1 € 1 USD 4,1087miercuri 12 aug 2020
Versiune
Mobile
Nu, Barna, tot raul cel mai mic vom vota
cripop88 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 17:40
-6/90
Nu mai suport aroganta acestui om. Dreapta moderna si pro-europeana cuprinde mai multi neo-marxisti decat sunt in PSD. Poti pune eticheta 'europeana' pe orice ca sa nu mai fie loc de dezbatere, poate insemna orice.
Deci trebuia alianta asta ca sa tina piept
Dalinar [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 17:40
-10/46
Tzoapei? Si btw, USR sper ca stie cine e PNL, daca nu-s atenti, or sa fie facuti harcea parcea!!!
f.bine ,acum ...
Dimijoarei_Obt [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 17:58
+14/26
Predoiu = Demisia !
Si de ce
Unforgiven [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 17:59
-7/53
Ar trebui sa votez cu mizeria asta securista de "dreapta unita pro-europeana"?

Uite ca eu nu vreau si vreau sa votez pe oricine altcineva!
alo
cucuveauamov [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:00
-4/46
cand returneaza banii d. Barna in dosarul scos in campanie prezidentiala de PNL?
Pai PEneleul numai kknari au afișat
un domn [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:04
+7/19
Așa cum la târg sa duc gloabele care nici Salam de Sibiu poți face din ele
Veste buna si exemplu de urmat in alte orase
animatron [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:12
-7/27
Sa vedem partea plina a paharului, faptul ca cele 3 partide au reusit pana la urma, pe ultimii metri, sa ajunga la un acord pe care il speram cu totii viabil si durabil.

Bucurestiul, chiar daca e detestat de multi dintre locuitorii sai, e totusi o capitala europeana cu vreo 3 milioane de oameni, cu un venit mediu (euro ppp) peste media UE si chiar peste orase si regiuni mai cunoscute ale Europei.

Exista acolo un extraordinar potential, orasul poate redeveni un "mic Paris", un loc in care sa-ti faca placere sa traiesti si sa muncesti, cu o identitate proprie care sa-i faca mandri pe bucuresteni (nu e cazul acum).

Partea goala a paharului e ca a trebuit foarte mult timp pentru a se ajunge la o intelegere pana la fortata, fara de care toate cele 3 partide pierdeau aegerile in capitala.

Tot la lipsuri cred ca multi regreta ca nu s-a putut face o intelegere minima si cu dl Basescu si PMP-ul, e un risc foarte mare, asumat de USR, daca alegerile se vor juca la cateva procente.

Probabil pentru a fi mai simplu in mintea unor electori mai putin informati se va folosi sintagma "alianta dreptei", desi oricine se intereseaza un minimum despre cum gandesc cei de la USR (si unii de la PLUS) poate realiza imediat ca USR e partid stangist, pe partea "progresista" a stangii europene.

Avem in realitate o alianta pro-europeana, indubitabil, formata din dreapta liberala si un centru-stanga.

Succes, in special dlui Nicusor Dan, care poate ca va reusi sa compenseze, in sfarsit, pierderea partidului pe care l-a fondat, cu functia de primar general, ar fi meritat.
Perfect adevarat
ipolitic [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:14
+6/30
cu o mica problema: voi nu sunteti de dreapta. Nici-o problema, la nevoie poti manca si pui pane facuti din picioare de broasca, daca alternativa e o broasca intreaga pe viu.
Vlad Voiculescu???
cititoare [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:18
-7/37
Ce mai cauta asta in politica?
PMP...
Zorooo [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:18
+16/36
Puteau sa includa si PMP in alianta... reduceau sansele PSD mai mult..
Haha
braindamage12 [anonim], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:19
+7/29
Repede s-a trezit lupul moralizator, care nu stie sa piarda, sa dicteze ca cine nu e cu noi e impotriva noastra. Sau o ajuta pe Firea.

Sa ii reaminteasca cineva ca inca avem alegeri libere si oricine e liber sa candideze. Nu toata lumea trebuie sa ii si cante-n struna.
Haha "Dreapta modernă"...
reiand [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:22
+9/39
"Dreapta modernă", adică stânga deghizată.

