1 € 1 USD 4,3869luni 29 nov 2021
Versiune
Mobile
Al patrulea articol. Se perseverează.
prec [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 8:53
-5/33
Ce se poate pune pe masă în caz de conflict? Averea lui Draknea, Copos, Nicolae, Țiriac și Cataramă. Aia s-o punem, că banii țării la securiștii ăștia au ajuns. Și ei vor ca populația să pună mâna pe arme să le apere averile??? Înseamnă că sunt săraci rău cu duhul.
Să moară românii ca statul să dea pensii „speciale” sau ca unele lifte să nu mai „muncească” de la 45 de ani. Tîmpit să fii să mori pentru așa ceva.
ne atacau pana acum daca chiar doreau
kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 9:16
-13/27
doar stiu si ei, "dusmanii", ce dotari avem si ce dotari vom avea...
comentezi aiurea
Adrian Popescu1 [anonim], Joi, 2 mai 2019, 9:33
+15/25
A 4-a oara pui acelasi comentariu idiot. Schimba placa ca devii deja penibil. Nu iti convine, nu citi.
"dusmanii"..cu ghilimelele de rigoare
Martinezu [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 9:51
+12/16
in realitate ei fiind prietenii nostri de la rasarit.
nimeni nu moare pentru nimic prietene
un oarecare [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 10:08
+12/20
nu zici rau cand arati cu degetul spre corputie etc.
dar sa militezi cu atata inversunare pentru armatei nationale denota probleme mari....la mansarda.
tocmai ca suntem in NATO, tocmai ca cheltuim 2%din PIB pentru aramata, ar trebui sa ne asigure ca nu o sa ajungem intr-un conflict militar.

la toate articolele astea ingormative ai aruncat cu noroi. ma indoiesc ca reusesti sa formezi opinii cu propaganda ta anti-ro.
90% dintre rachete sunt de la ei!
kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 10:15
-9/19
nasol, nu?!
articole comandate
tahomir [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 10:39
-13/29
de asta evem nevoie, de cheltuieli mai mari ptr aparare? Sa ne aparam de cine? Cine ne ameninta? 2% e deja prea mult, sunt multe tari din NATO care nu aloca atata. la ce ne trebuie noua? mai ales ca nu procducem armele alea local, macar am da de munca celor din tara dar noi importam marea majoritate.
Luam imprumuturi de la bancile americane si israeliene ca sa platim arme americane si israeliene.
Buna afacere face PSDul tau!
cand am facut eu armata, adica imediat
bancher [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 11:04
+10/14
dupa revolutie, dura 2 zile sa montezi/demontezi o baterie antiaeriana. Adica, daca primeai telefon duminica la ora 12 sa montezi bateria antiaeriana ca vin avioane inamice, si daca scoteau toata unitatea la munca, atunci marti la ora 12 bateria era montata.
Ma bucur ca armata progreseaza, lucru mare sa ai baterii Patriot si sa stii sa le folosesti.
PSD-ul meu?
un oarecare [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 11:11
+14/18
arunci in mine cu asemenea insulte?

prima data cand un trol pro rus ma face pesedist. bravo . m-ai facut sa rad.

Sunt tari in NATO care platesc sub 2% pentru ca tarile alea au vecini normali la cap. si isi permit aroganta asta.

