Festivalul George Enescu Finale: tone de serotonină, bășici pe palme umflate și catalogul cu note - Hotnews Mobile
1 € 4,7808 1 USD 4,3159joi 21 nov 2019
nemultumiri
nick [anonim], Marţi, 24 septembrie 2019, 10:57
+7/7
1.Cred ca Bucurestiul merita o sala de concerte multifiunctionala moderna -Sala Palatului nu cred ca este potrivita .
Ateneul este micut, foarte intim, dar la o privire mai atenta este prafuit ,neintretinut si poate demodat.
2.Faptul ca anul acesta festivalul nu a fost transmit la radio decat selectiv si ca la TV nu prea s-a vazut mai ales ca probabil prin niste manevre de culise dreptul si echipele de filmare difuzare au fost ale Trinitas TV este neplacut.Poate ca era firesc ,macar de forma, sa fie criticata situatia .HAi sa coboram din lumea ideala si sa ne amintim ca niciodata nu ne lecuim de metehnele noastre
3.Nu exista, ca in tarile unde cultura s-a democratizat, posibilitatea unor bilete ieftine unde tinerii sa vina si sa asculte live muzica chiar in picioare , festivalul este elitist si prohibitiv.
Comentariu
gebica [anonim], Marţi, 24 septembrie 2019, 11:09
+5/5
scurt (nu cred că interesează pe nimeni varianta lungă, cu răspunsuri și aprecieri punctuale. Amalgamul prezentat este o intenție de concluzionare înaintea liniei. Se dau verdicte și clasificări extrem de subiective - nici n-ar putea fi altfel atîta timp cît nu se asumă niște criterii obiective și justificabile. La urma urmei cel mai mult contează impresia ce va dăinui după momentele euforice sau de deziluzie. Au existat destule din ultima categorie; nu sunt amintite, probabil din patriotism mioritic sau din admirație exagerată pentru Jurowski. Să nu uităm că actualul format al festivalului este nășit de Hollender (care era prezent și implicat mult mai activ), Jurowski plutind grațios peste valurile sale.
Dacă dăm nota zece unui public care de multe ori se comportă execrabil nu-i facem niciun bine (îi mîngîiem doar un nejustificat orgoliu), nu-l ajutăm să revină măcar la nivelul de educație pe care l-a pierdut de mulți ani (cînd nu existau telefoane mobile, dar cînd nu mergeai la concertul la care aveai abonament dacă te simțeai răcit - acum se behăie parcă intenționat în cele mai liniștite pasaje, așa ca să fii remarcat de vecini). Toată expunerea lasă impresia unui elogiu camuflat acelui „se poate și-așa” mioritic, care ne-a adus unde suntem și din care se pare că nu avem aproape nicio șansă de scăpare. Să sperăm că vom mai avea buget pentr ce ni se pregătește la următoiarea ediție. Că Jurowski se mai găsește
PS.
gebica [anonim], Marţi, 24 septembrie 2019, 11:37
+3/3
Uluitoare ideia cu piața fără amplificare. Protocronismul romînesc lovește din nou în ce doare cel mai tare mapamondul.
Bine zis!
Namaste [utilizator], Marţi, 24 septembrie 2019, 16:06
-1/5
sa frecventezi Festivalul pentru a te procopsi cu vreo gripa, eventual, dupa ce te-ai mai si delectat cu "behaituri" dambovitene, asta "climax", zau asa! ;-)
...
dumnezeu [utilizator], Marţi, 24 septembrie 2019, 14:06
+3/9
doamnă, printre pîrțîielile elitiste pe care le vehiculați în acest text cu pretenții inutile, mi-a sărit în ochi un cuvînt pe care îl folosiți cu evidentă încîntare chiar de la început.
ce vreți să spuneți prin "climax artistic"?
e vorba de orgasm, sau de neaoșul culme/vîrf artistic(ă), pe care probabil snobismul vă împiedică să-l formulați mai acătării?
comenteaza
Cookie Settings