VIDEO Mitingul Diasporei, aproape 100.000 de oameni la protest / Jandarmeria a intervenit în forță pentru evacuarea pieței / Iohannis: Intervenția Jandarmeriei, puternic disproporționată - Hotnews Mobile
1 € 4,6590 1 USD 0,7549joi 15 nov 2018
jalnic
cucuveauamov [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 17:27
-60/92
1 milion de participanti? mai degraba 1000 de agitati, care n-au avut bani sa se duca la Eforie. Ceva mai penibil ...
:)
war4peace [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 17:37
+36/50
Niciun om cu IQ peste 75 nu vrea să meargă la Eforie.
Daca "galeriile" au venit sa "strice" mitingul
Galeristu [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:52
+22/26
Diasporei si nu au venit sa il strice pe cel al PSD, inseamna ca "galeriile" sunt de partea PSD.
Liviu Dragnea ar face orice sa isi salveze pielea lui si a lui Stefan Valentin Dragnea de dosarele penale.
Pot fi si interlopii lui Codrin Stefanescu
2087 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:03
+15/21
Oricum, PSD a facut praf un protest legitim si a pus in pericol nu doar cetatenii ci si jandarmii.

Ce s-a intamplat va alimenta ura impotriva PSD in continuare.

Oare Dragnea crede ca a castigat?
Daca tot incendiaza lucruri
Galeristu [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:28
-6/16
Macar sa o faca cu cele ale coruptilor, nu cu cele din domeniul public.
Dragnea nu va renunta pana la capat
Galeristu [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:44
+10/14
Pentru el si familia lui, daca se da la o parte, urmeaza puscaria. El stie f bine asta si nu are de ales. Acest om va face orice, chiar daca iesim toti in strada, sa se tina cu dintii de pozitie. Il vom avea acolo unde e pe viata.
Nu-i adevarat. Si Ceausescu se credea etern
2087 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 1:01
+15/17
Si Ponta se simtea invincibil, la fel si Nastase.

La fel si oricare alt dictator din istorie, toti se cred smecheri pana cad de la putere.
Ba e adevarat, pentru ca noi il tinem in viata
Galeristu [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 1:29
+10/10
Platind taxe si impozite, votandu-l, oftand cand trecem pe langa casele sau masinile lui sau lasandu-l in pace cand il vedem.
Galerii
florinos [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:04
+15/19
Galeria lui Dinamo este finanțata de Robert Sorin Negoiță, primar sectorul 3 și fost deputat de Teleorman.
A fost un atac premeditat
Gojifruit [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:04
+27/29
Am fost la toate protestele don piata Victoriei de pana acum. Niciodata nu au fost atatia jandarmi pe toate strazile laterale si atatea masini de smurd pregatite sa acorde asistenta ranitilor. Stiau ca vor ataca in mod criminal protestatarii si s-au pregatit pentru asta.
Inchisoare pe viata pentru guvernanti
rov [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 9:02
+5/7
iliescu si camarila au scapat...de asta suntem iar in situatia asta...
Din pacate prostii si nemernicii astia din pesede doar de frica si bataie stiu.

Asta am observat si eu.
Cuca [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 9:25
+4/6
Subscriu 100%
Jandarmilor li s-au furat pistoale de 9mm????
Gojifruit [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:07
+20/26
Jandarmii au intampinat familii venite cu copii la protest cu PISTOALE DE 9mm!!!!!!!!
Cu munitie letala la un protest!!!

Voi intelegeti ce este aici???
A scris acum cateva zile pe stiri
Galeristu [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:29
+16/22
Jandarmeria a cumparat munitie letala, s-au pregatit sa traga direct. Ordin de la Madam Dan.
Da, jandarmii au venit sa omoare oameni
2087 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 1:02
+14/16
fiindca asa vrea Dragnea.
Fragment dintr-un alt post
Prostu' satului [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 1:45
+13/17
"Ca veni vorba de reactia disproportionata a jandarmeriei, pe care vad c-o apara unii in articolul principal. N-au fost numai mii de jandarmi echipati cu echipament nou-nout, de ultima ora, de zici ca erau teleportati din viitor, cu sute de masini, tunuri cu apa, grenade lacrimogene si cai. Au mai fost si alte lucruri, chiar mai amenintatoare. Pe la 19:30, pe Clucerului stationa o duba VW alba a jandarmeriei, MAI321XX (nu spui tot, ca o fi secret de stat si ma iau astia la amenintarea sigurantei nationale) in care se echipau de lupta (???) niste jandarmi inarmati cu PISTOALE MITRALIERA.

In orice caz - ma dusesem la protest direct de la munca, obosit dupa o saptamana foarte grea si cam fara chef si speranta, mai mult din solidaritate si respect fata de oamenii astia veniti de la mii de km. Acum insa m-au infuriat atat de tare ca n-o sa mai lipsesc de la niciun protest, cat de mic.

Multumesc, fa Carmen, ca m-ai ajutat sa ma hotarasc."
pana acum
Incomod3 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 7:40
-8/12
eram de parere ca toti sunt aceeasi mizerie. acum am vazut ca jegul in opozitie e mult mai mare, de acum voi vota doar PSD-ul.... restul sunt rebuturi... o sa vedeti la urmatoarele alegeri cat va costa mizeria asta... s-a saturat lumea deja de gunoaiele astea
Treaba ta.
Cuca [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 9:25
+3/3
Ai voie sa votezi, nimeni nu te impiedica.
Cine a zis 1 milion?
Ord [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 17:38
+31/43
numarul asta e vehiculat de tot felul de psdisti si trompetele lor media pentru a decridibiliza aceasta initiativa.
deci
Casargoz [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 10:16
+2/2
Un milion era spaga, si nu erau manifestanti erau bani la partid ..
Nu mai da din casa ca se dsupara dragnea.
Mai asteapta putin,
TheFreeOne [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 17:38
+34/52
nu s-a terminat ziua.

Mai bine 1000 de oameni descuiati la minte decat 1000000 de "dresati" de catre Antena3.
Dragnea a fost vazut pe A3
Galeristu [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:53
+18/22
Se pregateste sa fuga din tara. Are bilet de avion de la Sibiu?
da...
liviu_ [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 17:38
+35/45
postaci pesedisti care vor sa manipuleze ca-s putini oameni, cand de fapt mitingul incepe la 18... si majoritatea ajung la 19-20!

de asemenea mitingu vostru a fost jalnic... oameni aduci cu arcanu ca sa protesteze pro putere si contra "abuzurilor" opozitiei....

ceausescu ar fi mandru de voi ma!
Jalnic fu cand v-a adus pe voi cu arcanul
Dalinar [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:43
+26/32
Ca altfel tu iesi?
cine a zis 1 milion, emanuel cioaca
pepper89 [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:50
+23/29
care cica a organizat mitingul , dar nu a mai ridicat autorizarea, nu a vrut sa isi mai asume raspunderea, fost membru PSD? credibila sursa pt numar de manifestanti.
Sau alti comunisti din psd, raspandaci de serviciu, sau vuvuzelele lor de la latrina 3, cu scopul ca apoi sa minimizeze protestul?

