Filmele românești ar putea fi subtitrate pentru persoanele cu deficiențe de auz, după ce deputații au aprobat un proiect în acest sens - Hotnews Mobile
1 € 4,6686 1 USD 4,0026sâmbătă 23 iun 2018
Subtitrare TV
CarlosKent [utilizator], Miercuri, 13 iunie 2018, 19:38
+3/5
Pai de ce nu fac subtitrare la orice emisiune ca la posturile din UK? Orice emisiune de pe BBC si ITV, de la stiri la filme si orice altceva, totul are subtitrare in limba engleza.
Intrare în normalitate...
FairPlay [utilizator], Miercuri, 13 iunie 2018, 19:53
+2/6
Bravo! Așteptam de prea mult timp o astfel de decizie. Bine măcar că mai există și atitudine constructivă în țara asta.
!
tudorr [utilizator], Miercuri, 13 iunie 2018, 19:54
+6/6
Nu-i rau, poate asa vad si romanii cum arata literele!
Sper
Godzillagrrr [utilizator], Miercuri, 13 iunie 2018, 20:44
+5/7
Sper ca subtitlurile vor fi optionale.
De ce speri acest lucru?
Vali Cel Batran [utilizator], Joi, 14 iunie 2018, 9:40
0/4
Si cu ce te-ar deranja? Problema cu subtitrarea tine de televizorul pe care il ai in casa. Daca ai o vechitura e clar ca vei primi subtitrare vrei nu vrei. Eu am probleme de auz de peste douazeci de ani timp in care nu am mai vizionat absolut nici un film romanesc. Ti se pare normal ca pentru confortul tau sa sufar eu? Ideea este foarte buna si aceasta propunere am facut-o eu TVR acum cativa ani. Din pacate pana acum nu am primit raspuns! Acum poate ca lgea ii va obliga!
Intre timp
florinos [utilizator], Miercuri, 13 iunie 2018, 21:17
+8/8
Intre timp in mall-uri, supermarketuri sau instituții publice, o persoana în scaun cu rotile nu se poate deplasa singura pentru ca nu exista rampe în locurile unde sunt trepte sau sunt ocupate locurile de parcare pentru handicapați.

CNCD (Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării) a refuzat sa-mi înregistreze o sesizare pentru ca nu le-am furnizat un numărul de telefon deși le-am dat adresa de email pe care putem comunica.

Motivul lor a fost ca nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute de art. 11 din Ordinul nr. 144/2008, privind aprobarea Procedurii interne de soluţionare a petiţiilor şi sesizărilor la CNCD, potrivit cărora „(1) Petiţia privind acte sau fapte de discriminare va cuprinde:
a) numele, domiciliul sau reşedinţa părţilor ori, pentru persoanele juridice, denumirea şi sediul lor. Dacă reclamantul locuieşte în străinătate, se va arăta domiciliul ales, unde urmează să i se facă toate comunicările privind soluţionarea petiţiei;
b) numele şi calitatea celui care reprezintă partea, iar în cazul reprezentării prin avocat, numele acestuia şi sediul profesional;
c) obiectul petiţiei;
d) arătarea motivelor de fapt şi de drept pe care se întemeiază petiţia;
e) arătarea dovezilor pe care se sprijină fiecare capăt de cerere;
f) semnătura.”

Aşadar m-au rugat sa reformulez o sesizare conform art. 11 din Ordinul nr. 144/2008, privind aprobarea Procedurii interne de soluţionare a petiţiilor şi sesizărilor la CNCD, semnată olograf, precum şi prevederile articolului 7 din O.G. 27/2002, actualizată în vederea constituirii unui dosar şi să se înceapă astfel procedura de soluţionare a unei petiţii. Petitia trebuia trimisa prin poştă la adresa Bucureşti, p-ţa W. Mărăcineanu, nr. 1-3, sector 1 ...

TLDR: CNCD refuza o reclamație trimisa prin email, trebuie prin poștă și semnata olograf.
O idee excelenta
Martinezu [utilizator], Joi, 14 iunie 2018, 9:22
+2/2
Nu de putine ori nu am inteles nimic din ce spun actorii in filmele romanesti. Si nu am probleme cu auzul.
Bine ca nu se gandesc sa dubleze filmele straine pentru analfabeti.
comenteaza