tocmai mizeria de PSD-ul a militat pentru achizitii directe in defavoarea contractelor care permiteau productie locala, apropo.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Joi, 2 mai 2019, 11:50
+5/11
Sovietic-60-70
raducelfrumos [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 12:16
+14/16
Vai de capul nostru, Ce-am fost si ce-am ajuns. Tara bananiera, lumea a treia....La 30 de ani de la "revolutie" Romania tot pe echipamentul sovietic cumparat de Ceausescu se bazeaza....Daca putem vorbi ca te bazezi pe echipamente ce erau moderne in anii 1960-1970...un muzeu al Armatei s-ar putea baza pe ele....
Ăștia care vă tot dați cu fundul de pământ că...
NME [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 13:15
+7/15
de ce are nevoie armata României de înzestrare nouă, o întrebare am la voi: când plecați de acasă, vă încuiați ușa de la intrare? Sau mașina, dacă o aveți, v-o încuiați când coborâți din ea?
La voi mă refer: prec, rahomir, ăla banat pentru adevăr...
cand am facut eu armata, adica
bancher [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 13:17
+8/8
imediat dupa Revoutie, deja tehnica militara era invechita. Tancul TR 85 ni se strica pe drum pana in poligon, sau intram cu el in sant si acolo ramanea. Ulterior am auzit ca l-au modernizat si au scos varianta Bizonul, insa pentru mine ramane cel mai greu de condus utilaj din lume (nu intamplator lovesc tanchistii capete de pod sau, cand eram eu militar, unul a agatat o Dacie).
echipamentele sovietice erau fiabile, dar badarane, grele si dificil de utilizat. Daca tot pe aste se bazeaza si acum, e vai de noi.
da, si nu dau cheia nimanui!
kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 13:39
-7/15
tu o dai?
si doua ar fi bune
xyz2033 [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 14:18
+1/7
direct block 4.
raza de 500 km e suficienta, daca gandesti ca mine
"doi asi", completati cu HIMARS+ATACMS din articol
restul "rezolva" aliatii.
chestie de IQ
tahomir [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 14:58
-8/16
daca nu esti pesedist aplica imediat ptr ca la IQ corespunzi.
asta daca nu primesti deja bani de la israelieni sau americani deja.
Dar nu cred. Pur si simplu esti la fel ca un pesedist doar ca nu iti dai seama.
sa o incui in 2019?!?
tahomir [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 15:03
-5/17
Pai suntem in 2019, man!
Am deja un sistem de rachete portabil si cand ma anunta senzorul de miscare le trimit vreo doua rachete sol-sol direct de pe smartfon de las un crater in locul blocului.
Dar dispar si hotii.

Cam asa si tu si toti intelgentii astia care sunt mari luptatori din fata tastaturii.
Vi se pare tare misto un razboi, eventual atomic.
Ca nu mai ramane nimic in urma nu conteaza..
Ba citesc chiar atent. Să pot să demantelez
prec [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 16:36
-5/11
ticăloșiile existente unor funcționali ca tine care numai citesc, fără a pricepe.
Prietene, în caz de rezbel, du-te tu să-i aperi
prec [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 16:40
-6/10
averea lui Draknea și-a lui Nicolae. Eu n-o s-o fac. Apără-i tu pensia lui Buboșel și sacrifică-ți tu viața în locul liftelor „pensionate” LA 45 DE ANI!
De din ăștia are statul pesedos nevoie. Fac pariu că-i și votezi.
Faraoane, ce-am în casă este al meu.
prec [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 16:46
-3/11
Nu-i al lui Gyuri, Friț, Briț sau Gavroche. Ce-i în țară la noi nu mai este al meu și nici al tău. Este al lui Friț, Francois sau Van Houten. Așa că apără-le tu averea.
Ce-i așa greu de priceput?
Man, mi s-a umplut...
NME [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 17:12
+4/8
fundul de lacrimi citind poveștile astea elucubrante cu războiul atomic și cu cei ca mine care de-abia așteaptă să înceapă unul.
Manevră de troll de manual: ca să distragi atenția de la ce ai spus, inventezi povești care să-ți acopere fantasmagoriile. Hai să ne înțelegem: nimeni de-aici n-a spus c-ar dori un război. În afară de tine, de ăla banat (care tot comentează, chiar dacă se plânge c-ar fi banat) și de prec.

