori. Ce este rau in asta? Nu suna a democratie? Sau tie nu-ti place decat democratia impusa de tine si nu vezi totul decat in alb si negru?

Asta vara cand demonstrantii 'pasnici' BLM talhareau, distrugeau, ardeau, atacau politia (tot Statul de drept, nu?), au ucis oameni,
Biden si Harris au folosit twiteer ca sa stranga bani in fondul care era folosit sa elibereze pe cei arestati in asa fel incat sa se poata intoarce pe strazi si sa continue distrugerile...
asta e democratia pe care o ridici in slavi?

Americanul care l-a votat pe Biden a facut-o in speranta ca o sa ii fie lui mai bine, dar daca Dems cheltuie banii pe razbunari, si alte prostii, sa nu te mire rezultatele alegerilor din 2024.
Nu cred ca se poate generaliza, dar...
TheFreeOne [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:48
+11/31
Se pot lua in considerare statisticile. Ce tin minte e ca erau unii cu mai putina scoala.
Si poate ca au si memoria scurta. Nu imi explic cum poti sa mai pui botul la papagal cand intr-o zi zice una si apoi invers (cautati pe youtube "trump wikileaks").
votul din seara asta e INUTIL, conteaza senatul
Kivek [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:52
-15/51
ce voteaza democratii - SOCIALISTII in seara asta e egal cu zero

singurul vot care conteaza e cel din SENAT si ala nu e in seara asta.
Asta ti-a spus Trump?
GeorgeSb [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:57
+12/32
Sincer, dar foarte sincer in decembrie cu cine ai votat? Pun pariu ca ai ales 'haurul" :)
Legea-i lege
benicio [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 22:03
+11/29
In timpul asta, in Romania se tergiverseaza procesul revolutiei, procesul mineriadelor, cat despre 10 august nici nu se pune problema. Toate sunt cazuri de instigare la violenta publica de catre un sef de stat/guvern/partid. Asta e diferenta dintre o democratie autentica si una intr-o nesfarsita formare.
La ce sa mai candideze? La un loc in Rai sau Iad?
Miky60 [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 22:15
-20/30
Are 74 de ani! Peste 4 ani o sa aiba 78! La ce sa mai candideze? Daca nu este un loc la un meci de table in Cismigiu, cam greu sa mai candideze la ceva.
Au inceput sa se trezeasca americanii
richter [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 22:22
0/14
din somnul democratiei, dar, s-au trezit cu o dilema pentru a carei rezolvare nu au fost pregatiti, mahmuri fiind de somnul democratiei-
mda,
utilizator0527 [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 22:26
+12/38
Daca tu crezi ca Trump a facut bine indemnand la violenta atunci ok, nu prea mai are rost sa iti raspund. Ahh ca nici ceilalti nu imaculati, nu cred ca vom gasi vreunul. Dar trump a depasit niste limite care l-ar face invidios si Dragnea, parerea mea.

Pe mazeta il cam stiu toti cititorii de hotnews. Face comentarii logice , dar datorita iubirii putiniste nu poate fi obiectiv. Pacat de el ca nu pare vreun redus , dar o fi salarul foarte mare.
Nu-i asa, dar daca ar fi...?
newlook [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 22:32
-12/30
Nu-i asa cum sugerezi*, dar daca ar fi...? Daca alegatorii lui Trump ar avea "statistic" mai putina scoala, ce faci? Ce faci cu 74 de milioane? Le pui calus in gura, pe model romanesc? Pui FBI-ul sa-i alerge, cum face DNA-ul romanesc? Fii mai la subiect, ca vad ca toti #rezistii astia vorbiti despre libertate si faceti invers.

*Nu-mi poti da un link oficial cu "statistica votului (conform studiilor)" dar sigur, asa ai primit pe facebuci, asa tre' sa fie, n'asa? Sau poti? Ai fi primul mitic #rezistent de Romanika care are habar despre ce vorbeste.
Nu sunt dovezi
wintershadow [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 22:34
-14/48
Dar poti duce la gasirea dovezilor. Daca se doreste si se cerceteaza.

Sau altfel spus, absenta dovezii nu reprezinta dovada absentei.

Asa ca vin si intreb: cine e iresponsabil? Cel care a ridicat suspiciunile astea (fara a instiga la violenta precum mincinos se pretinde) sau cei care nu si-au facut treaba pentru a dovedi in mod clar rezultatul?
Iliescu câștigase alegerile
Con_stan_tin [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 22:53
+3/35
de două luni când a chemat minerii, Trump tocmai pierduse alegerile când i-a chemat pe trumpiști. Iliescu a cedat puterea democratic când a pierdut alegerile spre deosebire de Trump.
Sfarsit
r.razvan [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 23:25
-9/43
Orice imperiu isi traieste anii de glorie si pe urma intra in declin.
America se pare ca este la inceputul declinului ei. Neo-marxismul a confiscat ratiunea.
...
klaudyuxxx [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 23:53
-9/27
Câștigă un alt mandat în 2024, nu vă faceți griji.
hehe
transpenibilus [utilizator], Miercuri, 13 ianuarie 2021, 23:58
+12/26
Se pare ca singurul imperiu care tocmai apune e al Rusiei. De aia sunteti si atat de disperati. Pe langa ca sunteti lihniti, mazetelor.
Unde a indemnat TRUMP la violenta?!?
Robin_W [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 0:02
-11/33
Nu stiu unde te-ai uitat tu, dar
Trump nu a indemnat la violenta!
In discursul sau spune clar sa mergem sa demonstram si sa 'cheer' - un fel de 'sa facem galerie'.
Iar daca ai sa te uiti la youtube-ul asta:
https://www.youtube.com/watch?v=5fiT6c0MQ58
poate ai sa sesizezi ca media democratica a taiat ultima parte a clipului unde Trump cere manifestare "peacefully".
////
Alex_capsunar [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 0:43
+12/28
Trump a fost si este un agresor impotriva intregii umanitati. Cum si-a permis sa retraga SUA din tratatul de la Paris??? Tratatul a fost semnat de aproape toate tarile lumii, si de cele bogate, si de cele sarace. Fara sa mai amintim ca, inainte de a fi semnat, au existat negocieri, adica fiecare stat a avut posibilitatea de a face propuneri... Cum isi permite Trump sa retraga SUA dintr-tratat semnat???

