1 € 1 USD 4,1768sâmbătă 31 oct 2020
Versiune
Mobile
defapt..
Ismail Paine de circ [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:12
-7/67
..majoritatea muierilor sunt de vina ca-si pusificā plozii in ultimul hal.
Ha
sentenced [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:13
-6/66
Pai, traim in epoca de apogeu a leftistilor. Barbatul alb este dusmanul numarul unu.
Daca stai in autobuz intr-o pozitie masculina fireasca pentru a nu-ti strivi ouale esti acuzat de "manspreading", in tarile cu puternice miscari de extrema stanga, desigur (adica in tot Occidentul). Si asta e doar un banal exemplu, lista poate continua.
idei cu impact 0...
Dr.Mythnick [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:16
+7/53
idei cu impact 0... preluati toate stirile de rahat senzationale... nimic documentat, 2 autori cu 2 carti fara dovezi si fara studii. Gasesc mai multe carti si mai bine documentate despre extraterestrii traiesc printre noi...
Armata
hamangiul [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:20
-6/52
In vechea traditie populara barbatul era considerat barbat responsabil dupa armata...or fi stiut bunicii ceva..
na belea!
Codruta N [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 15:44
+8/48
Pai n-au decat, barbatii, sa se ocupe de educatia lor!
Ce? copiii au un singur parinte?
funny
idealogul [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 15:45
-2/28
Sunteti vinovat de "mansplaining". Vedeti pe google ce inseamna si pe viitor abtineti-va. Sigur sunteti barbat, alb si din parnti crestini in concluzie nu aveti nici un drept pe planeta asta.
"2 autori cu 2 carti" - doqr atat ati gasit pe tema asta?
Sunt site-uri intregi cu articole pe tema asta.
Si va rog sa nu mai abuzati de white priviledge.
pai le-ai citit?
Codruta N [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 15:45
+9/19
De unde stii ca sunt sau nu sunt bune?
funny
Nevermind [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 15:50
-10/30
Autorul o arde in acelasi timp si pe valul anti-bullying. Dupa aia tot el scrie ca e furata masculinitatea. O fi ascuns-o vreun alt autor de bine intr-un safe space.
Avand in vedere discursul feminist de astazi,
mirceapanait [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 16:16
-1/73
a fi barbat in ziua este echivalent cu un delict. Te-ai nascut vinovat, si dator (femeilor) pentru nenumaratele "nedreptati" suferite de ele de-a lungul veacurilor. Nu conteaza daca ele au fost reale sau nu, important este ca acum esti vinovat, si ar trebui sa iti fie rusine pentru asta, si sa platesti.

A-ti manifesta barbatia, masculinitatea, este privit ca ceva nociv, este un posibil atentat la drepturile femeilor. In plus, masculinitatea nu este rasplatita si nici incurajata in societate (se incurajeaza a fi docil, a nu-ti asuma riscuri, a respecta ordine, etc.). De vina este intreaga societate, incepand de la scoala, rude, si de multe ori si lipsa modelelor viabile masculine in imediata apropiere.

Mai departe, este responsabilitatea fiecaruia sa isi gaseasca calea sa...
nu prea ai experienta la educatia copiilor..
Ismail Paine de circ [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 17:16
-6/52
.. degeaba il inveti tu sa fie barbat daca vine ma-sa si-l cocoloseste.
"hai sa-ti faca mami de mancare", "hai sa-ti spele mami chilotii". si o tin asa pana dupa 30 de ani... na, mai fa tu om din ala.
pai d'aia a facut bine Manole...
momentan doar delict social cf noile valori turma
Nevermind [utilizator], Miercuri, 7 octombrie 2020, 17:26
-3/37
In curand si penal, prin lege.
Ati facut cumva armata?
Leo55 [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 9:03
+14/32
Eu da. Primul lucru care ti se spunea si repeta obsesiv era ca tu nu trebuie sa gandesti.
Primeai un ordin si trebuia sa-l executi intocmai chiar daca tie ti se parea prostesc.
Era strict interzis sa vii cu argumente sau sugestii, trebuia sa spui doar 'am inteles' si sa fugi (pas alergator) sa indeplinesti ordinul.
Asta ca sa nu pomenesc nimic despre "calitatile" umane si intelectuale ale majoritatii ofiterilor, cu invoirile si permisiile pe baza de atentii si bani.
Nimic bun de invatat de acolo. O mare pierdere de timp si energie pt un tanar care putea sa faca si sa invete ceva mai bun pt el si societate. Sport de exemplu.
E bine
Alexa.99. [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 9:32
-1/37
ca s-a adus in discutie si absenta tatalui. Tot mai multe femei considera ca e normal sa-si creasca singure copiii dar orice copil trebuie sa fie crescut de tata si mama.
Pornografia ucide jucaria :)
kanes [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 10:12
+17/29
Baietii de ieri faceau sex cu fete adevarate, baietii de azi o ard pe 8chan unde se delecteaza cu hentai si pornografie infantila.
Eu am facut Armata
tavu [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 11:04
+17/29
o mizerie, erai umilit in ultimul hal. Nu am invatat nimic util de acolo.
Vorbeste experienta din tine?
tavu [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 11:06
+9/31
deci la tine barbatul in familie a fost cam degeaba.
Esecuri academice...
taro [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 11:21
-4/50
Mai nou majoritatea universitatilor din State au "diversity quotas" pentru studenti. Grupul etnic si sex-ul au mai mare importanta decat notele.