Ideea este că niciunul din voi doi nu vă lăsați ușa deschisă. Și probabil nici prec, chiar dacă omul n-a mai răspuns. Asta e clar, chiar dacă amândoi ați dat-o pe glumă, „ha ha, ce hilari suntem, o dăm, avem rachetuțe cu smarfon!”
Atunci, dacă nici ușa casei nu v-o lăsați larg deschisă (pentru că oricum nu e nimeni care să vrea să vă fure din casă, nu?), de ce insistați sus și tare ca o țară întreagă să rămână în curul gol?
Aveți exact retorica PSD, cu infractorii nevinovați până la proba contrarie (iar pentru ăia dovediți vinovați schimbați legile!). Nu ne atacă nimeni, spuneți voi, ignorând un fapt cât se poate de real: acum 4 ani de zile Rusia a intrat în Crimeea și n-a mai ieșit. Și de atunci, toți trolii se chinuie să explice purtarea rușilor prin diferite fracturi logice, și să convingă restul lumii că nu vor mai repeta Crimeea. În momentul ăsta, suntem cu pantalonii în vine, exact în situația Ucrainei, iar voi vă chinuiți să ne convingeți că nu trebuie să ne îngrijorăm de Rusia, deoarece vor veni cu vaselina la ei, nu ne-o vor trage pe uscat...

Înzestrarea armatei nu înseamnă că ne pregătim de război, ci doar dăm câte un semn către „prietenii din răsărit” că nu vor avea viața prea ușoară dacă vor dori să vină pe aici.
Când are timp Cozmei sa scrie atâtea articole?
simplex1 [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 17:16
-3/13
Când are timp acest Victor Cozmei sa scrie atâtea articole, 2-3 pe zi, asa bine documentate și ilustrate cu poze. I le compune un grup de persoane și el doar le semnează?!
Ah, a răspuns și faraonul...
NME [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 17:19
+3/7
Magraoane... învață să vorbești frumos, că n-am crescut amândoi în același cort.

