1 € 1 USD 4,1087miercuri 12 aug 2020
Versiune
Mobile
Contrar standrdelor
Ochii_pe_voi [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 11:59
+15/21
Si foarte periculos atat pentru biciclisti, cât si pt. pietoni.
Nu trebuie sa existe obstacole (stal0i etc) la min 1.5 m de banda de biciclete. Trebuie dati in judecata.
cetatean@pmb.ro
Gherutza [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 12:10
+7/11
bataie de joc !!!!....
nu exista asa ceva pista pe trotura fara sa fie separata fizic de pietoni.....NU EXISTAAAA ASA CEVA !
Se apropie alegerile locale
Frankie [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 12:20
+10/14
Primarul Gabriel Mutu de la Sectorul 6 care nu a facut ABSOLUT NIMIC in cei 4 ani (desi a mintit ca amenajeaza lacul Ciurel, reabiliteaza blocurile, reabiliteaza strada liniei etc) a inceput sa-si arate disperarea pe ultima suta de metri.
Izoleaza cele mai viziblie blocuri din Sectorul 6 de pe bd. Iuliu Maniu, vopseste dungi pe trotuare, amenajeaza spatiul verde doar pe bulevardele mari si circulate.... sa se vada ca face ceva.
De celelalte mii de blocuri si strazi nu-l intereseaza deloc.
Aici trebuie mers pe un principiu clar
Sparafucile [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 12:23
+13/17
Ai loc pe carosabil sa trasezi piste de biciclete? Le trasezi. Nu ai? Nu le trasezi. Pe trotuar in niciun caz . Trotuarul este rezervat celor mai napastuiti membri ai societatii: pietonii, care nu au nici biciclete, nici trotinete, nici motorete. Multi nu au nici yachturi.
O tampenie, ca sa fure banii!
Andy500 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 12:25
+8/12
Marcaje cand facem si noi, mutule?!
Ca tot veni vorba de biciclete, ce-ar fi sa va asigurati ca cei care parcheaza in spic pe Iuliu Maniu, nu raman cu fundul pe fara de pe locul de parcare (gen dube si alte masini cu gabarit depasit), si pun in pericol pe toti cei care circula pe banda 1. Dar daca nu sunt marcaje, n-ai cum sa spui ca le iese duba in afara, nu?!
Mai sunt si o multime de soferi care parcheaza PE trecerile de pietoni sau fix inainte de ele, punand in pericol pietonii, pentru ca e greu sa-i observi cand incep traversarea.
ce bataie de joc....
cristi_an [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 12:29
+5/7
doamne....
Orice pistă de biciclete
gebica [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 12:37
+11/13
în București nu este viabilă dacă nu are borduri înalte ca pe Calea Victoriei - uneori și pe alea mai vezi cîte-o mașină pe care trebuie să o ocolești în înjurăturile șoferului atenționat.
Ce se face acum e mai mult decît idioție, e ticăloșie și jaf la drumul mare (sau pe trotuarul lui). Singurul scop este să se sifoneze o grămadă de bani prin companiile primăresei, precum și ceva praf electoral în ochii naivilor. Nu știu dacă se ajunge la recordul lui Oprescu (150 de euro pentru metrul de dungă vopsită), dar niciun biciclist care se respectă nu va merge printre pietoni irascibili, sărind borduri la fiecare intersecție.