La fel si pentru catedre. Profesorii sunt alesi in functie de sex, grup etnic si orientare sexuala si pe ultimul plan realizarile academice. Daca un departament are 5 candidati si unul e gay atunci are deja un avantaj mai ales daca nu sunt gay in departamentul ala. Daca un profesor candidat e non-white, femeie si mai e si gay are deja toate "calificarile" indiferent ce scrie CV.
Vorbesti prostii
lavru [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 13:11
+6/42
Acolo se promoveaza pe merit ca de aia e SUA unde e acum, lider mondial in stiinta si tehnologie.
La tine e mai rau
lavru [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 13:12
+6/24
Pe tine te-a pusificat taica-tu :)
#babaieti
xan [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 13:37
+5/21
1. Lasa-te de porno. Ori prietena, ori filme porno, de amandoua nu se poate. Ce alegi?

2. Ai grija ce mananci. Multe produse cresc nivelul de estrogen, adica scad nivelul de testosteron. Daca nu ai grija bilutele tale se fac tot mai mici tot mai mici si sanii tot mai mari si burta la fel.

3. Mai ridica-te de pe scaun si fa miscare. Muschii favorizeaza nivelul de testosteron. Prietena ta iti va fi recunoscatoare.
Ruperea cordonului ombilical
c.radu [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 15:59
+9/19
Ăsta e lucrul bun care se întâmplă în armată, dincolo de toate relele, pierderea de timp și prostia - pe care și eu le-am cunoscut.
Dar era o etapă foarte importantă a vieții, care te obliga să te maturizezi, să trăiești pe propriile picioare, fără niciun ajutor, ba chiar într-un mediu ostil.
E bun și sportul, cultivă nu doar trupul, ci și caracterul, dar nu te ajută să te maturizezi.
E vorba de responsabilitate
c.radu [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 16:09
+12/20
Unii cred că a fi bărbat înseamnă mult testosteron. De-aia întâlnești triste combinații de mușchi și iresponsabilitate.
Bărbat devii atunci când ai părăsit stadiul copilăriei, adică atunci când te-ai maturizat, care înseamnă asumarea de responsabilități, apariția unei conștiințe. E un nivel de dezvoltare umană în primul rând, atins atunci când îți asumi rolul de tată, pe care familia poate conta; așa cum și o femeie își atinge maximul dezvoltării personale atunci când devine mamă, cu tot ce implică asta.
Continuând până la 40-50 de ani să-ți pierzi vremea cu jocuri pe calculator, erotice sau nu, nu faci decât să-ți prelungești copilăria cu mult dincolo de vârsta firească și să-ți ratezi maturizarea. Lumea reală, cu toate greutățile ei, este însă mult mai pasionantă, mai antrenantă decât cea virtuală, pentru că te implică cu toată ființa. Dacă ieși din calculator, ai ocazia să te avânți într-o luptă reală, în care te vei strădui să modifici lumea în care trăiești, să răspunzi nevoilor unor persoane care au nevoie de tine, să le iubești responsabil - iar asta te va transforma iremediabil în ceea ce toți trebuie să devenim: un om.
...
Dor-El [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 16:56
+6/18
Grozav! Inca o carte despre cum trebuie dresati barbatii de mici.
Mai bine sa invete barbatul sa manipuleze pe altii decat sa fie el manipulat de altele doar pentru ca au fofo. Hentaiul si pornografia sunt mult mai ieftine si dau mai putine batai de cap decat orice fofo autentica.
Circumcizia cand a fost descoperita a fost folosita din motive pur igienice, ca pe vremea aia oricum nu existau internet si hentai. Iar parul din palma era de la faptul ca nu se spala pe maini, deci tot din motive ce tin de igiena.
Cat e de trist oare cand vezi barbati ,spalati pe creier sa creada ca valoarea lor sta doar in contributia pe care o aduc?! Pe femei le inteleg sa gandeasca asa despre barbati. Insa barbati care sa spuna astfel de lucruri despre barbati? E groaznic! Se vede traba ca 'misery loves company'...
De ce nu inchisoare?
VictorS [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:07
+1/17
noua "facultate"
Repet
VictorS [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:08
+2/22
de ce nu inchisoare?