Cu trenuri oprite pe drum spre Buc, masini oprite pe drum, fake news cum ca e posibil sa nu se mai tina protestul, samd.
Sunteti penibili, comunistilor, si postacii lor!

Nu mai suntem in comunism, bai dragneo, bai sugativa de carmen!

Decat 100 mii de zombie asistati, adusi teleghidati cu autocarele, nici ei nu stiau pt ce au venit acolo, mai bn cateva zeci de mii veniti din proprie initiativa. Sa nu mai zic veniti de la mii de km din alte tari, pe banii lor, nu platiti.
Hai s ictir!

Multa M * psd!
Te respect
natbl73 [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 22:50
+8/8
pentru devotamentul fata de cauza
Comentariul tau e primul, meriti bonus
marsava si dementa!
VaseaV [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 7:16
+5/5
ca sa vezi din ce cauza "a aprobat" Firea'r ma'sa protestul ...
Dragneo tu esti?
Frank777 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 9:05
+3/3
asta este sfarsitul. s-a radicalizat lumea dupa porcaria jandarmeriei. este un nou 21 decembrie 1989. cc al psd a hotarat ca forte armate sa traga in popor. veti fi judecati ca ceausescu .
Mesajul transmis conteaza
Gambeta [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 11:31
+2/2
Nu conteaza nr., ci mesajul transmis. De ambele "tabere".

Este clar pentru toata lumea ca PSD-ul (de fapt, oamenii din umbra mascaricilor de pe "scena") nu doreste nici un fel de schimbare. Si nu ma refer la renuntarea la putere, ci la a accepta ca, pe langa votantii lor, sunt alte milioane de romani cu alte idei si nevoi decat ale lor. Odata castigata puterea, ei trebuie sa tina cont de toti. Asta inseamna democratie. Ce fac ei acum seamana izbitor cu ce s-a intamplat in anii 90 sub conducerea tovarasului Iliescu. Pot concluziona ca de atunci s-au schimbat doar "actorii" si "decorul", "regia" si "scenariul" ramanand aceleasi.

P.S. Ma intreb de ce la mitingurile PSD este mereu "liniste si pace", iar la celelalte mitinguri apar mereu "probleme cu organele"? Si inca ceva: cum de jandarmii au venit atat de dotati la acest miting? Stiiau ei ceva?
asa strangi tu bani de mers la eforie?
qwerasdf [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 17:36
+30/36
mai bine te-ai spala pe aia 3 dinti care ti-au mai ramas
Vin și eu ( ͡☭ ͜ʖ ͡☭) la protest
Nyk1 [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 17:45
-33/47
Mi-am pregătit deja pancarta:

„Nu mai vreau să susțin din salariul meu pensiile bătrânilor voștri, pe care nu i-ați luat cu voi în diaspora”
Confunzi maestre
omezu [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:34
+28/36
Ajutorul tau social nu e salariu si altii te sustin pe tine.
Si eu am pancarta
Putorel Poater [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:51
+13/21
“Sa te ierte Dumnezeu!”
apropo de batrani
nash pandelica [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:13
+19/21
asta ar trebui sa faca diasporenii, pe langa demonstratii, sa'si educe babacii sa nu se lase mintiti de voi cu pensiile, si la vot sa iasa ca pt. iohanis.
ca nu traiesc babacii lor din pensiile veoricai vasilica, sau ale blegutei vasilache.
cred ca asa o sa se intample, in cativa ani o sa ramaneti numai voi intre voi. caci se pleaca masiv din raiul psedizd.
va fi vai de voi si de tzara cand diasporenii isi vor intoarce capul si nu vor mai alimenta economia.
puie msd !
Exact
Unforgiven [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 20:44
-13/13
Asta trebuie sa faca disporenii: sa-i prosteasca pe batranii lor si sa le spuna ca PSD-ul le-a taiat pensiile asa cum spuneau Orban.
Este bine asa, tot pe minciuni sa mergeti mereu si sa le spuneti sa ii voteze pe PDL-isti, ca aia cand taie pansiile este bine.
Batranii au muncit si au platit
aniod [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:47
+15/17
contributiile la pensie. Poate ca tu sustii din salariu pensiile speciale si cheltuielile lui Dragnea
Putzica
Observatory [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 20:06
+17/19
Pensia am platit-o in advanse muncind 45 de ani la hotii de comuniști ....mirosi de la o posta ca ești spălat la creier ...
“ am plecat și V-am last săraci și prosti, m-am întors și V-am găsit mai săraci și mai prosti” : Brâncuși
Poti sa-ti bagi pancarta aia pregatita
Robin_W [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:22
+13/13
direct undeva.
Habar nu ai cum functioneaza sistemul de pensionare, vorbesti din lozincile scapate de putzul gandirii... pe la antenele unora din sud-vest
Atenţie la instigatorii PSDişti
2087 [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:04
+17/25
Îndepărtaţi-vă de instigatori, să-i ia jandarmii pe ei, nu pe voi!
m*** PSD :)
uzu [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:04
+15/25
da.
10.000 (ora 18:00)
Itsoc [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:22
-14/28
...probabil or sa mai vina 5-10.000 maxim. deci 20.000, pe litoral sunt 20.000 doar in Vama, daca nu mai multi.

e totusi bun si protestul asta ca sa simbolizeze incheierea definitiva a democratiei in ro si intrarea in era dragnea-psd.
nimic nu e vesnic
Dedalus [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:32
-4/18
Uite eu cred ca se poate sa avem o viata politica normala. Inclusiv cu un PSD normal, ca partid de stanga asa cum foarte multi membri mai cred inca.

Cei din PSD de acest fel au cel mai mare interes in succesul acestui miting, pentru ca si ei cred in ceva.