Eu, personal, cred ca insasi expresia folosita e gresita. O data ce ai semnat un tratat, inseamna ca esti obligat sa il respecti. Asa-zisa "retragere" inseamna pentru mine doar o declaratie prin care un semnatar anunta ca s-a razgandit, sau ca ca a mintit in faza initiala. Pai asta inseamna ca respectivul stat nu respecta intelegerea la care se angajase. Pe scurt, SUA sunt un stat mincinos in care nimeni nu trebuie sa aiba incredere!!!!!!

PS: Sunt pro occidental, anticomunist si anti soclialist. Daca ar fi sa aleg cine sa fie stapanul lumii dintre SUA, Rusia si China, as alege imediat USA. Dar nu pot sa nu remarc nesimtirea lui Trump
///
Alex_capsunar [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 1:05
+11/23
Eu sunt tot mai convins ca e gresita ideea de a da voturi egale tuturor. Cred ca umanitatea ar progresa mult mai rapid daca voturile intelectualilor ar avea o valoare mai mare decat cele ale neintelectualilor. Zic asta cu toate ca e clar ca nu se poate defini un criteriu care sa imparta lumea in intelectuali si neintelectuali. Dar totusi, daca am face o lege care sa zica ca voturile celor cu facultate ar conta cu 50% mai mult decat voturile oamenilor obisnuiti, iar voturile celor fara liceu ar conta cu 50% mai putin, cred ca societate noastra ar evolua mult mai rapid, cu avantaje pentru toata lumea (intelectuali si neintelectuali..). Stiu ca e o idee utopica, dar poate ca ar trebui luata in considerare.

O alta idee (utopica) ar fi sa separam lumea in functie de pregatirea intelectuala si nu numai. Mie, sincer, mi-ar placea sa traiesc pe o insula in care sa stiu ca nu exista hoti, nu exista idioti, nu exista analfabeti (tampiti), iar toate deciziile comune se iau in directia binelui comun al intregii comunitati...UTOPIE...
bideu are 78...
Scarface1000 [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 1:47
-9/27
Nancy Pelosy sefa deputatilor la ei are 80 ani
prietene
Scarface1000 [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 1:57
+4/30
SUA A ATACAT URMATOARELE TARI:
1945 - Japan
1945-1946 - China
1950-1953 - Korea China
1954 - Guatemala
1958 - Indonesia
1959-61 - Cuba
1960 - Guatemala
1964 - Congo
1965 - Peru
1964-1973 - Laos
1961-1973 - Vietnam
1969-1970 - Cambodia
1967-1969 - Guatemala
1983 - Grenada
1983-1984 - Lebanon
1980's - El Salvador
1980's - Nicaragua
1986 - Libya
1987 - Iran
1989 - Panama
1991 - Iraq
1993 - Somalia
1998 - Sudan
1998 - Afghanistan
1995 - Bosnia
1999 - Serbia
2001-2005 - Afghanistan
2003-2010 - Iraq
2011 - Libya
2014 - Syria

Crezi ca Dumnezeu nu le va intoarce toate pacatele care le-au facut? Acuma incepe distractia pt americani....
Serios?
midufi [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 2:00
+11/29
Inca n-ai aflat? A intors-o cand si-a dat seama ce minuni a spus...
Vise, amice, vise...
midufi [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 2:02
+10/24
Si-a tras singur presu' de sub picioare cand a indemnat la violenta.
Da, stiu, a intors-o mai tarziu.
78
Ike [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 2:49
-7/23
78 are si Biden acum, deci?
RESPECT nu Rusine!!!!
GeorgeSb [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 3:02
+14/24
Respect republicanilor care apara democratia americana. Un astfel de dictator trebuie exilat, nu are ce cauta in Statele Unite ale Americii.
Nu poti digera ca Trump e un loser?
GeorgeSb [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 3:04
+13/23
Cand a batut-o pe Hillary la mustata nu a fost frauda, acum cand Biden il bate categoric, fara niciun indiciu ca ar fi fost ceva in neregula, Trump vb de fraude. Este un om egoist, bolnav care nu poate sa piarda.
foarte bine
Ike [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 3:20
-7/21
Foarte bine ca s-a retras, trataul ala e o gluma, doar un impozit in plus d eplata, nimic altceva.
China cel mai mare polunat, conform tratatului nu trebuie sa faca nimic inca caiva ani deci....