unii pur si simplu se muta de acasa si isi iau un job.
Ba ai invatat
VictorS [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:09
+2/12
se pare ca ai tras si concluzii.

Unii in schimb, sunt nostalgici...
Ironic, nu?
manifestarea barbatiei
VictorS [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:12
+4/22
cum se manifesta barbatia la tine de nu iti permiti sa o manifesti?
Considera
VictorS [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:18
+5/23
sau nu au alternative?

cand tatal e absent sau abuziv, poate e mai bine fara el in zona.

Cu siguranta e o problema cu psihologia barbatului de azi, societatea s-a schimbat cu viteza si noi nu neaparat.

Putem duce discutia si pe taram mai stiintific, sa vorbim de gene care fac indivizi sa fie aiba o personalitate exploziva, cu potential de violenta (vorbesc din experienta), gene care in ziua de azi nu mai folosesc si ne "ajuta" sa ne imbolnavim de diverse boli autoimune (ca urmare a reactiei sistemului imunitar bombardat de stres).

Problematica e una complexa, dar observ cum majopritatea o simplifica.

5Gul e de vina!
sau Soros
Primul comentariu 100% pertinent
VictorS [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:19
+1/9
felicitari :)
Plus
VictorS [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:23
+5/11
Insa nu cred ca jocul duce la lipsa de maturitate.

Eu am aproape 45 de ani si ma joc aproape zilnic.
Am insa job, familie, responsabilitati, conduc echipe (remote acum) - nu vad nici un conflict.

Jucatul e o activitate, pe care ai intuit-o ca simptomatica, dar nu defineste lipsa de maturitate, in nici un caz.

Cunosc prea multi oameni la locul lor, echilibrati si familisti, care se joaca si la varsta de 40 de ani.
Nu e același lucru
c.radu [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:49
+12/22
Eu am arătat doar că în tot lucrul rău este și ceva bun. Nu sunt nostalgic, armata pentru mine a fost un coșmar și nu cred că este necesară în devenirea cuiva. Ne-am putea lipsi de ea fără niciun regret, ca și de războaie. Însă ruperea cordonului ombilical și intrarea în propria viață sunt o necesitate dacă vrei să te dezvolți și să nu rămâi un copil toată viața, adică să-ți ratezi condiția de bărbat.
Un job, da. Să te muți acasă, și asta. Și încă un pas: Întemeiază-ți o familie, fă copii și poartă-le de grijă. Atunci vei fi bărbat.
De acord
c.radu [utilizator], Joi, 8 octombrie 2020, 17:54
+7/9
Jocul în sine nu e neapărat o piedică în calea bărbăției, cu condiția să fie doar un accesoriu al vieții tale, iar viața ta să nu fie alcătuită doar din accesorii. Ne dezvoltăm și devenim doar în relație cu ceilalți. Reale, cum e și cazul tău, nu virtuale.
Incel?
VictorS [utilizator], Vineri, 9 octombrie 2020, 15:08
+4/18
ce zici tu suna tare cunoscut.

Categoric sa pui etichete e gresit, dar imi rezoneaza mesajul tau si modul in care pui problema cu cultura "incel".
...
Dor-El [utilizator], Vineri, 9 octombrie 2020, 17:34
-2/12
Nu. Iar celibatul involuntar nu e o cultura.

