Mihai Șora și Libertatea ca un Mag - Hotnews Mobile
1 € 4,7808 1 USD 4,3144joi 21 nov 2019
eMag îngrădește de fapt libertatea
Nyk1 [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 18:19
-36/90
Prin concurență neloială față de concurența cu acționariat majoritar românesc, utilizând legături subterane cu angajați ai Statului Român pentru a-și pune în aplicare agenda monopolistă. Faptul că un filozof de peste 100 de ani a trecut prin viață și de fapt n-a înțeles mare lucru despre ce înseamnă libertatea este un fapt deosebit de trist.

Urmăriți videoclipul de mai jos:

https://www.youtube.com/watch?v=OZT484_SeQc
Emag de cateva saptamani
tony-s [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 19:50
+16/46
a inceput sa creasca preturile ca pregatire pt black-fraieri-day, de aia baga reclama agresiva peste tot pe site-uri si blog-uri.
hehe
transpenibilus [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 20:29
+11/49
Nu urmareste nimeni videoclipul, nykolay, pt ca i se infecteaza deviceul cu un virus informatic produs in Rusia. O sa trebuiasca sa fiti mai creativi daca vreti sa va luati rublele luna asta, nykalay.
Trist, da...
midufi [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 11:17
+13/31
este faptul ca un postac sovietic isi permite sa defaimeze fara consecinte, la adapostul unei adrese IP din Leningrad.
finalul "comercial" e deranjant !
mirceacr [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 18:36
+9/55
Ce cred eu ca este total nepotrivit , ba chiar deranjant este reclama de la finalul videoclipului. Practic, toata morala vietii este in scopul unei reclame comerciale !

Omul nu traieste si nici nu se chinuie in viata ca sa facem cumparaturi !

Scuze dar videoclipul cu un astfel de final este de mare kkt !
Șora a fost asistentul Anei Pauker
Lovercraft [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 18:45
-9/69
în cei mai negri ani pentru România, ani în care românii erau uciși în munți. Poți să încerci să dai cu detergent pe el cât vrei, Istodore, cât asta tot nu poți să o speli. Apoi a condus o editură de propagandă.
Sigur, bietul de el nu știa, așa cum nici bietul Băsescu nu știa că toarnă la Securitate.
Nu ți-e jenă, Istodore?
Ce editura ????
socialismic [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 23:29
-11/27
Multumes pentru "propaganda" BPT. Sa i se faca statuie !
De unde
varavara [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 10:48
+11/31
scoti ca a fost asistentul lui pauker sau de editura de propaganda? Ai vazut vreodata carti din Editura pentru Toti? Aia era propaganda? Era cultura pentru mase, erau carti adevarate, am citit cateva.
De unde dracu scoateti asa scorneli?
Propaganda o faci tu acum pentru psd care de fapt este urmasul pcr.
asta
Point [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 10:59
-9/33
ma roade si pe mine.cine l-a bagat pe sora in randul ''oropsitilor'' cu scoala de cadre?si mai ales ce cauta sa se dea in barci la tv?o fi un luptator anticomunist?
a luptat cu arma in maini prin munti?a facut inchisoare la canal sau pitesti?

aaaahhhh era istodor la mijloc...ma miram eu.
dracu ma pus sa citesc.ptiu satana,maneca de la mine
Alt postac rus de 2 copeici
midufi [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 11:18
+9/29
Nu ti-e jena, mah ?
Nu crapa oglinda cand te uiti in ea de dimineata ?
Săracul Sora..
Observatory [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 19:17
-7/41
s-a nascut intr-o țara de kk
Sa fie judecat de mucioshi...
mie
vax-albina [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 19:24
+10/54
mi-au plăcut cele scrise. Explicațiile, idem.
Doar că cei ce nu știu, nici nu citesc.
Respect, domnule Șora.
articolul asta este pe bune?
Razvan_M [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 19:35
-7/67
Sau este plin de soparlitze? Cica se intoarce o oaie ratacita din Franta (intamplator membru de partid comunist francez si activist comunist) si gaseste de lucru sub Ana Pauker. "N-a dat in cap la nimeni". Normal ca n-a dat, erau altii care se ocupau cu asta...