https://www.youtube.com/watch?v=cVkAsPizAbU&ab_channel=JohnStossel
Alt copiator
Libanu [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 5:18
+11/27
Esti doar altul care face copy paste la ce zice propaganda republicana, fara sa gandeasca ce spune. Daca Trump avea dovezi despre fraudare, te asigur ca erau puse pe twitter in secunda 2, si erau difuzate pe Fox News in bucla.
Si ca sa vezi coincidenta naibii, Trump se gaseste sa faca un miting exact in ziua validarii alegerilor, fix la 1-2 km de Capitoliu, si incredibil, oamenii extrem de pasnici care venisera sa il asculte, cand au auzit "Vom merge la Capitoliu" si vom "incuraja" pe Republicanii mai slabi sa fie puternici. Mai sa fie... Oamenii pasnici, cand au auzit asemenea indemn demoralizator al lui Trump si-au zis ca nu renunta ei asa usor, asa ca au pus mina fiecare pe ce a gasit pe acolo: steaguri, sepci MAGA, bastoane, pistoale, casti militare, unii veste antiglont, ca nu se stie ce patesti la un miting pasnic in fata senatorilor, multi dintre ei in floarea (ofilita) a virstei... Cu aceasta stare de spirit pasnica s-au dus la Capitoliu, netrimisi de Trump, sau de Giuliani, sau de Trumpul junior, si ce sa vezi, acolo a venit Antifa cea rea si i-a pus sa intre in capitoliu pe geam sau chiar si pe usa, dar musai dupa ce le sparg, pentru a protesta pasnic impotriva alegerilor furate..
La naiba...
Nu zau??
Libanu [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 5:24
+12/22
Exac acelasi gen de indicii si situatii suspecte au fost si in 2016, culmea, reclamate tot de trump, care spunea "the system is rigged".
Daca existau dovezi, pariez orice ca Trump le-ar fi publicat pe Twitter de 7 ori pe zi, iar Fox le-ar fi prezentat non stop.
Cercetarea lor, zici?? Pai Trump a ajuns la curtea suprema, unde are 2 judecatori pusi de minuta lui, plus alti 4 conservatori... Daca avea si o pojghita de dovada, curtea il aproba cu 6-3. Insa venind doar cu "e statistic imposibil sa pierdem" Curtea a respins cu unanimitate (9-0) panarama lui de plingere.
E chiar mai rau...
Libanu [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 5:31
+12/24
Senatul revine din vacanta pe 19. Senatul va judeca inevitabil cauza. Senatul va da un verdict, fara discutie. Senatul cel nou, adica Senatul cu 51 de Democrati si 50 de Republicani. Stiu, o sa spui ca raportul e 50-50. Asa e, numai ca la egalitate, vicepresedintele, respectiv madam Kamala are drept de vot. Si chiar daca nu ar fi asa, minim 2 Republicani (Mitt Romney si Lisa Murkowski) il urasc din ficati pe Trump si ii vor bate tarusul in inima cu multa gratie. Se pare ca si Mitch McConnell, pina mai ieri catelusul lui favorit are niste mincarici la deshte, si s-ar putea sa il altoiasca pe Trump cu punga de popcorn in brate si zambetul pe buze.
hai, pe bune??
Libanu [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 5:33
+12/18
Sau poate totusi il condamna (ca acuzat e deja demult), cu mesajul clar "Dupa fapta si rasplata".
Romanii rasufla usurati, au scapat de Trump
Parzivall [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 5:54
-8/20
Vine Bideu care le va aduce mantuirea. Intre timp, la ei acasa guvernul se destrabaleaza in Totalitarism, economia e pe butuci...dar bine ca e Trump pus sub acuzare, we dodged the bullet, pfaiii cat de aproape am fost......
Globalism
I.T. [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 6:32
-8/28
Mulți dintre cei care îl înjură acum pe Trump (care este drept, a mai făcut si unele greșeli) vor regreta amarnic într-un an-doi. Camarila globalistă și-a făcut treaba in SUA, dar dacă nu citești, nu te informezi corect, ești teribil de ușor de manipulat. Școala de la Frankfurt, sau mai bine zis reprezentanții ei, și-au făcut bine treaba în America începând cu anul 1940. Stafia lui Karl Marx bântuie continentul de la un capăt la celălalt dar incultura, în general, și incultura politică, în special, a majorității, va naște, în continuare, monștri în SUA. Faptul că William Barr, fostul procuror general al SUA, a iesit public in 2019 si a acuzat mostruozitățile „corectitudinii police” în America, spune multe. Pentru cine cunoaște fenomenul. Ar trebui să privim spre ce se întâmplă acolo și să învățăm. Dar mă indoiesc că vom face asta. Acest globalism satanic, nivelator (în fapt noul comunism) va cuprinde, în cațiva ani, și România. Avem mult prea mulți analfabeți funcționali, mult prea mulți trădători, mult prea mulți adepți ai ideilor neomarxiste promovate de Școala de la Frankfurt, în Sistemul de Învățământ, în zona multinaționalelor-corporațiilor și nu numai, ca să scăpăm. Cei care se opun acum sunt considerați medievali, extremiști, fascisti etc. Este drept că și exprimarea majorității lor este destul de deficitară. Dar... fiecare pasăre pe limba ei piere. Iar americanii vor cunoaște din plin asta, dacă nu se vor trezi. Și nici noi nu vom fi scutiți. Când o întreagă mass-media linșează pur si simplu un Presedinte, ar trebui să le dea și să ne de de gândit. Numai că și ei (americani) ca și noi gândesc cam puțin.
..au fost repinse
Observatore [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 6:54
-10/20
DIN START .
DA.
Observatore [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 6:55
-12/26
Absentza dovezii nu reprezinta dovada absentzei .
Fascistii vor toata puterea in SUA
Edmond_Nicolaus [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 7:22
+10/20
Fascistii vor toata puterea in SUA
demonstratie de democratie
piticu_enigmatic [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 8:08
+9/17
cu cateva violente si miscari de strada destul de grave pentru ditamai America dar iata cum tot ea isireyolva problemele prin metode democratice incet dar sigur. De-aia spuneam ca ei au sistemul imunitar dezvoltat care elimina tumorile si derapajele. Cum spunea si un general de armata cand l-a intrebat un reporter ce se intampla daca Trump vrea sa apese pe butoanele nucleare: nu exista asa ceva fara aprobarea tuturor celor care sunt implicati. Un fel de haidi bre, chiar credeti ca lasam pistolul in mana maimutei?
Cred ca orice argument
, AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 8:37
+11/31
ti se aduce, tot reticent vei fi.
Ca sa nu spun, rauvoitor.
Incearca sa/ti dai seama ca Trump se comporta ca un copil razgaiat cauia i s/a dat orice si acum ca nu primeste ceva, se taraste pe jos prin supermarket.
Cel mai prost [presedinte american pe care l-am prins.
Si am prins ceva.
Pe repede inainte !
Cugetator [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 8:48
-7/23
In Camera Reprezentantilor s-a executat pe repede inainte prima etapa de impeachment pentru vinovatul de serviciu al stangistilor, adica Trump. Dar evident si bine motivat democratii nu vor sa clarifice cele mai controversate alegeri din SUA. Oare este bine pentru adevarata democratie ?
nu urmeaza nimic
Vic_Tor [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 8:50
+2/14
Senatul nu va mai face nimic, le e frica
Argument de retardati!
Alui [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 8:56
+10/26
“ Sau altfel spus, absenta dovezii nu reprezinta dovada absentei.”.
Nu poti dovedi nimic fara dovezi, adica bazat pe absenta dovezii!
Un prost judeca bazat pe suspiciuni...
Alui [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 9:30
+15/17
nu are nevoie de dovezi!
In regimurile totalitare oameni nevinovati au fost omorati bazat doar pe suspiciuni. Inca ma sunt, in Corea de Nord, Iran, Arabia Saudita, etc.
Daca in viata personala faci la fel, iti vei pierde prietenii de calitate, iar cei din familia ta se vor teme doar de tine, dar nu te vor iubi.
Daca ai pedepsit pe cineva bazat pe suspiciuni si dupa aia s-a dovedit ca acea persoana e nevinovata, ai incalcat tu de fapt legea! Cu dovezi de netagaduit! In plus toti te considera un idiot! Daca vrei un sfat, nu mai spune niciodata “absenta dovezii nu e dovada absentei”! Oricine cu putin creier isi va face o parere proasta despre tine, te va considera prost!
Draga Corneliu
keres [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:00
+6/16
Apeleaza cu incredere la tratamentele psihiatrice.
foarte corect, sunt pe strazi de peste un an
AliKimiku [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:02
-9/15
imbracati in camasi negre!
Nu e cenzura
keres [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:12
+8/22
E oprirea unor descreierati sa ucida si sa dea foc democratiei. Astia se comporta ca teroristii islamici. Ai lasa asa ceva sa se exprime?
Dimpotriva
keres [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:15
+11/19
E nebuinie sa lasi un insurectionist liber fara sa-l tragi la raspundere. Aplicarea legii e prioritara pentru siguranta unei democratii.
In discursul sau
keres [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:17
+10/20
I-a minti ca alegerile fost furate, le-a zis sa nu cedeze niciodata si ca fiind slabi nu rezolva nimic. Urmarea am vazut-o cu totii.
E greu din puscarie
keres [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:20
+9/19
Pentru insurectie se face temnita grea.
ipochimenu' e terminat
persuasiv [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:29
+11/25
trufia si prostia i-au venit de hac,in cele din urma.Restul e istorie
vinovatul de serviciu?
iolea [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:39
+8/18
Trump tocmai ce a indemnat la o lovitura de stat, nerecunoasterea alegerilor libere si corecte. Asta e dictatura.
Nu, stimabile, cei 74 de milioane
Dilematic [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:42
+9/21
de votanti care au votat Trump, nu sunt nici prosti si nici cetateni inferiori ai Statelor Unite !
Numai ca, la aceleasi alegeri prezidentiale, alti 88 de milioane de americani au votat Biden.
Intrucat insa SUA nu poate avea, potrivit constitutiei, doi presedinti in acelasi timp, castigatorul va fi presedinte, in cazul de fata Biden, iar cel ce pierde, il felicita pe castigator si ii preda puterea. Pasnic si civilizat.
Asta e esenta democratiei. Simpla si de inteles.
Ceea ce dl. Trump, din pacate, nu intelege, se revolta ca un copil caruia i-se ia jucaria, si bulverseaza intreaga ordine constituionala din cea mai mare tara cu traditii democratice din lume. Asta e omul !
Intentia se vede din tipul de stiri promovate
Orbu_Braila [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:43
-7/21
Oricat de mult ar fi pusi de presa internatinala intr-o lumina proasta, avocatii care l-au reprezentat pe Trump nu cred sa fi luat un astfel de caz si sa-si stirbeasca reputatia pledand doar pe niste ipotetice presupuneri.

