Gabriel Leș: Informațiile despre dezmembrarea avioanelor F-16 românești, "fake news" / În martie, Escadrila 53 va începe Serviciul de Luptă Poliție Aeriană - Hotnews Mobile
1 € 4,7612 1 USD 4,2560duminică 26 mai 2019
Profesionalismul in comunicarea
UpNext [utilizator], Marţi, 12 februarie 2019, 17:21
+2/6
structurilor de aparare este o necesitate absoluta, pentru a se evita interpretari eronate sau rauvoitoare de catre parti adverse interesate. A gafat recent un ministru al apararii cum ca la Deveselu sunt rachete balistice, implicit ofensive si am "livrat" rusilor argumente de justificare a accentuarii inarmarii Crimeei (si urmeaza Transnistria). Plus balbaiala cu F16urile care n-au decolat din cauza...vremii nefavorabile, pe 1 decembrie. Daca o tinem asa....:((
Avand in vedere ca sunt Block 15/16
Vinceroy [utilizator], Marţi, 12 februarie 2019, 17:53
-2/2
Nu as exclude ipoteza de a le dezmembra pentru piese schimb, in fond le-am luat si SH, si vechi ca generatie/concept, insa la pret de variante noi sau alternative (vezi Gripen - apropos, acesta era mai potrivit pistelor romanesti, care seamana cu soselele patriei, unde mai pui ca SaaB a vrut sa ne faca si fabrica de piese in tara).

C-asa-i in tenis...
Canibalizare
Lu48 [utilizator], Marţi, 12 februarie 2019, 22:35
-1/1
Termenul consacrat este canibalizare. Singura problemă este că pentru readucerea în configurație inițială a aeronavelor indisponibilizate temporar componentele canibalizate trebuiesc aprovizionate, aceasta poate presupune costuri mari, care nu sunt totdeauna disponibile. Ceea ce evident conduce la imobilizarea aeronavelor respective. Din păcate istoria aviaţiei militare ne furnizează numeroase exemple în acest sens, unul din cele mai elocvente fiind cel al elicopterelor IAR330 / IAR330 SOCAT. La un moment dat peste jumătate din aparate erau imobilizate la sol din cauza lipsei pieselor de schimb (este adevărat şi aceaşi lipsă de fonduri pentru executarea lucrărilor de întreţinere).
comenteaza