1 € 1 USD 4,1529sâmbătă 26 sep 2020
Versiune
Mobile
Gresesti
Incomod3 [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 9:32
+7/27
Platesti
NU! raspunsul e NU!
CetateanulRoman [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 9:49
+7/47
Domnule Istodor, avem deja reflexul de a ne simti vinovati. Am fost "dresati" asa. Daca esti barbat caucazian straight esti vinovat - daca mai esti si blond cu ochii albastrii deja esti un nazist nenorocit.
NU!
In ultimii ani toata lumea clama "libertatea de expresie" sub toate formele ei. Si nimeni nu a tinut seama de un experiment inspaimintator - Kellog, faptul ca Donald si Gua, un nou-nascut si un pui de cimpanzeu de aceasi virsta, au fost crescuti impreuna in exact aceleasi conditii.
Si la doi ani cimpanzeul era mult avansat fata de alti cimpanzei - dar copilul vadea un retard evident fata de cei de virsta lui; retard indus de prezenta continua a cimpanzeului si de dorinta copilului de a imita puiul de cimpanzeu. Kellog s-a speriat cumplit cind a realizat ce se intimpla si a oprit experimentul.
Insa noi experimentam zilnic pe copii nostri. Coborim standardele pt a face toti fata, asa e politically correct, si ii lasam singuri pe net cu tot felul de maimutoi oligofreni. Si ne miram ca asta obtinem?
dar niste panouri publicitare nu darami?
Gryphus [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 9:58
+5/19
ca alea sunt cele mai urate statui din Bucuresti.
Istodoare..
Ismail Paine de circ [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 9:59
-8/34
... un libtard care alerga intr-o zi intr-o padure a dat de un gard si si-a zis "sa-l daramam!". un conservator care alerga prin padure si a dat de acelasi gard a zis "oare de ce e gardul asta aici? o sa incerc sa aflu si daca e nevoie, o sa-l daram".
Nu! Raspunsul e NU!
CetateanulRoman [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 10:02
-7/33
In anii 70 W.N. Kellogg a pus la cale un experiment in care a crescut un nou-nascut, fiul lui Donald, impreuna cu un pui de cimpanzeu de aceeasi virsta. In exact aceleeasi conditii. Dupa doi ani cimpanzeul era foarte avansat comparativ cu alti cimpanzei dar copilul prezenta un retard serios. Kellogg s-a speriat si a oprit experimentul. Bineinteles noi din motive de "corectitudine politica" ne expunem zilnic copiii exact acestui tip de experiment. Dam o sansa tuturor taind aripile celor mai buni.
Si apoi ii lasam singuri pe internet impreuna cu tot felul de primate periculoase.
Din cauza asta nu ne mai inteleg si nu mai inteleg si accepta ceea ce sint.
mai este un „dar” pe langa „nu cumva””
anonim3 [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 10:06
+2/18
Foarte bun articolul pentru a ne invata sa relativizam rezistenta noastra la tentativele de rasturnare a statuilor si in general la schimbare.
Totusi, istoria ne arata ca societatea are nevoie de repere si de componente stabile la fel de mult ca de schimbare/innoire. Galopul continuu accelerat se termina in colaps, dezamagire si frustrare. Marea problema este cum se asigura pe de o parte un echilibru rezonabil care sa contina schimbarea, si pe de alta parte cum sunt integrati in miscarea cu sens cei care nu mai au rabdare.
Nu gresesti
4real [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 10:07
+7/41
Fiecare generatie se revolta impotriva celei vechi si ii respinge valorile. Dupa al doilea razboi mondial tinerii au respins conservatorismul parintilor, au descoperit sexul neingradit de tabu-urile vechii societati, fustele scurte, muzica rock, libertatea. Femeile nu au mai vrut sa stea la cratita si sa spele scutece.

Au crezut ca e absurd sa-ti pierzi viata in razboaie fara rost, Vietnam, mai tarziu Irak. Acum isi fac prieteni indiferent de rasa, orientare sexuala, cultura, departe de vremurile cand parintii lor considerau ca negrii si animalele trebuie sa ocupe locurile din spatele autobuzului sau ca mariajele mixte erau ceva gresit.