Cam cum au devenit mai toate partiele "de dreapta" din Vest, care au capitulat în fața neomarxiștilor și votează la două mâini redistribuiri de migranți, educație "de gen" de la grădiniță, conducte de gaze cu Rusia, redistribuiri socialiste mascate în ecologism, secularizare dusă la extrem (doar pentru creștini, bineînțeles), și câte și mai câte "măsuri moderne", "progresiste".
Dreptaci moderni, uniti-va !
Victor Micea [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:24
+3/31
Dreapta moderna a inceput lupta ei prin a da afara orice urma de dreapta din Alianta. Raman ca moderni liberalii, care sunt PSD generatia II, Salvatorii, care sunt PSD generatia III si micul partid securistic al lui Ciolosh. S-a rezolvat.
Adio panselute
Irina25 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:28
+7/35
Astia vor cumpara petunii.
...
tirolez [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:37
+2/12
"datorita" legii care a scos alegerile in 2 tururi.
Să fim serioși
Lovercraft [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:41
+14/40
PNL a avut mai mulți primari de-a lungul timpului în Bucale. Care au făcut rahatul praf. Acum pretind că vin ei să facă ceva, bine măăăă
Pe termen lung..
Putinel [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:00
+3/29
PNL va pierde pe mana lor, fiindca:
1. Cand PNL a intrat la guvernare, USR-ul acestui impostor de Barna s-a desolidarizat, lasand PNL-ul ca pe un kamikaze, sa-si asume posibilul esec, care spre surprinderea USR nu s-a produs, iar acum solicita favoruri pe munca altora.
2. PNL a negociat cu un "meteorit" politic despre care in urmatorii 5 ani, nu stiu daca vom mai auzi!?
3. La negocieri au participat cei de la PLUS? Sunt mult mai de incredere decat acest USR de ONG-isti si consultanti pe banii statului si fara o doctrina politica clara.
4. PNL a ignorat oferta unor aliati mult mai de incredere, cei de la PMP, care s-au solidarizat cu PNL-ul in toamna lui 2019 si chiar i-au sprijinit la guvernare.
Domnule Orban, pe termen lung, sper sa nu se intample si cu PNL ce s-a intamplat cu Partidul National Tarenesc!
4.
deci...
bogdan1477 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:00
-3/17
.... sa inteleg ca pentru tine dreapta adevarata e aia afisata de Trump, cu ziduri la granita si alte tampenii din astea de extrema dreapta?
daca il tineti in brate pe arafat
Francisc 1 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:07
0/18
in continuare , nu va vad pe podium !
hehe
transpenibilus [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:07
0/20
ALERTA de postac vechi. Te-a scos si pe tine #ciumarosie la postacit si nu mai poti sa te ocupi de daddy Dragnia :-)
Disperare mare la PSDALDEUDMR. Si pe buna dreptate..
Pff
Gauloise [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:07
+6/24
Pentru tine toata lumea e securista. Aia dinainte erau securisti, ca erau, astia de acum sunt securisti ca asa vrei tu. Tu esti genul ala care nu este multumit de nimic, care nu se pricepe sa faca un lucru dar care contesta pe oricine ar vrea sa il faca pentru el. Totul e prost, totul e nasol, totul e securist. Doar tu esti fukcing almighty the best
ehh
transpenibilus [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:08
+1/19
Noi, Poporul Roman, cerem scoaterea in afara legii a si desfiintarea urgenta a GIO PSD !
???
Cataleya [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:14
+6/32
Te-a obligat cineva sa votezi cu dreapta?
Va tot kkatzi pe voi ca nu votati cu X, ca nu votati cu Y..
Va obliga cineva sa votati altfel decat va duce bibilica?

V-ati adunati iar toti sputnikarii - PSD-isti, sa urlati ca muscati de sarpe ca voi nu votati cu dreapta.