Asa a cazut si comunismul, cu o multime de oameni care credeau ca e vesnic. Nu a fost.
110 000
PopescuMaria [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:32
+7/11
Daca tot va place sa numarati ca la grupa mica de la gradinita. Doar in Piata Victoriei. Plus cei din tara, plus cei blocati pe la diverse filtre si in trenuri stricate brusc, plus cei care nu au putut veni din motive obiective. Stiti sa numarati atat?
deci populatia localnica
Coco Whistle [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:41
+2/16
e multumita. atunci nu stiu daca capitala tarii mai poate fi la bucuresti.ei au fost tot timpul rasfatatii tarii, mergeam zeci de km sa luam pine alba fara abonament si salam cu soia ptr ca in tara nu exista. rusine, nepasarea ne va costa pe noi toti. nu mai stiti nici sa va bucurati, sa fiti uniti, sa sarabatoriti. ce ati ajuns?
Pregatiti elicopterul
Ochii_pe_voi [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:41
+9/15
Mafioti psd-alde - pregatiti elicopterul ! Jos statul mafioto-securist condus de CRIMINALII din 90 si urmasii lor!
de-confiscarea alegerilor
Dedalus [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:55
+10/14
Cei care nu au votat au ocazia sa o faca macar acum, prin simpla prezenta.

Cei care au luptat pentru PSD dupa cum au crezut, in ideile de stanga, au ocazia acum sa o faca, preluand guvernarea. Alegerile le-a castigat PSD, dar nu PSD guverneaza acum.
...
gorky.park [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 18:55
+6/16
Eu cred că ăștia la noapte închid drumurile naționale.
Vrei ca odiosii astia
TheFreeOne [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:11
+17/23
gen Dragnea, Tariceanu, Nicolicea, Radulescu, C. Stefanescu, Volguta, Vrancioaia si toti urmasii lor sa ne conduca? Puscariasii sa fie liberi pe strazi, sa aiba voie sa fure si sa fie greu de dovedit hotia lor?
STAI acasa in seara asta. Eventual comanda o pizza, si, daca vrei, mai arunca si cate un ochi pe la stiri sa vezi ce mai facem. Crezi ca ne ajuti in felul asta, dar iti promit ca ai o contributie nula. Adica nu ne plateste nimeni in niciun fel.

Unii au venit de la mii de kilometri distanta. Puteai sa cobori din bloc si sa te alaturi celor care si-au "jertfit" cateva zile de concediu pentru asta, dar na... e weekend si vrei sa te odihnesti. Poate nu mai crezi in schimbare, stiu ca e greu sa se mai schimbe ceva... dar daca nici nu incerci, fix pe asta se bazeaza ciuma asta.

Eu plec imediat spre Piata Victoriei, am doar o statie de metrou de mers pe jos.

Stii ce? Mai bine in ceasul al 12-lea decat niciodata. O sa stau cateva ore (maxim) ca nu mai dureaza mult, dar o sa fiu multumit de mine insumi. O sa pot sa-mi spun ca am fost ACOLO. Desi nu vreau nimic in schimb; asta simt.
.
Ingwar [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:21
+18/32
se pare ca jandarmii au primit ordine sa creeze cit mai multa violenta, chiar daca protestatarii sunt pasnici jandarmii se comporta agresivi si lucreaza impreuna cu psd'ul care infiltreaza oamenii lor. ei vor sa ridice nivelul de violenta si sa foloseasca tunurile cu apa
sunt sigur ca te inseli
Dedalus [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:40
-13/25
Fugi de-aici cu ursul.

Tu dac ai fi jandarm ai face asa ceva?

Jandarmii isi fac doar datoria, nu au nici un motiv sa recurga la violenta.

Nimeni nu-i nebun sa-si riste cariera dand un asemenea ordin.

Jandarmii au grija sa fie ordine si liniste. Nimic mai mult, nimic mai putin. Spre cinstea lor si in ciuda minciunilor si provocarilor.
auzi tu, dedalus?
revo [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 23:08
+7/11
Dedalus a cazut si a murit ca i s-au topit aripile. Tu o sa mori de cate tampenii scoti din tine! Citesc si nu-mi vine sa cred ce de aberatii emiti! Le-ai primit de la sefii tai sau sunt creatia propriei tale minti? Varianta a doua e chiar mai grava decat prima.
Mdeah...
Prostu' satului [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 2:13
+11/11
Mai ales liniste. Demonstrati, baieti, dar tiptil, in multa liniste, ca guvernul lucreaza, nu se poate concentra doamna Veorica si pe urma cine stie ce gugumanie mai produce.
Jandarmii s-au comportat in aceasta seara ca o oaste de stransura, o gasca de haimanale, o adunatura de slugi obediente, de cea mai joasa speta, gata sa pupe condurul sultanului si sa faca absolut orice - altfel nu vad de ce-ar fi fost unii inarmati cu pistoale mitraliera - pentru un oscior cu mai multa carnita pe el si-o suta in plus la salariu.
Cat despre "Nimeni nu-i nebun sa-si riste cariera..." presupun ca fie aveti un interes sa vopsiti gardul, fie tocmai ati venit din alta galaxie, altfel nu se explica.
In tara in care Curtea Constitutionala, slavit fie numele Ei, tocmai a decis ca presedintele trebuie sa asculte ordinele ministrului justitiei (si, prin extensie pesedista, ale oricarui alt ministru), dvs. va puteti macar imagina un sef de jandari - adica slugoi prin excelenta, ca doar pe criteriul asta sunt selectati si avansati - care ar refuza sa execute un ordin al ministrului de resort?!?
Inchei cu o mica snoava de pe drumul de intoarcere de la miting, pe care am dat nas in nas cu o hoarda de jandarmi, care calare, care motorizati, care stand in pozitie bipeda pe labele din spate. Pe unul din ei, o cruce de barbat tanar, ca la 1.95 si peste 100 de kile, scria "Dialog Jandarmerie".
M-am gandit ca ar fi vorba de un dialog intre el si cetateni, nu de un dialog ei intre ei, asa ca l-am intrebat cat de politicos mai puteam eu sa fiu dupa doua intalniri cu gazele lor:
- Dialogul asta ar urma sa aiba loc inainte, sau dupa ce ma frageziti bine cu niste gaze lacrimogene si bastoane-n cap?
- Aaaahhh... noi respectam legea,
- Bine faceti. Atunci, in noaptea nuntii tale iti doresc sa stai de paza la usa camerei nuptiale cand Dragnea va veni sa-si ceara dreptul primae noctis, dupa ce tocmai vor fi emis legea respectiva - pentru ca pot. Si sa fii la fel de mandru de tine ca aperi legea.
- Aaaahh..
Esti zombie
Unforgiven [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 20:49
-8/10
Cei care fac asta sunt extremistii de dreapta, ca serviciile i-au spalat pe creier si nu mai au nimic in cap, adica i-au zombificat.
...
vitan.sandu [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:22
-18/30
Mai cei 20 de mii de neispraviti, pai voi creti sa schimbati ub guvern format dupa alegerile castigate prin cotul a şase milioane de oameni!? Mergeti naibii la vot, usr si pnl o sa aiba in plus 0,3%.
Mai bine "neispravit" decat hot si penal
PopescuMaria [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 20:04
+14/22
In momentul in care alegerile sunt castigate de partidul unui om condamnat tocmai pentru fraudarea alegerilor, aceste alegeri si-au pierdut credibilitatea. In momentul in care au drept de vot persoane analfabete care nu sunt capabile sa citeasca un buletin de vot, votul lor nu este legitim. Voturile cumparate pe o sticla de ulei nu inseamna democratie si legitimitate. Este adevarat ca absenteismul ne-a adus in situatia in care suntem (tin sa mentionez ca am mers la vot de fiecare data) dar democratie inseamna ca cei care au castigat alegerile au obligatia sa guverneze in interesul intregii tari, nu doar al celor care se remarca prin "loialitate". Multi, putini, acesti oameni au dreptul sa-si strige nemultumirea fata de felul in care "marii campioni ai alegerilor fraudate" au ales sa gestioneze puterea.
Minti
Unforgiven [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 20:38
-11/11
Fraudarea caror alegeri?
Te referi la scoaterea oamenilor din casa pentru votul de la referendumul de demitere a lui Traian Basescu?
Alea au fost alegerile?
Adu-ti aminte ca auparticipat atunci peste 50% din populatie si totusi Basescu nu a fost demis.
De ce? Pentru ca se poate, de aia!
Si pentru ca atunci liberalii vostri mincinosi au facut propaganda ca este lovitura de stat in Romania prin referendum.
du-te
termopan [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:31
+3/3
pleaca ma de pe internet ca-ti face rau
mai devreme sau mai tirziu..
exilatul [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 22:27
+8/10
sper ca o sa va vina si voua rindul, scurs-rilor!...din cauza je-urilor umane ca tine la putere sunt toti escrocii...
fiecare isi croieste soarta
Dedalus [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:46
+10/12
Daca esti asa de deceptionat, stai acasa si citeste o carte.