Dovezile au fost clare, problema a fost ca putini si-au asumat riscul sa sustina o astfel de contestatie.

De ce nu le spuneti oamenilor cum democratii au facut schimbari de capul lor in legile electorale, actiune considerata ilegala si anti constitutionala?

Daca presa ar fi impartiala ar prezenta si punctul de vedere al celeilalte parti si nu in zeflemea cum se face pe aici.
Istoria e ceva mai complicata, stimabile
Dilematic [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:49
+6/16
Mai complicata, decat ai puterea de a o intelege.
Din pacate.
Nu conteaza...
Gigi Kent [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:54
-7/15
Niciunul, dar absolut niciunul din cei care scriu pe aici ca Trump a incitat la violenta nu a vazut discursul lui. Deci iti pierzi timpul. Ce conteaza ca a zis "peacefully". A instigat la violenta in opinia cretineilor de stanga.

Si atunci care reconciliere? Atata timp cat progresistii mint cu nerusinare pentru ca e in interesul lor ce rost are orice discutie cu ei?

De exemplu spune unul "sa nu cedeze niciodata" = "sa protesteze violent". Eu zic ca de fapt "sa nu cedeze niciodata" poate insemna "sa protestez zilnic in strada".

Da' nu conteaza. L-au facut pe Trump in atatea feluri fara nici o dovada, i-au pus cuvinte in gura pe care nu le-a zis, actiuni pe care nu le-a facut samd. Mai conteaza inca una acum pe final de mandat?

