Șeful Volkswagen spune că propunerile stricte de reducere a emisiilor de CO2 pun în pericol 100.000 de locuri de muncă la companie - Hotnews Mobile
1 € 4,6669 1 USD 4,0761sâmbătă 20 oct 2018
Alt neofit si asta.
Lok [utilizator], Joi, 11 octombrie 2018, 16:08
-2/4
In loc sa isi apere pozitia pentru a limita importurile de masini non-UE, deoarece acelea nu o sa aiba limitari impuse, deplange soarta fatidica a 100000 de oameni. Serios? La nivelul sau scoate cartea emotionala?
pardon?
Adri4n [utilizator], Joi, 11 octombrie 2018, 17:11
+4/4
toate produsele vandute in UE (indiferent unde e fabricat produsul) se supun regulilor UE
Mai putin cele vandute de germani
adrianhn [utilizator], Joi, 11 octombrie 2018, 19:41
+1/3
Carora li sa ordonat sa repare motoarele cu care si-au inselat clientii sau vor fi interzise pe strazi.

http://europe.autonews.com/article/20180816/ANE/180819891/vw-owners-in-germany-risk-de-registration-if-they-dont-fix-cheat
Atunci cand piata majora este cu limitari.
Lok [utilizator], Vineri, 12 octombrie 2018, 8:32
0/0
Cei care vand majoritar in piata aceea vor avea de suferit, in timp ce aceia care vor avea o piata de desfacere libera vor avea profit mai mare si avantaj comercial dupa nici un an. Asadar va aparea un dezechilibru intre producatori, dezavantajati fiind cei cu desfacere in UE.
Nu sustin ca stiu care unde produce masini (e un ghiveci), dar in general cei care vor sa vanda in UE au productia aproape de UE pentru a limita costurile de transport.
O NELAMURIRE!
schroedinger [utilizator], Joi, 11 octombrie 2018, 16:49
+1/3
Cu ce ne luptam de fapt?
Reducerea de CO2, adica efectul de sera, respectiv incalzirea globala sau emisiile de NOX care pot duce la aparitia cancerului (desi nu exista nici o baza stiintifica!)

Diesel-ul pare avantajat pentru ca emisiile de CO2 sunt mult mai mici decat cele ale motoarelor alimentate cu benzina!

Dar, ne omoara NOX, un fel de drob de sare!

Asa ca,intai hotarati-va, fiindca lumea neintelegand mare lucru a inceput sa achizitioneze cu disperare masini pe benzina.
Deja in UE au anuntat o crestere a nivelului de CO2 dupa inceperea interzicerii in unele orase a diesel-urilor mai jos de EURO 5.
A sosit timpul
Observatory [utilizator], Joi, 11 octombrie 2018, 17:00
+5/5
Sau a expirat ? Nu investiți bani și efort in inovații?
Acesta este rezultatul, plus ca in ultimi ani, faceți mașini slabe din punct de vedere calitativ și modele complect învechite , comparând cu alte firme de concurenta.
Viitorul vostru este la gunoi, mașina electrică este viitorul...
Iluzia progresista persista.
Lok [utilizator], Vineri, 12 octombrie 2018, 8:33
0/0
Viitorul este departe de a fi electric. Du-te fa un calcul de clasa a 9 si vezi cat CO2 iese daca am schimba toate masinile mici cu electrice, versus sa ramanem asa. O sa fii uimit.
Mdeah...
Nea Hoisan [utilizator], Joi, 11 octombrie 2018, 18:58
+4/4
Pe cocalaru asta, de la vw, il doare la basca de 100.000 de suflete care ar ramane fara job. Ce-l doare cu adevarat ie faptu ca daca ii concediaza pe aia, atunci iel, ca si ceilalti cocalari germani fabricanti auto, vor pierde aprox. 11 miliarde de euro subventii guvernamentale pe an (115 miliarde in perioada ‘07 - ‘17), subventii directe sau indirecte...
Motoarele electrice sunt simple
AdrianBorza [utilizator], Joi, 11 octombrie 2018, 19:14
+3/3
Un motor diesel are sute de piese, unul electric are sub 10. Nu sunt cu 20% mai putine piese, ci de vreo 20 de ori mai putine.

