Reactie dura a lui Iohannis la adresa lui Tariceanu si Basescu: Declaratiile unor persoane puse sub invinuire sau trimise in judecata care pun sub semnul intrebarii statul de drept sunt lipsite de credibilitate - Hotnews Mobile
1 € 4,7808 1 USD 4,3144joi 21 nov 2019
So croseul
ICosmin [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:09
+36/66
de la presedinte. :))
Touché, mon president! Touché!
.
Marius Muntean [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:53
-29/51
Din pacate nu eticheta pusa de Basescu decredibilizeaza SRI si DNA ci modul lor de actionare.
Cand fostul presedinte al Romaniei impreuna cu presedintele Senatului (al doilea om in stat) iti semnaleaza public si oficial un fapt atat de grav nu-l poti respinge asa usor daca esti cu adevarat neutru.
Raspunsul grabit al lui Iohannis imi arata ca si el face parte din sfera de influenta a SRI si DNA.
Da...
Gigi Kent [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:12
-16/36
Corect, ambasadorii UE / US, Coldea, Kovesi sau altii din clica nu pot ocupa si pozitia de Presedinte al Romaniei. Deci le trebuie o marioneta docila. Relatia functioneaza foarte simplu. Tu te asiguri ca noi ne pastram posturile (partea romana) iar noi ne asiguram ca tu nu ai dureri de cap plus (bonus) iti arestam adversarii politici.

Daca jungea presedinte Ponta era complicat. Poate se trezea sa numeasca pe altii prin functii pe la DNA, parchet General, SRI, ICCJ etc.. Poate nu mai executa intocmai si exact ordinele de la Ambasade. Cine stie. Riscurile erau prea mari.

Si Basescu a fost in aceeasi situatie. Din pacate pentru el nu mai este furnizor de posturi si nici adversarii politici nu ii mai sunt arestati. A ramas cu o oarescare imunitate personala inca.
Pareri, supozitii
ICosmin [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:29
+14/24
...dar nici un argument bazat pe fapte.

Fetullah Gulen e in spatele loviturii de stat pentru ca... asa simtim noi. :))