Problematic e ca foarte multi americani nu si-au mai facut probleme sa verifice faptele ci au votat direct cu democratii pentru ca Trump e rau ...
Orice avocat bun sau firma de avocatura buna
Alui [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:55
+9/17
... sareau pe ocazia asta, daca credeau ca au sanse!
Ce avocati a avut Trump? Guiliani care a convocat conferina intr-o parcare din greseala si altul care a trimis plangerea cu greseli de tiparire. Numai Vela al nostru a mai facut asa ceva, publicand ordonante de urgenta cu text incomplet. Nu mai te forta sa crezi ce-ti convine! Incearca sa accepti adevarul!
De unde ai scos aceasta concluzie ?
Dilematic [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:55
+9/17
In aceasta ipoteza pe care o sustii, doamna Pelosi ar exercita o dictatura sangeroasa in Camera Reprezentantilor !
Imi place asta
Gigi Kent [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 10:58
-10/22
"Un prost judeca bazat pe suspiciuni, nu are nevoie de dovezi". Imi place tare mult. Cred ca faci referire de exemplu la retelele sociale unde Trump desi nu a scris / rostit un cuvant care sa cheme la violente tot i-au inchis conturile. Preventiv. Pe baza de suspiciuni. Fara dovezi.

Oricum vad ca Dorsey de la Twitter cam are un morcov in dos acum. Probabil ca a vazut reactiile, ca unii chiar nu au vazut nici o instigare din partea lui Trump, coordonarea "intamplatoare" intre socialistii de la big tech si a cam bagat-o pe maneca.
Este exact pe dos, stimabile !
Dilematic [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:00
+12/18
Razbunatorul e chiar Donald Trump, care contestand fara temei rezultatul alegerilor democratice din SUA, a instigat la revolta impotriva invingatorului.
suspectez
Calin123 [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:03
+8/12
Si eu te suspectez ca esti criminal in serie. Faptul ca nu am dovezi nu inseamna ca ele nu exista doar ca nu se doreste ca aceste dovezi sa fie gasite.
Bill Barr e omul nostru
albik [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:07
+6/14
Mitch McConnell e omul nostru, Mike Pence e omul nostru. Cum crezi tu ca toti republicanii au castigat si singurul care a pierdut a fost Trump? Cum crezi tu ca l-au abandonat pe Trump? Au venit in genunchi la noi rugandu-se sa scapam de Trump. Ei castiga Trump pierde, asta a fost deal-ul. Si Fox sa anunte pierderea Arizonei.

Data viitoare sa nu va mai puneti cu stapanii lumii, progresistii.
Degeaba urli ca disperatu
albik [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:08
+6/12
Alegerile s-au terminat. Noi am castigat, voi ati pierdut. Sore losers.
Aiureli la patrat.
Dilematic [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:09
+7/13
Ultima fraza din comentariu te defineste.
Election have consequences
albik [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:16
+6/12
Ai luat-o rau de la progresisti ca de cateva luni plangi in continuu. Ai simtit palma grea a progresismului si te smiorcai ca un snowflake.
dl. Trump s-a chinuit doua luni
Dilematic [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:18
+8/18
sa gaseasca dovezi de fraudare si nu a gasit, a pierdut si cele 62 de procese ntentate in justitie.
Nu mai aruncati acum in carca democratilor, ca nu au "clarificat" controversele lui Trump !
“Innocent until proven guilty in court!”
Alui [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:20
+9/15
Retelele sociale nu sunt tribunale. Au regulile lor, cum are de exemplu si Hotnews. Hotnews poate bloca orice comentariu fara justificare si nu poate fi dat in judecata.
Din punctul meu de vedere, Trump e nevinovat pana la pronuntarea sentintei unui tribunal sau a senatului republican.
Dar ce a fost la Capitol, a fost clar ilegal si extrem de periculos. “Patriotii” puteau asasina membrii ai congresului, chiar pe vicepresedintele Pence. Unul a lasat chiar doua bombe acolo. Cine ar putea-o incurca serios poate fi Guiliani, cu discursul lui cu “trial by combat”. Trump poate fi acuzat sigur de complicitate la atacul asupra Capitolului, pentru ca a refuzat sa le ceara protestatrilor sa paraseasca cladirea si a trimis Garda Nationala doar dupa ce congresmanii scapasera deja.
De cine le-ar fi frica ?
Dilematic [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:23
+9/19
Senatul va pune in dezbatere rezolutia votata in Camera inferioara a Parlamentului, potrivit prevederilor constitutiei, chiar daca procedura va fi continuata si dupa 2O ianuarie.
socialistii de la big tech
VictorS [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:30
+7/15
Am ajuns sa o citesc si pe asta.

Comunistii de la Google :)))
Dovezi clare
VictorS [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:33
+8/12
ai o sursa?

te rog sa sustii cu surse, ca sa intelegem si noi.

Altfel, ce spui e SF.

"emocratii au facut schimbari de capul lor in legile electorale, actiune considerata ilegala si anti constitutionala"

Foarte interesant, asta e noua.
US are parlament- United States Congress - unde se voteaza legile.

Daca au surse credibile care sa sustina ce zici, te rog foloseste-le.
Au ajuns la tribunal
VictorS [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:35
+8/12
de unde va luati informatiile?

dati surse va rog, altfel e simpla intoxicare ce faceti aici.
Toate procesele au fost pierdute
hentara [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:36
+8/14
Faci afirmatii care au fost invalidate in toate instantele inclusiv la Curtea Suprema dominata de conservatori. Alegerile au fost libere si corecte si Trump a pierdut. Apoi ca un dictator veritabil a inceput sa minta si sa indemne la incalcarea legii ba cand a cerut sa i se gaseasca mii de voturi din senin, ba cand ii zicea lui Pence sa nu recunoasca alegerile, ba cand isi indemna supusii sa nu recunoasca alegerile si sa asalteze Congresul.
Amenintare?
VictorS [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:37
+9/11
Luk, realizezi ca daca Alui pateste ceva tu vei fi subiect de ancheta?