Mare scofala!
Wow
Incomod3 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:18
+2/20
ce adunatura !!!
Cu Firuta
Zorooo [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:28
+4/20
Baga tare cu Firuta... va umple de turcacerii :))
Marș ma și tu
mihai576 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 19:35
+7/21
" Cine nu susține această unitate a dreptei o va susține, de fapt, pe Gabriela Firea" Cum să spui așa ceva?! Zici ca nu mai sunt alți candidați înafara de Nicușor și Firea!!!! O zici în turul doi dar nu acum!!!! Schimbati-l p-asta ca altfel va costa mult!!!! Sanse reale au la Primăria Capitalei și sector 1 dar cu încă două declarații d-astea, nu mai prind nici Primăria Țăndărei!!!!
Inca ceva.... De ce se face tot posibilul ca la sector 3 să câștige Negoiță? Adică sigur nu au dat nicio varianta viabilă acolo...
Mda....
paulbutoi [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 20:04
+7/21
Ar fi bine sa le reuseasca combinatia .
Nu-i vad bine , daca rateaza doar din cauza ca au vrut sa elimine un competitor - PMP ...
Pai Orban ce cauta?
minus [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 20:16
0/18
Imre Orban a lucrat ca șef-serviciu și locțiitor la Serviciul Raional Stalin în perioada 1948 – 1956. Cel putin asa a aparut in presa, ca eu nu eram nascut pe vreama aceea.
Si unii au ce cauta, altii nu?
Mda....
paulbutoi [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 20:18
+3/21
" Cine nu sustine aceasta unitate ... " spuse detinatorul Adevarului Suprem ...
Cam ultimativa aceasta exprimare ...
Si cam prosteasca ...
Aminteste de primitiva " cine nu e cu noi e impotriva noastra " .
Ce sa zic , alianta USR cu USL e o mare realizare ...
Felicitari !
Da consilieri nu aveti?
minus [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 20:19
+6/20
Sa va explice farzele aste cu "cine nu...."
De la Stalin ne-a ramas "Cine nu e cu noi, e împotriva noastră!"
Cam asta ziceti si voi!
bine zis mizerie securista!
miculescu-rucar [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 20:37
-5/31
sa recapitulam:
-prefect de bucuresti, silvian ionescu, securist
-primar t.basescu, alias petrov, fiu de securist-ceist, el insusi turnator la secu
-oprescu, baiat de general de securitate
-viceprimar l.orban, baiat de general de securitate
-viceprimar-candidat, v.voiculescu, baiat de turnator la secu, nepot de securist, membru al unui partid infiintat de baiatul securitatii
atat ce se stie la vedere, din presa.
PS. atentie nicusor dan, daca vei ajunge primar cu viceprimar voiculescu, acesta te va incaleca si te va marginaliza asa cum face puiul de cuc! asa cum ti-a facut ghinea&company, cu partidul creat de tine, asa cum de altfel te-am avertizat ca vei pati, imediat dupa alegerile din 2016!
PS.2 Atentie bucuresteni, nu mai votati securitatea si pe urmasii ei!
Dreapta... ? :)
Astronautul [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 20:41
+8/26
Ok. In lipsa de alte alternative ma vad nevoit sa votez cu PMP...e cel mai apropiat de dreapta dintre toate partidele. Si Clotilde la sectorul 1, bineinteles.
In rest, aceleasi aliante obosite sub alta forma, de 30 de ani...
Nicusor Dan, Matei Paun si cine stie ce alti dubiosi mai sunt in spate. Nu pot avea incredere in PNL/USL...
Scoateti Bucurestiul de sub Mafia Rosie
FlorinMiron1 [anonim], Sâmbătă, 1 august 2020, 20:42
-2/22
Lasati orgoliile la o parte si scoteti orasul de sub Cleptocratia Rosie!
Pacat ca PNL nu a avut curajul de a propune pe Traian Berbeceanu la sectorul 4. Putea fi un exwmplu ca mafia poate fi scoasa din administrarea statului roman.
Dreapta?
Imperialistu [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:03
-1/7
Nu. E o alianta anti-PSD si atat. Foarte bine, dar nu o face de dreapta. Nici unul din partidele astea nu sunt de dreapta.
Si useristii si liberalii vopsiti...
salvatore [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:04
-4/10
... sunt acelasi lucru, la origini sunt toti niste basisti inraiti si prosti, neomarxisti globalisti din neamul lui ANTIFA.
Da mai Bogdanele
salvatore [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:13
0/8
Asa arata dreapta, republicanii sunt de drepta, dar voua hastagistilor mioritici va plac democratii, stanga lui Bernie sau Biden. Voi de fapt sunteti niste neomarxisti globalisti care doar clamati ca sunteti de dreapta, sufletul vostru este pe stanga sorosista. Nu puteti sa mintiti pe nimeni, doar intre voi va inchipuiti ca sunteti de dreapta.
PNL si-a gasit un nou PSD sa creeze un USL nou
andipetre [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:25
+1/9
Daca au eliminat singurul partid care e, fara dubii, de dreapta (PMP), cele doua vajnice partide progresiste nu au facut altceva decat sa invie fostul USL, azi sub forma "renewed".

