1 € 1 USD 4,1525sâmbătă 31 oct 2020
Versiune
Mobile
pana nu vad blocul demolat si parcul refacut
nick24 [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 15:44
+28/28
NU CRED!
Blocul de langa Catedrala Sf Iosif de ani de zile "in demolare" e tot acolo.
De ce am impresia ca nu se va demola
emil bobu [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 15:47
+21/23
nimic si ca decizia CAB nu va provoca niciun efect real?

Poate pentru ca am mai vazut filmul asta.
Un exemplu clasic
cetateanulmodern [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 15:50
+24/24
Un exemplu clasic de cum coruptia ne poate afecta. Cum se pot muta drepturi litigioase din Ilfov in Bucuresti ? ar trebui intrebat Ontanu prietenul pensionarilor din S2 pe care-i plimba tot timpul pe la manastiri in tara. Sper ca autoritatile sa intrebe putin de sanatate pe cei din PS 2 si pe dezvoltator.
Nu e victorie
mr_mojo [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 15:52
+23/23
Până nu se demolează.
Sigur, dacă nu se întâmplă asta, locatarii vor putea da o mână de ajutor...
Bravo!
subcultura [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 15:55
+15/17
Cu dosarul de la DNA, nimic?
Betonul
aladdin [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 16:00
+13/15
Are marele dezavantaj ca se toarna relativ usor si se demoleaza greu. Asa ca baietii vor trebui sa bage aproape la fel de multi bani cat au bagat deja pentru a aduce terenul la situatia dinainte.
Probabil s-au bazat pe faptul ca daca il ridica repede, judecatorii vor fi pusi in fata faptului implinit si vor ezita sa ia o decizie impotriva lor. Ce sa zic... ce bine-mi pare ca v-ati luat teapa!
Felicitari locatarilor din zona care nu s-au lasat intimidati si nu au acceptat sa fie calcati in picioare de niste smecheri cu bani.
hmm
dum_i [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 16:11
-16/16
Si ce se intampla cu familiile cu copii mici care au luat imprumuturi pe viata pentru un apartament in blocul ala?
nu va darama nimeni blocul.
bancher [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 16:32
+15/15
si in niciun caz cei care l-au construit (ilegal). Astia sigur vor intra in faliment ca sa nu dea avansurile inapoi la oameni.
La fel e si cu blocul de langa catedrala Sf Iosif: s-a obtinut hotararea definitiva de anulare de 10 ani, si blocul e tot acolo.
Deja VU cu blocul de pe Calea Dudesti
Frankie [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 16:36
+11/11
Care nici pana in ziua de astazi nu a fost demolat, desi are sentinta definitiva in acest sens: https://www.google.ro/maps/@44.4240343,26.1244175,3a,75y,213.89h,112.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1smTk1dAGpjssreXvwwgpDCg!2e0!7i13312!8i6656
Care apartamente ?
Frankie [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 17:27
+5/7
Eu vad doar o ruina prin care bate vantul
Sentințele să fie transformate în închisoare.
asavreau [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 18:23
+9/9
Dacă primarii ar ști că vor face închisoare dacă nu execută decizia judecătorilor,poate că se vor realiza demolările hotărâte.Comisia specială asta ar trebui să facă,nu să facă legi favorabile infractorilor.
.
Toate nickname-urile erau luate [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 19:41
+6/6
Exact, blocul ăla e bine merci, se și vând/închiriază apartamente prin el.
cu familiile cu copii mici
Gaga-mic [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 20:49
+5/7
se intampla ce se intampla si celor cu copii mari/ fara copii/ celibatari/ cu catel sau fara....
dar cu familiile cu copii mici care nu pot sa doarma noaptea caci la geamul lor e un santier foarte urgent ce se intampla?
de ce se transforma o istorie de borfasi in telenovela?
???
srpc [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 23:00
+4/4
Primaria e de partea "dezvoltatorului" si nu a cetatenilor? ce tara p...estelui e asta?
ghinion
srpc [utilizator], Joi, 29 martie 2018, 23:02
+5/7
constructia era in litigiu cand au dat ei avansul; daca s-au lacomit, sa rabde
cine plateste totusi
Mihai2303 [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 3:41
+3/7
Da, aici pare dubioasa autorizarea emisa. Ce nu inteleg insa - daca Primaria a emis autorizatia, Primaria trebuie sa plateasca costul demolarii (cat si cheltuiala cu constructia pana acum). Nu e treaba proprietarului - daca autorizatia emisa de Primaria e legala sau nu. El a cerut, primaria i-a dat. Putea sa refuze. Cat timp nu se dovedeste o spaga, etc., Nu inteleg de ce s-au aparat asa prost - cu recurs declarat tardiv, si fara sa cheme in garantie Primaria.
Cu copii mici sau fara, nu conteaza
Frankie [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 10:59
+6/6
Prima regula in economia de piata: NU platesti niciodata un produs care NU exista fizic !!!
nu este chiar asa...
..13 [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 12:10
-2/2
cei care au oferit spre vanzare apartamentele nu au fost vanzatori de buna credinta si atunci ar trebui sa isi primeasca banii sau macar o parte din bani inapoi.

