EXCLUSIV Numele presedintelui Klaus Iohannis, luat in calcul la Bruxelles pentru pozitia de presedinte al Consiliului European - Hotnews Mobile
1 € 4,7808 1 USD 4,3159joi 21 nov 2019
cred
nea_caisa [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:03
+68/92
ca lui dragnea tocmai i-a picat mustata pe jos. cu sasul prezident la CE s-ar putea sa ii cam stea in gat visurile de preamarire.
Valiza e deja facuta , acuma suna disperat
si_mort_va_vad [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:28
+31/51
sa vanda repede " actiunili la purtator " , dar nu ii mai raspunde nimeni , acolo unde nu l-au adaugat deja la Black List " in contactele din telefon ....

::::::::))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Valeu
Lovercraft [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:20
-48/82
Raman rezistontii fara prezident, din moment ce Iohannis e tras pe linie moarta, intr-un rol pur decorativ. De fapt asa cum ii si place lui.
Rol decorativ zici?
bogdan1477 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:19
+11/37
Acri strugurii, asha e? Cind ai vostri sunt primiti prin ue sau sua doar ca a fie urecheati, chestia asta va pica ca o maciuca in cap. Povesteste acu poporului PSD cum Johannis e neluat in seama la bruxelles, cum e un om rau, etc, etc.
deci...
liviu_ [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:44
+19/39
Iohannis votat de 6 mil oameni
psd votat de 3 mil oameni

in romanica minoritatea conduce majoritatea....
si mai se si dau destepti pe net ca ei e multi domne...
Total fals
CalinMircea [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 22:39
-14/28
Voturile lui Johannis sunt 2 milioane (cele din primul tur) - obținute la niște alegeri democratice. Turul doi nu are nici o treabă cu alegerile democratice, (nefiind alegeri libere),reprezentând doar o metodă de departajare. Deci nu se pot compara mere cu pere.
6 milioane, invidiosule
cartofil [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 9:01
+4/14
Sa mori de ciuda, ma. Cred ca ti se zbate tampla de neputinta cand vezi romanii sanatosi si muncitori sunt mai multi decat cei 3 milioane de asistati care au stricat Parlamentul, populandu-l cu hoti mincinosi.
Umblii cu sofisme !
Susufler0 [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 10:59
+7/7
Ce vorbesti acolo ca in turul II la Prezidentiale alegerile nu mai sunt libere ?

Eu am stat acasa in turul 1 al Prezidentialelor din momentul in care am inceput sa votez !

Cati ca mine nu or fi facut-o ! Cati nu s-au hotarat dupa primul tur abia cu cine sa voteze !

Gresala majora pe care o faci tu este aceea ca ajungi sa confunzi alegerile prezidentiale cu alegerile parlamentare care sunt niste alegeri de partid. Fortand un pic lucrurile se poate spune ca abia alegerile prezidentiale sunt cu adevarat libere pt ca nu sunt subsumate unor alegatori ideologici cum sunt cele parlamentare.

Voturile unui Presedinte sunt exact acelea care il fac Presedinte ! Si se poate vedea daca si in ce procent si le-a pastrat in situatia in care candideaza pt un al doilea mandat !

PS. Metoda de departajare nedemocratica este datul cu banul care era prevazuta acum doua secole in unele tari democratice cand nici dupa balotaj nu putea fi departajat un candidat la alegerile parlamentare !

PS. O zi buna
pesedeul
nahir [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:49
+4/4
se pare ca e ca un magnet pentru tot felul de oameni "inteligenti", sau paraleli (de aici i s-o trage lui pablito expresia "statul paralel"?)
Hai ca ma sacrific io
Lucian Ilea [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:08
-17/23
Io marele zeu Apollo
am fost 13 ani praetor al marelui consiliu al Atlantiei
3 ani presedinte al Atlantiei
si am semnat si facut a patra federatie a Atlantiei unde oamenii si 6000 de specii si rase traiesc 10000 de ani fiece individ

si io ma sacrific sa fiu io sef al acestei lumi
am zis io azi marele zeu Apollo
2 martie 2018
iar zburda asta vesel?
postac15 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:10
+7/13
parca ii taiasera netu' la balamuc
?
neo13 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 21:57
+8/12
unde ai gasit iarba pe zapada asta?!
S-ar putea sa-i convina de minune !
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:18
+18/34
Vom vedea in perioada imediat urmatoare daca apetitul PSD pt deposedarea de competente a Presedintelui continua sau nu !

PS. In fond, nu ar fi palpitanta o disputa in turul II al Prezidentialelor intre LCK si Dinti de grebla (acesta invoit din puscarie ca sa participe la alegeri) ?

PS. Prea va ganditi numai la ce e rau ! ;)))
Pai daca numita LCK va minti cum a
xrogo [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 9:57
-3/7
mintit in fata presei si a CSM, sigur o alege lumea, ca asta ne lipsea!
A mintit ? Cand a mintit ? Cine spune asta ?
Susufler0 [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 11:11
+4/6
PS. Cat priveste chestia cu "asta ne lipsea", fii mai prudent si amintesteti de bancul in care Bula ii povesteste dirigintei la scoala cu ce s-a intors soru-sa de la mare si cum a reactionat familia la aflarea vestii !
daca
nahir [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:54
+2/2
susti ca a mintit, inseamna ca ai certitudini.
Daca ai certitudini, acestea se bazeaza pe dovezi.
Daca ai dovezi si le tii pentru tine, esti complicele Codrutei.
Daca esti complicele Codrutei, nu poti sustine ca a mintit.
Esti intr-un cerc viciat si vicios. Intr-un oval paralel pe perpendicularitatea patrulaterului congruent cu bisectoarea cercului vostru de elitisti rusnaco-pesedisto-dragnian.
crezi ?
GeorgeT [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:29
-29/53
Eu cred ca zvonul as de azi e stire falsa...
Sigur...
vio7 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:09
+14/38
Tu crezi si ca Mos Craciun exista si abia astepti sa vezi ce-ti aduce iepurasul:)))
nu
GeorgeT [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:17
-3/19
De unde si pana unde on roman, chiar si cu parinti nemti o sa fie pus mare sef la EU , hai sa fim seriosi ...