Uite eu cred ca romanii isi fac soarta lor si ca poveste cu fortele malefice si intelegerile internationale este ... exact! O poveste.

Sau, mai bine zis , o scuza pentru a-ti plange de mila si a te abandona lacrimilor.

Eu nu am de ce sa plang si nici nu am vreo dovada a nustiu-carei conspiratiuni internationale.

Ar fi si super-absurd: cine poate crede ca marile puteri nu au alta treaba decat sa "manipuleze" romani?!

Istoria are legile ei, greu de descifrat, dar in nici un caz istoria nu e facuta de nustiu ce indivizi malefici de pe nustiu unde.
intr-adevar
alileosanturlei [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:39
+2/2
Dar ma tem in continuare, ca prea se aduna norii.
Vedeti ce s-a intamplat astazi in Turcia.
Tunuri cu apa
aniod [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:49
+16/22
Le vad pentru prima oara. Porcilor
tactici mizerabile
Dedalus [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 20:49
+3/11
Nu sunt pentru protestatri.

Provocarea actioneaza asa:

a) un individ arunca o piatra spre janddarmi

b) jandarmii reactioneaza

c) colegul de echipa al celui care a aruncat piatra striga ceve impotriva jandarmilor, cautand sa atraga pe cei de langa el.

Daca schema functioneaza, se repeta pana cand violenta se transmite si celor calmi.

Si se repeta, escaladand.

E nevoie de doar 10-20 de oameni pregatiti in acest sens pentru a deruta o adunare de zeci de mii de oameni. Iar pregatirea lor dureaza poate o ora sau doua....

Jandarmii au spus foarte bine: pentru a contracara asa ceva, cei care vad pe cineva violent trebuie sa se indeparteze de acea persoana, izoland-o. Nicidecum sa se apropie!
Iaca si-au gasit si jandarii...
Prostu' satului [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 2:40
+8/10
... vajnic aparator.
Pai, daca asa stau lucrurile, explicati dvs. de ce:
1. La acest miting au fost mult mai multi jandarmi (poate de trei ori, poate de patru sau cinci ori) decat la oricare protest anterior?
2. De ce au fost echipati ca de razboi, inclusiv cu arme de foc, chiar arme de asalt?
3. Daca GIO aka guvern "stia" deja de niste zile ca vor fi incidente violente, de ce nu a cautat sa le previna, in loc sa astepte sa se produca?
4. Cum se face ca, ai naibii protestatari violenti, nu si-au facut drum prin Piata Victoriei luni si luni de zile, ci taman astazi (ieri), cand gemea zona de jandarmi inarmati pana-n dinti?
5. De ce jandarmii au luptat eroic cu protestatarii violenti lansand grenade lacrimogene la zeci sau chiar sute de metri de locul incidentelor violente, in mijlocul multimii pasnice?

Tii, ce potriveala, numai buna sa iasa un mare scandal si eventual sa ofere un pretext pesedereilor sa interzica alte proteste...

In realitate, stiti si dvs. cum sta treaba si oricum e foarte limpede. Pesedistii sunt organizati si disciplinati, dar foarte limitati, sa nu zic prosti ca noaptea. Nici macar o inscenare ca lumea nu-s in stare sa gandeasca.
Au trimis in piata niste derbedei de-ai lui Negoita, a caror suprema placere in viata e "sa se cafteasca cu gaborii" (l-am mai vazut, de altfel, pe suavul domn Dragnea "aparat" de astfel de gingase specimene, ca, deh, nimic din ce e omenesc nu-i este strain) si care sa ofere miilor de jandarmi pretextul sa se dezlantuie si sa provoace manifestantii pasnici.
Din propria-mi experienta de-acum cateva ore, dupa ce tragi adanc pe nari niste gaze de-alea lacrimogene, brusc iti dispar toate sentimentele crestinesti, asa ca nu e deloc de mirare ca spiritele s-au incins. Dar la originea evenimentelor este reactia cu totul disproportionata si premeditata a jandarmilor - si nu comentarii savante din confortul fotoliului ma vor convinge ca lucrurile au stat altfel (apropos, dvs, sunteti, d-le Sandor?!?).
Tunuri cu apa
aniod [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 19:51
+17/23
Am uitat M...PSD
80 000 de oameni?!
liviu_ [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 22:44
+11/11
ma voi toti ati primit ordine sa mintiti...
au fost chiar mai mult decat la mitingul din februarie 2017.... si voi o dati cu o suma mai mica decat la mitingul psd.... cand erau cam un sfart din cati au fost acum... se vede si pe poze...

sa ne astepotam si voi sa-l laudati pe dracnea cat de curand?!

nu inteleg ce s-a intamplat azi dar TOATA presa a dat un numar ridicol de mic de protestatari (Daca e sa compar cu numerele date la alte proteste)!

imi explica si mie cineva d c?!
Subscriu
Jijell [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 4:09
+7/7
Si mie mi s-a parut ciudat, cat am avut net, si dupa ce am ajuns acasa (din fericire teafar!). Doar Digi a dat un numar cat de cat corect (dar si acesta, mai mic decat realitatea).