Tinerii din ziua de azi... daca se apuca sa faca propaganda neocomunista (progresista), iar un regim progresist se apuca sa faca ce au facut comunistii in anii 50 (zeci sau sute de mii de oameni intemnitati politic, torturati, pusi la munca silnica in locatii cu mortalitate extrem de mare sau ucisi pur si simplu) - mi s-ar parea normal ca toata lumea sa-i injure dupa ce-i dau jos. Asadar intreb din nou: asta este un pamflet sau este pe bune?
Nici...
Gigi Kent [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 10:38
-8/30
Nici Augustin Lazar nu a dat in cap la nimeni. Doar ii tinea in puscarie si in cap le dadeau altii …

Si cand te gandesti ca altii au fost declarati "turnatori" doar pentru ca au fost chemati la Secu DUPA ce o ruda le-a fugit bine merci din tara, ti se face o scarba ...
Sper ca nu e vorba de Felix
vio7 [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 13:28
+10/26
Daca e vorba de Voiculescu da-mi voie sa-ti spun ca esti si prost si ticalos!''o ruda a fugit bine merci din tara''? Nu te roade aceasta ineptie?Cine o duce bine merci acum si intoxica mintile slabe ale unora ca tine?Ala .saracu.de era chemat ca o victima la Secu.Ticaloasa natie sunteti!!
ana pauker
gpavel [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 19:37
-9/65
se uita un amanunt,nu puteai in acea perioada sa te angajezi in ministerul de externe(nici in cele mai neinsemnate posturi)fara sa fi un fidel a ideologiei comuniste,cei de acolo,dar si din alte zone ale puterii,chiar daca nu "au omorat"direct,au omorat prin fidelitate "fara margini",prin admiratia fata de sistem!(au consolidat in felul acesta sistemul,i-a facut pe unii executanti sa conidere ca "fac bine",ca sistemul e perfect,deci nu poate gresii...)
Cazul Mihai Șora!
asavreau [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 19:37
+13/45
Este ciuda unora din sistemul de publicitate,abonați permanent la//făcut reclame//.Păcat pentru ei,dar reclama cu M.Șora chiar este simpatică și în plus vorbele(grele) ale lor i-au crescut farmecul și notorietatea.Nu cred-că pe M.Șora îl ating vorbele unor puțoi care îl acuză de toate relele lumii,dar cel mai mult de participare la mitingurile anti PSD.De fapt aflăm cine sunt beneficiarii publicității și ar fi cazul să ne ținem de cuvânt să nu mai cumpărăm produse carte își fac publicitate la antene,românia tv,evenimentul zilei.Este ca și cum am finanța pe cei care vor să ne omoare!
diluarea simbolului unei natii
Ioana Tomozei [anonim], Duminică, 6 octombrie 2019, 19:50
-9/49
Ba, io una mi-am dat seama ce puii mei e toata tevatura asta... comercializarea lui Sora de catre emag e aparata de aia care i-au comercializat imaginea in Piata. Clar, oamenii, adica prostimea, are nevoie de un simbol, vreti-nu vreti, v-ati ales cu Sora! Si asa cum n-avem cafeaua sau detergentul la aceeasi calitate ca cele din Vest, ne-am trezit cu un simbol diluat, surogat, nu toata lumea a avut un Havel, deh... Istodore, frate, te-ai chinuit degeaba, cred din laudatio asta pe care l-ai facut ai iesit si mai putin convins de justetea celor afirmate decat la inceput. Nu stiu ca Nae Ionescu sa fi fost comunist, nici Vulcanescu, pe care-i invoci. Dar, daca mai vrei un exercitiu pentru acasa, vezi ca si lui Ion Iliescu i-au intinat astia idealurile tineretii, fix ca si lui Sora. Din pacate, Romania nu mai are de mult o elita intelectuala, care s-o traga mai sus ca natie si debilitatea unui simbol ca Sora, si a altor colaborationisti de aceeasi plamadeala, o demonstreaza cu prisosinta!
avem inca supravietuitori ai puscariilor comuniste
Irizat [anonim], Luni, 7 octombrie 2019, 8:56
-8/54
chiar eu cunosc un coleg de celula al bunicului meu.
dar impostura inca este la putere in Romania.