Pînă nu se va înțelege că pentru a stimula folosirea bicicletei, șoferii trebuie convinși că le oferă înlesniri, respectiv rezolvrea tuturor punctelor de conflict în favoarea biciclistului (restrîngînd accesul auto), totul rămîne la simple declarații de fațadă. Chiar și pe calea Victoriei, ocolirea de la Ateneu e proastă; gîtuiți traficul auto ca să convingeți oamenii să meargă direct folosind bicicleta. Întotdeauna omul va alege varianta mai comodă. De ce se fac edilii că nu îmțelega asta? Ca să mai fure banii pe niște lucrări de mîntuială ce abia așteaptă să fie desființate și să li se șteargă urmele puturoase. Bicicliștii oricum nu au ce căuta în toată combinația asta politicianistă josnică.
un mare
aducatoruladevarului [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 12:45
+1/9
cretinism e pista de biciclete pe trotuar. Asa mizerie este si in Iasi, nu te poti plimba linistit pe Copou ca te claxoneaza tontii pe 2 roti care ar trebui sa stea dracu pe asfalt nu pe trotuar unde se plimba pietonii.
E ...."profunda" rau....
polonyca [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 12:53
+2/2
.... asta cu pistele vopsite !!! Dezvoltare durabila.... tipic romaneasca !!! Ce jeguri....
la fel ca cele desfiintate
Ademordna [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 13:11
+5/5
Hai nu fiti rai, nu conteaza ca piste similare au fost declarate ilegale si au fost desfiintate in trecut, ele si-au atins scopul: sifonarea de sume enorme din bugetul public in buzunarul mafiei PSD.
Si cum nimeni nu a fost pedepsit, nici un ban furat nu a fost recuperat, ce vreti sa faca acum primarul, sa ignore o reteta excelenta, probata?

Daca vreti sa se schimbe lucrurile votati altii noi si curati, nu va asteptati la schimbari in aceleasi partide harsaite in smenuri.
A procedat corect
Fanel01 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 14:20
+2/4
Foarte bine “Saraciile” sa fie inghesuite toate pe trotuar, care este problema daca ies la nr km de piste biciclete ?
De neinteles
grobian [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 14:35
+3/3
Bd. Iuliu Maniu are vreo 13 metri carosabil pe sens. Adica 2 benzi auto de 2.75m + banda de autobuz de 3m + banda de biciclete de 2m. Si tot raman inca vreo 2.5m de rezerva pentru parcari din loc in loc, etc. Pur si simplu nu are nicio logica folosirea trotuarului pentru o asa zisa pista.
Pai
Costi888 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 14:49
-2/8
Daca trotuarul este larg, nu vad de ce n ai putea trage o linie si sa faci o pista de bicicleta. Am vazut prin mai multe tari din vest si astfel de piste
pistele de bicileta au ce cauta doar pe carosabil
hopsinoi [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 15:12
+5/7
cat de greu e? o bicleta poate ajunge si la 40 km/h, ce sa caute pe langa pietoni?
Totusi...
nyivus [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 15:26
0/4
Sunt sigur ca pe primarul sectorului 6 il inreseaza doar sifonarea banilor, dar in acelasi timp, sunt o multime de orase in lume unde sunt piste de bicileta pe trotuar acolo unde nu exista loc pentru piste separate, de la Vancouver, Boston, Tokio, Washington DC sau Budapesta la Singapore, Thessaloniki, New York sau Berlin. Vorbesc de piste care nu sunt delimitate decat cu vopsea si totusi, nu prea sunt probleme din cauza lor. Cred ca totul depinde doar de nivelul de civilizatie a oamenilor: cat de greu este sa nu mergi ca pieton pe partea marcata ca banda pentru biciclete ?
Inca
Cetateanu [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 15:49
+2/2
Inca o reusita a lui Mutu de a-si completa sumele ciordite si a-si bate joc de locuitorii sectorului 6: atat de cei care circula ca pietoni (de la pesrsoae in varsta la mame cu copii si copii) dar si de bicilistii din care destui aroganti si in aceeasi categorie imbecila cu Mutu se poarta pe trotuar ca si cum mama lor i l-a facut cadou.
O pista pentru biciclete impune reguli stricte!
Entiu [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 16:31
+2/2
O pista pentru biciclete impune reguli pentru toti participantii la trafic nu numai prin delimitarea acesteia dar si cu semafoare speciale, asa e in strainatate.Cand vor mai pleca edilii in interes de serviciu prin Ungaria...sa bage de seama cum e organizat traficul pentru biciclete, parcarile amenajate special, etc.