Cred ca in cel mai bun caz, i-au numarat doar pe cei din Piata, nu si pe cei de pe bulevardele adiacente. Malin Bot, de pe platforma camionetei cu megafoane, a anuntat ca suntem 300.000. Sunt sigur a exagerat ca sa ne incurajeze, dar in mod cert, am fost mult, mult peste 100 de mii de oameni. Am avut aceeasi impresie ca si tine, ca am fost mai multi decat la protestul impotriva OUG 13.

Am mers dupa cateva sticle de apa la Mega Image in jurul orei 20:30 si cand am iesit vedeam doar multime in toate partile, pe Titulescu, pe Calea Victoriei, si apoi cand am ajuns inapoi in piata, pe Kiseleff, pana la sediul PSD. Era plin de oameni peste tot.
Sunt scarbit
Nightprowler [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 20:19
+20/28
Inainte ma ma mandream ca am fost jandarm. Acum mi-e rusine, imi vine sa intru in pamant.
e simplu
Dedalus [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 20:50
-15/15
Jandarmii nu au facut nimic. Si-au facut doar datoria izoland provocatorii. Daca ai fost jandarm, stii despre ce vorbesc. Daca.
Si femeia aia in carucior era Provocator?
Dalinar [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:03
+11/11
Ca au rasturnat-o jindarii!!!
Atât le a trebuit
Traian2015 [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:56
+6/6
Nu știu cu cine se pun!
nu ai fost jandarm ai fost postac
sorinnc [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 22:38
-10/12
" După câteva ore de în care manifestările au fost pașnice manifestanții au încercat să rupă cordonul din fața sediului Guvernului, moment în care forțele de ordine au folosit gaze lacrimogene"

In diaspora cum reactioneaza jandarmii cand manifestantii rup cordonul din fata sediul Guvernului?
Asta o zice hotnews care este pro-miting asa ca o iau de buna
Reactioneaza
ak33 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:47
+7/7
Cu calm, in franta nu se termina vre un protest fara masini incendiate.
provocari
Dedalus [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:16
+9/11
Confruntarile sunt intre provocatori si jandarmi.

Acoperite de scandalul iscat de galeriile de fotbal,

Pentru a le zadarnici actiunea este suficient sa te indepartiezi de grupurile violente. Cat mai departe.

Asa se va vedea simplu ca e vorba despre cativa provocatori - de regula doi-trei (unul arunca o piatra, celalalt striga si atrage atentia si un al trelea face pe "atrasul").
Timișoara n a fost pașnică
Traian2015 [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 21:54
+8/10
Fără Coreea de Nord, fără Venezuela, fără Teleorman.
mizeria din tara
acasa1284285656193 [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 22:11
+9/11
De ce tace biserica ortodoxa romana ? chiar asa sa fie ca s-a dedulcit la pomenile guvernantilor ? Mi-as dori sa vad clerul ortodox mai implicat in viata societatii romanesti,sa renunte la a contempla frumuse-
tile patriei...
BANI
florinos [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:11
+9/9
Banii sunt ochiul dracului dar hainele cu fir de aur si masinile scumpe costa iar pensionarii au pensiile mici asa ca apeleaza la guvern, adica la banul public desi traim intr-un stat laic.
monumetala imagine
natbl73 [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 22:39
+12/14
pe tunul cu apa, care facea manevre in piata, acum la ora 22:36, scria cu laser MUIE PSD

(redactia: daca anumite alaturari de litere trebuie cenzurate, faceti-o, dar imaginea merita sa existe si va deveni virala)
cat despre jandarmerie...
liviu_ [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 22:48
+13/17
o gluma proasta...

asa se intervine la masini arse si molotoave.... nu la proteste pasnice cu 100-200 de agitatori...

dar a fost probabil o actiune premeditata (a3 urla de cateva zile si psd la fel... si probabil inca 2 sapt de acum incolo pe asta o sa insiste) ca sa arate ca protestatarii "e" rai...

ce sa zic... o actiune clara de discreditare a protestelor la UE, de dezcurtajhare a protestatarilor si (CEL MAI IMPORTAT)_ de aratare a mushcilor: "noi suntem aici sa furam si NU ne veti da jos"!
1000?
C0tilli0n [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 23:14
+12/14
Cine zicea 1000? Au fost 100.000 numai in Bucuresti si nu adusi cu microbuze si autocare cu bani promisi din bugetul statului
puie msd
vidra [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 1:19
+6/6
Conform jandarmeriei pesediste, astazi in Bucuresti au iesit vreo 100 de fani antena 3 in pta Victoriei pentru a preaslavi psd-ul si biserica ortodoxa romana (BFFs). In orasele din tara la fel, au vrut sa ii sustina moral pe pesedisti, sunt #1 fans. Coincidenta face ca chilotii mustaciosului sunt maro azi...nu stiu ce de
Iohanis Suspendat
h.bogdan [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 23:39
-13/17
Dupa iesirea pe facebook trebuie neaparat suspendat.
Da da si pus Hamstarul in loc
Dalinar [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:04
+12/12
Coroborat cu Legea Martiala si instaurarea Diktaturii Militienesti.
bogdan
Ilidia [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 11:14
+2/2
Stii ce inseamna "bogdan"? Cel daruit de D-zeu. Si pe tine te-a "daruit"... cu o prostie imensa.
A fi rupt de realitate!
Don Ciccio [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 23:45
-10/20
Kiolhannis bate cămpii când afirmă (din burtă) că "condamnă intervenția brutală a Jandarmilor, pe care o consideră disproporționată"!
Dragnea!
Robotel [utilizator], Vineri, 10 august 2018, 23:48
+16/16
Spui că legile trebuie schimbate dacă un singur om nevinovat este condamnat. Astăzi mii de oameni nevinovați au înghițit sprayuri și gaze. Cum justifici asta, știrbule?!
eh! unde sunt minerii de altadata?
revo [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:00
+12/12
Rusinica, jandarmeria romana! Bastoane, gaze lacrimogene, tunuri cu apa si ... nimic! Aia tot in piata sunt sau pe strazile adiacente!
Babaieti, eu prevad ca maine o sa dati toti raportul si o sa fiti urecheati de sefa voastra de la interne! Mama, mama, nici nu vreau sa ma gandesc!
Adica ea, mititica, cu gurita ei mestera, da ordin sa vina ajutoarele in piata - ultrasii lu Beeecali, cordunenii si alte clanuri, iar voi nu sunteti in stare sa valorificati conditiile create?! Pai bine, ba, ce ordin ati primit voi si ce ati reusit sa faceti? De ce mai este picior de manifestant in centrul orasului? De ce nu sunt cazuti toti, palanga, la pamant? De ce, la ora asta, nu sunt jumate din ei in beciul politiei, jumate la urgenta?
Babaieti, asa nu se poate, eu cred c-o sa va taie din leafa!