Sa pui etichete nu e rau. E rau cand pui etichetele gresit pentru risti sa faci confuzii daca te iei dupa ele mai apoi.
Eroare
Beta Alfa [utilizator], Vineri, 9 octombrie 2020, 23:30
-5/37
@lavru . Ma tem ca Dvoastra vorbiti prostii si nu @taro. Cunosc situatia "first hand" si in multe universitati ( nu toate inca ) faptul ca esti minoritar iti da un avantaj IMENS din prima.
Asa se facea in trecut
andipetre [utilizator], Duminică, 11 octombrie 2020, 14:42
-5/31
Da, in trecut se promova pe merit si, intr-adevar, de aceea America e acum lider mondial. Lucrurile s-au schimbat insa, radical, iar daca ideologiile la moda azi ar fi fost aplicate in trecut, America ar fi aratat cu totul altfel. Mult mai rau. Cum va arata, de altfel, in viitor, daca nebunia curenta continua.

Efectele nu se vad imediat, deocamdata America e prospera pentru ca oamenii promovati pe merit in trecut inca sunt activi.
..
Annona [utilizator], Luni, 12 octombrie 2020, 17:57
-3/9
ee, vai, conduci echipe. ar trebui sa cada toata lumea din picioare de emotie? este stupid sa te joci pe calculator in timpul tau liber, ZILNIC, cand ai sotie, copii, parinti, probabil prieteni. Inseamna ca prioritatile tale sunt alandala rau de tot
ha..haa..serios?
cicoare [utilizator], Marţi, 13 octombrie 2020, 12:17
+8/22
din subsolurile din Tiraspol e greu sa vorbesti de mediul academic american.
Manspreading
marc.andre [utilizator], Marţi, 13 octombrie 2020, 14:12
+1/15
poti sa il adopti acasa. In public ai minima educatie de a adopta o pozitie care sa nu indispuna pe nimeni. Asta arata ca esti educat. "Ouale" ar trebui sa-ti interzica sa mai porti chiloti stramti.
Depinde ce fel de masculinitate
andypandy [utilizator], Marţi, 13 octombrie 2020, 21:30
+5/11
afisati dumneavoastra. La mine la serviciu este o majoritate masculina covarsitoare ... si cu toate astea, doamnele nu arunca cu nimik in colegii care au bun simt echilibrat (cei peste 40, cam asa sa zicem). Evident, se uita cam urat la grupul galagios de 20-30 de ani care fac glume fara perdea in stilul lor metrosexual. Deci nu cred ca masculinitatea a furat-o cineva sau e condamnata de doamne. Este vorba de niste scuze penibile care vor sa justifice lipsa de maturitate. Si armata, ca tot citeam mai sus, avea un singur lucru bun. Ne-a invatat sa lucram impreuna, cot la cot, indiferent cat era de greu, prin ploaie, etc ... si asta ne-a invatat cu greul, ne-a responsabilizat si ne-a invatat sa ne descurcam. Ok, poate nu sa se faca armata cum o faceam noi ... dar ceva ar trebui sa fie. Am colegi in Israel care fac 2 ani de armata fara discutie, si femei si barbati ... si le prinde f bine.
Dar psihologia femeii?
xulescu28 [utilizator], Miercuri, 14 octombrie 2020, 20:13
-1/15
Dar cu psihologia femeii nu e nicio problema in era modernitatii? Sau ele sunt perfecte de la sine si standardele la care trebuie sa se ridice sunt la pamant?

Da, problema e una complexa si nu ajuta sa aruncam cu mizerii intr-o singura directie si sa blamam indivizii pentru constitutia genetica imutabila.

In plus au aparut dating apps / social media si alte fenomene care nu erau prezente pe vremea boomerilor, boomeri care au avut o viata mai usoara.

Hai sa vorbim despre efectele social media asupra egoului indidvidului, narcisism etc...
Complexitatea realitatii
VictorS [utilizator], Joi, 15 octombrie 2020, 12:18
+3/7
Chiar daca numai barbatii ar avea probleme in "ajustarea" la noile directii sociale, asta ar afecta indirect femeile.

Pe de alta parte, cred ca societatea s-a imbunatatit in cazul femeilor,dar per total ne confruntam cu cateva crize sociale destul de consistente care afecteaza pe toti, si nu stiu daca impactul social media este cel mai important sau nociv.
Interesant
VictorS [utilizator], Joi, 15 octombrie 2020, 13:01
+3/5
de unde frustrare indreptata impotriva unui simplu comentariu?