Eu astept fluturasul in fiecare luna, nu pe mos craciun, si lucrez la privat, daca asta face vre-o diferenta
Dar de ce vorbim despre mine ?
clar
bogdan1477 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:20
+8/22
Cum ar putea un corupt cu 7 case care a vindut copii si alte alea sa fie sef la CE? Imposibil dom'ne. Adevarul e ca asta ar fi lovitura de gratie data PSD de catre UE. Sa moara Gidea de ciuda, sa crape Badea de oftica.
nu la asta ma refeream
GeorgeT [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:19
-4/10
Ci ca este roman ...
A fi roman e o vina ?
Ritzi Pitzi [utilizator], Duminică, 4 martie 2018, 22:23
+1/1
E EUROPEAN, deci are tot dreptul sa fie ales ceva in Europa.
a fi roman
GeorgeT [utilizator], Luni, 5 martie 2018, 9:02
-1/1
Este o calitate, sa fii roman, noi suntem un popor nemaipomenit si ca rezultat avem lideri de teapa celor alesi de noi .

Noi romaniii ne-am vindut padurile, devalizat spitalele , sistemul de invataman si tot ce are valoare in tarile occidentale.

De ce oare presedintele unei asa natii frumoase, destepte si harnica nu ar fi pretuit in Europa ...
Si strainii au ceva cu romanii, nu?
bogdan1477 [utilizator], Luni, 5 martie 2018, 10:41
+1/1
Ideea asta ca suntem persecutati pe nedrept de strainii cei rai, desi noi suntem harnici, seriosi si devreme-acasa vine tot de pe vremea comunistilor. Daca te uiti cu atentie la tarile din est, efectiv nu ai pe cine alege. Si cum Ciolos a putut fi un ditamai comisarul european pe agricultura, si inca unul respectat de toata lumea la bruxelles, nu vad de ce Johannis nu s-ar incadra la presedinte CE. Ciolos si Johannis sunt exact tiparul functionarului european. Nu prea se potrivesc ei cu mistocareala romaneasca, asta e altceva. Dar pentru CE sunt foarte buni.
sper sa ai dreptate
GeorgeT [utilizator], Luni, 5 martie 2018, 12:03
-1/1
Imi doresc sa ai dreptate
normal...
liviu_ [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:43
+11/23
orice nu convine psdului ori e stire fapsa, ori e de la soros , ori e rau pt toata lumea

sunteti penibili!
nu sunt PSDist
GeorgeT [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:14
+3/9
Am stat 8.5 ore ca sa il votez, incerc sa fiu realist doar .
dar madam pandele e fericita..
pehash [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:39
+25/45
daca Johannis nu mai candideaza, ea are toate sansele sa ajunga prima fufa a tarii.
UE corruption
Kosmos [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:48
-29/41
La ce lobby puternic evreiesc este in UE nu ma mira ca Johannis va ceda pozitia psd-ului..asa a fost sfatuit , pt binele tarii...a mai fost o situatie similara cand a plecat regele.
ahahahahaha
liviu_ [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:45
+6/20
evideent...
ue e efreiesc
si de-a lui soros nu?!
ca daca erau oameni corecti il propuneau pe dracnea , nu?!
adica doar un hot adevarat merita sa conduca ue!
vrem nu vrem este
Kosmos [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 23:03
-2/6
Apropo de hoti. Dragnea si Tariceanu ar fi primiti cu bratele intinse si ar primi protectie daca s-ar declara evrei ..de cotizat au cotizat ..tot ce trebuie sa faca e sa ia un bilet dus in Israel (raiul infractorilor)
sistemul
nahir [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:57
+2/2
sanitar nu mai functioneaza bine nici macar la Obregia. Scapa din ce in ce mai multi peste gard.
la voi logica e optionala
bogdan1477 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:56
+11/15
1. pe de o parte acuzati de invazia musulamanilor, pe de alta parte de puternicul lobby evreiesc. Hotariti-va, care din astea doua e minciuna oficiala?
2. prefer oricind o Romanie "cu puternic lobby evreiesc", dar cu autostrazi, cu servicii medicale si educationale bune, cu o administratie decenta, cu oameni competenti in fruntea statului si nu cu tot felul de secretare si casierite de teleroman.
3. Un Ciolos candidind din partea dreptei, sustinut puternic de un Johannis proaspat uns presedinte CE ar cistiga flueirind alegerile contra unul PSD caruia economia reala ii va fi dat deja in cap cu programul de guvernare. Dupa care, peste 5 ani, din pozitia de fost prezident CE, ar cistiga iar fluierind alegerile prezidentiale.
Autostrazile n-ar trebui
Kosmos [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 22:51
-5/9
Conditionate de nici un lobby. Sunt si alte alternative.practic traficul de influenta ar trebui interzis astfel n-am mai avea boogie men si atentate.
pai nici nu sunt
bogdan1477 [utilizator], Luni, 5 martie 2018, 10:43
+1/1
Autostrazile pur si simplu nu sunt. Pentru ca la noi totul se opreste la faza de studiu de fzabilitate. Cit timp guverneaza ciuma rosie nici nu va fi vro autostrada, de frica sa nu vina strainii cu fabricile lor si sa scada numarul asistatilor cumparabili cu sacosa.
pai
Point [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:32
-11/17
s-a gandit cineva pana acum,ca poate fi o ditamai momeala pt sas???
nu ca le sta in gat,insa asa...sa scape de unul din cursa.
cursa in care nu prea vad un concurent mai bazat.
asa ca pandeloaica are drumul deschis,cararea batatorita de castigarea bucurestilor.
mai ramane sa preia haturile in partid si e gata aleasa.mai ramane sa-i dea la gioale lui dragnea