Doar atât am pentru tine: „Don't feed the trolls!”
Și deja v-am băgat prea mult în seamă.
nu au intrat in Crimea
tahomir [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 18:02
-3/7
draga agarici pune mana si vizualizeaza ceva istorie ca la citit nu cred ca te pricepi.
Deci rusii nu au intrat acum 4 ani in Crimea ca deja erau acolo de prin 1700.
Dar tu, ca toti agaricii, puneti botul la povestile americanilor si ale israelineilor , la povestile pe care ti le servesc stapanii tai pesedisti.
doar tipii cu un profund retard cred in povestile cu amenintarea ruseasca ptr ca sunt pre retazi ca sa vada diferenta enorma intre Rusia si NATO.
Asa ca pesedistii profita de natngi ca voi si cumpara arme de care care nu are nimeni nevoie facand profituri imense pe spinarea poporului roman.
Dar nu o sa pricepi nimic, sluga a lui Dragnea ce esti!
poti sa mori tampit daca atat ai inteles
AliKimiku [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 18:23
+2/6
Din toata prezentarea asta.
da, e o noutate
AliKimiku [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 18:26
+4/8
Tahomir, troll sovietic convins, a inceput sa acuze de pesedism.
Eu cred ca a mancat ceva stricat sau i-au dat astia votca indoita cu apa.
Șătrare, nu mai croncăni, că nu te-a băgat
prec [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 18:27
-3/5
nimeni în seamă, ai auzit?
Cântă la altă masă, la bruneciori de-ai tăi, din regat.
ai muscat din propaganda PSD-ului
AliKimiku [utilizator], Joi, 2 mai 2019, 19:04
+2/6
de ti-au ramas dintii acolo
1- casa ta nu se afla in Romania? fiindca daca e in Romania conform logicii tale apartine lui Fritz, etc sau lui Dragnea, Copos, etc
2- simt o nostalgie mascata pentru "proprietatea intregului popor"
3- simt o invidie mare fata de averea altora, chiar daca in mintea ta e o ceata totala ce inseaman avere si cui apartine.
In final, esti ceea ce se cheama un comunistoid latent si un nationalist fara tara(fiindca sustii ca nu avem nevoie de ea)
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Joi, 2 mai 2019, 22:30
+2/6
da, le compune Soros si reptilienii din Bucegi
gwolf [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 8:58
+2/10
sunt informatii publice pe wikipedia, diletantule! casca ochii si foloseste-ti capul inainte sa dai ca rasnita din tastele alea
care-i problema?
gwolf [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 9:19
0/6
si te-ai dus tu la Frit, Francois sau Van Houten sa cumperi proprietati si nu te-au lasat? Serios? Ca eu am ruda care este proprietar bine-merci peste active in Ungaria si UK. Omul este sanatos, relaxat, vorbeste 3 limbi si da, isi doreste inarmare europeana (deci si romaneasca) ca sa se simta in siguranta cu proprietatile lui.
Am si eu proprietati in Romania si active in SUA destule pentru curul meu. Cand vine Fritz sa mi le cumpere, cer banul gros si probabil imi iau active in Germania sau Austria. CARE-I PROBLEMA? frustrarea ta cumva? intreb, nu dau cu parul.
nu chiar
gwolf [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 9:31
-3/7
ce spui matale acolo este despre 1 saptamana de razbel sau primele zile dupa care munitia inteligenta se termina (ca e prea scumpa) si ce conteaza este, IARASI, razboiul la sol, pas cu pas, baza cu baza, glont cu glont. Iar aici cuvintele cheie sunt logistica, aprovizionare si comunicare.
Ce sa faci cu 12 F35? are Romania strategie ofensiva ? pe cine vrea sa atace? ai logistica pentru astea, ai comunicatii avansate? F35 este un avion de "battlefield awareness", functioneaza in haita si insotit de avioane dedicate de vanatoare ca F15 sau 22. Cat poate sa conteze Romanica in acest scenariu?
Cantitatea este o calitate in sine. 2 escadrile complet inarmate de F16V block 70 fac infinit mai mult decat 12 F35 stinghere.
De ce crezi ca americanii se inarmeaza incontinuu cu nave de desant cu transportoare blindate si amfibii, cu elicopere si avioane de transport? Ca sa nu mai vorbesc de rusi...
am uitat sa completez ca AKM-ul
bancher [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 9:50
+2/2
din dotare era din anul 1967, fabricat la Cugir ..toti soldatii dadeau cu ele de pamant, frutrati pe inutiitatea serviciului militari si badarania subofiterilor...
Daca acum situatia e la fel, atunci degeaba ne luam rachete si F16, daca noi nu suntem in stare sa schimbam o mentalitate.
nu stii niciodata cand inamicul prinde
bancher [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 11:09
+1/1
prilejul sa te atace...
Crimeea a fost cucerita de
bancher [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 11:16
+1/3
Selim cel Crunt (tatal lui Soliman) prin anii 1510 si a ramas sub tutela imperiului Otoman pana in anul 1780. Atunci a fost pierduta de otomani in favoarea Rusiei tariste, conduse de Ecaterina cea mare. Crimeea a ramas sub tutela imperiului taris si a URSS pana cand a fost temporar cucerita de nazistii germani, Apoi a fost recucerita de Armata rosie iar Hrusciov a dat-o Republicii Socialiste Ucrainiene cam in anul 1959. A ramas la Ucraina de fapt si de drept pana cand Putin a anexat-o din nou acum cativa ani....
Asa ca anexarea Crimeei a fost si ilegala si imorala..pacat ca ucrainienii nu au avut curajul sa se apere cu arma in mana.
Să-și bage banii lui în arme. Nu ai mei.
prec [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 12:28
-2/4
Să crape el cu arma-n mînă, că eu n-am de gând. Sau tu, dacă ești așa de dornic. Eu am mai mult d-un neuron ca să mă feresc să crăp pentru alții.
AI PRICEPUT!?
Magraoane, ești de-al redacției?
prec [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 12:30
-1/3
Că văd că nu publică „editorialiștii” ăștia răspunsurile ce-ți sunt adresate? Ți-am răspuns de ieri.
Unde era fabricat? A cui era fabrica aceea?
prec [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 12:44
-1/1
De AKM vorbesc. Aveam și fabrici de avioane, elicoptere. Nu erau strălucite dar acela era nivelul nostru.
Acum ce-avem? Datorii și păduchi. Plus averile ălora de-au distrus tot ce-au făcut alții.
No, să le apere cine-o vrea sau cine are interesul. Că eu cred că oamenii zdraveni la cap n-o vor face.
analfabet functional
tahomir [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 13:57
-1/3
clasic rromanesk.
Citesti, dar nu pricepi.
adica prezinti datele istorice si tragi tot ce concluzie iti place tie.
Draga natangila, de ce e ilegala si imorala?
Crimeea a fost republica in cadrul Ucrainei si asta a fost al 2lea referendum ptr autonomie.
ca pe primul ala din 1994,l ucrainienii nici nu l-au bagat in seama.
Si e majoritar locuita de rusi care nu au chef sa stea in Ucraina.
care e problema ta?
De ce nu ii intrebi direct pe aia din Crimeea unde vor sa traiasca?
Omul e suparat fiindca avea actiuni la Cugir
AliKimiku [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 16:36
0/2
si la toata industria de sta comunista.
Primea dividende grele de acolo pe care le folosea sa isi ia copite de porc si oase de pui.
Acum e suparat ca nu mai e proprietar si daca nu mai sunt ale lui putem sa inchidem tara asta si sa o dam pe degeaba rusilor fiindca Prec nu mai vrea sa o apere ca cica nu merita.
situatie grea
jescu [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 16:55
-1/1
La inceputul articolului apar arme moderne pe care nu le avem, dupa care sunt armele vechi pe care le avem defapt. Tehnologia progreseaza rapid si nu cred ca economia e dezvoltata sau unde e dezvoltata nu e corect impozitata ca sa ofere resurse destule, sa tina armata pasul.
Peste 10 ani..., daca vine o armata de drone 10000 de drone de 5000 de euro bucata, cum te aperi impotriva lor ? Sau daca vin avioane speciale la 30000 metri altitudine, ce faci daca armele tale merg pana la 25000 de metri.
da, e clar frustrarea
gwolf [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 17:48
0/0
pricepusem de prima data, vroiam doar sa confirm. Ai intr-adevar mai mult de 1 neron.
Ai 3.
analfabet nefunctional
gwolf [utilizator], Vineri, 3 mai 2019, 17:53
0/0
adica dupa ce ca esti prost mai esti si stricat.
aia din Crimeea vor sa traiasca in Crimeea, dobitocule! nu trebuie sa-i intrebe nimeni ca sa afle asta.
Daca nu mai vor sa traiasca acolo, isi fac bagajele si se cara, asa cum s-au carat 3 milioane de romani.

