ING se justifică: Serviciile online au fost afectate ca urmare a unei supra-încărcări cu un volum de trafic de date peste nivelul maxim acceptat de sistem. Nu a fost un atac de tip hacking și nu există pericolul unei breșe de securitate - Hotnews Mobile
1 € 4,7808 1 USD 4,3159joi 21 nov 2019
Mereu se întâmplă din acestea la I.N.G.
prec [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 8:16
+1/3
La alte bănci nu prea auzi.
La alte banci
DrPepper [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 8:37
+4/6
Media de varsta a clientilor este mult mai mare si nici nu se bazeaza pe online.
La ING cum 99% este online orice problema afecteaza utilizatorul.
Oricum sunt client la ei si chiar am avut nevoie sa folosesc homebank-ul. Dar nu a fost urgent si am asteptat.
Oricum serviciile sunt mult peste restul bancilor.
Se intampla si la case mai mari..
servicii ING
Nevermind [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 9:17
0/2
Serviciile digitale, da. Serviciile umane sunt patetice, cu mici exceptii care intaresc regula generala. Atat la nivel de banca, cat si de francizati.
la alte banci
anca_17 [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 9:13
+2/6
serviciile ING sunt mult superioare altor banci.
ING are marea calitate de a-si informa clientii asupra conditiilor de lucru, problemelor aparute, etc...alte banci ...hmmm
BT
Calin123 [utilizator], Luni, 21 ianuarie 2019, 9:31
0/0
La BT am facut un transfer prin aplicatia lor de banking si dupa 3 zile banii nu ajunsesera. Merge la banca sora mea (care trebuia sa primeasca banii) sa vada ce s-a intamplat. Persoana de la BT ii spune ceva de genul "pai de ce nu a mers la o sucursala sa faca transferul deoarece in Cluj sunt sucursale BT la tot pasul". Serios???
Apoi la Alpha Bank era o perioada (poate este si acum) in care in intervarul 20:00 si 06:00 nu puteai sa faci nicio operatiune pe aplicatia de banking. WTF? De ce mai e aplicatie de banking?
ING
Morometele2 [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 9:14
-4/12
Scapati de banca asta portocala. Sunt degeaba. Poate nu stiti dar e una din bancile care nu au acoperirea de 100.000 Euro garantata de statu roman, ei spun ca e garantata de olandezi (yeah right). As vrea sa vad cum o sa plateasca statu olandez garantiile lor.
Lolol
mitg [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 9:36
+1/3
Noroc cu aia de la ASF ca vegheaza cum trebuie si platesc ei daca e ...
Confirmare
stirist [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 9:37
+1/5
Asa cum scriam si ieri, au facut reclama intensiv sa atraga clienti noi dar au furnizat servicii catre mai multi clienti cu aceleasi resurse/investitii ... daca peste 1-2 ani se dovedeeste ca, de fapt, a fost un atac si au fost furate datele clientilor, polonezul asta plin de fite o sa raspunda?
...
Andrei_Buc [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 9:42
+1/3
Banuiala mea este ca au bagat intr-o pozitie mai marisoara un sef roman acum cativa ani. Cum sefii romani nu stiu decat sa reduca costurile, si in general sa se faca cat de antipatici pot, probabil au plecat aia din IT care chiar stiau ce fac, si tineau un quality of service ridicat, lasand in urma lor, oameni platiti mai prost care nu prea stiu ce fac.
relax
Je__ [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 10:44
0/2
Toata lumea vrea ultimul moft, ultimul feature si livrat cat mai repede

Uita-te la toate produsele software, cat mai rapid pe piata, chiar daca au buguri.