Au descoperit ca valorile parintilor sunt ipocrite, create pe o istorie romantata care ascunde adevarata istorie plina de suferinte. Aici nu mai e vorba de o reactie adolescentina de revolta, ci chiar una matura care nu mai accepta minciuni frumoase servite pe un platou colorat. Statuile alea daramate reprezentau simboluri ale violentei si injosirii fiintei umane, cum sa glorifici asa ceva?

E generatia care simte pe pielea ei ca societatea frumoasa promisa inseamna in realitate somaj ridicat in randul tinerilor, parinti care traiesc de la un salariu la altul, facturi medicale astronomice, datorii studentesti impovaratoare pentru plata studiilor, inegalitati sociale in crestere, o patura extrem de bogata privilegiata, corporatii cu o putere tot mai mare asupra vietii persoanelor, legi facute pentru cei puternici, razboaie inutile, discrminari la adresa altor membri ai societatii.

Vad in aceste statui simbolul a tot ceea ce merge rau in societate, minciuna pusa la rang de adevar.
Ce-mi pasa mie de statui?
emil bobu [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 10:32
+2/36
Istoria e consemnata in carti, n-avem nevoie de statui sa ne invete istorie.
alte exemple de ”om simplu” nu gasim?!
Antenistontel [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 11:25
+3/35
care sa nu fie infractori recidivisti toxicomani opunandu-se arestarii?!
istorie? carti? statui?
Gheo [anonim], Marţi, 14 iulie 2020, 11:46
+3/23
Ce-s mofturile astea, istorie, carti, statui? Niste gaselnite ca sa ne manipuleze pe noi astia tineri si puri, consumatori de chestii pure. Pai ai de s-au razboit secolul trecut, citisera si carti, stiau si istorie, aveau si statui si tot s-au omorat ca chiorii. Noi nu mai vrem asta, vrem sa fim toti egali sa sa primim o renta viagera si sa ne bucuram de libertate. Libertatea de a fi liberi de orice...
...
Decebal Scorilo [anonim], Marţi, 14 iulie 2020, 11:58
-3/29
Dl. Istodor trăiește o dramă personală. Și acesta este modul lui de a-i face față. Explică, își explică, încearcă să convingă - să se convingă - de faptul că limitele normalității au devenit fluide, până într-atât încât anormalul nu mai există.

Cadă statuile, jos colonialismul exploatator, huo patriarhatul - în ideea că, în minunata lume nouă care ne așteaptă, drama lui personală va deveni motiv de mândrie identitară...
Neplacut...
Stefan Michiu [anonim], Marţi, 14 iulie 2020, 12:26
-2/28
Neplacut impresionat de un astfel mod de a pune problema!Ne invinovatim ca existam alfel decat niste minoritati agresive!Da, sunt vinoovat ca-mi respect trecutul Patriei si al Umanitatii si mi se pare oribil sa distrugi simbolurile lui!Cu ce drept?Este echvalent cu a nu-ti respecta parintii-care parinti au avut si ei o cu totul alta mentalitate decat noi!Cu ce drept judecati personalitati care au marcat civilizatia umanitatii cu mentalitatile de astazi?Cu ce drept faceti dintr-un infractor recidivist un erou martir?Poate gresesc si eu dar "calea ce-ai deschis" este o cale sigura catre anarhie si anihilare-ghiciti oare cine va profita de aceasta?
.
adventure [anonim], Marţi, 14 iulie 2020, 12:28
+1/15
Da' cu calu' ce-ai avut? inteleg ca absolut orice poate fi o forma de arta daca provoaca niste emotii, dar daca eu boshoroaga accept nah ca vlogul tine loc de literatura, grafitti si colajul sunt arte vizuale si stand-up e actorie, de ce ei, in marinimia si deschiderea lor, trebuie sa demoleze tot ce s-a facut pana acum, asa de sanchi? o fi si asta tot o revolutie da zic ca mai degraba s-a rasculatara prostii in lume in frunte cu Trump, Bolsonaro, Maduro, etc, e vremea lor si sa ne traiasca ca tot ai nostri este.
Nu chiar
CetateanulRoman [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 12:48
-10/34
pt a avea mina de lucru ieftina capitalistii au scos femeia din casa - femeia tine cuibul cald.
Apoi marxistii au realizat ca daca vrei sa distrugi societatea trebuie sa ii distrugi esenta - familia - asa ca s-a apucat de "eliberarea femeii", apoi de eliberarea tinerilor "express yourself man"; apoi de eliberarea minoritatilor de orice fel.
Se numeste lungul mars prin institutii, o chestie pornita de antonio gramsci si continuata cu brio de scoala de la Frankfurt - neomarxism curat.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Marţi, 14 iulie 2020, 12:56
-6/26
Articol care generalizeaza stupid spre anarhie
RazC82 [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 12:57
-1/33
Nu, nu daramam statui ca nu suntem anarhisti!!! Daca vrei sa eliminam statui din spatiul public, asta trebuie facut prin dezbatere publica si prin mutarea statuilor intr-un muzeu unde sa fie puse in context istoric. Ce fac huliganii in UK si US e anarhie.