Data viitoare, MPSD-ALDE-UDMR vor duce minerii, ca tot le-au marit pensiile, trebuie sa dea si ei ceva la schimb! Aia meseriasi, tata! Si-or sa planteze si panselute in Piata Victoriei, va deveni piata eco!
Cine e de vina. ???
Isobar [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:06
+14/14
”Rolul nostru e să-i protejăm pe cei care nu participă la manifestări, să circule prin Capitală”, a adăugat purtătorul de cuvânt al Jandarmeriei București, Georgian Enache.
Acest rol a fost urmat cu strasnicie iar rezultatul a fost transformarea unei manufestatii care trebuia sa se desfasoare pasnic intr-o confruntare care dovedeste ca
puterea pregatise acest scenariu cu mult inainte.
Jandarmi au demonstrat ca sunt bine echipati din banii
contribuabilor care au si primit rasplata cuvenita.
Participantii la organizarea scenariului facusera deja declaratii ca nu inteleg motivul protestului si ca nu vor permite desfasurarea lui.
Surpriza ,printre participanti si Doamna Pr.Dr.Bramburica,alaturi de redutabila ministra de interne Carmen Dan licentiata la Academia de Politie Alexandru Ion Cuza.
Regia semnata de cine altul decat " Vreti sa fiu ....
Capii jandarmeriei
Frank777 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 9:13
+1/3
vor vor fi judecati pentru ca au ridicat mana impotriva poporului.Vine vremea cand vor da socoteala.
Rusine psd, rusine jindari, rusine postaci psd
Dalinar [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:06
+18/22
In Romania anului de gratie 2018, niste ciomagari, nu jandarmi, dau cu lacrimogene si pun tunurile cu apa pe popor. Infiorator.
istoria se repeta
Coco Whistle [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 6:56
+7/7
intre timp ei se modernizeaza, cheltuie banii nostri pe echipamente de lupta contra populatiei si se pensioneaza pe fond de stres la 45 ani.
BAIE USR !
MilescuSpatarul [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:19
-10/14
Eu nu inteleg ce vor manifestantii ? Cer demisia guvernului pentru legile justitiei votate de Parlament. Asta este ilar. Ar putea cere alegeri anticipate insa ma tem ca vor avea o mare surpriza. Electoratul lor prefera sa stea la Bibi in Vama decat sa mearga la urne. Vor scaderea salariilor medicilor sau scaderea pensiilor ? Ce vor ?
du-te si te culca
vidra [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 1:16
+8/8
Esti cretin, cetatene. Sa inteleg ca esti multumit de epidemia de pesta porcina cauzata de idiotii din guvern care nu sunt in stare/nu vor sa gestioneze situatia? Esti multumit de ministrul injustitiei care elibereaza criminali, violatori si corupti pe banda rulanta? Esti multumit de ministrul mediului care vrea sa exploateze Rosia Montana? Esti multumit de ministerul transporturilor care a tinut inchisa 8 luni autostrada finalizata? Si poate nu esti constient ca se pregateste de ceva vreme o ordonanta bomba in guvern....asta ca sa nu te miri de ce esti tu mai prost decat sutele de mii de protestatari care au iesit azi in tara. PUIE MSD
Concluzii
Arminius [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 0:29
+12/12
Mitingul a fost pasnic, fara violenta. Sau cel putin rarele manifestari de violenta nu au fost reprezentative.
Jandarmii s-au ranit singuri, fapt confirmat si de Johannis care a condamnat autoagresivitatea de care au dat dovada.
S-a incercat vizitarea Palatului Victoria, nu intrarea fortata.
Cel mai important lucru: s-au folosit numai mijloace democratice pentru o justa rotatie la puteere. Multor demonstranti nu le-a venit niciodata randul sa fie la putere si au considerat ca asta ar fi un moment bun.
limbajul priceput de prostovani
clencix [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 1:05
+9/11
PSD a așteptat demonstrația pentru a provoca prin atacul nejustificat cu gaze lacrimogene. Provocarea a generat câteva reacții necontrolabile la cei agresați de gaze și a permis reacții amplificate total nejustificate fata de toți demonstranții, scopul fiind spargerea protestelor și degradarea spre acțiuni care sa estompeze mesajul principal, care este total anti PSD, anti guvernamental, împotriva politicii actualei temporare majorități parlamentare. Speriați de propria incapacitate de a-și înțelege poporul, conducătorii actuali provoacă și fac numai ce pricep ei, violente.
Paul Stanescu a coordonat represiunea
clencix [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 6:21
+7/7
Am fost de fata, uriașa majoritate dintre cei prezenți erau ca mine, manifestanți fără violență. Atacul cu gaze a fost îndreptat împotriva întregii mulțimi, fără "discriminare". Nu se putea respira la distanță mare de locul de lansare a gazelor, chiar și în mijlocul pieței, unde era careul desemnat chiar de jandarmi pentru manifestanți.
Conducerea Jandarmeriei, la arest
clencix [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 14:04
+3/5
Conducerea Jandarmerie a zis ca a atenționat părăsirea pieței. In primul rand ca nu a facut-o, sa explice cum a facut-o și cine a auzit, cred ca și-au spus-o de la unii la alții în șoaptă, tocmai când se scandau lozincile antiguvernamentale pe care cei veniți aveau dreptul sa le strige, în al doilea rand nu avea calitatea de a decide ea, conducerea Jandarmeriei, când sa se încheie sau nu o adunare. Conducerea asta este plina de ea, infatuata ca ar crede ca ce face ea este bine, chiar dacă este împotriva cetățenilor care protestau pașnic. Cu ce drept ne-a pus în aceeași oală, că nu sunt ei judecători.
cu mic cu mare
Coco Whistle [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 2:03
+10/12
haideti sa jucam hora renasterii poporului. psd trebuie scos in afara legii imediat ptr incalcarea constitutiei si a drepturilor cetatenilor.
grenada romarm
georgebb [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 3:34
+5/5
http://romarm.ro/product/grenada-de-mana-cu-efect-acustic-gmac/

