Viitorul "campion feroviar european" Siemens Alstom ar putea lua o palmă de la UE, făcându-i pe chinezi să-și râdă în barbă - Hotnews Mobile
1 € 4,7808 1 USD 4,3144joi 21 nov 2019
Europe qui protege?
demaGOGU [utilizator], Duminică, 20 ianuarie 2019, 18:27
-1/5
...dar madame Vestager tocmai se pregateste sa aplice o testa in c...e lui Le Maire si Altmeier.

e ceva putred in... Danemarca pe filiera chineza?

jocul nu e insa jucat , de urmarit (contra) reactia franco-germana.
Siemens = Săgeata Albastra, o păcăleală!
simplex1 [utilizator], Duminică, 20 ianuarie 2019, 19:04
+2/10
Când aud de Siemens Feroviar imediat ma gândesc la automotoarele Săgeata Albastra pe care Romania nu ar fi trebuit niciodată sa le cumpere, confortul fiind acela de metrou, total nepotrivit pentru călătorii pe distante de sute de kilometri.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Luni, 21 ianuarie 2019, 6:34
+8/10
Ce gandire!!!
Martinezu [utilizator], Luni, 21 ianuarie 2019, 9:53
+3/3
Si in alte parti ale lumii le intalnesti si sunt foarte OK.
Daca ne videau barci cu motor si noi le foloseam pe post de vagoane , care era vina producatorului?
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Luni, 21 ianuarie 2019, 12:40
+3/3
birocratie + neadaptare = stagnare si esec
AliKimiku [utilizator], Duminică, 20 ianuarie 2019, 18:47
-7/7
Este reteta verificata de medievali, de aia de dupa, de comunisti, de toata lumea asta.
In clipa cand tu te crezi o piata comuna si mai mult decat atat dar operezi cu regulile de acum 50 de ani impotriva unei Chine care nu opereaza decat cu propriul set de reguli, cel al Mao + imperialismul de 3000 de ani. cine credeti ca va iesi castigator.
Eu inca pariez pe Europa dar care trebuie sa iasa rapid din visare.
o mica omisiune
Ademordna [utilizator], Duminică, 20 ianuarie 2019, 18:58
+3/7
"Ar fi o decizie corectă după legea europeană, însă greșită în spirit european."
O fraza (si un articol) inceputa bine dar care o da in bara.
Nu doar legea o obliga pe Vestager sa se opuna crearii unui monopol ci si motivul economic-social pentru care legea aia a fost facuta: protectia consumatorului.
Caci victima unui astfel de monopol ar fi calatorii. Cum articolul explica pe jumatate doar, un monopol ar permite companiei fuzionate sa mareasca preturile pana la nivelul de (in)suportabilitate al calatorilor. Asta ar avea un efect de sugrumare asupra economiei si societatii: pentru ca transportul ar fi mai scump, piata accesibila unui furnizor de bunuri sau servicii ar fi mai mica, joburile accesibile unui angajat ar fi mai putine caci aria geografica accesibila ar fi mai mica etc.
Hotnews nu e un site specializat in economie ci e un generalist asa ca ar fi util sa se mearga cu explicatiile pana la capat, daca suntem de buna credinta si vrem sa informam corect.
Argumentul ca vin chinezii pentru noi si ca ar trebui sa ne lasam jefuiti de danezi sau germani pentru ca sunt europeni de-ai nostrii e ridicol. Cam descalifica articolul si autorul sau.
Nu conteaza cat de mare e o companie si mai ales nu conteaza cat de mare e la ea acasa - ce conteaza (si sunt formule elementare de calcul) este ce cota din piata ar detine in zona de referinta. Cand voi plati prea mult unor chinezi care au monopol pe transporturi atunci o voi injura pe Vestager si nu atunci cand isi face treaba bine.
Locomotive chinezesti in Germaniha, ha, ha, ha!
holinessdani [utilizator], Duminică, 20 ianuarie 2019, 20:14
-6/8
Daca ar fi cumparat dragnea si numai o bicicleta chinezeasca probabil ca era revolutie si era judecat (si executat) pentru tradare.
Dar fiind vorba de jermania ei au dreptul sa faca afaceri si cu putin si cu chinezii si daca mai traia probabil ca faceau afaceri chiar si cu stalin.
principii
Jebediah_Sanchez [utilizator], Luni, 21 ianuarie 2019, 1:36
+5/9
Principii de baza, cum ar fi cel al concurentei, nu ar trebui inlaturate pentru ca ar mai fi concurenta din China. Foarte bine! Concurenta aduce inovatie si in cele din urma clientii castiga.

Alstom si Siemens nu ar trebui sa-si apere mediocritatea si sa ceara pozitie dominanta pe piata (monopol) pentru ca exista un risc, nu o certitudine, sa piarda in fata unei companii din China.

China e cu MULT in urma. Are forta de munca ieftina, dar cand e vorba de inovatie, tehnologie complexa... inca nu au aratat ca sunt capabili sa produca ceva care sa merita luat in serios.
Ce vis urât!
asavreau [utilizator], Luni, 21 ianuarie 2019, 8:43
+1/5
Să faci din Alstom și Siemens un monstru cu steroizi și să-l declari campion,trebuie să fii comunist până la unghii.Mai sunt în Europa companii care chiar merită susținute ca să ajungă să concureze,dar nu prin unirea unor giganți.Obții un monstru care va distruge Europa.Chinezii se dezvoltă competitiv și asta trebuie făcut și se face în Europa.Ce o vedea grozav la chinezi autoarea,chiar nu înțeleg.Chinezii fură tehnologie de la toți și o aplică prost.Numai asta și le poți refuza ofertele.Asta,dacă nu ești comunist și vrei să-i favorizezi.Autoarea nu știe ce înseamnă PCR.Să se documenteze.Pile,Cunoștințe,Relații=dezastru economic și social.
comenteaza
Cookie Settings