Cat priveste Papaya - progresism gretos si ultra-agresiv. Noua Stanga. Spunem ca nu nu ne mai place comunismul (bolsevic). Dar promovam principiile marxiste ale luptei de clasa, ambalate altfel. Scoala mensevica se dovedeste - istoric vorbind, superioara bolsevicilor.

Mensevicii au spus: "e nevoie de aparenta de legalitate si legitimitate".
Jos palaria, dle Istodor!
V. Istina [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 19:51
+5/67
Probabil cel mai bun text publicat de dumneavoastra aici pe hotnews. Va multumesc pentru stradanie si felicitari pt reusita.
doar ca e plin de minciuni
premierul grivco [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 13:57
-5/31
Sora nu a parasit guvernul Petre Roman pe 14-15 iunie, a plecat odata cu tot guvernul pe 28 iunie, cand a fost instalat un nou guvern
https://ro.wikipedia.org/wiki/Guvernul_Petre_Roman_(1)
asta e doar una din minciuni.
mai sunt si altele, dar lasa asa
Ana Pauker
tudurache [anonim], Duminică, 6 octombrie 2019, 20:11
-11/61
Dar de ce nu apare Ana Pauker in reclama?
"Stalin si poporul rus libertate ne-au adus"
Sau macar Iliescu,simbolul libertatii din anii 90,in a carui
guvern a partcipat si domnul Sora.
Petre Roman îl atacă pe Mihai Șora. Nu și-a dat demisia la mineriada din iunie 1990
Și eu vă spun cine anume a venit la mine și a spus ”Noi vrem să rămînem în guvern”: domnii Șora și Paul Cornea. ”Am fi încîntați să rămînem în Guvern” mi-au spus.
Neulander
Ilidia [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 11:06
+15/23
Petre Neulander Roman, profitor si inainte si dupa 1990 nu e o "sursa" de incredere mananca kko cum respira...
" Ana Pauker si cu Dej
adrian88000 [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 12:07
+2/22
baga spaima in burgheji "
Tipul vorbeste de parca stie ce s-a intamplat
Quantum [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 20:14
-8/70
A facut parte din regimul Anei Pauker. Orice alegere in viata unui om se plateste. Putea sa nu vina spre Romania. Putea sa nu faca spotul publicitar. Istodor putea sa nu scrie articole de tabloid cum a facut si cu Chernobyl. Zici ca are o pasiune pentru comunism nenea asta. Se vede din cuvintele sale, despre ce intelege el prin capitalism, partea goala a paharului. Cand altii mureau in celule, Sora era fascinat de Stalin. Mai si jigneste o generatie intreaga Istodor, exact el s-a gasit sa vorbeasca despre toleranta. Stai jos, ai 4 azi.
Adaptabilitate, cameleonism
Omics [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 20:42
-7/59
Dacă ar învia Ana Pauker, Mihai Șora ar face un nou clip să se plângă ce rău a fost în capitalism.
vrei sa spui Ana Pauker + ARMATA ROSIE in spatele
socialismic [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 23:31
-6/22
.. ei ? Eu ma gandesc ca cam oricine cu armata Rosie in spate te poate face sa spui orice. [editat de moderator]
da, da
noi2013 [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 9:59
-8/30
Armata Rosie atunci si emag acum....poti sa spui orice cand primesti un sac de bani pt o reclama....