Cu siguranta ca te referi la probleme din propria realitate - la frustrarile cu care te lupti in viata ta privata.

Ca sa vezi ca altii traiesc alt tip de realitate decat iti imaginezi:

=> Copilul este mare, la facultate in alta tara, ma jucam cu el cand aveam ocazia - acum el nu are timp pentru asta.
=> prietenii sunt exact motivul pentru care ma joc des - ei sunt departe de mine si inchisi in case, online gamingul este principala activitate de socializare din ultimele 8 luni.
=> cu parintii petrec zilnic timp online, caci ei sunt in alta tara;

"ee, vai, conduci echipe. ar trebui sa cada toata lumea din picioare de emotie?"

Jenanta fraza, era doar vorba de context, ai crezut ca ma laud?

Sunt poate sut de milioane de manageri pe lumea asta (28 milioane doar in US), chiar crezi ca e vreo mare scofala?

Dar sunt putini oameni care pot purta o discutie civilizata online, asta trebuie sa recunosc.

PS: obsesia cu "sunt ocupat" o doar o obsesie, viata nu e facuta doar pentru munca. Relaxeaz-te si bucura-te de ce ai in jur, lucrurile vor merge mai bine.
Da
xulescu28 [utilizator], Joi, 15 octombrie 2020, 14:05
0/6
E adevarat ce spuneti.

Argumentul legat de social media era legat si de accesul facil la indivizi dincolo de limitarile geografiei, locului de munca si cercului social.
E clar
VictorS [utilizator], Joi, 15 octombrie 2020, 14:27
+2/8
consider insa ca este insa aberant sa preferam asa ceva ca metoda de educatie.

Educatia cea mai buna este cea data de adultii din jur - prin exemplul personal.

Cred ca aici sta adevarata problema, cercul vicios in care ne invartim dar poate si modul in care dam vina pe elemente externe pentru defectele noastre: social media, politica, jocurile, statul etc
High status vs low status
xulescu28 [utilizator], Vineri, 16 octombrie 2020, 14:43
-2/8
Barbatii high-status mereu au aruncat cu insulte si ocari in directia barbatilor low-status, la inceput de drum (inutili/buni de nimic).

Ti se schimba mentalitatea si delul de a privi ceilalti membri ai societatii pe masura ce aduni mai mult ciolan.

Nu e vorba numai de capacitatea de a produce ci de a nevoia de a fi acceptat social. (vezi Jordan Peterson)
Oho
VictorS [utilizator], Sâmbătă, 17 octombrie 2020, 16:14
+2/16
mi-a mirosit corect, incelii romani, o premiera pentru mine.

Jordan Peterson ... misoginul perfect, cum de gasitit asemenea exemplare nu reusesc sa inteleg.

Am urmarit si eu activitatea profesorului Peterson pentru ca unele secvente din teoria lui sunt destul de interesante dar... e clar ca el este unde situat la o extrema. Ce zic e ca nu e rau sa urmaresti ganditorii din ziua de azi, dar ai grija sa nu te limitezi doar la un punct de vedere, el poate deveni toxic fara a realiza.

O alta idee legata de ce zici - se schimba modul in care privesti lumea cand esti nedormit, ai mancat indestulator, te doare capul, ai baut cafea, mancat ciocolata, tras coca, inotat in mare etc
Extrema?
xulescu28 [utilizator], Sâmbătă, 17 octombrie 2020, 17:59
-2/16
Nu vreau sa mai prelungesc discutia inutil, dar daca il considerati pe Jordan Peterson extremist, dvs v-ati putea afla intr-o extrema. Din ce-am urmarit Peterson incerca sa fie centrist.

Ti se schimba constiinta/mentalitatea dupa ce iei bacul, iei diploma de facultate, primul job, al doilea job, promovarea la un job, prima casa, prima masina, nu ma refeream la simple stari fiziologice.
ba da
srpc [utilizator], Marţi, 20 octombrie 2020, 16:12
-1/5
ai invatat ca nu esti buricul societatii, ci un oarecare membru al ei, cu drepturi si obligatii
penibil
srpc [utilizator], Marţi, 20 octombrie 2020, 16:15
-3/7
replica asta cu Tiraspolul la orice atinge "magnificenta" Occidentului e de-un penibil absolut
...
Dor-El [utilizator], Marţi, 20 octombrie 2020, 19:30
+1/7
E vorba doar de o nevoie sufleteasca. Nu te mai mananca lupii daca esti dat afara din sat ca nu le mai convine satenilor de tine.

