Un producator danez, care trebuia sa realizeze transportoare Piranha in parteneriat cu General Dynamics, a intrat in insolventa - Hotnews Mobile
1 € 4,6550 1 USD 3,9685marţi 17 iul 2018
incepe sa aibe sens
Lucian* [utilizator], Vineri, 13 octombrie 2017, 9:36
+3/3
acum incepe sa aibe sens de ce s-a vrut producerea la IMGB.
Ar fi posibila productia si pentru alte tari deoarece capacitatea de productie din Elvetia este prea mica.
N-are sens ce spui tu
1anonim [utilizator], Vineri, 13 octombrie 2017, 10:35
-1/1
Adica faptul ca Ge. Dy. s-a zbatut sa puna mana pe contractul asta nu avea sens? Chiar si daca le fabricau in SUA era f. bine( costa ceva transportul) -costul de productie e mai mare in Elvetia decat in state. Evident ca in Berceni e varianta cea mai eftina si multumitoare pentru toata lumea. Iar pentru eventualele comenzi viitoare, in domeniu militar e loterie, o sa ai linia de fabricatie , o sa astepti sa castigi un viitor contract poate ani de zile - de ce nu te uiti la Ghimbav, exact aceleasi calcule s-au facut si acolo?
stiu ca este tarziu acum
Lucian* [utilizator], Duminică, 22 octombrie 2017, 19:40
0/0
Comenzile date de Armata Romana in Elvetia au durat foarte mult pana au fost executate.
Cu exceptia Rusiei (si probabil Belarus, Ucraina?), Romania are cele mai mari capacitati de productie pentru vehicule blindate din Europa avand trei fabrici de profil la UM Moreni, IMG Bucuresti si MFA Mizil.
Singura problema este ca aceste capacitati de productie nu prea au fost puse la lucru iar politicienii si mai ales amabasadele nu au prea miscat un deget pentru vreun contract extern.
comenteaza