Exact asa e, cu Armata Rosie in spate spui orice
intrebare
Ipse1954 [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 21:02
+3/23
Asa cum ei au dreptul sa vorbeasca nu au si ceilalti sa isi spuna parerea?
Un aproape eseu
mimiloi [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 21:47
-12/26
despre comunism si libertate nu este un subiect la locul lui pentru reclama unui magazin.
Nu discut despre viata domnului Sora, dar am fost dezamagit pentru ca ii admir fermitatea pozitiei si luciditatea ideilor la o virsta la care cei mai multi dintre noi nu ajungem nici macar cu gindul.
:)))
laurentiucat [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 22:14
-6/38
:)))))))) si daca a supravietuit deceacum e "erou"!?
de ce liiceanu care in anii 80 facea studii in germania in timp ce liviu antonesei pe care l-a dat in judecata era anchetat de securitate e considerat un reper moral!?
toti cocosatii si colaborationistii astia azi sunt repere. pai aia pe bune ce mai sunt? sfinti? se pare ca-s doar niste ingnorati in timp ce vedete sunt aia care au pus botu sau au tacut.
emag plateste pentru campania PNL-ului ?
N.S. [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 22:43
-7/25
Interesant! Foarte interesant! :))
mai degraba
noi2013 [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 10:00
-5/25
pentru campania progresistilor
Libertatea doar cu cardul de cumparaturi eMAG
Victor Micea [utilizator], Duminică, 6 octombrie 2019, 22:56
-9/35
"Este vorba despre un om care a crezut în Libertate". Libertatate pe care a cautat-o in Partidul Comunist francez si apoi in Republica Populara Romana. Unde nu exista asa ceva. "N-a ucis, n-a dat în cap.." dar nici "nu s-a luptat pentru ei împotriva regimului". Si-a recâștigat libertatea acum 30 ani si a aparut în campania EMag “libertate în fiecare zi”. O existenta exemplara.
M. Sora este un filozof celebru deoarece traieste
Alex735 [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 2:01
-10/28
Si o face bine..
Da, traieste bine
varavara [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 10:52
+4/26
dar nu in sensul de bani la care faci referire ci pentru ca a ajuns un simbol in protestele impotriva regimului corupt psd.
Sa ii dea Dumnezeu sanatale lui Sora, iar hotilor din psd le urez; LA PUSCARIE!
Comment sters de user
Test si adevar [anonim], Luni, 7 octombrie 2019, 8:25
-8/48
articolul sau comentariile?
Point [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 15:27
-9/25
e f important.de ce?pai marele troll(pe bani grei)istodor cam asta face.scuipa cu muci(inveliti in staniol)peste tot.gaseste oricand material.asta cu sora e nimic,sa vezi ce debita cu biata greta...
revenim:nu e numai un test,se continua campania dusa dupa razboi,de anihilare a valorilor adevarate.
sa-l pui pe sora la tv,in rol de chinuit al sistemului comunist nu e numai ridicol ci mai mult revoltator.
sper din toata inima ca emag cat si papaya sa regrete.cel putin papaya care nu e la prima gafa intentionata.a mai mancat kko constient,numai sa se afle in prim plan
Comment sters de user
DintiuSpagnea [anonim], Luni, 7 octombrie 2019, 20:34
-3/13
O concluzie
Arl [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 8:34
-9/47
Ce fraieri, dom le, cei care si-au lasat oasele prin temnite sau canal, nu puteau sa ia o foaie de hartie, sa faca o cerere de intrare in PCR si sa-si traiasca viata intr-un post bunicel ( majoritatea fiind oameni educați, intelectuali adevărați)? Le-au trebuit idealuri, patriotism, libertate? Ce-au castigat? Uitare....
Comment sters de user
Fapte [anonim], Luni, 7 octombrie 2019, 14:29
-7/19
Sora a depus cererea de adeziune la PCR in 1948
Irizat [anonim], Luni, 7 octombrie 2019, 8:50
-6/52
In 1948 deja toti romanii intelesesera structura criminala a PCR. Sora inca se mai legana in iluzii? Dupa ce fusese si comunist francez?

Pacat ca nu pot posta facsimilul dupa cererea olografa a lui Sora, in care cere sa adere la PCR. Gretoasa lectura.
Google it.