vad pe aici o gramada de visatori,care se umezesc la gandul codrutei presedinte.foarte amuzant,dar gresit!ar avea nevoie de sprijinul unui partid cat de cat cunoscut,la care sa traga ca locomotiva.de unde fratilor partid curat,usr???ma faceti sa rad.
si la urma urmei ce sa faca acolo,ca nu are nici o putere.deci,mai la vale,lasati femeia unde e ca le face bine
aha,
nahir [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:04
+4/8
m-am prins.
Al dreaq dragnea asta. Ce tare e domle?! Sa bage el (prin Putin binenteles, ca rusu ii e dator opaitului inteligentei teleormanene) fitile sa-l pacaleasca pe Johannis numai sa nu mai candideze el la presedintia Romaniei.
psd nu va avea niciodata presedintia romaniei
Pooky [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 21:35
+6/8
Indiferent cine candideaza.
Cum asa?
oopsie_daisy [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:40
+51/65
Incompetentii aia de la Bruxel cum de nu stiu sa il propuna pe adevaratul erou al Romaniei, Dragnea Suleyman de Teleorman?
Cum de nu la el s-au gindit in locul sasului?
Mai grav e insa: daca ni-l iau pe Iohannis, cu cine raminem pe cap ca propunere de presedinte in 2019, in contrapartida la Suleyman Erdogan de Belina?
simplu..
fara imunitate [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:18
+43/51
...Ciolos
Din pacate...
blackarrow [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:02
+4/16
Ciolos nu e perceput corect de foarte multi , urmare a propagandei ciumei rosii , e greu sa castigi votantii psd .
pai si ce Johannis a fost?
bogdan1477 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:09
+2/6
Nu era el contracandidatul ne-roman si Ponta romanul cel mai mindru ca e roman?

Nu era el ne-ortodoxul pagin pocait contra ortodoxului practicant Ponta?

Nu era el vinzator de orfani in occident (apropos, in asta inca mai cred multi).

Nu era el primarul 7 case, insusite cu fals in acte si alte bazaconii?

Si a cistigat la scor de neprezentare meciul cu Ponta din turul 2.

Iar in turul 2, chiar necandidind in fruntea PNL< va fi in mod sigur sustinut de PNL, care ar avea tot interesul ca PSD sa piarda prezidentialele.
>Dragnea Suleyman
eleVenereCtions [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:34
+11/21
Suleyman a fost un mare om pe langa mizeria din Teleorman.
Tocmai
oopsie_daisy [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:34
+4/12
De-aia el e Suleyman de Teleorman-Belina, in timp ce alalalt a ramas in istorie. Asta, vorba lui Marx, va merge la inchisoare (sper!), si de acolo la groapa de gunoi a istoriei.
S-ar putea sa fie adevarat acest zvon,
xrogo [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 10:01
-3/7
numai asa se explica atitudinea de ficus a presedintelui in problemele interne, de mult nu mai este mediator si pozitia de mare aparator a anticoruptiei este in ton cu noua pozitie la care ravneste, da Doamne sa scapam de el, exact ca in trecut, daca nu putei scapa de un incompetent, il promovai!
subscriu
GeorgeT [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 11:19
-3/3
Subscriu
Da, UE vrea "prostii" nostri...
Ritzi Pitzi [utilizator], Duminică, 4 martie 2018, 22:28
+1/1
UE vrea sa-l scape pe Dragnea de contracandidati, si-i propune lui Iohannis ceva.
mai greu va fi cu orele de engleza ale doamnei
kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:44
-35/59
dar sigur se vor gasi solutii.
Da' Olguța?
J.C.Denton [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:04
+30/46
Cu orele de inglesă ale Olguței cum e?
Da...
vio7 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:11
+24/34
Cainele de drum lung si tu de grija altuia:))
nici simtul umorului nu-l aveti!
kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:36
-17/27
ha-ha-ha.
tu si
nahir [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:08
+2/10
cu basescu ce mai radeti singuri la poantele voastre.
recunosc
vax-albina [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:11
-17/25
Respect președintele, nu și nevasta dumnealui care nu a fost în stare să găsească niște ore la bucuresti, ce să mai vorbim pe alte plaiuri nemioritice.
Insist să cred că l-a tras în jos cu succesiuni discutabile, cu naveta bucuresti - sibiu, cu lipsa susținerii și cu fițe de româncă complexată.
Dați cu minus, eu sunt ușurată că mi-am spus părerea.
Vreau să cred că președintele se va gândi și la noi.
Nu, nu, eroare ! Va fi vorba de orele de engleza
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:25
+1/7
ale domnului (pt ca nu prea mai tine minte textele rock pe care le canta in tinerete, adica le batea la tobe !) si locatia in care i se vor preda !

PS. "Dar sigur se vor gasi solutii" !
pai,
nahir [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:07
+3/5
daca Johannis se poarta frumos, o sa accepte volguta sa-in dea ceva meditatii de limba engleza, franceza si teleormaneana.
ca sa vezi
csan [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:27
+2/4
asta era problema.
Da?
georgegeorgescu [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:56
+30/44
Atunci Codruta Presedinte!
Crezi?
IoPaNet [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:00
-6/24
Daca este presedinte al CE, nu mai este presedinte al Romaniei. Il incurca mai mult pe Dragnea din postura de presedinte al Romaniei, deci pentru Dragnea e bine....
Esti sigur ca Ar cistiga in fata lui Ciolos ?
bogdan1477 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:23
+5/13
Am dat doar un exemplu...

