Parcarea de tip ParkRide de la Străulești: Metrorex ieftinește tariful de la 1 leu la 50 de bani pe oră / În parcarea de 660 de locuri, recent inaugurată, parcau în medie 19 mașini pe zi - Hotnews Mobile
1 € 1 USD 4,0034sâmbătă 23 ian 2021

Parcarea de tip ParkRide de la Străulești: Metrorex ieftinește tariful de la 1 leu la 50 de bani pe oră / În parcarea de 660 de locuri, recent inaugurată, parcau în medie 19 mașini pe zi

de Victor Cozmei Miercuri, 30 ianuarie 2019, 11:35
- a A+
Imagine
Din 4 februarie 2019, tariful pentru parcarea în Terminalul Multimodal Străulești va fi de 50 de bani/mașină/oră, anunță Metrorex. Parcarea de tip "Park&Ride" a fost inaugurată în noiembrie și dispune de 660 de locuri de parcare. Tariful de parcare inițial era de 1 leu pe oră, dar în primele două luni au folosit parcarea în medie 19 mașini pe zi.


"Park and Ride-ul de la Străulești reprezintă o soluție unică în București, care oferă siguranță și confort posesorilor de autoturisme. Prețul extrem de avantajos față de prețul pieței poate fi un motiv în plus pentru posesorii de autoturisme de a-și lăsa mașinile într-o parcare nouă, modernă, cu multiple funcțiuni pentru cei care călătoresc dinspre periferie spre centrul orașului", transmite Metrorex, odată cu anunțul că reduce tariful la 50 de bani pe oră.

În urmă cu două săptămâni, reprezentanții Metrorex spuneau că iau în calcul și introducerea de abonamente lunare, în condițiile în care în primele două luni de funcționare au parcat doar 19 mașini pe zi, în medie.

Terminalul Multimodal de la Străulești inaugurat în urmă cu două luni a fost finanţat de la bugetul de stat, iar costul a fost de aproximativ 363 de milioane de lei cu TVA, inclusiv amenajările de suprafaţă.

Terminalul multimodal are un regim de înălţime P+3 etaje, iar alcătuirea cuprinde un parcaj pentru 660 de autovehicule, sală de aşteptare pentru călătorii transportului public orăşenesc şi interurban, precum şi autogară cu 11 locuri de parcare.



Terminalul are lifturi de acces în parcajul suprateran, precum şi acces direct către staţia de metrou Străuleşti, prin intermediul unei galerii subterane dotate cu trotuare mobile şi luminatoare ce oferă lumină naturală.

Depoul Străuleşti are o suprafaţă de 11.000 de metri pătraţi şi 13 linii, unde pot fi garate sau reparate, în acelaşi timp, şapte trenuri.

În cadrul aceluiaşi proiect au fost amenajate spaţii verzi adiacente drumurilor de acces, dar şi un teren de sport exact deasupra depoului.

În cadrul depoului au fost prevăzute spaţiile necesare atelierelor de întreţinere a materialului rulant, dormitoare pentru mecanici cu lumină naturală, precum şi dotările şi echipamentele tehnice necesare (strung, vinciuri, poduri rulante, canale de revizie, staţie de spălare, etc.).





8180 de afisari



mai intai tai si apoi masori?!!?!?!?
DanBlinded [utilizator], Miercuri, 30 ianuarie 2019, 11:56
+7/11
cine s-o fi gandit ca e bine sa faci din prima park&ride de 660 de locuri care a costat o caruta de bani? Probabil au crezut ca imediat oamenii parcheaza. Mai bine dadeau un milion sau doua, amenajau o mica parcare la suprafata si abea cand se umplea, isi faceau planuri pentru 660. Si daca e gratis, pun pariu ca nu va fi ocupata mai mult de 1/3. apoi, singura solutie e sa faca parcarea legata de abonamente. Adica, un abonament de metrou lunar/anual care include si parcarea la un pret chiar mic. Nu uitati: cererea si oferta! Deocamdata la oferta de un leu pe ora, cererea e 19. La 50 bani, poate cererea sa creasca, la 40-50. Dar ca sa se ajunga la 90% capacitate, s-ar putea sa fie nevoie de un abonament lunar de 100 lei, sau mai putin. Sper sa citeasca si metrorex-ul ce scriu eu aici.
Calicia !
newlook [utilizator], Miercuri, 30 ianuarie 2019, 12:04
+7/9
"Tariful de parcare inițial era de 1 leu pe oră, dar în primele două luni au folosit parcarea în medie 19 mașini pe zi. "
=========================
Calicia, bat-o vina !

Aia de la Metrorex care au gandit 1leu/ora trebuie pusi la o munca mai compatibila cu calificarea lor: vanzatori de bilete prin statii. Aia cu 50bani/ora trebuie trecuti la personal ajutator, gen paznici sau tragatori cu privirea pe peron.
La parcarile astea - denumite in Occident "INCITATIVE" (oare de ce?) - tariful nu trebuie sa depaseasca 10 bani/ ora. Cel mai bine ar fi sa fie gratuite, sa incite omul sa foloseasca transportul in comun; in cazul de fata, Metroul.
inca 17 comentarii comenteaza