Bun simt omenilor, bun simt, atat e nevoie pentru un dialog civilizat.
Si republicanii vor sa scape de el
hentara [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:39
+9/13
Dar le e frica de consecintem ultrasii lui Trump au vrut sa-l spanzure pe Pence pentru "tradare". Impiedicarea lui sa candideze se poate face si prin lege si sper sa o faca. Un politruc irespona\sabil care a indemnat la lovitura de stat nu mai are dreptul moral sa participe la alegeri, locul lui e la inchisoare.
Au speci rosii
hentara [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:40
+9/15
Au invadat Congresul. Sunt anchetati pentru insurectie. Nici un BLM-ist nu e judecat pentru asa ceva.
Sarac cu duhul
hentara [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:43
+9/13
Sigur esti dintre cei care il apreciaza pe Iliescu pentru ca a chemat minerii sa faca ordine, nu sa bata studentii. Ce a zis Iliescu ceva de bataie? El vorbea de "lege si ordine"
Asa arata spalarea pe creier trumpista.
Cenzura bigtech
VictorS [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:46
+9/13
Acum Merkel si Macron sunt utili, buni de citat :)

Amazon, Facebook si Google sunt companii private cu terms and conditions.
Putem oricand sa ii trimitem in judecata daca ne discrimineaza sau sa ii boicotam.

Cand senatul vota blcare TicTok te-ai suparat?
Dar cand Aaron Swartz lua 30 de ani de inchisoare pentru ca a pus la dispozitia publicului documente academice publice prin lege?

Acum sariti sa aparati mosuletul isteric de mana "autoritara" a companiilor private din technologie, dar cand guvernele dau cu dizidentii de pamant, tacerea e maxima.

Hai sa aparam pe cei ca Trump - ca si ei isi dedica viata luptand pentru drepturile noastre (mda, umor cinic)
trebuie judecat si condamnat
jonk [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 11:58
+12/22
nu e suficient impeachmentul. El a comis crime impotriva ordinii constitutionale.
A spus-o clar
enache22 [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 12:10
+6/14
Nu vom accepta niciodata rezultatul alegerilor care au fost fraudate masiv. Asta e incitare la nerespectarea autoritatilor legal alese. E rebeliune contra statului de drept.
Giuliani si reputatia
enache22 [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 12:11
+9/13
Omul e un bufon penibil. Ce reputatie?
Date vs Procesarea Datelor
VictorS [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 12:31
+6/10
Poate ne spui ce ai vrut sa transmiti.

Personal cunosc guatemalezi si ce mi-au spus apropo de USA si istoria lor m-a socat.

Trebuie sa recunoastem ca in istoria recenta, influenta US a fost majoritar positiva in ceea ce ne priveste - cel putin asa cred, personal.

Dar, daca vorbesti cu niste sarbi, sau guatemalezi, sau nicaragueni, sau ... altii de pe lista, s-ar putea sa auzi ceva diferit de la ei.

Faptul ca tu te lauzi ca intelegi e ciudat, pentru ca nu explici nimic - posibil pentru ca noi suntem prea prosti.

Eu chiar as concluziona: Nu e o veste buna pentru noi ca influenta Americii apune, ce se vede la orizont e mai degraba ingrijorator (China).

Dar si sa inghitim pe nemestecate propaganda (fie ea americaneasca, ruseasca etc) e o prostie.
Fascistul de Trump trebuie sa plece!
Impotriva prostiei din tara [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 12:48
+3/15
Si va pleca ca cel mai mare loser al lumii.
Si odata cu el o mare parte din sustinatorii lui, care nu vor mai vota pe nimeni in lipsa unui idiot ca Trump.
Cat de prosti pot fi sustinatorii lui Trump care se muta pe alte retele sociale? Practic raman izolati de restul lumii fiind doar ei si altii aidoma lor, cu idei nazisto-fasciste. Si asa baza lor s-a imputinat total, de cand idolul lor a pierdut la scor (landslide) alegerile. Mai bine sa mearga toti acolo, pe alte retele si sa ne lase pe noi cu alte valori decat prostia, ignoranta, extremismul si fascismul. Drum bun, prostii planetei! :)
Psd-isti
yol [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 12:50
+8/12
Si aur-arii sunt fani trump! E deja fapt.
Asta se aplica la orice
DanteW [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 14:06
-2/4
Nu sunt de acord cu ce spuneti. In cazul acesta, absenta dovezii inseamna exact dovada absentei, pentru ca verificarea a fost facuta de nenumarate ori chiar de oamenii tai si de cei pusi de tine in sistem.

Toata povestea asta cu fraudarea alegerilor este o abureala care ii aduce lui Trump foarte multe foloase.
Vorba
DanteW [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 14:27
0/4
Vorba nu e de idioti, a fost spusa de un astronom celebru.

Doar ca are sens in alte cazuri; nu are nicio legatura si nicio validitate in situatia asta.

Fraudarea alegerilor este o fantezie cu care Trump mai ia niste bani de la cei pe care i-a fraierit atatia ani.
Pai
JustinCase [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 14:32
0/2
Pai de ce sa se grabeasca? Puteau sa astepte multi ani cum asteptam noi procesul Revolutiei sau al Mineridelor, sau 10 August, sau Colectiv, sau...
Vorba dublului condamnat penal, Dragnea, de ce se mai verifica lucrurile alea vechi? Sa se prescrie, ca parca e ceva politic la mijloc, monsher!
nu-mi vine sa cred!
revo [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 15:25
-1/1
Am crezut ca e o actiune de imagine, dar atat, nu credeam ca se trece la fapte. Vad ca republicanii, pragmatici, sunt hotarati sa se spele pe maini de el, sa-si curete obrazul.

Inseamna ca de asta a iesit repede cu discursul acela cuminte, mielusel, nu alta.