Dragnea e pe undeva pe la 15%, iar firea spre exemplu, in orice confruntare cu Ciolos, ar sfirsi prin a se umple de ridicol.
Ei DA!
sinx [utilizator], Duminică, 4 martie 2018, 2:45
+2/2
Numele Firea si Ciolos nu merita nici macar folosite in aceeasi propozitie. O vagaboanda stirista ajunsa peste noapte stapana Bucurestilor...
da dar...
bogdan1477 [utilizator], Luni, 5 martie 2018, 10:44
-1/1
Ajunsa PRIN VOT. Si asta spune multe despre votantul bucurestean.
Ei DA!
sinx [utilizator], Duminică, 4 martie 2018, 2:45
+2/2
Numele Firea si Ciolos nu merita nici macar folosite in aceeasi propozitie. O vagaboanda stirista ajunsa peste noapte stapana Bucurestilor...
Ba, din contra, cred ca de abia de acum incolo
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:13
+5/17
incepe sa se gandeasca serios sa candideze !

PS. E adevarat, are un hop, dosarul penal dar poate ca Ciordache, cu Nicolicea si cu Nicio laie vor propune modificarea legii alegerilor prezidentiale, in sensul ca Presedintele Romaniei isi poate indeplini prerogativele prezidentiale si de la Palatul Rahova ! :)
lol. fuge si asta din tara.
ouyang [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:07
-10/32
grozav
Si Basescu la NATO
Arminius [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:10
-16/28
inca mai speram (?!?)
Sursele citate nu sunt de incredere. De cate ori trebuie sa dea chix ca sa va lamuriti?
stire ptr consum intern...
demaGOGU [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:10
-26/42
...si semnal prost ptr scorul real al sasului in sondaje daca spin doctorii incearca umflarea (artificiala) a imaginii acestuia.

la moment G.V. Firea il devanseaza cu cel putin 15 puncte procentuale in cursa ptr 2019.
Ihim
Ciprian1979c [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:16
+7/11
cand o zbura porcul o sa mai aiba pesede presedintele Romaniei, cu doua tururi! A zis si Alin Teodorescu ca cei care voteaza pesede, acei 40%, sunt toti votantii pesede din tara! Chiar daca castiga turul 1 pesedeu', nu are nici o sansa in turul 2! As zice cu oricine! Ma rog, nu mai prindeti voi norocul 2000, ca a murit Vadim!
Firea si
nahir [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:10
+5/9
daca alearga singura ajunge pe locul 2 (in cel mai fericit caz).
Iohannis, presedinte al Consiliului European
canavaro [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:19
+47/59
Ciolos, presedinte al Romaniei !
...
/./ [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:23
+7/33
Sa faca ce Ciolos ca si presedinte ??Sa taie in principiu frunze la caini cum face acum si Johanis??inca putin si o sa fie doar decorativ acolo dupa ciuntirea prerogativelor de catre ciuma rosie .Ciolos sa isi vada de treaba si sa continue ca PM a demonstrat ca poate.Pe la pensie se poate gandii si la postul relaxant de presedinte.Nu inteleg gandirea asta a romanilor ca cel mai bine vazut in sondaje trebuie neaparat sa candideze la presedentie.Hai sa punem oamenii acolo unde sunt buni, Ciolos PM, Kovesi ministru justitiei si ca presedinte poate sa fie si cineva fara asa notorietate.
...
lolosaurus [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:05
+1/1
"Nu inteleg gandirea asta a romanilor ca cel mai bine vazut in sondaje trebuie neaparat sa candideze la presedentie" - Nu e gandirea cea mai demna. Dar e gandirea care iti castiga alegerile. Alegeri care in turul 2 sunt destul de echilibrate.
Si Dragnea
nginx [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:23
+32/40
la puscarie.
Corect,
BibiAfricanul [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:09
+5/11
asta e MUSAI!
da, dar cine il voteaza pe Ciolos?
bancher [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:28
+6/18
Prin provincie si prin orasele mici, nu il voteaza mai nimeni.
Nu conteaza
Ciprian1979c [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:22
+6/8
...cu doua tururi, pesedeu' pierde din principiu! Le trebuie adauge si un alt bazin electoral pt a castiga in turul doi! Nu prea au nici o sansa cu Dragnea & co sa faca asta! Prin 2012-2013, incepuse ceva-ceva Ponta, cu masuri liberale, ong-uri, Tony Blair si altele, dar s-a intors repede la origini!
Presedintele Consiliului European este ales
ty [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:48
-3/27
dintre fostii sefi de stat din UE. Iohannis isi termina mandatul la sfarsitul lui 2020. Nu poate parasi functia de presedinte al Romaniei cu un an inainte.
Constitutia Romaniei: Art. 97 – Vacanţa funcţiei
(1) Vacanţa funcţiei de Preşedinte al României intervine în caz de demisie, de demitere din funcţie, de imposibilitate definitivă a exercitării atribuţiilor sau de deces.
Credeti ca aia de la UE l-ar accepta in caz de demisie?

Singurul care este pregatit si s-ar putea califica pentru pozitia de Presedinte al Consiliului European dintre fostii nostri presedinti este Basescu. Un astfel de presedinte trebuie sa joace pentru interesele UE atat intern (vezi derapajele tot mai dese) cat si extern. Doar la noi naivii si interesatii condamna un presedinte jucator.
bati campii tataie !!!!!!!!
/./ [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:03
+5/21
Johanis isi termina mandatul la sfarsitul lui 2019 nu in 2020.Base a ajuns un mare JEG , sa ajungi sa lingi unde ai scuipat zice multe despre ce fel de om esti.
u am nici un motiv sa ma indoiesc de inteligenta
ty [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:23
-3/11
dumnevoastra superioara. Sanatate multa.
Base?!
Ciprian1979c [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 19:33
+1/5
Face naiba sevraj pe acolo :)))...de unde scoti aberatiile astea?..nu ai vazut cum fugeau toti de el reuniunile UE, NATO?!.mai tii cu Sarkozy cand l-a trimis la plimbare fluturand mana?..mai tii minte cu Merkel, cand o tinea de sacou? Mai tii mine cu Obama, cand mergea pe bordura?!
Cu un an mai devreme !
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:34
0/10
Sfarsitul lui 2019 si asta inseamna ca se incadreaza in termen !