Daca in 1990 anarhia era justificata de infometarea populatiei (pe langa tot contextul istoric si ce s-a intamplat cu adevarat acolo), acum nu e justificata. Da, exista abuzuri impotriva negrilor dar si impotriva albilor. Solutia sunt protestele pasnice, nu anarhia si huliganismul pentru ca vorbim totusi de tari democratice, se poate in Romania, se poate si acolo.

Apoi nu se compare cine a fost si ce a facut Lenin cu Columb sau Washington, e puerila aducerea asta in discutie.

Inca o chestie: “ Da, cultura noastră a devenit zero pentru ei, cultura noastră în frunte cu Isus, Washington, Churchill, Columb și alți exploatatori de sclavi.”

Logica gramaticala din enumerarea de mai sus zice ca Isus a fost explotator de sclavi. No, pe bune?! Chiar asta era mesajul? Nu de alta dar aveam pretentii mai mari...plus ca nici ceilalti nu au fost dovediti ca ar fi exploatat sclavi, doar exista dezbateri.

Si lasand toata polemica la o parte, e un joc stupid sa judeci istoria prin prisma a cum e lumea acum. Cei care o fac, o fac pentru ca le convine intereselor proprii.

Dar deh, hai sa scriem articole progresive despre cum simpatizam cu oamenii naivi (sa nu zic prosti) ca au intentii bune, chiar daca polarizeaza lumea si o arunca in haos.

Daca Ghandi sau Martin Luther King au reusit sa schimbe lumea pasnic, de ce avem nevoie de BLMul/PLMul asta? All lives matter b******!
alternativa
Nevermind [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 13:50
-12/22
Dar daca, in special luand in considerare psihicul fragil si sensibilor al snoufleicsilor, s-ar arunca ei de la etaj ca ca nu se mai simta agresati de orice, in curand si de matematica simpla gen 1+1=2?

istodore, nu vrei sa dai un exemplu celor cu care te identifici? Tot suferi tu de nebagat in seama si, deep down, stii ca incomensurabila ta valoare nu va ramane in cartile de istorie si nici macar in setul de 52+3, din editia de colectie tandarei. Macar asa, ai fi atat vector de imagine cat si un trend setter.
@autorului
UmariusU [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 13:55
-4/32
I can't breathe! I can't breathe! I can't breathe! - repetă de ani de zile ceeace acum câteva zile, în ultimele lui clipe de viață, a șoptit, un simplu om sub genunchiul polițistului.