CARACTERISTICI TEHNICE :



- Greutatea totală a grenadei: …………………………………… 0,232 kg

- Greutatea focosului detaşabil: …………………………………0,057 kg

- Greutatea incarcaturii: ……………………………….. 0,105 ± 0,001 Kg

- Diametrul grenadei: …………………………………………………….72 mm

- Timpul total de întârziere: …………………………………………. 3-4 sec

- Timpul după care se detaşează focosul: ……………… 0,7-1,1 sec

- Nivelul sunetului: ………………………………………………….120-140 dB

- Distanţa de lansare: ………………………………………………….. 25-30 m
toate astea pentru un condamnat de 3 ori ?!
ics_11 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 3:40
+9/13
Zeci de oameni raniti, jandarmi loviti, grenade lacrimogene aruncate la 20-30 m, in multimea pasnica, tunuri de apa ... Ne-am intors cu 20 de ani in urma.
Si din ce cauza toate acestea ?! Din cauza unui condamnat de 3 instante ?!!!
Romania trebuie deblocata, trebuie lasata sa mearga mai departe. Evident, fara Dragnea va fi mult mai simplu si mult mai bine !
Este cazul sa se dea deoparte. Sau sa fie dat deoparte. Urgent.
10-12 august - scenariu cunoscut
Setalcott [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 3:49
-5/19
Charlotesville 2017 - Bucuresti 2018
Paralela este perfecta.
Protest anuntat si aprobat impotriva masurilor luate de guvern de stanga (PSD/Guvernul local din Virginia).
Apar elemente ostile protestului care declanseaza violente: huligani/antifa.
Politia disperseaza protestul in forta. Se lasa cu victime.
Vina cade pe organizatorii protestului. Guvernul obtine fix ce s-a dorit: discreditarea protestatarilor.
Penibil
mihai32 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 9:52
+7/9
Sa compari mitingul Diasporei cu mitingul extremei drepte neo-naziste din SUA.
Multumesc de completare
Setalcott [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 13:16
-5/5
Exact ce au spus socialistii si comunistii intotdeauna cand li s-a opus rezistenta, gen mineriade. Exact cum isi justifica Jandarmeria si PSDul interventia in forta: extremisti violenti, violenta statului justificata.
Nazistii tai
mihai32 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 14:34
+3/3
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/08/Charlottesville_%27Unite_the_Right%27_Rally_%2835780274914%29_crop.jpg/970px-Charlottesville_%27Unite_the_Right%27_Rally_%2835780274914%29_crop.jpg


Astia pe care-i aperi au scandat sloganuri rasiste si antisemite la Charlottesville, iar totul a culminat cand unul dintre dementii aia a intrat cu masina in multime omorand o persoana si ranind grav alte zeci. Un act de terorism. Ai un tupeul obraznic sa-i compari pe romanii din Diaspora cu nazistii aia nenorociti !
Paralelele continua
Setalcott [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 16:21
-2/4
Protestatarii pasnici impotriva propagandei de stat - nazisti nenorociti care ucid oameni
diaspora - huligani care arunca cu pietre si trimit femei in spital.
Esti dus trollule
mihai32 [utilizator], Duminică, 12 august 2018, 0:10
+1/1
Daca nazistii tai de la Charlottesville care ucid oameni nevinovati sunt "protestatari pasnici" atunci nu vreau sa aflu cum sunt atunci cand sunt violenti.
Vad ca insisti
Setalcott [utilizator], Duminică, 12 august 2018, 3:28
-1/1
Si huliganii care au bagat femeia in spital au fost pasnici?
Ce s-ar fi intamplat la Bucuresti daca n-ar fi aparut huliganii? Nimic.
Ce s-ar fi intamplat la Charlotesville daca n-ar fi aparut Antifa? Nimic.
Plimba ursul trollule
mihai32 [utilizator], Duminică, 12 august 2018, 10:25
+1/1
La Charlottesville s-au adunat toate sursurile pamantului de la neo-nazisti pana la KKK, toti plini de ura. Nu s-au adunat sa protesteze impotriva coruptiei sau pentru vreun ideal nobil, s-au strans sa-si urle furia rasista impotriva semenilor lor de alta culoare, religie sau crez politic.

