1 € 4,5737 1 USD 3,8993joi 17 aug 2017
Versiune
Mobile
...
Dr.Mythnick [utilizator], Luni, 19 iunie 2017, 17:40
+2/2
pai PSD a cerut taxa de partid probabil...

votantii PSD sa lucreze pozitia de somer sau cea de asistat ca la asta se pricep.
Căutați pe YouTube, e complet robotizată
ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator], Luni, 19 iunie 2017, 17:54
-5/7
Numărul de locuri de muncă create e infim de mic. Totul merge aproape singur, nu trebuie sa o regretăm. A fost clar aleasă pentru că e conectată la autostrăzi apropiate de vest, chestie pe care noi cu greu o puteam asigura.
Mda.
Cuca [utilizator], Luni, 19 iunie 2017, 18:02
-1/3
Si pe "autostrazile" romanesti ar fi facut vreo 10 ore numai pana la granita cu Ungaria :-))

Asta daca nu se punea fabrica la Nadlac, desigur.

Si chiar si atunci.... era o vama in plus de trecut. Controale, asteptare, etc.

Am venit de la bulgari pe la Calafat. In viata mea nu am vazut o coada de tiruri mai lunga ca acea... Cred ca minim 10 km de coada.
sa mai ziceti
Motanul_incaltat [utilizator], Luni, 19 iunie 2017, 18:16
+3/5
Ca in afara, in privat, nu exista licitatii cu dedicatie...
EXISTA si ...
jidanul [utilizator], Marţi, 20 iunie 2017, 10:33
0/2
... exista si spagi si mite dar, sunt date cu cap si luate cu cap, cat mai putin de la cat mai multi si nu tot timpul ... asa pe rand ca sa nu bata la ochi. Tot ei ne-au invatat lucrurile astea, n-am inventat roata si nici apa calda, numai ca noi am sarit gardul. Nu sunt ei sfinti si noi demoni.
si daca e foarte automatizata tot e bine
mihaitzateo [utilizator], Luni, 19 iunie 2017, 19:39
+5/7
Da, o fi foarte automatizata,da curent electric de unde foloseste nu de la Polonia?
Ala nu costa bani din care o parte intra in bugetul Poloniei?
Si 500 de locuri de munca aduc si alea ceva bani la stat.
Plus ca mai e nevoie si de transport care va fi facut cu motorina sau benzina cumparata din Polonia si uite inca niste bani la bugetul Poloniei si asa mai departe.
Firmele de transport vor fi probabil tot din Polonia deci, iata alti bani de intra la bugetul Poloniei.
Impozitul pe profitul uzinei, tot la bugetu Poloniei intra.
Etc etc etc.
Ha ha ha
Bogdan_100 [utilizator], Marţi, 20 iunie 2017, 9:08
-2/4
Pe rand:
- Curentul e neglijabil, poate fi adus de firme germane (EON) din Germania 0 la buget Polonia
- Locurile de munca sunt singurele ce aduc usurare la buget Polonia dar impac foarte mic (impozitele pe 5009 de locuri de munca cu salariu mic e neglijabil
- Firmele de transport sunt germane cu soferi polonezi platiti foarte putin
- Impozitul pe profit e zero deoarece profitul e zero costurile fiin pastrate in Polonia iar eventualul profit fiind transferat in germania prin incarcare cost componente si consumabile si micsorare cost achizitie produs finit
rata abandonului scolar
AdrianNeacsu [anonim], Marţi, 20 iunie 2017, 1:04
+3/3
e foarte mica in polonia. de aia s-au ridicat cu industria in ultima vreme. n-ati observat ca si textile ne trimit? si mere, si umbrele, si de toate :)). ei si cu slovenii, slovacii, cehii, au rata abandonului scolar mica.

la noi analfabetismul creste, deci sa ne asteptam ca industria sa scada. exact la fel e si in spania si in portugalia. se pare ca avem ceva in comun :))
ulita
Elfu [utilizator], Marţi, 20 iunie 2017, 7:27
+2/2
nu stiu cum rezista ford fara drumuri decente pentru transport.
Nu mult
Bogdan_100 [utilizator], Marţi, 20 iunie 2017, 9:09
+1/1
:-(
n-aveti voi treaba mai
Hans Metter [utilizator], Marţi, 20 iunie 2017, 8:22
0/0
nu ne intereseaza pe noi fabrica de motoare... ce sa facem cu ea?!... acolo trebuie sa muncesti plus ca neamtul nu dedea nimic pt ca il primeam .... mai bine ca s-au dus la aia.. sa le fure lor tara... Noi suntem mandri ca suntem romani
AR FI CAZUL ...
jidanul [utilizator], Marţi, 20 iunie 2017, 10:22
-1/3
... sa lasam luptele politice si sa incepem sa ne construim autostrazi,cai ferate, drumuri express, judetene si nationale. Si nu in ultimul rand sa utilizam cat se poate de mult cea mai mare autostrada din UE si din Romania, adica, Dunarea. Aceasta "autostrada" nu trebuie nici construita si costurile de intretinere sunt relativ reduse. Pur si simplu, trebuie neconditionat si obligatoriu sa construim, in primul rand calitativ si apoi cantitativ, din ce in ce mai repede. Am pierdut 26 de ani de dezvoltare, in care am distrus foarte mult si am construit prea putin si prost. Asta pe de-o parte, iar pe de alta parte ar trebui ca absolut toate institutile statului sa utilizeze ca masini de servici numai autoturisme produse de uzinele de autoturisme de pe teritoriul Romaniei. Masina presedintelui Frantei nu este Mercedes sau BMW, este Citroen si daca se poate la ei trebuie sa se poata si la noi. Absolut toate institutile statului, de la presedentie la comune, trebuie sa utilizeze masini ale grupurilor Ford si Renault. Pe presedintele Romaniei l-ar durea dosul daca ar circula intr-un Duster sau intr-un Ford Mondeo, full-options ? si daca l-ar durea i-ar trece Cand o sa-si faca fabrici de autoturisme Mercedes si BMW sau orice alt producator de autoturisme, in Romania, atunci institutile statului roman sa foloseasca si acele marci de autovehicule.
comenteaza