Ar fi o tradare zic eu pt ca pur si simplu este lasata Romania 100% pe mana PSD iar ce visa Nastase in 2004, "1000 de ani de social democratie in Romania" se va realiza cu o intarziere de 14 ani : "1000 de ani de hotie in Romania " !

PS. Dar cum in Romania, cu extrem de putine exceptii, politicienii au urmarit interesul personal si mai putin interesul general...
Sa ai afte-n gura,Susuflere:)))
vio7 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:31
-4/8
1000 de ani de social democratie???Asta e blestem de ala rau-sa moara Dragnea,daca te mint:))
Tin perfect de bine minte cand Bombonel
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:15
+3/7
a scapat porumbelul lansand zicerea asta care, cu toata obedienta cvasitotaltatii mass-mediei de la acea vreme, a fost taxata dur, fiindca prea aducea aminte cu lozinca lui Hitler !

Iar daca Dragnea nu intra la puscarie cam asta ne asteapta !

PS. Evident ca prin "1000 de ani de social democratie" trebuie inteles o succesiune nepermis de lunga de mandate pt o tara membra a UE ! (Exemplul Germaniei nu se pune) !

PPS. In alta ordine de idei, sa stii ca daca o sa-mi apara fie si o singura afta in gura iti aflu numele si adresa de la HN si te dau in judecata ca sa-mi platesti tratamentul medical ! Dar in special daune morale !! ;)))
Ai dreptate. Mandatul lui Iohannis
ty [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:38
+3/5
expira in 21.12.2019. Mea culpa.
Mandatul lui Tusk expira in decembrie 2019.
Ramn totusi la parera mea anterioara.

Donald Tusk inainte de a ajuge Presedintele Consiliului European - "În 2007, după o campanie dificilă, a învins partidul de dreapta aflat la conducere și a devenit prim-ministru. A ocupat această funcție vreme de șapte ani, ceea ce îl face prim-ministrul cu cel mai lung mandat al Poloniei democrate și întâiul prim-ministru care a fost reales.

În cursul mandatului său de șapte ani, Polonia a continuat să își mențină creșterea economică, iar în perioada crizei economia Poloniei a crescut cu aproape 20%, o performanță-record în Europa.

În 2014 Donald Tusk a fost ales în funcția de președinte al Consiliului European, iar în 2017 a fost reales pentru cel de al doilea mandat de 2 ani și jumătate."
http://www.consilium.europa.eu/ro/european-council/president/biography/
Biografia lui de pana in 1990 poate
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:24
+3/5
constitui subiectul unui film de mare succes !

Despre Tusk se poate spune ca avut o viata exemplara traita pt tara sa, nu pt el !
Am copiat acele randuri despre D Tusk
ty [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 19:10
0/2
pentru a vedea ce fel de oameni acced in pozitii de varf ale UE. Putem face comparatii cu cea ce vedem la noi . . .
Greu cu matematica
Cipraen [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:36
+7/7
Mandatul presedintelui este de 5 ani de zile.

Klaus Iohannis a inceput la mandatul la 21 decembrie 2014 si se il termina la 20 decembrie 2019.

Mandatul lui Donald Tusk se termina la 30 November 2019.

Pentru 20 de zile cred ca se rezolva.
nu poate!
mike_the_hunter [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 19:36
-2/2
Basescu nu va accepta, caci va trebui sa aiba grija de Nutzi care in 2020 va fi la parnaie!
propun
vax-albina [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:13
+3/11
Kovesi ori Lazăr.
Si Basescu Prim Ministru in Moldova !
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:28
-1/11
Un cocktail pe cinste ! ;)

PS. Unde mai pui ca se va infinta si functia de Procuror General European, pe fruntea careia scrie "Codruta" ! ;)))
Evident ca fiind vorba de unionistul Basescu
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:30
+4/6
vorbim de Moldova de dincolo de Prut !
daca n-au un ficus sa-si cumpere la ghiveci
mnicku [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:42
-1/7
e mai ieftin , iar daca n-au vazut ce inseamna vacante prelungite vor vedea daca-l numesc

Nu pot sa inteleg cum de infractorii conduc parlamentul, guvernul si un lenes tara
Daca se adevereste mor pesedeii de ciuda.
YorkshireTerrier [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:19
+19/25
.
Dece nu ?
SRA [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:19
+29/37
DECE NU ?

Numele presedintelui Klaus Iohannis este luat in calcul la Bruxelles pentru pozitia de viitor presedinte al Consiliului European, si Laura Codruta KOVESI Presedinta ROMANIEI!!!
Tusk e un tip dur, nu-l vad prea vad pe Iohannis
emil bobu [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:28
+19/29
cel adormit in acelasi rol. Ati vazut ce le-a zis Tusk despre filozofia brexiteasca "have our cake and eat it too", nu-l vad pe Iohannis facand acelasi speech.