Cei ce au aprobat pistele actuale ar trebui sa li se impute toate cheltuielile ...Dar ceea ce nu se precizeaza sau se ignora cu buna stiinta sunt fondurile destinate ""construirii" pistelor. Care nu au fost deloc neglijabile. In loc de amenajarea unei portiuni taiate si bine delimitate din sosea, s-a ales la varianta ieftina de a forta biciclistii sa imparta trotuarul cu pietonii si masinile parcate abuziv. Asta in conditiile in care toti tac chitic!
Oricum pistele se vor deființa
nick24 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 16:41
+4/4
după alegeri!
Ori de poliție dar mai sigur marcajele se vor sterge și vor dispărea fizic, in mod natural.
Nu pe trotuar
veganu [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 17:46
+3/3
@nyivus

Cred ca e important sa luam in considerare bunele practici, nu sa copiem si esecurile in administratie.

Legislatia romaneasca te obliga sa mergi pe pista daca exista cu bicla. Pe una proasta iti blestemi zilele. Pistele facute pe trotuoar sau langa, trebuie extrem extrem de bine semnalizate si facute.. Mie mi-e teama sa merg pe o pista pe trotuar si merg de foarte multi ani in Bucuresti. Sansa de accident este mult mai mare decat pe carosabil. Daca esti la promenada sau mergi cu 10km/h, nu se pune ca mergi ca melcul oricum.
Care fonduri? Substanțiale pt ei?
nick24 [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 18:14
+2/2
Pâi sub Oprescu n-au dispărut 10 milioane euro, tot pe niște piste vopsite pe trotuare?
Acum după vopsitul asta au dispărut TOȚI banii din cont SI cei de la ministerul mediului!
piste de biciclete
atc [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:32
-1/3
...ba chiar si la Viena! unde merita sa incerci sa mergi, ca pieton, PE TROTUaR, pe pista marcata ptr. biciclete!
piste biciclete
atc [utilizator], Sâmbătă, 1 august 2020, 21:41
-1/1
O bicicleta obisnuita, desigur.Dar, daca se organizeaza Turul Frantei pe trotuarele din Maniu, s-ar putea realiza chiar mai mult:
"Cea mai mare viteza medie inregistrata in Turul Frantei a fost de 41.65 Km/h si a fost stabilita in 2005 – Lance Armstrong"
Succesuri!
Nu inteleg
Futurist Irefutabil [utilizator], Duminică, 2 august 2020, 16:32
+3/3
Daca nu e spatiu de ce nu fac jumatate de pista pe banda 1 si jumatate pe trotuar?!?!
piste biciclete
Crismaister [utilizator], Joi, 6 august 2020, 11:31
0/0
In TDF, la sprint, pe distante scurte, se ating viteze de 50KM/h.
Personal am avut viteza maxima de 42KM/h (aprox, masurata de o masina ce mergea in paralel cu mine). Pot mentine aceasta viteza mult timp? Nu, dar pe zone scurte ating constant 25KM/h in drumul zilnic catre/dinspre munca.
Pe langa asta, trebuie sa iei in calcul si existenta bicicletelor electrice.
piste biciclete
atc [utilizator], Joi, 6 august 2020, 15:11
0/0
...iar la coborare: "recordmanul absolut este Marcus Burghardt de la BMC. Ciclistul german a ajuns la o viteză de 130,7km/h"
Cred ca vorbim aceeasi limba. Dar sa ne gandim ca orice masina azi poate atinge cca. 200 km/h. De ce nu o face in oras ( cu exceptiile cunoscute)? Din cauza legii; care ar putea sa limiteze si viteza de circulatie a biclelor pe trotuar, atata timp cat bunul simt nu o face el.
comenteaza
Cookie Settings