USR-PLUS e un partid progresist de stanga, se vede din doctrina si politicile pro imigratie, pro identitate de gen etc., iar PNL a uitat din nou de radacinile sale de dreapta si s-a unit, ca atunci cand se alia cu PSD, cu inca niste socialisti.

"Dreapta moderna", serios? Ne credeti imbecili? :)
Bai
Costi888 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:31
+4/18
Nu mai folositi termeni de care habar n aveti ce inseamna.. aruncati niste termeni in stanga si-n dreapta in speranta ca sunt prosti care pun botul la asa ceva. Auzi la el, neomarxisti.. ma faci sa rad
Si bagati-o sub mafia neomarxista
andipetre [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:31
+1/7
Fara PMP, alianta are centrul de greutate foarte, foarte, spre stanga. Probabil oamenii de dreapta din PNL au renuntat sa mai lupte. Cei cativa primari performanti stau in orasele lor, fac treaba buna, dar nu mai participa la jocurile facute de stangistii de la conducerea PNL. Pacat...
Ba, tocmai ca au consilieri
andipetre [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:33
+4/12
Dar sunt toti din aceia pentru care a cita din Marx, Lenin, Stalin e o onoare.
Curat progresist...
LuzhinAcademy [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:33
0/8
Cine nu-i cu noi e impotriva noastra, nu?
Dar la Iasi, stimabililor, ce propuneti? Fost primar PSD, acum in PNL, cu scopul de a-si prelungi mandatul de primar, ca singurel (independent) i se parea prea greu dupa ce i-a "slujit" asa bine pe ieseni.
Haha!!
LuzhinAcademy [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:37
-2/4
Ce bine ai zis-o, braindamage :)))
poate
martel55 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:46
-2/6
stanga neomarxista europeana, ca USR+ by are nimic de a face cu dreapta, nici moderna nici clasica, ei sunt stanga mmoderna neomarxista...iar PNL spre rusinea lor au ajuns in aceeasi cloaca...in afara de Nicusor, nue nimeni de votat de aoclo de orice om care mai tine putin la traditie, natiune, creidnta ....doar spalatii pe creier pot vota o monstruozitate neomarxista ca asta
Pentru cei cu mintea la purtator:
CristianG [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:46
-4/6
"Baietii" ne dau 2 variante: firea sau ND. Am votat cu ND inainte sa fie prins de quae de baieti cu banii de campanie aranjati de "colegi". Acum, degeaba votezi cu el. Firea... n-are rost sa mai comentez. S-a lansat si Petrov, pentru cei cu firesti greturi, dar lipsiti de imaginatie. Hai sa votam cu cineva care e creditat cu 1-5%, sa aratam ca la noi nu mai tine vrajeala.
ooops
Gheorghe Pudila [anonim], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:51
+3/11
Atentie bucuresteni!
Pe toti astia enumerati de mivulescu II INTRECE penalul Dragnea care a furat de la copii si ANALFABETA Dancila, pritapita de PSD in fruntea guvernului.
Qed.
PNL și CDR - aceeași direcție!
marie-cu-palarie [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:52
-3/9
Minunat ar fi dacă cu PNL se va întâmpla același lucru care s-a întâmplat cu PNȚCD.