Sa comparia mizeria asta cu mitingul Diasporei dovedeste ca esti un troll obraznic care crede poate echivala libertatea si idealurile frumoase ale unor cetateni onesti cu furia dementa ale unor salbatici irationali. 
Esti orb de furie
Setalcott [utilizator], Duminică, 12 august 2018, 15:57
-1/1
Faci exact ceea ce face PSD cu protestul diasporei. Exact ce a facut main stream media cu Charlotesville fac PSD si antenele cu protestul diasporei. iar tu esti atat de naiv incat sa ii crezi. Ti-am demonstrat punct cu punct dar tu nu ai decat acuzatii furibunde.
Trollule canta la alta masa
mihai32 [utilizator], Luni, 13 august 2018, 9:28
+1/1
Mitingul Diasporei nu are legatura cu protestul barbar al neo-nazistilor din Charlottesville.
Pana oamenii nu o sa inteleaga ca un miting
xrogo [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 9:27
-13/19
care nu este asumat de nimeni nu trebuie sa se petreaca tot asa o sa se intample si in alte dati.
Si aseara, s-au adunat cate zeci de mii de oameni, fara organizare inafara celei de pe net si in primul rand au ocupat caile rutiere apoi au incercat sa intre fortat in sediul guvernului.
Jandarmeria a reactionat conform legii si i-au dispersat pe recalcitranti si de azi inainte orice incercare de blocare trafic sau de incitare la violente ar trebuie imediat sanctionata!
In ce tara din lume poti sa-ti parchezi rulota in centrul capitalei tarii, sa ridici corturi acolo si sa te comporti ca si in camping?
bolsevismul guvernarii
clencix [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 11:44
+11/11
Nu "zeci de mii" au încercat sa depășească gardurile, doar câțiva, motiv pentru a arunca gaze lacrimogene în toată manifestația. Propaganda bolșevică mânjește scopul democratic al adunării, cel de a arata mizeria actualei guvernări. Gazele au dovedit aceasta mizerie.
Care
siska [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 15:19
+6/6
"zeci de mii" au incercat sa intre fortat in sediul guvernului" ? Aia 20-30 care au jucat "leapsa" cu jandarmii toata seara, pe care, daca vroiau, ii puteau ridica de pe la ora 16-17, cind, orice om cu putina minte, isi putea da seama ca aia nu aveau nici o legatura cu mitingul ?? Cind erau in Piata 1500 de protestatari si 500 de jandarmi ?? Ce au asteptat ?
"Jandarmeria a reactionat conform legii si i-au dispersat pe recalcitranti " ; cind, la 23.10 noaptea ? Dupa 5-6 ore ?? Si, ce sa vezi, tot nu i-a prins pe adevaratii "recalcitranti" ?
Oricit ati vrea voi sa credeti, nu sint toti fraieri ! Pute de la 1 kilometru a tactica/scenariu secu-psd-ista !!
agerpres la fel de corupta
peat [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 9:37
+19/19
citeam pe vreo doua ziare importante din germania, au preluat de la agerpres ca in bucuresti au fost aseara doar 20.000 oameni pe strada! Ce corupti sunt si Agerpres. Rusine!
Fara penali in functii publice, jandarmeria dezast
bal71 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 11:49
+14/14
Jandarmeria&co a fost sezastruoasa.
In loc sa actioneze impotriva celor 50-150 de infiltrati violenti, sa-i izoleze si sa-i bage la duba, ce a facut jandarmeria&co, a gazat peste 100.000 se protestatari pasnici, nonviolenti, civilizati, a lovit si bruscat mii de oameni pasnici. RUSINE!!!!!!!
Postul de tv latrina3 prin cozile de topor gen adi topala,
Chireac, ciuvica, purceaua toxica zanfir, +2 asa zise femei psdalde(RELE, urate si dotate cu ticalosia maxima) o atacau in valuri pe reprezentanta PNL (prezenta in studio) in demersul lor arhicunoscut de falsificare a realitatii in sprijinul gastii de jefuitori scuristovoculescienipsdalde.
Latrinistii exasperati , nervosi, isterici pentru ca Violeta Vijulie(PNL) argumenta logic, clar, limpede, precis, exact, pentru ca demonta minciunile lansate de ciuvica, stoicescu, purceaua zanfira, chireac, adi topala,si cele 2 toape viclene(dar din fericire pt noi, proaste in domeniul politic) in legatura cu protestul diaspora 10 aug 2018.
ATENTIE!!!!, in acea atmosfera, EXASPERAT, JURNALISTULUI ADI TOPALA AI SCAPA PORUMBELUL DIN GURA SI SPUNE , NERVOS:
"DACA SE LUAU LA BATAIE INTRE EI,SI MAI BINE."
(adica el TOPALA dorea ca protestatarii se bata intre ei).
Aceasta se intampla in emisiunea tv latrina3, LA ORA 22H SI 35m, 10august, 2018.
PRIN URMARE VA ROG, CA acel ADI TOPALA, SA FIE TRAS LA RASPUNDERE, PENTRU INCITARE LA VIOLENTA EXTREMA , in direct, la acel post de televiziune.
Se asemenea, postul de televiziune mai sus amintit, sa fie in atentia CNA-ului, pentru instigare la violenta!!!!!!!!!!!!!!
Adica faptul ca asa zisii organizatori ai
xrogo [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 13:49
-10/10
jalnicului miting spuneau cu cateva zile inainte ca va fi foc si sange pe strada nu este incitare la violenta, faptul ca unii postaci bezmetici amenintau ca intra in guvern si fac ei ordine nu era nimic, dar daca Topala a spus ca poate o sa se incaiere intre ei asta e marea incitare?
Ce zici de asta :
siska [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 15:35
+5/5
https://www.hotnews.ro/stiri-politic-22637363-reac-virulent-deputatului-psd-lin-dulescu-dup-incidentele-din-pia-victoriei-nu-provoca-venim-1-milion-picioare.htm ?
NU aveau...
Olyx [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 13:41
+12/12
NICI CEL MAI MIC MOTIV sa intervina cu brutalitate dupa ora 23 ( NOAPTEA, CA HOTII !!! ) in conditiile in care mitingul se stingea incet-incet, si oamenii incepusera sa plece acasa...
PSDALSE&co grup infractional organizat
bal71 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 15:29
+7/7
Pentru dl. xrogo.
Evident ca incitarea la violenta, de catre persoane iresponsabile din orice categorie sociala, politica, independenta, etc., trebuie condamnata, acele persoane sa fie identificate si sa raspunda in fata legii pentrca , in caz contrar, vor infecta societatea.(in care intra categoria de indivizi mentionata de dv).
Acelasi lucru trebuie aplicat si lui ADI TOLONTAN.
Mai mult, acest individ, ziarist, care face figuratie la tv latrina3, cunoaste fb deontologia in massmedia, nu este un tip bolnav psihic(prin urmare are discernamant).
Am inteles ca el este un ziarist ce canta osanale pt psdalde si latrina3 fiind inregimentat gandirii securistovoiculescianfuracioasa, ca de de acolo isi ia o parte din bani( ceea ce nu ma mira, cozi de topor pe post de ziaristi are fiecare partid politic!!!!!!), ANSA EL SPUNE: "DACA SE LUAU LA BATAIE INTRE EI,SI MAI BINE" referitor la protestatarii , ora 22h 35m ,10 august, 2018 emisiune tv antena3, nefiind atentionat de moderatoarea postului tv mai sus amintit.
ADI TOPALA NU ADI TOLONTAN, SCUZE
bal71 [utilizator], Sâmbătă, 11 august 2018, 15:53
+6/6
Rog, daca se poate, admin sit sa schimbe propozitia
IN textul meu de mai sus.
Acelasi lucru trebuie aplicat si lui ADI TOLONTAN.(propozite falsa)

In propozitia

Acelasi lucru trebuie aplicat si lui ADI TOPALA.
(propozitia adevarata).

M-am grabit sa scriu si am confundat cele doua nume.
Deci este vorba de ADI TOPALA , NU DE ADI TOLONTAN.
comenteaza