Cat despre masculii cu statut care arunca cu chestii in ceilalti pot spune doar atat: nu sunt singurii care o fac.

Mentalitatea se schimba si la saraci. Cu suficient de multa mentalitate un om sarac poate deveni fiara salbatica.
...
Dor-El [utilizator], Marţi, 20 octombrie 2020, 19:48
-3/11
Ai gresit omul. Jordan Peterson nu e misogin. Doar pentru ca o persoana prefera sa treaca lucrurile prin filtrul mintii nu inseamna ca e rebela,extremista, misogina, etc.

Se schimba modul cum privesti lucrurile in momentul in care te trezesti la realitate. Si cu cat ai trait mai intens visul cu atat mai frustrat esti cand te confrunti cu realitatea.

In afara de cum miros, ce altceva mai stii despre inceli? Si cum ii deosebesti de alte categorii de persoane?
...
Dor-El [utilizator], Marţi, 20 octombrie 2020, 20:08
0/2
Si daca el se joaca impreuna cu sotia si copiii ZILNIC? Oricum cand esti casatorit iti cam pui pofta in cui cand vine vorba de iesirile cu prietenii.
...
Dor-El [utilizator], Marţi, 20 octombrie 2020, 20:41
+3/7
Tot patriarhia e de vina pentru ce zici. Ce, parca inainte barbatii nu trebuiau sa asculte, sa fie loiali, disciplinati, sa isi asume riscuri si responsabilitati? Nu erau nici atunci scutiti de toate astea. Doar ca atunci erau pedeptiti fizic, chiar ucisi daca nu se ridicau la standarde. Acum insa, deoarece violenta nu mai este considerata o metoda eficienta de impunere a regulilor, s-a trecut la atacul la imagine, integritate, si la tot felul de constrangeri in general de ordin financiar. Practic totul se regleaza din buget.
Bine ar fi ca fiecare sa poata sa isi gaseasca calea sa. Insa e foarte greu. Asta presupune o oarecare independenta a indivizilor. Ghici cui nu convine aceasta independenta.
Jordan Peterson e un ipocrit avid de bani
demetru [utilizator], Miercuri, 21 octombrie 2020, 11:15
+2/12
Spune tuturor sa se autoresponsabilizeze si el e prin spitalele de psihiatrie din cauza abuzului de medicamente si a crizelor din care nu se poate ridica singur.
Nu ajuta la nimic
rmanea86 [utilizator], Joi, 22 octombrie 2020, 13:17
+1/3
Conform studiilor armata nu te disciplineaza, creeaza mediul perfect pentru ordine dar odata ce ai iesit din acel mediu esti pa, pierdut. De aceea multi oameni iesiti din serviciul militar se simt lipsiti de disciplina si lipsiti de tel in societate, ajungand pe depresive. Mediul este cel care creeaza "disciplina" si poate fi implementat in orice organizatie umana. Desigur, in armata chiar daca exista ordine, este inca un exemplu prost, un sistem rigid in care lucrurile se misca incet, pot spune ca te face mai fragil odata ce ai iesit in sistem. Acelasi lucru se intampla si cu olimpicii din sistemul de invatamant romanesc, odata ce au iesit din jocul si mirajul invatamantului, nu stiu incotro sa apuce, multi nemaiputand sa-si realizeze adevaratul potential pentru ca sistemele create in general de autoritati nu lasa loc interferentelor si incertitudinii.
A ajuns
Atoatestiutorul [utilizator], Vineri, 23 octombrie 2020, 12:52
-1/7
A ajusn prin spitale nu doar din voia sau cu voia lui si tocmai asta a venit sa confirme. Nu luati acele benzodiazepine ca dau dependenta. Daca ar fi stiut nu ar fi luat. Corect...a trecut prin medicatii dar a si trecut printr-o perioada foate dificila a vietii. Vedeti ca a revenit saptamana asta. Va fi ok.
Nu a fost la psihiatrie ci mai degraba la detoxifiere. Vorbiti aiureli.
Celor care il considera pe JP misogin cred ca nu au avut rabdarea/curiozitatea sa urmareasca un interviu al lui cu feministe. Ar vedea ca nu au nici un argument in fata lui.
Sfinte
karryne [utilizator], Vineri, 23 octombrie 2020, 12:55
+4/4
"ee, vai, conduci echipe. ar trebui sa cada toata lumea din picioare de emotie?"
Spune ce faci tu, sa vedem meserie de om adevarat, integru, sa ne emotionam noi ceilalti!