Oricum, e clar ca UE e de partea noastra, a minoritatii democratice din Romania, si apreciez eforturile lor politice.
Adică...
calexe [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:30
+27/33
Îl vom vota la prezidențiale pe Augustin Lazăr?
Da, de ce nu,
emil bobu [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:13
+15/25
nu cred ca va fi intr-adevar Lazar, dar n-are cum sa fie rau.
ha, ha
csan [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:40
+23/31
psd-istilor corecti si cinstiti, acum sa incepeti sa-l muscati de fund si mai tare. Toate laturile voastre aruncate pana acum au intarit increderea in singurii care mai tin stindardul sus in romania si l-au intarit pe presedintele Iohanis. Si nu este cea mai dura lovitura. Dati-o pe Kovesi jos si va urca mai mult , acolo de unde va arata adevarata voastra fata si unde nu o s-o mai puteti ajuge.. Europenii au invatat din greselile facute cu Polonia si aliata vostra impotriva poporului roman, Ungaria. Atunci sa va vad, neam de idioti,partid de analfabeti, hoti, mincinosi, imbecili. Veti fi haituiti mai rau decat comunistii lui Ceausescu.
Sigur...
lider [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 13:51
-24/38
O sa doarma toata UE,adio si nu am cuvinte!
the Romanian dream
elena1234 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:22
+22/34
Iohannis - presedinte UE
Kovesi - presedinte RO
Ciolos - premier
sau
Iohannis - presedinte UE
Ciolos - presedinte RO
Kovesi - premier
dreapta trebuie sa inventeze alt candidat
AndJorj [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:48
-3/19
Ciolos nu mai poate fi reincalzit, si este ezitant.
Daca nu, PSD va castiga si presedintia.
daca in felul asta
cucuveauamov [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 14:53
-17/27
nu mai e presedintele Romaniei, il sustin
Vedea-i-as pe pesedei si aldei
Ursuletul de Plus [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:10
+13/15
cum o sa-l primeasca cu gura pana la urechi ca pe olandezul de ieri.

Si cand o sa zica Androneasca in direct "Domnul Presedinde a zis..." "Care presedinte? al pesede, al Romaniei sau al Consiliului Europei?" "Aaaa, stati, ca m-am incurcat. Mai repetati intrebarea? :))
Big man
karla2019 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:30
-2/8
Well, well, well... acum inteleg eu unele lucruri precum si comportamentul presedintelui in anumite situatii.
De unde se vede ca UE urmareste intr-adevar
Susufler0 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:45
+3/11
interesul general in detrimentul interesului particular !

Oare ii pasa cuiva de la Bruxelles ca astfel Romania este abandonata total Fratiei Penalilor ?

PS. Pt Comisia Europeana abandonarea unui colt al Uniunii altor interese decat celor de consolidare a democratiei si statului de drept, precumpaneste fata de dobandirea unui politician birokrat vorbitor a trei limbi de circulatie internationala ?

PPS. Unde mai pui ca exista lituanianka care este brici ! Este adevarat ca nu -i atat de docila precum e neamtul nostru !
Uff
europeanul2 [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 15:45
+5/11
Eu credeam ca pentru meritele lui in lupta cu statul paralel Dragnea va fi viitorul presedinte al Consiliului Europei...
Viata e nedreapta!
De ce nu?
Nairda_isav [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:28
-2/6
De ce nu rămâne Iohannis pentru un al II-lea mandat și Cioloș președintele Consiliului European? Calificare ca fost premier exista, cu limba franceza și engleza nu cred ca va avea nici el vreo problema. În plus are și experienta europeana.
Si Dragnea ?
Ozmo [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 16:39
+1/3
Si Dragnea noul presedinte al Romaniei ??? ������
Nu imi place ce aud!
EuSiCuMine [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:03
+5/11
Exista o tara in estul Europei care are mari probleme si aluneca pe panta autoritarismului si a oligarhiei care captureaza statul pe zi ce trece. Singurul politician cu putere (din punct de vedere legal) in momentul de fata, ales democratic de 7 milioane de romani este in carti pentru nu stiu ce functie la UE. Dupa ce un an intreg liderii UE nu au facut nimic pelpabil pentru a stopa ce se intampla in Romania ci numai au marait prin diverse intervederi la acesti demolatori de stat care ne guverneaza, acum decid sa scoata practic din joc singurul politician care s-a opus magariilor.
Eu nu mi-o imaginez pe Merkel plecand la Bruxelles sa ocupe nu stiu ce functie, renuntand la a mai candida pentru a fi cancelar al Germaniei.
Un italian Antonio Tajani, presedintele parlamentului european, e in carti pentru functia de premier al Italiei.
Nu imi place deloc ce aud.
Avem un presedinte de talie mondială, dar în țară
Entiu [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 17:22
+1/13
Avem un presedinte de talie mondială, dar în țară batjocorit de scursurile politice....


Cartarescu: ,,L-am subestimat pe presedintele Iohannis, este un om de stat care cunoaste interesele Romaniei. Trebuie sprijinit acum/ Romanii nu au votat guvernul asta de semi-oligofreni
O sa ii plateasca Consiliul Europei vacantele
adrianhn [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 18:51
-2/14
Mai scapam de o capusa. SI asa nu a facut mai nimic, in afara de a se duce in vacanta din 2 in 2 saptamani.
N-a furat ca pesedistii, asa-i
Dalinar [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 20:46
0/6
N-a facut nimic interesant pt voi.
fiecare
nash pandelica [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 19:41
-1/1
in stil propriu. la furat ma refer.
Basescu e mai potrivit
Brici [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 19:07
0/2
Si e liber, fara obligatii :)
xxxxl
vorbeste lumea [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 19:12
+3/3
nici asa nu mai scapam de domnu' ...
intrebare
levierul [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 20:17
+1/3
poti sa ajungi presedintele CE daca provi dintr-o tara care sta sa dispara? 3.5 milioane de romani plecati din tara din 2007 si astia se gandesc ca e bine cu Iohannis? Sa va spun eu de ce e in discutie. Pentru ca e cel mai popular lider in social media, pentru ca spre diferenta de strungarii cu 12 clase din fruntea UE, Iohannis vorbeste si se comporta foarte civilizat.
Iohannis la bruxelels
revo [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 20:55
0/4
magistratii la pensie... LARGA SI LIBERA E CALEA!
n-ar fi rau, dar nici nu este neparat de bine.
g01an [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 21:07
+1/5
ar fi un semnal pozitiv pentru noi si altii din flancul de Est, dar totul depinde de noi, sa stim sa folosim aceasta situatie in favoarea intereselor noastre: sa ne sporim influenta pe partea de politica externa, sa obtinem sustinerea necesara pe problemele care ne intereseaza pe noi in mod special (cele reale). altfel, o numire prematura poate fi doar o alta sansa pe care nu o vom putea folosi.