Problema e ca motoarele electrice sunt atat de simple si de fiabile incat nu doar productia ar fi mai simpla si masinile mai ieftine, ci si costul cu intretinerea (service, schimburi de ulei si filtre care nu mai sunt necesare) ar fi sensibil mai mic. Pentru producatorii de masini e o pierdere financiara, asa ca le pasa foarte putin de poluare (NOx) sau locuri de munca, le pasa de bani.
asa e
cchris [utilizator], Joi, 11 octombrie 2018, 21:15
+3/3
Nu le-a pasat niciodata de poluare, de calitate sau de clienti. Vorbit aici strict de bani. Punct.
Dar hai sa luam un alt scenariu: China cere deja o productie minima de electrice si reducerea drastica a poluarii. Daca in Europa nu facem acelasi lucru si producatorii nu sunt deja capabili sa produca in acest fel nu ne taiem cumva craca de sub picioare??? Atunci nu se vor pierde locurile de munca?
Managerii de la VW capata deja traditie in a fi ipocriti si nemernici.
Nu vrea nimeni electrice.
Lok [utilizator], Vineri, 12 octombrie 2018, 8:37
0/2
Dupa achizitionare stii mai multe si iti formezi alta parere. O fi motorul mai simplu, dar apare bateria si toata infrastrucutura adiacenta. Plus ca electricele sunt duble al greutate si abea fac jumatate din km parcursi pe un rezervor plin. Daca ai dubla capacitatea bateriei nu obtii dublarea km deoarece adaogi o greutate semnificativa, versus daca faci un rezervor dublu, obtii aproape dublarea km/rezervor.
io zic
CRMS [utilizator], Vineri, 12 octombrie 2018, 10:55
0/0
Sa propuneti revenirea la motoarele cu aburi..poate asa mariti necesarul de personal si facand angajari va mareste Merkel si subventia de la stat.
Interesant.
Lok [utilizator], Vineri, 12 octombrie 2018, 13:21
0/0
Stii ca la capitolul densitate energetica un motor cu aburi rivalizeaza unul electric. Dar asta ar insemna sa stii ce ii aia, sau cel putin sa cauti.
Oprirea productieu de motoare cu ardere interna
emilclick [utilizator], Vineri, 12 octombrie 2018, 17:04
+1/1
O fi conducerea vw ipocrita dar sa lum in calcul cateva cifre. VW estimeaza o reducere cu 100000 a locurilor de munca implicate direct in productia lor. Poate ca aici intra si Seat si Skoda, nu stiu sigur, dar in mod sigur va conduce la reducere aproximativ egala pe orizontala in companiile furnizoare de componente si subansambluri. Si astea sunt raspandite peste tot in lume si in Romania sunt destule, dar sunt de regula grupate in jurul marilor linii de asamblare. Asa se intampla si la uzina Dacia de la Mioveni. In cadrul firmelor furnizoare care s-au instalat imprejurul uzinelor Dacia lucreaza aproape acelasi numar de oameni ca in uzina.
La VW 100000 de locuri de munca vor afecta inca pe atatea pe orizontala in randul furnizorilor. Si asta numai la VW, dar mai avem in Germania cativa producatori auto la fel de mari. Mercedes, BMW si Opel. Este posibil ca numarul total de locuri de munca disponibilizate sa fie de 6-700000. Si asta doar in Germania, dar mai avem si in Franta vreo 3 producatori mari. Renault, Peogeot si Citroen. Si mai avem si Fiat din Italia. Daca mai punem la socoteala si alti producatori din Suedia, Anglia si pe unde or mai fi, atunci vom vedea un tablou destul de sumbru de 1,5-2 milioane de disponibilizari din aceasta industrie.