Idem si la ING. Sa aiba ultimile features si cat mai repede, ce crezi ca se intampla?
Acuze fara probe, ca la coada de pensionari
lasa [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 11:06
+1/5
Imi pare rau sa va contrazic, dar ING ofera servicii on line fara cusur.
Credeti ca nu exista incidente si in sistemele altor banci? Ba da, dar nu le fac publice. Ceea ce e rau, ca n-au niciun respect fata de clienti.
Mai trebuie sa existe si o cultura a clientilor de a comunica cu bancile si vice versa.
Romanii sunt needucati in ceea ce priveste tehnologia on line, multi nu stiu sa foloseasca un ATM=bancomat..
Mai incet cu acuzele fata de o banca in pozitia de promovare a noilor tehnologii in telecomunicatii.
Mai bine alergati-l pe Orlando, care cum deschide gura ne da cate o gaura de 2-3 miliarde de euro.
Nu e chiar asa
Mirela2019 [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 14:03
+1/1
Din pacate platforma homebank nu mai functioneaza asa cum functiona in urma cu cativa ani, in sensul rau. In acelasi timp si atitudinea oficialilor din banca este schimbata in rau. Pot sa va impartasesc o situatie cu care ma confrunt de la inceputul anului 2018 si pe care banca nu a rezolvat-o nici pana acum si nici nu a trimis vreodata un raspuns oficial. Pe scurt: sunt client al bancii atat ca PF cat si juridica. Sunt 2 persoane cu drept de semnatura care acceseaza conturile firmei prin homebank. Fiecare dintre cele 2 persoane are un digipass. Una dintre persoane vizualizeaza doar contul curent, iar cealalta toate conturile. Nimeni nu intelege de ce, nimeni nu rezolva problema. Amuzant este faptul ca persoana care nu vizualizeaza toate fondurile disponibile este chiar actionar majoritar. Asadar, intr-o buna zi cand va exista o urgenta de plata (ex. taxe la stat) si persoana care nu vizualizeaza toate conturile nu va avea si cel de-al doilea digipass la dispozitie, atunci nu va putea achita datoriile. Cine va plati in situatia respectiva? ING cumva? Cei de la departamentul IT care se ocupa cu destructurarea aplicatiei???? Cred ca nu. Cum este posibil ca o banca de talia celor de la ING, vreme de mai bine de un an sa nu fie capabili sa rezolve aceasta problema si nici macar sa nu trimita un mesaj, sa-si ceara scuze etc. Din pacate, ING nu se prea adapteaza la piata: ofera niste dobanzi fff mici pentru economii, ofera "curs special" de schimb pentru platile cu cardul intr-o alta valuta, asta dupa ce au anuntat ca renunta la comisionul de conversie de 2% si, mai nou, are din ce in ce mai multe probleme cu aplicatia de online banking. Pacat!
Foff
onlineoffline [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 14:09
+1/3
Parca o vorba din popor spune: Ce-i in mana nu-i minciuna!
Eu mi-am incheiat legaturile cu Ing, ba mai mult am reusit la locul de munca sa imi obtin salariul cash la plic.
Prin urmare: va pup cu drag!
Norocosule
Morometele2 [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 14:56
0/0
Eu de 6 luni ma chinui sa inchid contul la ei. Angajatii din franciza office sunt catastrofa, aia de la telefonu negru si mai si. Efectiv nu ai cu cine rezolva o problema.
...
Andrei_Buc [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 15:14
+2/2
trimite in scris. Sunt oblugati prin lege.
Mersi
Morometele2 [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 15:34
+3/3
Hai ca incerc si in scris, mersi de informatie. Asta daca mai reusesc, pana nu ma linseaza lingaii bancilor de pe aici ca vreau sa imi inchid conturile.
Info
onlineoffline [utilizator], Vineri, 18 ianuarie 2019, 23:01
+1/1
1. Poti linistit sa ii dai in judecata ca o sa castigi 100% si iti vei recupera absolut toti banii " investiti " in proces! Eu asa am rezolvat, printr-o somatie cu termen!!!!

2. Legat de lingaii baniclor, exista doua variante, prima: sunt doar idi**i spalati pe creier si nimic mai mult.... stii reclamele acelea in care se spune " este normal sa platesti cu cardul ", reclama facuta pentru o anumita categorie usor de manipulat care are un IQ minim si nu vede in spectru larg ca sa inteleaga toate aspectele problemei.
Iar varianta a doua: sunt acele grupuri de interese care investesc financiar masiv inclusiv " comenturi " pentru a atinge telul propus: " control total ".
Cine are ochi sa vada si urechi sa auda o sa inteleaga ca este timpul pentru schimbarea macazului cine nu.... o sa isi merite soarta!
Ma minunez cat de idi**i pot fi unii neintelegand anumite lucruri dar in acelasi timp au pretentia ca toti sa fim egali....ma abtin de la alte comentarii!
comenteaza
Cookie Settings