Nasol de clanul Trump.
Probabil o sa bage divort de Melania, mintenas, sa mai salveze ceva din avere, ca acum sigur se duce totul de rapa. Cand cazi, iti intorc toti spatele.
ce e frumos
revo [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 15:30
0/2
e ca au dus toate aceste razboaie fara o declaratie de razboi clara! Oficial, nici nu au inceput, nici nu au sfarsit razboaiele. S-au dus cand au vrut muschii lor, s-au retras cand au vrut muschii lor, lasand, in general, prapad in urma. In afara de Japonia, pe care chiar au ajutat-o sa intre in Secolul XX.
Prostii a spus si Einstein
Alui [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 15:55
+2/2
Dar nimeni nu le citeaza.
Trump
sorin472 [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 16:01
0/0
https://burebista2012.blogspot.com/2021/01/mesaj-de-la-militarii-sua-in.html
Exemplu de vorba-n dodii
Alui [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 16:05
-1/1
Expresia are 2 rezultate posibile, contradictorii logic: adevarat sau fals!
Nu rezolva nici o problema, ajungi la punctul de unde ai plecat:”e adevarat sau fals ca...”. E invartire in jurul cozii. O dovada iti da un singur rezultat logic: ori adevarat, ori fals!
Cosmologul respectiv a folosit expresia in cazul unui experiment care nu a iesit cum trebuia, banuiesc.
DA
Observatore [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 17:42
+1/3
Shi in 20.01.2021 vine SALVATORUL LUMII . Euforie mondiala .
Intelectualii...
Vruum [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 20:52
+1/1
dacă stai să te gândești bine, sunt veriga slabă a societăților. Pare un paradox, dar nu e. Istoria destul de recentă - cam din a doua jumătate a secolului XIX și până astăzi - mustește de sânge. Intelectualii au mari probleme: vanități până la cer, răutăți de oameni mici, invidii, slăbiciuni, carențe ale caracterului, lăcomii ș.a., la fel precum oamenii ceilalți mai puțin școliți Așa că, hârtiile diplomelor nu garantează calitatea umană a posesorilor; Iar în unele țări, nici diplomele nu mai sunt ce au fost odată. Năstase și... Șoșoacă sunt doar două exemple la îndemână.
Dar nici rușii nu s-au lăsat mai prejos:
Vruum [utilizator], Joi, 14 ianuarie 2021, 21:16
+1/1
Lista invaziilor sovietice din ultima sută de ani: Estonia 1917 Latvia 1918 Lithuania 1918 Finland 1918 Poland 1918 Belarus 1918 Ukraine 1918 Georgia 1920 Azerbaijan 1920 Armenia 1920 Moldova 1918 Central Asia 1918 Mongolia 1921 Georgia 1924 Estonia 1924 Afghanistan 1929 China 1929 Japan 1938 Poland 1939 Finland 1939 Estonia 1940 Latvia 1940 Lithuania 1940 Romania 1940 Iran 1942 Ukraine and Belarus 1944 Bulgaria 1944 Hungary 1944 Yugoslavia 1944 Albania 1944 Poland 1944 The Baltic States 1944 Germany 1944 Tuva 1944 Japan 1945 China 1945 Korea 1950 East Germany 1953 Hungary 1956 Vietnam 1960 Czechoslovakia 1968 China 1969 Afghanistan 1979 Georgia 1989 Baltic States 1990 Georgia 1991 Azerbaijan 1991 Moldova 1992 Tajikistan 1992 Northern Caucasus 1992 Georgia 2008 Ukraine 2014.
Ca să nu mai pomenesc și de cele 12 (douăsprezece) invazii în Țările Române, inclusiv ultima - să sperăm - din WWII, cu ocupare și trupe lăsate aici.
Dar Dumnezeu, pe care îl invoci, nu i-a văzut încă...
NU
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:03
0/0
s-a ceercetat si s-au gasit extrem de putine dovezi - multe dintre afirmatiile lui Trump au fost, ca de obicei, super umflate.

Adica au existat neregularitati spuse chiar de comisiile electorale dar ele nu au putut schimba cursul alegerilor - s-au numarat de 3 - trei - ori voturi in Georgia si nu a iesit cum a vrut Trump.

Acolo a fost o diferenta de 11788 de voturi - si daca era un singur vot - repet UN SINGUR VOT - un om normal recunoaste acest fapt si incearca sa se impace pe sine cu lumea care este de jur imprejurul sau.

mare pacat de Republicani
still acting
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:17
0/0
VP Pence.

Asa ca pe 19 Ian daca se reuneste Senatul tot VP Pence o sa fie acolo.

Mitch McConnell posibil sa fie extrem de suparat pe modul in care Trump a incercat sa blocheze bugetul pentru aparare si poate chiar noul pachet de stimulus.

Seful de la FEd zice ca economia isi va reveni repede adica implicit ca nu este nevoie chiar de un pachet mare de ajutor - vom vedea dar inclin sa ii dau dreptate lui Powell pentru ca este un tip extrem de echilibrat si nu cred ca s-ar lansa in afirmatii fara sa se asigure ca exista o baza pentru ele.
asta este problema, iar europenii
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:27
0/2
canta o melodie fara sa ii inteleaga versurile.

Poluantul cel mai mare nu face nimic si tot reduci emisia de poluanti si te astepti sa iti fie mai bine - ei bine cchestia asta nu se va intampla pentru ca eforturile nu se indreapta catre problema cea mai mare.

Nu este prima data cand o lume intreaga este atrasa intr-o capcana - vezi reducerea saraciei... Chiar nu se invata nimic din greselile de gestionare a unor probleme??? cred ca este loc de mai bine
eticheta si valoare
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:35
0/0
Atentie ca unele etichete sunt absolut lipsite de valoare -

O eticheta ca sa capete valoare trebuie dovedita si odata incercata si verificata de abia atunci poate sa aiba si valoare.

Este ca un vin care capata valoare dupa ce este certificat si medaliat...

deci sa nu confundam lucrurile.