Un simplu om ?? asa cum il numesti dumneata era un infractor certat cu legea, beat si drogat care nu s-a supus cand politia a vrut sa il intrebe de sanatate.
Sexisme si priviri urduroase in decolteurile tinerelor de 18 ani ? da si ? Privituleste pe bani cu ce o ofensezi pe duduie ca te uiti la tatele ei. Nu ii convine sa si le acopere.
Sincer imi este o profunda scarba de acest articol si de senzatia aia ca s-a mai scris inca in articol corect politic.
Neomarxism sau nu, era inevitabil
Dan B [anonim], Marţi, 14 iulie 2020, 14:27
+8/18
De la Ulise incoace, literatura glorifica barbatul care pleaca in tot felul de aventuri in timp ce nevasta il asteapta cuminte acasa.

De ce ti se pare asa de ciudat ca femeile care citesc aceleasi carti si se uita la aceleasi filme ca tine vor sa se identifice si cu eroul principal din poveste, nu numai cu personajul secundar care de-abia scoate doua vorbe?
Argumente și alte elemente
Crodeg [anonim], Marţi, 14 iulie 2020, 14:59
+5/7
Argumente corecte, dar contextul e mult mai larg. ”Slăbirea individului”, creșterea depedentei sale față de societate și fixarea confortului (de orice fel) ca deziderat, dispatriția calităților care, însumate, configurează ceea ce numi ”caracter” - relativizarea ”excelenței” și ruperea individului de socializarea naturală - toate acestea înseamnă slăbirea societății: într-un moment ăn care ceilalți poli de putere care tocmai se cristalizează au creat un alt fel de individ. În plus, controlul pe care noile tehnologii îl pun la îndemîna guvernelor, ne împinde la riscul unei societăți distopice. (apropo de copii: una din cele mai frumoase distopii poate fi ntâlnită în lecturile suplimentare de la clasa a 7-a - sa-i dea Dumnezeu sănătate profesorului care a trecut-o pe listă: Darul lui Ionas. N-ar strica să citească și copiii dlui Istodor cartea - dacă tot e recomandată la scoală). În rest - răbdare și tutun: https://cursdeguvernare.ro/cristian-grosu-sexul-ingerilor-si-sexul-europei-despre-dusmanul-paraideologic-din-miezul-ue.html
Din pacate,
Nonidem [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 15:07
-7/21
Din pacate,nu pot sa va dau decat un singur plus!Meritati 10.
Bravo.
minrest [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 15:13
+8/18
Bravo tie. Ai talent, si nu te temi sa il folosesti. Iar cui nu-i convine, sa scrie acasa. Caci la el acsa, va fi citit.
Noi
Setalcott [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 15:30
-9/21
Intr-adevar, cui ii pasa de statui, cand statuile nu sunt decat o metafora pentru omul alb?
Albii sunt 7% din populatia globului, o rasa in declin demografic, singura care se autodistruge ideologic, singura careia i se predica beneficiile diversitatii, singura careia i se spune ca nu exista, dar si ca e cea mai oribila din istorie. Elitele noastre sarbatoresc iminenta disparitiei sale si demonizeaza constant tarile si partidele care nu gusta din aceasta placere sadica - Polonia, Ungaria, AfD. Tinerii albi sunt minoritari in SUA, iar NYT titreaza glorios "We can replace them". De vreo o saptamana coalitia ziarelor a decis ca Black se scrie cu B mare si white cu w mic.
Nu stiu cine sunt acesti "noi" pe care Istodor da vina insistent, dar eu n-am avut in veci nimic de a face cu acesti "noi". Este o tactica raspandita a stangii sa dea vina pe altii pentru dezastrele pe care le provoaca. Aia sunt ei, aia sunteti voi. Pe "noi" i-ati ostracizat din societate.