Cum se misca greu lucrurile posibil ca unii sa renunte
Dezvoltatorul este cetatean
aniod [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 12:46
+2/4
A crut autorizatie si a primit-o.
Unde este autoritatea?
De ce se mai cer autorizatii? Doar ca sa le platim? O cladire se construieste platind procent din valoare catre autoritatea locala.
exista un efect real
Stefan534324 [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 15:19
0/2
Poate ca alti smenari se vor gandi de doua ori inainte de a ridica constructii la marea nesimtire, cu autorizatii dubioase, printre blocuri.

Chiar daca blocul ramane acolo, constructorul a suferit evident pierderi mari, si nu-si mai poate recupera banii investiti.

Din pacate locuitorii zonei respective raman cu o ruina la ferestre.. dar eu ii apreciez.
Comment sters de user
un_deget_de_secaturi [anonim], Vineri, 30 martie 2018, 18:34
0/0
Corect
A310 [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 19:31
+1/1
ar fi fost , ca demolarea sa fie facuta de catre cei care au eliberat certificatul de urbanism si autorizatia de constructie .
Atata timp cat propietarul a respectat auturizatia nu a facut nimic ilegal . Fiind proprietate privata tot vor fi nevoiti sa ii premita sa construiasca ceva . Pentru mine nu este clar , care este treaba cetatenilor sa ii frece grija ce se intampla pe proprietatea altuia .
:)
Xorciser [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 20:17
+1/1
Tocmai pt ca in mod normal primaria ar fi trebuit sa plateasca despagubiri, atunci a aparut un dezvoltator care a declarat tardiv recurs si primaria o sa dea vina pe ei si nu o sa plateasca nimic...
spaga
Mihai2303 [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 22:40
-1/1
Da, e posibil ca cei din Primarie - sa fii zis - bai, nu cereti despagubiri, ca atunci spunem ca ne-ati dat spaga :-)).
E un pic mai complicat
Mihai2303 [utilizator], Vineri, 30 martie 2018, 22:42
0/0
Trebuie respectata legea - atat privind retrocedarea, cat si privind autorizatia de constructie.

Daca nu - incalci drepturile vecinilor, si este ok sa se anuleze.

Insa Primaria sa plateasca toata despagubirea.

Iar daca firma a incasat banii pe avans de la unii clienti, atunci ii doare in basca. (dar atunci clientii pagubiti, ar fi trebuit sa intervina in proces si sa ceara despagubiri de la Primarie, si sa ceara insolventa firmei - ca sa poata controla ce se intampla cu banii).
Este foarte corect ,
A310 [utilizator], Sâmbătă, 31 martie 2018, 10:51
0/0
ceea ce afirmati dvs. , problema retrocedarilor a fost si este un mare banditism . Eu ma refeream numai daca cei care au construit , au respectat autorizatia de constructie .
Autorizatia de constructie trebuia eliberata cu respectarea drepturilor vecinilor .
Inspectoratul de stat in constructii trebuia sa constate ca sunt ilegalitati , inainte de a se incepe constructructia respectiva , si nu post factum .
comenteaza