30 de ani in libertate au probat oamenii

De aceea astazi poti sa pui egal intre 4case si haur. numai ifosele ii despart dar o sa apara si astea la cei din urma.
este omul
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:43
0/0
nepotrivit pentru o inalta demnitate

eroarea trebuie recunoscuta, daca a fost o eroare de abordare, si indreptata cat de curand si cred ca asa se va si intampla. vad cel putin 2 scenarii posibile.

din pacate America ramane puternic divizata in fibra ei interioara - este un razboi similar cu cel de secesiune.

pandemia a agravat polarizarea societatii.


PS
ca sa iti dai seama daca omul pe care vrei sa il alegi este responsabil cred ca ar trebui sa ii privesti nu numai cariera profesionala ci si viata privata si raportarea acestora la principii, valori.
va raspunde
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:46
0/0
si va fi vai si amar de fundul sau.

No regret!
uite un stat care se desprinde
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:50
0/0
Qatar - si-a luat soarta in mainile sale si merge pe cararea ei.

Nu se poate spune la fel despre Arabia Saudita - acolo se joaca mim la nivel de reprezentare - una este in afara si alta este in interiorul tarii - sa dai avioane de ultima generatie acolo este ca si cum iti pui trotil in sosoni sau inchei un tratat cu Iran.
este un twist
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:53
0/0
interesant - metoda e specifica trolilor sovietici
ei...
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:59
0/0
desi calea chinezeasca pare sa fie rapida duce inevitabil in gard sau in prapastie - chestie care depinde de rabdarea natiei supuse.

In USA vedem diversitatea de opinii, de argumente, pro sau contra, de decizii democratice si pana la urma legea triumfa pentru ca fiecare persoana de acolo intelege sa isi foloseasca libertatea pentru a o apara

Nu a curs niciodata asa de mult sange, la propriu si la figurat, de cand englezii au incendiat Capitoliul - si atunci si acum testul a fost trecut - yankee doodle!
acum ca si-au incheiat mandatele
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 11:03
0/0
Hai sa numaram fake statements emise de Reagan, Bush sr, Bush jr., Clinton si Obama - cu aceeasi sursa pls.

Abilitatea unui politician este tocmai aceea de a vorbi cat mai mult si de a promite cat mai putin, dar ceea ce spune sa fie fact checked. Altfel nu rezista in politica.

Bye-bye!
deci...
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 11:34
0/0
Perimetrul manifestatiei fusese stabilit - in fata WH.

Presul cel Mare a spus mergeti cu mine pe Pennsilvania ... I love it! Numai ca el nu a mers si protestarii au luat-o la picior pret de 2 km - ceea ce este extrem de ciudat ptr, americanii neobisnuit sa practice mersul pe jos - pana in fata la Capitoliu.

deci prima derogare data de Sefu Mare - mergeti acolo unde nu aveti treaba ca va zic io...

A doua derogare de la democratie - intariti pe cei slabi - mai baiete poate aia slabi sunt sustinuti de cei din localitatile lor si deci i-a aruncat impotriva reprezentantilor Republicani. Cum dreac peacefully sa te intareasca un protestar????Cu un steag in spate, cu niste usi sparge, samd...

A treia derogare, mai putin transparenta, dar in subsol discursul urii o viza si pe Pelosi.

Avand in vedere ca toate violentele au fost transmise in direct Trump nu a mai twitterizat imediat??? Oare de ce??? ce facea in acest timp Trump&Giuliani??? se stie deja, este istorie acum...

Si pentru 1/2 h/sec Trump merita suspendarea din functie - dar vom vedea ce se va intampla mai departe...

AU fost stricaciuni in Capitoliu - cineva le va plati cu cash si cu ani de inchisoare.
cele mai controversate alegeri - nu tocmai!
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 11:44
0/0
As spune alegerea cu cea mai larga participare - miza a fost mare si americanii au iesit la vot - bravo lor!

Au votat altceva decat se asteptau unii si rezultatul contestat dar verificat ca fiind corect nu se mai schimba.

Ar trebui sa fie o lupta interioara a unora ca sa inteleaga de ce au ales unii sa voteze altceva decat Trump - clar nu este o orientare anti Republicani ci doar anti Trump

dispare Trump - dispare hoarda, se stinge rebeliunea ca nu mai are cine sa atate focul.

lucrurile bune vor ramane, se vor impune - asa se intampla mereu dupa ce timpul decanteaza valorile
republicanii pragmatici
..13 [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 11:50
0/0
sau socati???

zic ca republicanii au fost pragmatici cand au mers cu Trump pana la infrangerea finala - vezi scandalul cu Ambasadoarea din Ukraine.

Nu socul infrangerii in alegeri i-a trezit ci socul de a sta pititi ca sa isi faca treaba in siguranta la Capitoliu i-a trezit oarecum...

6 ian 2021 o zi trista pentru America.
Stiri in ambalaje ieftine...
Orbu_Braila [utilizator], Vineri, 15 ianuarie 2021, 13:41
0/0
Dincolo de practicile avocatesti enumerate, sau chiar stiri ieftine menite sa califice imaginea unor oameni, adevarul se ocoleste asa cum spui matale dupa ieftinituri de genul, o parcare, greseli de ortografie, dar care nu ascund faptele comise in mod odios.

Am vizionat in direct pe Sky News ce s-a spus in acea 'parcare' si m-au cutremurat cele relatate.

Cu ce a ramas presa? Cu o poza a lui Giuliani in care omul transpira de la dimensiunea camerei si numarul de oameni inghesuiti in acea incapere. In niciun caz cu relatarea faptelor comise.

Iar acea poza se repeta la infinit. Pacat ca trofeul prezentat tine de promovarea imaginii unui om si nu de relatarea faptelor de la respectivul eveniment.
Cenzura
Orbu_Braila [utilizator], Marţi, 19 ianuarie 2021, 8:25
0/0
Am trimis link-urile (3). Dar hotnews nu le publica.

Iar din asta crezi ce vrei...
comenteaza