Daca la carma societaii mele ar fi "noi", Jared Taylor, Greg Johnson, Richard Spencer, Colin Robertson, Martin Sellner, Nick Fuentes, Lauren Southern sa, n-as avea nici o grija in privinta statuilor.
Subiectul accestii articol...
Observatory [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 15:56
-11/19
este binevenit ! Am scris subiectul, este de actualitate și controversat .
Articolul este prost scris, cu argumente personale și nu de interes comun și adevărate .
Știu, știu bine ca se poarta acest political corect, și aici romanii trebuie sa facă ceva prăpăd și sa fure câte ceva , sa profite de ocazie ? Nu?
Romanii sunt rasiști și dovada este denumirea : Marea Neagră ? O insulta rasista !
Un baiat deștept spunea: pentru a spala pe creier o generație este nevoie de 15-20 de ani și este un răspuns partial la aceasta situație creiata:
Copii merg
La școala și unii profesori , nu explica ce a ce exista in manualele școlare , doar părerea lor personală despre rasism, socialism capitalism șamd .
Asta este spălarea pe creier care contribuie la formarea noilor generații .
Tata și mama sunt prosti și inapoiati ! Dl profesor este baiat deștept !
Referitor ca afro-americanii ( de aici s-a aprins vandalismul) și fără nici un fel de părtinire .
Sunt dezacord cunproteste ( de orice culoare) dar sa spargi și sa incendieze magazine și sa ucizi oameni nevinovați doar pentru motivul ca sunt de alta culoare , este ne -expicabil ...
Ma surprinde ca in Statele Unite, locuri libere și gratuite in scoli superioare rămân ne ocupate din lipsa de interes .
De foarte mulți ani, guvernele americane de stânga sau dreapta, au avut in programele lor (și cu dorința de a fi political corect) crearea de locuri in universități special pentru aceste persoane , fără plata și fără examen, cu condiția doar de a fi de culoare. Absolut nici un echilibru, comparând cu alte rase ?!?!
Plecat de la incidentul cu cetățeanul care s-a supărat ca polițistul l-a întrebat de ce doarme la volan când aștepta sa cumpere mâncare de la Fast food.
Eh na, omul s-a supărat rău și a devenit violent și de aici Povestea pe care o știm.
Polițistul a gresit, dar nu așa procedează majoritatea polițiștilor in Statele Unite .
Știu pentru ca aici trăiesc de aproape 50 de ani .
Mulți comentează aici, ce au comentat alti la tv sau pe net.
încă udată , am fost de acord cu protestele , chiar MLK indemna oamenii la proteste Pașnice !
Ultima remarca : cine dorește sa schimbe istoria înaintașilor și creatorii acestei nații?
Absolut tineri , muți ne educați , care cred ca așa se face istoria prin vandalism ?!?
Sa se dărâme o statuie : sigur , se supune la vot într-un mod legal și se hotărăște . Cine da dreptul unor infractori sa incendieze și sa dărâme statuile .
Se vorbește ca protestanți au dreptul la violenta ! Zău și care este dreptul meu sa mi apar faima.
Cu respect va salut de departe !
Aruncati parintii la gunoi, daramati statuile
animatron [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 16:21
-4/28
Eliberati-va de "patriarhat", de "societatea capitalista exploatatoare", de "barbatul alb heterosexual", de "identitatile traditionale".