PNL este o organizație periculoasă pentru România.
Dl Barna nu poate intelege
Bradisor [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:05
+5/11
ca politica se face pe voturi si nu poti da cu piciorul chiar si la un procet minin de alegatori.Din pacate aroganta dsale. poate avea cosecinte grave pt bucuresteni.
nu
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:10
0/4
trebuie alianta pentru ca fiind alegerile intr-un singur tur, fara alianta, psd are din start un avantaj enorm

exemplu sunt alegerile de data trecuta... in 2 tururi usr prindea minim 2 sectoare si capitala
"oricine altcineva"
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:10
0/4
adica cu psd...
vad ca
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:15
-2/8
numarul de postaci s-a inmultit considerabil

e de la banii aia ieuropeni?!

ma intristeaza ce vad. inseamna ca oamenii ori incep sa accepte psd ca unicul partid, ori pur si simplu psd capata tot mai multa putere prin postaci

in fie. sa fie intr-un ceas bun si sa scapam de tzoapa.
sper sa nu-l apuce pe base tampeniile si sa candideze la primarie!
adica pe partidul
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:16
-1/5
aluia care urla acum vreo 2 ani la latrina 3 despre cat de rea e Kovesi... aham! clar de dreapta! si mai ales cinstit!

daca o sa piarda alianta asta la cateva procente sper sa mancati bordurile impreuna cu basescu!

oricum la parlamentare v-ati dus pe copca... sub 5% pa!
interesant
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:17
-3/7
ca atunci cand zicea base chestiile astea (adica ala pe care-l aperi tu), nu sesizati astfel de probleme si nu-l comparati cu stalin!
mai sa fie!
eu zic ca
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:18
-1/5
ala pe care-l sustii tu e un hot . si da ma refer la basescu!!

a facut lucruri bune cat a fost presedinte (nu neg asta0 da de cand l-a bagat Kovesi la zdup pe fratesu si s-a luat de amanta, s-a tampit de tot!
nu prea intelegi cum functioneaza politica, nu?!
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:19
0/4
dimpotriva astfel de declaratii ajuta al dracu de mult!

citeste psihologia multimilor si o sa intelegi la ce ma refer!

fara urma de misto, ajuta si asta e politica (trist dar adevarat).
aham
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:20
+1/5
adevaru e ca asta am merita
ca 3 randuri de borduri sunt putine! hai cu zidu de borduri !
Pentru dl. Barna
Sthelian [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 22:58
+6/12
Domnule Barna, aveti o atitudine specifica partidului comunist: Tovarasi, cine nu e cu noi, e impotriva noastra!
Ori asta va aduce deservicii.Ati promis alegeri interne, dar v-ati rasgindit, ati promis o noua politica dar faceti aceeasi politica dimboviteana!!!
Babaetz
fl0rin [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 23:14
+10/16
Astia carora va pute totul, care n-au pe cine sa voteze ca nu-s domle candidatii neprihaniti ca Alba ca zapada: voi de fapt ce vreti, inca 4 ani cu Firea primar? Inca 4 ani cu guvern PSD? Daca asta vreti, macar spuneti negru pe alb, nu o mai dati dupa cires.
Alfel da, PNL-ul are destule apucaturi care miros a PSD, sunt si prin USR unii destul de dubiosi, dar treziti-va fratilor, raul absolut in materie de politica romaneasca e PSD-ul si satelitii. Primul pas pentru o tara normala e sa fie scos PSD din toate structurile statului, eventual in suturi. Sa ajungem acolo si ne putem ocupa pe urma si de PNL si de ailalti. Step by step.
Este realitatea..
Costi888 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 23:26
-1/3
Din teren.. multi dintre votanti nu si dau seama inca, ca, in politica e nevoie de pragmatism si sa vezi realitatea. La alegeri nu este ca la un meci de fotbal - mingea e rotunda si “se joaca”. Se cam stiu care dintre candidati au sanse reale..
Paradox
galeo [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 23:36
-1/9
O tara de saraci sa voteze partide de dreapta.
ai gresit articolul
CristiGex [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 0:29
+3/7
Aici este vorba despre primariile capitalei, iar d. Barna nu candideaza la nici una.
On topic, mai bine am stii cand nu se vor mai topi bugetele aiurea pe cazane otokar, iepurasi colorari si biserici cu o singura lingurita.
Si PSD
CristiGex [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 0:34
+5/9
a avut mai multi primari de'a lungul timpului In Bucuresti si tot praf au facut rahatul. Ba au unul chiar acum care pretinde ca a facut ceva, desi bucurestenii se spala cu apa rece.. Foarte rau maaaaa
Dreapta PSD
cornholio [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 0:36
+2/4
Ce glumă bună e asta, PMP cel de dreapta a votat pentru înființarea companiilor de stat ale primăriilor și a primit funcții de conducere de la PSD, e partid de dreapta. Cu dreapta primesc șpaga, sau cum?
Confuzie mare
cinevatus [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 1:03
-2/12
Daca USR e de dreapta pentur tine doar ca e anti-PSD atunci...
Exact!
cinevatus [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 1:04
+2/8
PMP se va dovedi esential.
In EUROPA cu STANGA pe fata, in tara DREAPTA
cinevatus [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 1:05
0/6
RENEW EUROPE, grupul la care apartine USR este de stanga.
PNL va dispare pentru ca nu are curaj
cinevatus [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 1:07
-5/7
Curaj sa infrunte USR pe teme ideologice.
Si basisti si neomarxisti
Ionut F. [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 3:08
0/4
Astea doua nu prea au treaba una cu alta, basescu o arde cu dreapta hardcore, cu ortodoxia si chestii de genul.

