Filmul scandalului de pe autostrada Lugoj - Deva: De ce a rămas în aer recepția unui lot și cum a ajuns România cu 43 de kilometri de autostradă "muzeu" - Hotnews Mobile
1 € 4,7284 1 USD 4,2656luni 19 aug 2019
Interese
florinos [utilizator], Marţi, 13 august 2019, 19:55
+15/15
Sunt interese mari la mijloc, PSD a promis 100km circulabili, inainte de alegeri vor da vina pe constructori ca nu au oferit garantie dubla.
HG 845 2018
feroviarul123 [utilizator], Marţi, 13 august 2019, 20:35
-14/18
ART. 17
Comisia de recepţie la terminarea lucrărilor decide respingerea recepţiei
la terminarea lucrărilor în situaţia în care:
b) executantul nu remediază aspectele prevăzute la art. 15 alin. (1), inclusiv pe cele rezultate în urma expertizelor tehnice, ridicărilor topografice, încercărilor suplimentare, probelor, măsurătorilor şi altor
teste solicitate, în termenul de remediere;

Deci nu mai exista anexa la recepție. Se amâna recepția pana se rezolva toate problemele. Sau faceți înțelegeri secrete precum CFR-ul. Deci bai Drula et Constructori, mai citiți legile si încercați odată in viata sa le și respectați.
Ha! Ha! Si ce inseamna asta? NIMIC!
LiviuX [utilizator], Marţi, 13 august 2019, 21:48
+9/11
In primul rand nu prezinti si art. 15. Dar asta nu e grav, il putem gasi. Dar ce se spune: Ca trebuie sa prezinte tot ce e nevoie plus sa remedieze deficientele. Dar nu spune NICAIERI ca trebuie sa repare si ceea ce a fost facut prost de altii (vezi expertizele tehnice sau proiectarea care NU a fost facuta de ei) si nici ca trebuie sa mareasca garantia!
Sa nu se deschida. Ma dau eu cu bicicleta pe acolo
simplex1 [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 3:19
+7/11
Pana cand incepe scoala nu vreau sa se deschida Lotul 4 ca așa cum se prezinta azi, asfaltat și gata, este numai bun sa te dai cu bicicleta pe el de-a lungul Muresului. Mergi 6 km, aproape fără să dai la pedale, pe o porțiune. De vis.
daca si cu parca
/./ [utilizator], Marţi, 13 august 2019, 21:55
+12/12
Dc ai fi citit art 15 ai fi inteles ca nu se impunea suspendarea receptiei pt ca nici un punct din art 15 nu a fost incalcat.
Art 15.

(1) Comisia de recepție la terminarea lucrărilor decide suspendarea procesului de recepție la terminarea lucrărilor dacă constată următoarele:

a) existența unor neconformități, neconcordanțe, defecte ori deficiențe care sunt de natură să afecteze utilizarea construcției conform destinației sale;

b) existența unor lucrări realizate necorespunzător, nefinalizate sau neexecutate, care pot afecta cerințele fundamentale aplicabile;

c) construcția prezintă vicii a căror remediere este de durată și strict necesară pentru asigurarea utilității construcției conform destinației preconizate, potrivit Legii nr. 10/1995, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) există, în mod justificat, dubii cu privire la calitatea lucrărilor realizate și este nevoie de expertize tehnice și/sau încercări și teste suplimentare pentru a le clarifica;

e) investitorul nu pune la dispoziția comisiei de recepție la terminarea lucrărilor documentele prevăzute la art. 13 alin. (4).

De fapt idiotul de ministru a recunocut chiar el dar e prea prost sa realizeze ce a zis, citez:" Lucrurile pe care el trebuie să le remedieze sunt lucruri minore, le poate face, de aceea i-am şi dat 10 zile să le finalizeze. E problema la şanţuri, la partea de scurgeri, la colmatări, la gardul perimetral de siguranţă".