Omagiati "oamenii simpli" (atentie, numai daca sunt "de culoare", fie ei si infractori, daca omagiati albii e "suprematism"), "refugiatii" (chiar daca sunt jihadisti), "femeile metoo" (chiar si cand se dovedesc mincinoase, imorale, venale).

Refuzati "meritocratia" (inseamna competitie, adica discriminarea prostilor/lenesilor), "logica" (intra adesea in conflict cu "solidaritatea"), "dezbaterea" (totul e urgent, nu avem timp de "bullshit"), "decizia majoritatii" (democratia nu rezolva, doar amana, nu ne intereseaza ce gandesc ceilalti).

Cenzurati "libertatea de exprimare" (e ceva fascist sa lasi oamenii sa spuna ce vor), perturbati orice "conferinte" in care se pune la indoiala "corectitudinea politica".

Boicotati orice marca comerciala care nu accepta preceptele SJW, BLM, metoo, "viziunile" lui Greta Thunberg.

Toti cei care au mai mult de 40-50 de ani sunt clar "rasisti", "fascisti", extremisti (de dreapta, se intelege), "misogini" (probabil violatori), spalati pe creier de prea multa "Istorie" (materie nociva, suprematista, trebuie rescrisa complet) si de obsesia pentru "factual" (lidera AOC a spus ca morala conteaza mai mult decat cifrele si faptele, repetati dupa ea, asa e PC).

Ei bine, dl Istodor are suflet mare (pt minte nu ma pronunt), e generos si e mai PC decat crede atunci cand ne indeamna omenos sa-i intelegem si pe acesti minunati tineri, dependenti de retele sociale, care pun umarul cu voiosie la destramarea unei societati care a creat pentru ei Facebook, Insta si iPhone.

Un ideolog radical eco-socialist recunoastea intr-un articol ca nu are habar ce ar trebui pus in locul actualei societati, dar e sigur ca nu vrea sa discute cu cei care nu gandesc ca el !

E drama acestei generatii, vrea egalitarism utopic (iPhone pt toti si salariu gratis) dar e prea inculta si irationala pt a-l putea construi.
dar generatia ta ?
georgebb [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 17:47
+6/22
Am sarit peste reactiile knee jerk de la inceput; dar m-am blocat la ultimul paragraf:
"E drama acestei generatii, vrea egalitarism utopic (iPhone pt toti si salariu gratis) dar e prea inculta si irationala pt a-l putea construi."

Generatia ta ce a construit ? lumineaza-ma te rog, pentru ca eu am mostenit un rahat de la voi.
cine e snowflake aici ?
georgebb [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 17:50
+12/18
Nevermind, te cam ataci si nu imi dau seama de ce. Au cazut ceva statui prin romania si nu m-am prins eu ?

Cine este sensibiliul aici ?
usor sa faci apologia ,unora,
constatator [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 19:21
-5/17
/Nu cumva identitatea asta a lor a devenit ea însăși o platoșă împotriva agresiunilor noastre dominatoare?/
Ce spuneti d le Istudore,ce vise ati trait sub jugul dominatiei celui care va plateste?
Eu nu impartasesc acest sentiment al dv, mai degraba cred in istoria inaintasilor mei si ma feresc de orice alte istorii construite pe bani si fara adevar!
Snowflake
Beta Alfa [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 21:28
-10/14
Intr-o dezbatere ca asta toate parerile sunt binevenite dar mishto-ul nu aduce nimic.
"Bravo!" si multumiri,
Namaste! [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 22:06
+8/18
minunat articol, de referinta! :-)
Noile pilde ale lui Iisus
anton_carpati [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 22:22
+7/7
sunt mult mai dezamăgitoare decât cele de-acum 2000 de ani, trebuie să recunosc.
Limitele normalității sunt fluide
anton_carpati [utilizator], Marţi, 14 iulie 2020, 22:25
+11/11
Mereu au fost. Acum 200 de ani era normal ca femeia să nu voteze. Acum 500 de ani era normal ca protestanții și catolicii să se masacreze reciproc. Acum 2000 de ani era normal să jertfești o găină lui Jupiter ca să treci un examen.
vai ce ofensat esti
ursuz [utilizator], Miercuri, 15 iulie 2020, 8:48
+5/11
un safe space pentru tine? Nu-ti place nu citi.
Chiar asa
bestol [utilizator], Miercuri, 15 iulie 2020, 9:46
+3/3
"Cu ce drept judecati personalitati care au marcat civilizatia umanitatii cu mentalitatile de astazi?"
Dar tu cu ce drept ii judeci pe ce care nu mai vor statui cu criminali? Si de cand crima e relativa?
Ocaua mica s ocaua mare
bestol [utilizator], Miercuri, 15 iulie 2020, 9:49
+3/3
"e un joc stupid sa judeci istoria prin prisma a cum e lumea acum."
Ceea ce nu te impiedica pe tine s-o faci cand ii judeci pe cei care nu mai vor statui cu stapani de sclavi, criminali colonisti si tradatori care au atacat America ca sa mentina sclavia.