Dalia Grybauskaite mi se pare si mai potrivita si mi se pare ca Lituania este intr-o situatie mult mai buna decat noi sa profite de pe urma unei astfel de numiri. din pacate oportunitatile nu se evit cand esti tu gata, ci cand contextul este potrivit. o responsabilizare a politicienilor romani pentru o cauza comuna ar putea fi un catalizator bun, asa cum a fost si aderarea la UE inainte de 2007.
Cum stiu romanii
paonipao [utilizator], Vineri, 2 martie 2018, 23:11
+3/9
sa si-o traga unii altora in loc sa se sustina
unii pe altii!
Cum se ridica unu’ care si-a depasit conditia
si are sansa sa acceada la o functie importanta in afara tarii se ridica unii care daca nu-l pot ajuta(sau sustine) macar sa-i puna piedici si sa-l vorbeasca de rau...
Imi este atat de cunoscut la poporul nostru...

Iohanis are si educatia necesara, are si prezenta dar mai ales atitudinea care i-ar permite (fara sa fie ridicol) sa ajunga in pozitia de presedinte al CE.

Cand psd-istii or avea macar un om politic ...educat care sa vorbeasca fluent 3 limbi straine si fara sa fie corupt, hot sau nemernic....dar asta nu se va intampla vreo data!
Dar aveti si voi psd-istilor sansa voastra la o pozitie de top in Europa...doar il aveti pe seful vostru Dragnea care va fi obligat sa participe la un “training” de reeducare la Rahova...
Contati pe el ca se va intoarce de acolo, peste cativa ani, mai pregatit ca nici o data!
Hai liberare!
Cum stiu unii sa se victimizeze!
EuSiCuMine [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 12:42
0/6
Functia de presedinte sau orice functie politica la nivel inalt, nu este o functie oarecare. Nu te faci presedinte, vii cu un program, promiti marea cu sarea si dupa un timp cand primesti o "oferta mai buna" pleci facand cu mana. Asta nu e functie oarecare la fabrica. Ai intrat in hora asta, joci pana la capat, adica pana cand nu mai esti votat sau iti inchei ambele mandate. Functia pe care o vizeaza acum va fi libera si la sfarsitul celui de-al doilea mandat. Nu mai zic ca momentan este singurul politician din Romania cu putere din punct de vedere legal in care si-au pus speranta vreo 7 milioane de alegatori.
Eu nu mi-i imaginez pe Merkel sai Macron renuntand la pozitiile pe care le au in tarile lor sau sa renunte sa mai candideze la pozitiile pe care le au pentru a se duce pe un post la Bruxelles. Dupa ce li se incheie carierele politice acasa pot merge si la UE, dar numai dupa aceea.
devine cum ca
nash pandelica [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 13:39
-1/5
da dosu, ca l'a speriat dracnea si lupta de clasa a pesedelei. :-)
de fapt, el este masura valorica a amploiatilor de la bruksal, pe bani frumosi.
cel putin o va face fericita pe doamna, care cred ca de data asta va renunta la orele de engleza.
la bruksal sunt oporutunitati mai pe masura, bruksal nu'i bukale.:-)
Tu si cu tine...
paonipao [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 16:17
+3/3
asta ati inteles?
Daca cineva spune un adevar (fie si unul care nu place si nu suna bine) inseamna ca se victimizeaza?!
Asta este realitatea crunta, romanii si-o trag la gioale : daca eu nu pot, de ce sa fie altul mai bun care poate...

Ce spui despre functia de presedinte...este absolut corect ca nu este una oarecare si nu o poti compara cu un sef de fabrica!
Dar este un truism!
Toti stim asta si nu cred ca ar nega cineva...

Eu nu am spus ca Iohanis trebuie sa plece neaparat sa ocupe postul ala(in cazul in care va fi propus si agreat de toti ce-si reprezinta tarile pe la UE), eu am spus doar ca Iohanis este pregatit (dpvd intelectual) sa faca fata cu succes unei functii ca cea de presedinte al CE.
Si eu as fi mandru sa le spun colaboratorilor si prietenilor din UE ca sunt conational cu presedintele CE.

Dar nu crezi ca alegerea este a lui Iohanis?

Crezi ca are nevoie de chibiti care sa-i spuna
despre interesul lui major si despre ce ar trebui sa faca si sa nu faca in si cu viata lui?!
Toti stim cel mai bine ce are de facut altcineva si nu ce avem noi de facut!
Nici nu s-a pus problema serios (doar s-a vehiculat in presa ideea)ca Iohanis ar putea pleca dupa ce-si incheie mandatul ...si imediat vai ce bun si de neinlocuit a devenit chiar si pentru unii contestatari.
Daca nu ar mai candida (pentru un al doilea mandat)pur si simplu omul se satura si se intoarce la-si profeseze meseria, atunci ar fi mai bine?!
Romanii s-ar linistii nu?!

Si revin acolo de unde am plecat in discutie:
daca va avea sustinere in tara, Iohanis va ramane sa candideze pentru un nou mandat!

Singur si fara sustinere (reala din partea opiniei publice si a oamenilor cu mai putina elocinta) nu te poti bate (si sa ai sorti de izbanda) cu hotii si coruptii psd-ului!