Astea find spuse, se vede clar ca habar n-ai despre ce vorbesti
atentie bucuresteni,
miculescu-rucar [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 3:24
-3/5
gherghe pulila e un propagandist esuat, absolvent de stefan burghiu, ajuns in mizerie!
atentie nicusor dan!
miculescu-rucar [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 3:28
0/6
mare atentie!
securistii si urmasii lor ti-au FURAT PARTIDUL TAU!
Atentie la puiul de cuc voiculescu!
va face la fel cum a facut ghinea&companii, si vei ajunge calare pe cal mort!
te compatimesc!
Unitatea dreptei
Victor Micea [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 6:38
+1/5
E macar unul de dreapta printre dreptacii moderni ?
PSD;ALDE,;;PRO.RO;
Bradisor [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 7:08
+4/6
sunt de stanga?Sunt formate din cei mai bogati si corupti oameni din tara.
Cel mai important e sa scapam odata de PSD
matali [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 8:55
+1/5
Acest partid odios ,urmas a bolsevicilor ,l-a durut in cot de Bucuresti. Pe infractorii din grupul infractional PSD nu i-a interesat altceva decat sa delapideze fondurile statului pentru interesul personal, sa se imbogateasca pe spatele cetatenilor si sa obtina cat mai multa mita de la firmele de casa a PSD-ului. De aceea Bucurestiul arata atat de dezastruos sub dominatia PSD-ului iar orase cum e Clujul , in care grupuri infractionale ca si PSD nu au ce cauta, e atat de infloritor si dezvoltat. Bucurestiul merita sa fie si el un oras dezvoltat, organizat si sa arate bine, cetatenii sa nu mai aiba probleme cu Radetul etc. Din pacate sub bolsevicii de la PSD Bucurestiul arata ca un oras sovietic de pe vremuri , in care totul e un dezastru total.
exact despre "base" era comentariul...
minus [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 9:05
+6/6
Eu zic ca va straduiti sa confirmati eticheta de neomarxisti- cu care, sincer, cred ca nu aveti prea mari afinitati. Cred ca sunteti doar neo-oportunisti, si inca unii mediocrii. Tot bateti toba ca lumea trebuie sa va voteze fiindca voi sunteti dreapta iar "restul" va acuza ca sunteti esenta noii stangi. Imensa dilema in politichia nationala! Exact de asta nu poate dormi lumea: ca se framanta daca suntei dreapta sau stanga....

Daca tot ati adus in discutie subiectul Basescu, el a avut si carisma si putirinta- si poate o va dovedi si acum. Cat despre caracter- s-ar putea scrie o carte despre subiect. Dar stati fara grija, nu sunt bucurestean si nu va avea votul meu.
Glumesti
Criogenia [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 9:21
0/4
Ai vrea tu...da-i un minus ca spune adevarul...
Tu chiar crezi?
Doru1963 [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 9:26
+1/9
Inainte de "neomarxisti" erau "sorosisti".

Ma intreb, cum de postacii PSDisti s-au lasat de Sorosh. Nu mai e Sorosh de vina? Sau Sorosh nu mai e la moda? Nu e Sorosh de vina si de covid?
Cand mai scoate RISE Project un alt articol
Doru1963 [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 9:30
+2/4
Ma intreb, oare RISE Project nu mai scoate un alt articol despre Barna sau vreun USRist? Caci se apropie alegerile ce naiba...