"este stupid sa te joci pe calculator in timpul tau liber, ZILNIC"
Si daca te joci IMPREUNA cu ei?
Singurul lucru stupid este lipsa ta de viziune.
Intai .. lectia de romana
VictorS [utilizator], Vineri, 23 octombrie 2020, 14:07
+2/4
a mirosi = 3. Tranz. și intranz. Fig. (Fam.) A presimți, a bănui; a intui. ♦ Tranz. A dibui, a simți prezența cuiva sau a ceva.


din DEX.

Apoi ..daca vrei sa inveti despre inceli (banuiesc ca te simti unu si vrei sa stii mai multe) wikipedia are o paginuta speciala:

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
...
Dor-El [utilizator], Vineri, 23 octombrie 2020, 18:56
+1/1
Multumesc pentru link. Nu imi place ce scrie acolo si nu ma vad facand asa ceva.

As vrea sa imi dai si o lectie de logica, te rog. Cum ai facut asocierea intre mine si inceli?

Recitind postarile mele constat ca iau apararea barbatilor, nu ca ma leg de femei. Nu mi se pare ok ca oamenii (barbatii in cazul de fata) sa fie dresati faca lucruri pe care in mod normal poate nu le-ar face. Iar relatia cu femeile este unul dintre lucrurile cele mai des folosite pe post de morcov/zaharel/belciug pentru ca barbatii sa puna osul la treaba si sa fie mai productivi decat si-ar dori ei sa fie in mod normal iar asta doar de dragul profitului. Asta se intamlpa de mult timp si multi nu constientizeaza.

Acum, chiar daca e oarecum in conflict cu activitatea ta de a conduce echipe, te rog sa ma ierti. Macar pentru faptul ca te-am inclus si pe tine in categoria celor carora le iau apararea.

Tu in schimb ce faci? Te lauzi ca conduci echipe, ca esti responsabil si ca ai familie? Foarte bine. Nu imi foloseste cu nimic ce faci tu. Nu am motive sa te laud. Ai facut ce ai vrut tu de unul singur (sper).

Pe baza a ce ma consiideri pe mine incel iar pe altii frustrati in viata privata? Poate ca tu esti frustratul si doar proiectezi. Poate ca la nivel de inconstient realizezi ca nu esti satisfacut. Nici de relatia cu echipele si nici in viata privata. Am auzit ca dupa ce semnezi e mai nasol. Asa e?

Cat despre inceli, ceea ce nu cred ca e nevoie sa citesc pe wiki deoarece se intelege chiar din nume, este faptul ca e vorba despre ceva involuntar. Eu ii compatimesc deoarece habar nu au ce consecinte are ravna lor.
Haide ma
demetru [utilizator], Vineri, 23 octombrie 2020, 20:28
+1/3
E ditamai psihologul si nu stie de medicatia pentru probleme psihice. Unde e vointa aia de fier pe care o recomanda altora? El nu e in stare sa-si fac ordine in propria viata si da sfaturi altora.

Am urmarit de mi s-a acrit JP. Pe cat e de laudat pe atat de de gaunos. Nu numai ca propune niste modele total gresite dar si bate campii cu mult aplomb.
...
Dor-El [utilizator], Vineri, 23 octombrie 2020, 23:17
0/0
Asta e un subiect delicat. Nu stiu daca chiar asta considera sau mai degraba doar si-o spun ca sa prinda curaj si sa poata continua singure sa aiba grija de copil.
Desi calitatea vietii a crescut, la fel a crescut si dificultatea de a creste un copil. Chiar si in 2 este greu pentru ca in zilele de azi nu ai timp sa te ocupi de copil cum ar trebui. Munca si stresul te consuma. Iar un copil necesita dedicatie.
De aceea nu recomand nimanui sa se arunce cu capul inainte sa faca copii. De aceea nu ii acuz nici pe cei ce amana sa faca copii sau chiar refuza sa faca.
De curiozitate si ca fapt divers, sunt curios cati barbati considera ca e normal sa isi creasca singuri copiii. Si asta e un subiect care da de gandit.
comenteaza