Singura certitudine e ca pretul petrolului e jos si Putin sufera in continuare.
Cineva să-l anunţe pe Iohannis
Lovercraft [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 20:26
+1/11
că azi a avut o reacţie. Pentru HN. Ideea e că a avut o reacţie. Nu cred că ştie încă.
cu stangu_n dreptul
timp tamp [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 18:53
-1/11
sau altfel spus și-a dat cu tesla-n bile!
vorbele sale au fost preluate de avocații lui olteanu: „persoanele inculpate sau trimise in judecata nu au credibilitate” denunțurile sunt niște făcături!
Bravo
zzztop [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:12
+42/72
Klaus Iohannis are perfecta dreptate sa atraga linia acolo unde trebuie sa fie trasa fara sa intre in polemici gratuite cu indivizi ca tariceanu care ataca justitia pentru ca-si face treaba.
In sfarsit .. Chapeau domnule presedinte ...
A_Radu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:14
+32/72
Era si cazul sa incepeti a le mai da peste nas gangsterilor ...
Barbi, mult stimate si iubite presedinte !
krampus [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 17:19
-3/15
Iohannis insusi nu este strain de sala de judecata, cica a obtinut o casa pe cai ilegale...si-a exprimat si el indoiala in justitie cind a cerut stramutarea procesului pe motiv de lipsa de impartialitate sau cind a declarat recurs peste recurs. Frazele pompoase nu mai conving pe nimeni.
Lasa tovarase
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:34
-2/6
ca lucrurile de care spui nu suporta comparatie.
Las tovule, dar nu lasa Transparency International
krampus [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 5:14
+1/3
Transparency International claseaza România in 2015 în urma unor ţări ca Rwanda, Namibia, Arabia Saudită, Malaysia, Cuba şi Ghana in Indicele de Percepţie a Corupţiei (IPC). Ce inseamna asta, daca nu stat mafiot ?! In campania pentru presedentie si Iohannis critica coruptia generalizata care cangreneaza statul, acum am devenit brusc stat de drept ?! De ce, pentru ca daca am fi stat de drept, Iohannis nu ar mai trebui sa faca nimic ?! Este perfect la facut nimic...
începând cu Carmen..
timp tamp [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 18:55
-3/13
..hoața de case si terminând cu el incompatibil și evazionist fiscal!
Alo, Cartea Recordurilor?
mitg [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:16
+39/65
Cred ca este pentru prima oara cand Klaus n-a avut nevoie de 7 zile de gandire inainte sa emita o opinie.
Bravo.
Q.E.D.
cerceteaza [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:02
-11/33
A raspuns repede poentru ca nu a gandit el.
Johannis se dovedeste a fi parte din sistem, cel mai sub acoperire agent.
Aiurelile de seara
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:36
-2/6
preluate de la latrina 3, pentru publicul dadator cu matura, nu se potrivesc la publicul HN.
hotnews
bobyff [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:42
+10/10
a raspuns repede pentru ca le-a cerut hotnews... citeste atent articolul. Altfel vedeai un raspuns de la el anul viitor pe vremea asta
Oricum, un presedinte adevarat!
Lawrenciu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 21:21
-2/6
Nici chiar asa. Cred ca 7 zile erau suficiente pentru a reflecta situatia si a lua o decizie ;)
KiWI tu esti un Grivco fara nici un merit !
Plagarus [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:19
-16/64
La fel de sters precum Emil Constantinescu,vei fi un "uitat" trist al democratiei.
Spre deosebire
Aerolaur [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:32
-13/37
de Constantinescu, care-si rontaie linistit pensia, Iohannis rontaie la cadele alea, luate prin fals si uz de fals. Ce repede uita omul cum e sa fii nemultumit de Gustitie Romana!
Spre deosebire
Aerolaur [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:32
-16/28
de Constantinescu, care-si rontaie linistit pensia, Iohannis rontaie la cadele alea, luate prin fals si uz de fals. Ce repede uita omul cum e sa fii nemultumit de Gustitie Romana!
Draga Plagarus, cum se face ca in cazul lui
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:37
-2/4
KJ nu mai dati dovada de apreciata Dvs. obiectivitate din celelalte postari?
Exact ce spuneam...
Gigi Kent [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:22
-20/42
Iohannis fiind cel mai mare beneficiar politic al statului mafiot pune batista pe tzambal. Tariceanu este uneori atat de naiv ...
S-a trezit ???
falcoind [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:23
+15/39
Ce bine ar fi , BRAVO , Dl. Președinte , haideți ca se poate, nu vrem scandal vrem reacții ferme în schimb de la dumneavoastră ăștia 7 mil de v-au votat.
Comment sters de user
prostu satului [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 15:27
-11/49
"restituie chiria obtinuta ilegal"
auch [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:03
+2/16
incearca sa fii cat poti tu de exact: cui anume sa o restituie?
Ghinion !
krampus [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 17:40
+2/6
Evident, nu ar exista dubii daca Iohannis nu ar fi stapan la Cotroceni - orice venituri obtinute din exploatarea proprietatii obtinute ilicit trebuie restituite proprietarilor legali. Dar Iohannis este jupin asa ca apar confuziile legate de legi, dubiile legate de etica, paraliziile administrative iar jupinul are noroc. Noi, ceilalti, avem ghinion.
Comment sters de user
prostu satului [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 18:26
-5/9
ouch, (sic!) draga
alex562 [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 18:28
-3/3
forgedabouuudeed ca esti parti-pris
...
pathfinder [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:30
+10/38
Bravo dom' presedinte!
Uite ca nu tace...
Vorbeste doar cand trebuie!
desigur
bobyff [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:43
-1/17
doar cand trebuie vorbeste sau cand este obligat ca sa-si apere scaunul
dure
VladBerliba1 [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 15:30
-1/13
Reactiile lui Iohannis nu devin dure daca le numim asa ... :)
Basescule fabulezi
burebista [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:32
+4/26
cum o poti scapa pe Nutzi ?
Hai bre, sa ne mai slabeasca cu aburelile neamtu'!
MafteiDan [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 15:33
-22/34
Haide ba nene, sa ne lase cu vrajeala! Noi intelegem cum e cu "mafia din Cluj" si cu "presedintele neamt" care trebuie sa conduca Romania ca sa dea bine la inaltele porti din Vest, cum ca sustinem minoritatile din Ardeal si sasii cooptandu-i in conducerea statului roman. Am inteles asta, dar daca e pe baza de minoritati pe care trebuie sa le favorizam ca sa dam bine in cancelariile occidentale foste habsburgice, austro-ungare si nemtesti, nu ar trebui totusi in ordine sa favorizam minoritatea tiganeasca, daca tot avem in jur de 4 milioane de tigani in tara noastra? Pai n-ar trebui sa incepem in primul rand cu ei? Sau daca inaltele cancelarii nu sunt in India trebuie sa incepem cu aia sasi si austro-ungari, ca sa dam bine la stapanii din vest, nu? Hai pa, pa, ca ne-am prins toti oricum cum sta treaba, sa ne lase dl. presedinte neamt cu vrajeala si cu harneala! Restu' e cancan.
4 clase?
KostasP [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:06
+2/12
Sau 3 juma?
foarte corecte cele aratate de dl. presedinte
alex562 [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:37
0/28
inseamna ca si denunturile unor persoane puse sub invinuire sau trimise in judecata sunt lipsite de credibilitate