In loc sa isi ceara scuze pt marsavie si oportunism (caci nu mai este o ratacire sa aderi in 1948 la PCR), si apoi sa se retraga din viata publica...ei bine, individul asta ne tine lectii despre anti-comunism.
E firesc pana la urma - mentalitate comunista.
Si totusi a fost un COMUNIST !
Velma Kelly [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 9:02
-8/52
... in cuget si simtiri. Maculare tardivã.
Un admirator al lui Sora
Martinezu [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 9:44
-3/15
Dar de acum voi fi mai atent sa nu cumva sa intru pe paginile EMAG. Mai sunt si altele chiar daca din ce in ce mai putine.
tov.
Ilidia [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 11:12
+8/16
Tov. Istodor are ganduri mari, vrea sa "reformeze l. romana. Deocamdata completand-o cu "influiensari". o struto-camila americano-romana...
rest
Ilidia [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 11:19
+5/29
Pentru tot articolul "jos palaria". Tot felul de "nimurici" l-au gasit pe d-l Sora "dusman al poporului", curat murdar...
Libertate u 24%
Cartisoara [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 11:23
-8/24
Ce inseamna libetate? Sa platesti 24% comision in plus catre Emag doar ca au intermediat o comanda? Nici pe vremea din anii 50 taranii romani nu trebuiau sa plateasca 24% cote pentru despagubrile pentru rusi. Emag ia pielea de pe clienti si cei mai multi inca nu s-au trezit din ...... libertate!
Nu ai inteles nimic din libertate...
vio7 [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 13:41
+9/19
Esti liber sa alegi ce vrei tu...cine te constrange sa alegi EMAG?Faci comparatii cu anii 50?In ciuda ciumei rosii pesediste...ai libertate de alegere,poti alege sa nu mai fii spalat pe creier de Gadea &company,poti sa iesi din ura pentru tot ce e mai bun ca tine.Jenant cum sariti pe un om care a acceptat sa lucreze cu o agentie de publicitate tocmai pentru ideea clipului,pentru mesaj.
Dislike
Cartisoara [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 15:31
-8/18
s-au mobilizat angajatii de la Emag sa-mi dea dislike.
La multi ani , Mihail Sora!
mike_the_hunter [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 12:12
+15/49
Da, libertatea trebuie pretuita in fiecare zi. Si aparata.
Exceptional clip!
Mihail Sora are peste 100 ani. Are cine sa il judece.
Maestre Istodor explica te rog, generatiei tinere,care nu citeste prea mult, ca prin anii 40 ori erai fascist (legionar) ca Cioran, Eliade sau comunist ca Sora. Nu prea erau alte alegeri.
USR nu exista pe atunci si mult dupa!
Nu e asa. Puteai fi om - nici comunist nici nazist
andipetre [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 22:28
-1/7
Dezinformezi. Majoritatea oamenilor erau si atunci normali si nu se situau la niciuna din extremele ideologice. Faptul ca astia de la extreme erau mai zgomotosi e alta poveste, dar, daca erai decent, nu erai nici nazist nici comunist.

Problema lui Sora e insa si alta: se pare ca el a fost in structurile sustinute de comunisti si in anii '50, cand, cum bine arata altii aici, intelectualii romani de dreapta putrezeau in puscarie.
Mi se pare ciudat
Barzaunul [anonim], Luni, 7 octombrie 2019, 13:45
+3/9
dar toata lumea incearca sa analizeze discursul Domnului Sora, viata si faptele acestuia si toata lumea omite intentiile Emag. Dupa mine Emag incearca sa intre pe segmentul de piata al persoanelor peste 50 de ani printr-o strategie de piggyback marketing( incearca sa aduca persoanele cu un nivel ridicat de cultura si implicit financiar in lumea cumparaturilor on-line ). Ceea ce spune Domnul Sora este cu totul neimportant pentru cei de la Emag, importanta e asocierea lor cu acesta.
Comment sters de user
Fapte [anonim], Luni, 7 octombrie 2019, 14:25
-7/29
omul e senil
gimini [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 14:42
-6/32
Dacă aveți curaj, invitați-l la un interviu, dar FĂRĂ așa-zisa nevastă, și vedeți dacă își aduce aminte de reclama asta.