Problema e ca totul porneste de la o mana de birocrati obtuzi, platiti cu salarii enorme din bani cetateanului european sa traiasca ei lux si sa trandaveasca acolo la Bruxel si care simuleaza grija fata de mediu impunanad norme aberante, fara nici o legatura cu realitatea. Nu s-a demonstrat ca diselul e mai poluant decat pe benzina si nici mai nociv. Normal ca un motor electric e mai curat, dar sa vedem ce consuma el. Cum se obtune acea cantitate de energie electrica. In zonele sarace predomina productia de electricitate tot din combustibili fosili, iar uzinele respective degaja milioane de metri cubi de gaze de ardere la fel de nocive ca automobilele.
Si mai avem un domeniu uris care arde cantitati si mai mari de
Continuare
emilclick [utilizator], Vineri, 12 octombrie 2018, 17:41
+1/1
S-a dezvoltat expoziv in ultimelele decenii un domeniu care arde cantitati si mai mari de combustibili fosilli decat transportul auto. Acesta este aeronautica. Va imaginati cate tone de petrol arde o aeronava intr-un zbor obisnuit de la Berlin la Madrid, sau ori care alta cursa. E vorba de zeci de tone. Inmultiti aceasta cantitate cu un numar de cateva milioane de curse undeva pe intreg mapamondul si veti vedea unde se arde mai mult combustibil. Si cred ca stiti ca acestor motoare nu li sau impun nici un fel de restrictii de poluare. Uitativa numai la gaura de evacuare imensa a unui astfel de motor care scoate gaze cam cat zeci de mii de esapamente auto. Numai unul. Si inmultiti cu numarul aeronavelor din lume. Numar in crestere foarte accelerata. Si asta numai la aeronavele comerciale. Undeva la Boston, sau altundeva in America aceste aeronave stau la coada pentru aterizare cu zecile la distanta de 1-2 minute unul de altul. Si se invart in aer, si se invart, dar ard zeci de tone de petrol. Mult mai mult decat automobilele la sol. Dar sa mai punem si aeronavele militare. Din toate categoriile. Ametim. Ne intrbam de unde naiba scoatem atat petrol. Si am casunat pe bietele automobile.
Partea proaata e ca impunerile aberante de la CE, de birocrati imbuibati si plictisiti de moarte, va afecta in primul rand cetateanul european de rand. Nu pe inaltii functionari de la Bruxel, acestua vor vota o noua inzestrare cu automobile electrice si toate utilitatile necesare, ca nu-i doare pixul. Nici consiliile de administeatie ale marilor companii producatoare auto nu vor suferi. Acestia sunt si vor ramane putrzi de bogati. Vor restrange activitatea si vor disponibiliza milioane ne muncitori, cetateni simpli europeni. Doar cetateanul de european rand. Si bine inteles direct proportional cu distanta si directia fata de Bruxel. Mai usor spre vest si mai apasat spre est.
Ganditiva ca aceste directive emanate de la Bruxel sunt in totala contradictie cu spiritul concurentei.
Cuntinue
emilclick [utilizator], Vineri, 12 octombrie 2018, 17:53
+1/1
Aceste restricti sunt impotriva drepturilor cetateanului de rand. Zeci de ani la rand, sa nu spun vreo 130 de ani, ne-au incurajat sa cumparam automobile. Ne-au asigurat ca sunt o investitie buna, pe termen lung. Pentru cele mai multa familii de cetateni obisnuiti fiind chiar investutia vietii lor. Au investit toate resursele lor posibile intr-o viata, intr-un automobil. Si acum aceste guverne vin si ne spun ''stati asa. Gata cu masinutele voastre. Nu mai aveti voie cu ele''.
Ma intreb ce se va intampla. Vor fi revolte mari. Ar trbui sa chibzuim mai bine si mai liberal aceste restrictii. Sa-i punem un pic cu botul pe labe pe acesti imbuibati de la Bruxel.
comenteaza