Pacat ca nu se mai vorbeste despre mizeria de RISE Project si articolul care de fapt nu spune nimic despre Barna.

E hilar, dupa 30 de ani de jefuit, apare un ziar care scrie despre cineva nou in politica, si fara a aduce nici o dovada, se intreaba doar "Oare e curat Burna?" si romanul de rand fraier, zice "PAI SIGUR NU E !!!!!!"
zic ca acesti candidati
..13 [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 10:05
0/4
O sa spulbere #ciumarosie.

Le doresc tuturor succes si sa reuseasca sa castige si sa presteze o munca de calitate la conducerea institutiilor publice in care isi vor desfasura activitatea.

Este nevoie de 2 mandate pentru ca face o schimbare sustenabila in RO, dar vom vedea ce se intampla mai departe.Pas cu pas, cum zicea cineva...

PS
Barna de toata jena...
Nu se poate inalta peste orgoliile lui personale.
Sectorul 3???
of of [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 10:53
+3/7
Barna e nesimțit că nu a insistat pentru Ana Ciceală la sectorul 3. Probabil nu era din bisericuța lui și a lui Năsui. Puteau măcar să o promoveze la alt sector...
Iar Voiculescu nu are nicio treaba cu administrația, ce a făcut el la Min Sănătății a fost mai mult PR. Iar de atunci (4 ani!!) s-a remarcat doar prin mesaje pe facebook, nici măcar nu a avut un job (pretinde că nu a avut salariu de la Asociația Magic Camp). Dubios.
PLUS e cel mai câștigat
of of [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 11:24
+2/4
Partidulețul lui Voiculescu și Cioloș iese cel mai câștigat. Viceprimarul (post sigur, nu e votat) și un candidat la sector (Simona Spătaru, de la 4). Pentru un partid de vreo 5 % în Capitală și sub pragul electoral în țară, nu e rău. Barna tot subalternul lui Cioloș a rămas...

Abia aștept investigația de presă despre ce a făcut Voiculescu în ultimii 4 ani, de când nu a mai avut niciun job (oficial). Faptul că tatăl său a fost turnător nu pare să-i fi afectat cariera politică, dimpotrivă :(
Dilemă
Azra [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 12:59
+1/1
PSD-ul ar trebui sa-si promoveze acum un alt candidat propriu, la Primaria Capitalei. D-na Firea enerveaza pe multa lume din randul alegatorilor cu permanentul sau stil "de tarabă de piață", de care nu se poate debarasa. Problema este ca nu au pe cine.
Toate bune si frumoase dar...
AdrianIulian [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 13:20
+1/3
USR este un partid stangist care stie doar sa fie in opozitie, sa tipe contre. Cand ajung la butoane dau inapoi. Au dat joc guvernul PSD, dar dupa aceea au blocat tara ca nu au vrut sa participe la guvernare. Iar candidatii - voi cauta despre ei, deoarece din cei 7, 5 nu imi spun nimic... Poate este de bine asta, ca nu au fost in centrul vreunui scandal, dar in acelasi timp pot fi foarte bine si niste neica nimeni care pana acum nu au vut vreo functie publica si nici prea multe responsabilitati.
Nu stii de unde sare iepurele.
zaw [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 19:31
+1/1
Ei,nu stii ce surprize neplacute pot apare dupa ce sunt alesi.Nicusor Dan,afacerea cu banii din campania elecotorala,a transpirat in momentul cand trebuia inlocuit,apare Barna,curat ca lacrima pana sare calu',dupa ca apare dosarul cu banii europeni.Sistemul de oameni ca si ei are nevoie,pentru o manipulare usoara.La presedintie idem.
aha
bogdan1477 [utilizator], Luni, 3 august 2020, 18:48
0/0
Pai atunci si Hitler a fost din "dreapta! aia care-ti place tie, doar ca nitel mai dur. Cumva, cumva negrii sunt de "calitate inferioara", la fel ca si homosexualii, mexicanii, si orice altceva care nu e alb, crestin, traditional. Daca aia e dreapta, prefer sa o ocolesc, pentru ca poate foarte usor aluneca spre un nou holocaust...
comenteaza
Cookie Settings