Veți avea parte de o surpriză.
Las-o jos ca macane
RaduMischie [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 16:25
-7/25
Este ceva cu totul gresit in toata chestia asta. Deci avem 30 ani de la revolutie, iar comemorarea (sau sarbatorirea) sunt incepute prin acest clip publicitare care este afectat semnificativ de doua chestii:
- comemorarea/sarbatorirea este facuta de un magazin online. Practic, revolutia este redusa la libertatea de a cumpara online televizoare, telefoane si tablete
- simbolul folosit este un om care, exact in perioada aia cand spune ca i s-a luat libertatea, facea parte dintr-un regim care lua libertatea altora, ii trimitea la canal, ii baga in experimentul Pitesti si cate si mai cate. Practic, el era parte a regimului comunist (ala cel mai rau, cominternist, de dupa 1946), nu o victima.
Asa ca scutiti-ma si cu clipul (care nu zic, e bine realizat, dincolo de aparitia lui Sora si a siglei emag de la final) si mai ales cu apararea lui Sora. Totul e gresit aici.
PS Si, da, Hotnews, in ultima vreme vad tot felul de articole gen vice.com. Mai inchid ochii la ele. Dar daca il mai lasati pe Istodor sa faca pe desteptul pe aici, in acelasi stil de know-it-all care vrea sa para cool, cred ca o sa pierdeti multi cititori.
Mie...
yyyxxx1981 [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 16:56
+10/22
..de exemplu in reclama respectiva mi se pare foarte relevant ca se arata realitatea acelor timpuri. Foamea, frigul si intunericul pe care le-am trait atunci cei care mai tin minte. Si cei impuscati care au incercat sa treaca granita. Eu de exemplu eram in clasa a 2 la revolutie si am prins cativa ani dar nu o sa ii pot uita vreodata. Cei care erau pe la tara si aveau mancare sau cei nascuti ulterior nu au cum sa inteleaga cu adevarat ce se intampla in orase. Toata lumea era in mod strict de supravietuire. Nu isi permitea nimeni sa face pe filozoful moralist. Mi se pare mult mai rusinos ca in acest moment (30 de ani totusi de la revolutie) nu se vorbeste despre aceste lucruri si nu se aniverseaza. Dapdv bravo Emag. Fara acel moment (in care au murit destui), generatiile actuale ar fi avut aceasi soarta. Eram ca in Korea de Nord. Iar ca Sora avea idei comuniste la 20 de ani ce e mare lucru? Cati nu suntem rebeli si radicali la 20 de ani? Atat ne duce capul pana nu ne confruntam cu anumite lucruri in viata. Si sa nu confundam ideile socialiste de la Paris cu viziunea lui Stalin. Nu prea au nici o legatura una cu alta.
Viziunea lui Stalin e implementarea marxismului
andipetre [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 22:47
-5/7
E trist sa vezi atata naivitate politica si istorica... Marxismul si toate teoriile socialiste de care spui au avut ca si consecinte directe regimul stalinist, bolsevicii si dictaturile est-europene. Iar greutatile din comunism, prin care nu doar tu ai trecut, sunt singura manifestare posibila a tuturor acestor ideologii socialiste aberante, contrare firii. Ce test mai bun vrei decat istoria recenta? Vrei sa mai incercam o data cu alti comunisti, care de fapt nici macar nu sunt chiar altii ci, iata, ii sustin tot pe cei privilegiati in anii '50?