Deci inteligentule,, care din punctele de la a la e se incadreaza astfel incat autostrada sa nu fie receptionata??
prea multi analfabeti in Romania.
feroviarul123 [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 0:15
-4/10
Deci eu am susținut si susțin in continuare ca nu mai exista o anexa la recepție ( cum exista înainte de 845) in care sa treci deficientele si sa le dai termen de remediere. S-a renunțat la aceasta anexa pentru ca de fapt era o metoda ilegala de a prelungi contractul si ca de fapt deficientele nu se remediau in totalitate niciodată. Nu știu, ca nu sunt in comisie si nici in solda constructorilor precum unii care postează pe aici, ce deficiente sunt si cat de grave ar fi. Si nu e important. Important e ca nu mai exista anexa. Repet, CFR-ul a făcut înțelegeri secrete cu constructorii tocmai pentru ca la recepțiile de anul acesta nu mai merge cu anexa. Si eu pot dovedii cu acte tot ce afirm. Daca cineva poate prezenta lista cu deficiente putem discuta despre gravitatea lor. dacă nu încercați sa va abțineți.
greu pricepi
/./ [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 9:02
+2/4
Ce conteaza daca ai sau nu anexa in conditiile in care e clar ca receptia poate fi facuta legal.Ca mai sunt mici probleme , da, sigur si o sa mai apara in cei 4 ani de garantie cu siguranta.Dar sigur in contract e trecut modul in care aceste lucruri se rezolva ca de asta ai 4 ANI GARANTIE.
Du-te
Stef_and [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 8:59
+2/2
La CFR feroviarule.
Ca acolo treaba e okay.
Vineri a fost un accident grav pe autostrada asta
Alui [utilizator], Marţi, 13 august 2019, 23:55
+6/6
La iesirea de la Deva. Din cauza ca s-a terminat autostrada s-a creat aglomeratie la iesire, iar o femei din Arges; cu 3 copii in masina, a intrat in masinile oprite. Am poze daca va intereseaza Hotnews.
Da asta e.
Stef_and [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 9:01
+2/2
Soferi atenti si antisoferi.
E plin pe toate drumurile de ei.
Dar sa intrii in coloana semistationara asta e prostie.
Toate accidentele se intampla din prostie
Alui [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 10:30
+2/2
Chestia e ca daca portiunea respectiva de autostrada era data in folosinta, acel accident nu se intampla. Fiecare zi de intarziere in datul in folosinta a unei autostrazi poate fi fatala pentru cineva nevinovat.
Sau se intampla mai depart
dragos.p [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 18:39
0/0
Intradevar tronsonul respectiv e important din multe puncte de vedere, in special ca siguranta.
Problema reala is accidentele pe DN, cand pe autostrada s-ar putea circula.

Dar accidentul asta se putea intampla la fel de bine la Holdea, daca era deschis pana acolo.
complicitate!
Codruta N [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 5:04
+10/10
Cre' ca ministrul e "pe mana" cu constructorul! Pentru ca, daca reziliaza contractul, ADIO orice fel de garantie de la constructor, NU pe 10 ani, nu pe 4 ani - ci pe ZERO ani!
In plus, daca in contractul initial nu era prevazut 10 ani garantie, constructorul da in judecata Statul roman si CASTIGA! Si platesc romanii la despagubiri, mai mult decat valoarea intregii constructii! Cineva a invatat BINE faza asta, cu "despagubirile", probabil a lucrat cu Bechtel!
Asa o pleasca pentru constructor, nici in vis n-a visat el la inceput. Cine e BOU (sau corupt?) aici? >:
pai
toxx [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 10:58
-1/1
daca a luat spaga ala de la Oracle, care se presupune ca e om serios la prima vedere, profesionist, iti dai seama ce e in guvern... si la constructori.. de origine latina. Ne intelegem bine cu toti la lene, ciordeala si combinatii, singurii care au facut treaba buna cred ca au fost italienii de la Salini Impregilo . Bursucul de Cuc vrea garantie mai mult decat dubla pe aceiasi bani ? sa ii spuna cineva ca in companiile private toate lucrurile se platesc.
Mda, si eu care credeam...
Alui [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 12:16
0/0
Ca au ramas doar imbecilii in PSD! S-ar putea sa fi scapat mafiotul asta, care pare imbecil, in mod foarte convingator!
Nu is sigur
dragos.p [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 18:43
0/0
In mod sigur Cuc isi etaleaza valeitatile lui de smecheras de 2 lei.
Daca face asta pt. ca a primit spaga, sau pt. ca nu a primit spaga, sau simplu exercitiu de imagine, sa ii impresioneze pe putinii prosti care il sustin, nu stiu.
Banuiesc ca nici Comsa nu e asa interesata de procese acuma.
comenteaza
Cookie Settings