Dar sa speram ca lumea s-a mai desteptat!
pa - pina si presedintele emigreaza
Coco Whistle [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 0:46
+5/7
trebuie sa fii dobitoc sa ramii aici. pina si presedintele emigreaza nu? in plus, nu va asteptati la favoruri, nici nu avem nevoie si nici nu ai de la cine. noi nu sintem asistati.
@Coco
paonipao [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 12:02
+3/5
Cand ai ajuns la un anumit nivel al educatiei (primita poate si prin scolile bune de afara),cand meritele iti sunt recunoscute si chiar esti apreciat poti aplica si obtine un post de top oriunde in lume...
Dar de la un anumit nivel (cand ai ajuns acolo prin propriile forte prin perfectionare si munca asidua)nu ai nevoie de favoruri ...dar poate fi deosebit de benefic sa ai sustinere (poate din partea propriei organizatii), sa existe cineva care sa doreasca sa transmita(in cunostinta de cauza)un feedback pozitiv in ceeace te priveste!
Sau macar “sa nu te vorbesca nimeni de rau pe la spate”!
Nu cred ca este greu de inteles chintesenta a ceeace am postat mai sus...!

Sa stii ca sunt destui romani care au super job-uri afara si care nu au plecat de aici “ca nu au ce manca”...ci ca puteau mai mult iar aici poate ca nu se puteau “exprima” profesional din cauza unora si altora blazati in incompetenta si neprofesionalism.

Romanii care pleaca sa lucreze in afara tarii (chiar si cei care o fac pe posturi de top) sunt considerati emigranti!
In schimb strainii ce vin aici pe posturi super bine platite isi spun expati!
Te-ai intrebat vreo data de ce romanii (ce muncesc afara si nu numai ) simt “stigmatul “ asta ei insisi dar si strainii fata de ei?
Eu cred ca totul pleaca de acasa, din tara, de la coruptii si hotii ce se “joaca” cu conducerea tarii, cu destinele oamenilor.

In rest ....cand se ridica unul care vrea si poate mai mult macar nu-i dati in cap!
Daca credeti ca puteti mai mult decat el si chiar meritati mai mult, nu-l mai muscati de posterior de pe margine, intrati in joc, candidati, fiti persuasivi , castigati si aratati apoi ce puteti face...
Daca puteti!?
ai vrea si mata
nash pandelica [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 15:19
-2/4
sa emigrezi pe stat de plata de la bruksal !
bari cirikli, bari, bari !
Nu tatatule!
paonipao [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:35
+2/2
Nu-i nevoie sa emigrez la Bruxelles...
Imi vand cunostintele si serviciile de aici din Ro!
!
jaoju [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 19:22
+1/1
fiere...
Comment sters de user
CPM1 [anonim], Sâmbătă, 3 martie 2018, 9:14
-5/9
Nu cumva in your hood
John M. [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 11:58
0/4
lumea te striga "gunoi"?!
vezi ca
nash pandelica [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 14:02
-1/5
la comisia ioropeana e pe pole position madame lagarde, condamnata penala, in prezent sefa fmi.
sustinuta de frau merkel..
tot la un job in conducerea ue, este catindat, aspira, un proteje, un proxi al penalului berlusconi, sef de partid de succes in italia. pe pariu ca multi romani din italia voteaza cu berlusconi, caruia ii plac romancele. :-)
asa ca nu va fi singur. se va simti ca la bukale, sau, dece nu, ca a casa.
a casa....la tine
paonipao [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:45
+3/3
vrea sa insemne acasa?

Vai ce cosmopolit esti, nu te deranjeaza condamnatii penali din “curtea ta” care-si permit sa conduca RO, dar nu mai poti dormi de faptul ca ...ai auzit tu ca s-ar putea sa conduca nu stiu ce penal vreo institutie europeana!?

Pandelica, mai sunteti multi ma?!
iete colea
nash pandelica [utilizator], Duminică, 4 martie 2018, 11:20
-2/2
ai auzit tu....
nu, am citit io :
https://www.economist.com/news/leaders/21595904-if-ever-europe-needed-competent-reformer-new-ideas-it-now-lagarde-president
economist scrie si despre orban, dracnea, vezi un articol mai sus in hn.
credibil ce zice economist. auzi, recomandata ca competent reformer.
ceea ce e greu de spus despre kaizer sleepy de la cotrocesti.
iti recomand sa citesti articolul ca scrie explicit ca frau merkel o sustine pe cristine lagarde, condamnata penal, in prezent sefa de succes a fmi.
deci, se poate !
las' ca si herru fura cerecetat penal, ba pierdu si un proces pe fals si uz de fals in doccomente.

hai ca se poate !
Ai auzit tu
paonipao [utilizator], Duminică, 4 martie 2018, 15:09
+2/2
ca s-ar putea sa conduca...!
Pai daca este sustinuta de Merkel nu inseamna ca obligatoriu va conduce o institutie europeana.
De ce crezi ca Merkel ar fi un exemplu pozitiv...?!

In ceea ce il priveste pe Iohanis de ce considerati voi (sustinatorii penalilor si ai condamnatilor penal) ca daca ai pierdut un proces CIVIL esti in tagma penalilor si condamnatilor...?!
Atunci cand Iohanis va fi condamnat penal sa emiti borhotul ala...pana atunci ia si citeste!
Schizofrenie!
paonipao [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 18:29
+2/2
De asta trebuie sa suferi atunci cand nu mai poti face diferenta intre realitate si imaginatia-ti bolnava!
O să meargă
justitiaru [utilizator], Sâmbătă, 3 martie 2018, 19:56
-3/3
Europa pas la pas până îi ajunge România din urmă. Cu asemenea Preşedinte neimplicat Europa nu va avea şanse să rămână unită. Dar decât să stea aici şi să nu facă nimic poate e mai bine să plece. Dar cât mai repede.
comenteaza
Cookie Settings