Intelectualii de dreapta erau in puscarie, pe cand Sora avea functii in structurile celui mai odios guvern comunist. Nu vezi nimic important in asta?
Si totusi..
Libanu [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 18:33
-10/16
Sunt multi care nu au ucis, nu au furat, nu au stat in fruntea bucatelor.. Sunt multi care au fost sedusi de speranta unui nou inceput al popoarelor, sau de alte sperante.. De legionarism de pilda.. Sunt multi care pe parcurs si-au dat seama ca au gresit.. Sunt multi care dupa ce au avut aceasta revelatie au inteles ca gravitatea greselii, desi asumata si regretata, nu mai au dreptul moral de a fi calauza morala. Regretabil, Mihai Sora nu face parte dintre aceia multi.
Mr. Michael Sora
gie [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 18:58
-10/16
podul.ro/articol/fosta-detinuta-politic-niculina-moica-reclama-cu-domnul-sora-este-o-minciuna-mizerabila-batjocoreste-memoria-martirilor-anticomunisti-7387.html?fbclid=IwAR1rt95-K4y1Cz5B-tTk3M75wYJoJMzvvEl1LdDPHteoKl5-94VzgxM97Qc
Tovarasul Istodor
UncleSam [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 20:10
-7/23
Mai usurel cu reabilitarea bolsevicului Sora. Nu va crede nimeni ca Sora a venit in Romania sa isi vada parintii si a ramas captiv, el fiind comunist declarat si fan Stalin.
Apoi nu crede iar nimeni ca bolsevicul Sora a fost pus fortat referent in ministerul condus de Ana Pauker, el tot bolsevic fiind. In acei ani 48-51 mii de romani au fost executati sumar ori incarcerati, Sora numai victima nu era cand scria cu manuta lui adeziunea si devotamentul la constructia RPR. Omul trebuie sa isi asume trecutul, a fost bolsevic, a fost agent rus, a slujit RPR, nu a fost victima, nu a fost captiv, nu a fost fortat, a facut-o din convingere. Ca a cazut in dizgratie in ultimii ani sub Ceausescu asa cum au cazut toti KGB-istii de tip Brucan, este iar un fapt real.
Tot cu Brucan de manuta a venit dupa '89, si ce sa vezi, ajunge ministru la educatie in primul guvern Roman. Bolsevicul Sora de dizident si victima ce era juca in tabara Ilici care a preluat puterea printr-o lovitura de stat cu sprijin rus/KGB. Tot Sora minte de ingheata apele ca si-a dat demisia din guvernul Roman la Mineriada. Atat Roman cat si Plesu afirma clar ca Sora a cerut sa ramana ministru la educatie, deci nici vorba sa isi dea demisia. Adica el minte si despre evenimentele de acum 30-29 de ani daramite despre tineretea bolsevico-comunista.
Clipul celor de la Papaya este cu un scop precis, sa pui in rol principal un bolsevic pe post de victima a comunismului, rusine bah! Memorialul Durerii trebuie sa va fie voua biblie de capatai cand vine vorba de comunismul din Romania nu rastalmacirile lui Sora care brusc la 100 de ani este mare protestatar anit-Dragnea si PSD aripa hotomana.
Sa fie clar, Sora a fost si are sa moara un bolsevic, nu are ce sa caute langa nimeni ori nici macar ideea de victima a comunismului.
Rusine tovarase Istodor pt. un articol de pupat in kur bolsevici, daia Romania nu a avut un real proces al comunismului si o lustratie la sange asa cum o cerea punctul 8 de la Timisoara!
Cum au furat Revolutia, fura si simbolurile
andipetre [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 20:52
-3/15
Comunistii au confiscat Revolutia in 1990, asta se stie deja de mult. Asa ca ce se mai mira lumea ca acum tot ei confisca si simbolurile lumii civilizate? Libertate, democratie, stat de drept, toate aceste principii fundamentale ale societatii civilizate sunt asumate abuziv de niste neocomunisti care se ascund dupa ele ca sa faca tot ce stiu ei mai bine: opresiune, minciuna si dictatura ideologica.

Acum e mai clar de ce unii ii numesc neomarxisti: ideologic vorbind (si in cazul asta chiar si fizic, unii au 100 de ani) sunt tot aceiasi, cei din anii '50. Diferenta e doar ca folosesc alte cuvinte, mai la moda. Iar corifeii lor din presa sunt tot asa cum erau si marii autori din Scanteia, domnule Istodor cel cool, ideolog cu fata umana si hashtag fals... Stiu, probabil o sa ma cenzurati, dar asta e iarasi in fundamentul naturii voastre de marxisti.
Pacatul lui Sora e ca a fost comunist
jim.beam [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 21:24
+3/15
Daca era fascist, nazist il aplaudau astia care-l injura. Sunt aceiasi care se inchina la zeul Trump.
pt.uituci sau cei sub 30 ani
Toni_Romania [utilizator], Luni, 7 octombrie 2019, 21:24
-1/17
INTRU ADUCERE AMNTE
In timp ce Musiu Șora era ”referent” la Min. de Externe al stalinistilor scriitorul Lucian Blaga era facut, din profesor universitar, un simplu bibliotecar in Alba. Iar din cei 380 profesori de la Universitatea Iasi - cati erau in 1944 - in 1954 mai ramaneau 120, restul dusi la săpat santuri, facuti maturători, sau bagati in uzine sau ucisi in lagărele lui Dej.
Cvadratura cercului...
Namaste [utilizator], Marţi, 8 octombrie 2019, 9:29
0/2
din multimea comentariilor se poate deduce si platitudinea Pamantului la romani... :-(
Nu ma priveste
Alexa.99. [utilizator], Marţi, 8 octombrie 2019, 14:37
0/2
daca Sora a fost sau nu comunist.
Dar sunt scarbita sa vad ca, pentru bani, se speculeaza orice. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se simt rudele celor care, la 20, 25 de ani, au murit la Revolutie pentru ca, pe seama libertatii, sa se faca acum...reclame. O mizerie. De-asta nu mi-as pune viata in pericol pentru nimic. Orice ai face, oamenii vor ajunge sa nu aiba pic de apreciere si respect.
comenteaza
Cookie Settings