Asa cum si eu din Romania vreau sa traiesc in Romania dar nu in romania lui dragnea si a ta ci in Romania europeana, unde distrusi ca voi nu-si au locul.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Vineri, 3 mai 2019, 22:25
0/0
mai buni
Gimbirlica [utilizator], Luni, 3 iunie 2019, 9:17
0/0
O sa fim ma buni ca Etiopia cu asa armament desi am ceva dubii, Ii rupem pe ucrainieni ca tot stau cu sezutul pe o parte din noi de ne uitam toti in partea opusa.
Cauta ceva batrani ...
Eu the first [utilizator], Joi, 17 septembrie 2020, 22:32
0/0
... care erau copii la vremea cand era plin de rusi la noi, dupa razboi. De preferinta de la oras - rusii la tara doar au trecut, la sfarsitul razboiului, in drum spre vest, in schimb in orase au stat cu anii. Discuta cu ei, despre cum era cu rusii pe cap. Vezi dupa aia daca ai avea sau nu ce apara, in caz ca se intampla sa mai avem odata scandal cu ei. Nici daca dormi sub pod si mananci din gunoaie nu-i sigur ca nu i se nazare rusului sa-ti ia haina de pe tine. Si drept e, rusii nu-s toti la fel, si majoritatea sunt oameni normali si la locul lor. Da' in caz de razboi nu cu aia ne trezim noi pe cap.
comenteaza