"Apoi nu se compare cine a fost si ce a facut Lenin cu Columb"
De ce? Columb e responsabil de crime, violuri si genocid. De ce nu se pot compara 2 criminali?
gresala fundamentala este....
carcotasul [anonim], Miercuri, 15 iulie 2020, 14:12
-3/3
.... cre deu, ca nu am stiut sa ne educam bine copiii si tinerii, din cauza a tot felul de confuzii initiate de o conceptie gresita de spre democratie in mintile noastre. E atat de simplu !
La carma Americii e Trump
banuk [utilizator], Miercuri, 15 iulie 2020, 14:36
+2/2
Si se distrug statui. Pe vremea lui Obama nu se distrugeau. Trump e un alb neputincios si rasist cu maini mici, care a accelerat renasterea progresismului. BLM ii e profund indatorata. Soarta rasistilor albi este sa dispara rapid asimilati de culturi mai puternice, mai demne si mai fertile.
...mostenit
Generic [anonim], Joi, 16 iulie 2020, 16:23
+1/3
georgebb cuvantul cheie in inteligentul tau comentariu e "mostenit" ! tu ca si celalti demolatori de statui asteptati "mostenirea" care vine ...cand cineva moare. Creierasul tau mic a fost spalat, pus la uscat si apoi imbibat cu marmelada postmodernista (asta ca sa nu folosesc "rahat") Daca distrugi nu astepta mosteniri, pune mana pe o carticica afla ce se intampla in jurul tau si in capul tau, apoi pune manuta si fa ceva concret, real, vizibil, pipaibil si reia operatiunea asta pana iti ies "mostenirile" din cap...pana atunci vei avea copii mari si frumosi, pe care ii poti educa asa cum ai fi vrut tu sa fii educat! Cu stima, Decebalus Per Scorilo
esti propria mostenire
Nevermind [utilizator], Vineri, 17 iulie 2020, 4:34
0/2
Probabil esti facut de unul din generatia la care se refera animatron. Macar ti-ai definit valoarea foarte foarte exact.
:D
Nevermind [utilizator], Vineri, 17 iulie 2020, 4:35
0/2
O mai ardeai un pic corect politic, dar vad ca a inceput sa ti se ia :))))
oh... we have a winner
Nevermind [utilizator], Vineri, 17 iulie 2020, 4:38
0/2
Simplu, pumkin'... ce este "impus" afara, avem obiceiul sa preluam cum e mai prost, numai ca sa facem frumi. Aplaudaci ca focile, exista deja. Baga niste clap-clap, dar jazz style, ca sa fie inclusive si non-offensive.
deci iti place sa faci pe snowflake-ul
georgebb [utilizator], Duminică, 19 iulie 2020, 2:34
+1/1
Bravo Nevermind, confirmi ca ti-ai dori sa traiesti in sitcomu-ul tau preferat SUA.
Emotiile tale nu au nici o legatura cu ce se intampla in realitate, undeva, unii se cearta pe o chestie care nu are nimic, dar absolut nimic, de a face cu tine, si tu simti nevoia sa te bage si pe tine cineva in seama.
ce debitezi acolo dude ?
georgebb [utilizator], Duminică, 19 iulie 2020, 2:37
0/2
Generatia mea a mostenit o tara distrusa, si apoi furata de orice lucru de valoare tot de.. generatia ta, banuiesc.
Spune-mi te rog ce am mostenit ? Concret.
Noi suntem aia care ne luptam sa va platim pensiile, aia care ne luptam sa prindem vestul din urma, aia care isi baga picioarele in lipsa voastra de recunostinta si se duc acolo unde sunt apreciati, si unde se intampla ceva cu taxele platite de ei.
man, esti prea profund
georgebb [utilizator], Duminică, 19 iulie 2020, 2:41
+1/1
vad ca animatronic viseaza AOC-uri si este chinuit puternic de stanga extremista din SUA.
El, probabil inca un frustrat care traieste din amintiri.
Tu Nevermind, te regasesti in textul de mai sus ? Si pe tine te chinuie AOC ? Si tu suferi puternic atunci cand pica statuile in state ?
comenteaza
Cookie Settings