asa este normal intr-un stat de drept
si mai corect ar fi
auch [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:06
+13/17
sa zici "denunturile unor persoane puse sub invinuire sau trimise in judecata POT FI lipsite de credibilitate", daca nu sunt coroborate cu alte probe.
nici dupa atata amar de ani n-ati invatat sa faceti o manipulare sa prinda si la aia care au mai mult de 2 clase ca trenu'? ce fel de public crezi ca are HN? :)
ai dreptate cu prezumptia
alex562 [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:36
-13/13
dar, vezi-l iar (textul): ... ""În România, statul de drept este funcțional, iar declarațiile unor persoane puse sub învinuire sau trimise în judecată care pun sub semnul întrebării ori contestă acest lucru sunt lipsite de credibilitate. Sunt încrezător în ceea ce fac instituțiile statului și, alături de întreaga opinie publică, așteptăm efectele pozitive ale activității acestora. În același timp, etichete de tip <<stat mafiot>> pot afecta imaginea României în lume, pot conduce la decredibilizarea unor instituții și, nu în ultimul rând, dovedesc incapacitatea unor persoane care dețin sau au deținut funcții publice importante în statul român să-și asume rolul pentru care au fost numite sau alese", spune Klaus Iohannis, intr-un raspuns la o cerere HotNews.ro."

declaratiile nu pot fi dar denunturile pot fi? ... haide ...

s-ar putea sa suferi de mani....scenarita, ca sa nu completez ;/)
imi pare tare rau
alex562 [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 18:43
-4/4
nu m-am prins ca scriu unei doamne

prea am vazut mizerie si postaci

dar uneori scriu cei care nu mai pot

mii de scuze, m-am enervat aiurea de acuzatia de manipulare, nu am de ce, doar comentez si eu

si mi se pare ca pe langa cei multi vinovati mai ajung si unii "tintiti", s-ar putea sa fiu naiv
In Romania legile se aplica partial?!
MafteiDan [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 15:38
-1/17
Confirmarea plagiatului tezei de doctorat a lui Ponta certifica faptul ca in Romania profesorii universitari emit diplome si titluri universitare false. Daca acest lucru este confirmat cel putin in cazul lui Ponta, cand vor fi trasi la raspundere conform codului penal pentru eliberarea de diplome false in tara numita Romania profesorii universitari care au facilitat obtinerea titlului de doctor in stiinte pentru o lucrare dovedita frauduloasa? Aud? In Romania legile se aplica partial?
Mda...
Radu I [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:25
+9/15
Sunteți unul dintre aceia (mulți!) care se trezesc să comenteze fără să citească articolul. Care articol, vorbește despre cu totul altceva...
doar
auch [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:37
+4/10
trolleaza si el, dupa definitie :)
Statul de drept e subred...
man_and_twin [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:38
+4/20
...in Romania. Si asta cred ca e cea mai generoasa formula de exprimare.
Am vazut din 2012 cat de usor e suspendat statul de drept pe la noi, si uzurpate institutiile care ar fi trebuit sa garanteze functionarea lui.
Iar Dl Iohannis nu facea decat sa-si aduca minora contributie, si sprijinul moral pt vulgaritatea cu care era siluit 'statul de drept'.
De altfel, s-a si inconjurat cu oameni care si-au demonstrat in cariera lor disponibilitatea de a partcipa la subrezirea 'statului de drept'.

Si in locul limbii de lemn, mai bine ar explica de ce alege sa mentina, la fraiele celui mai obez serviciu de informatii, pe linie militara, operativa, un om care are mai bine de 10 ani in functie. Poate ca are motive sa o faca, cine stie?
Dar e o situatie cu totul exceptionala. Mai ales cand stim ca practic nu exista niciun control civil al SRI.
Alo, procurorii anticorupti DNA, pe cand si astea?
MafteiDan [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 15:41
-14/22
Bai, justitia lui peste prajit, respectiv procurorii vietii de la DNA, ca in Romania mai exista procuratura si la DIICOT si Parchetul General dar romanii spalati pe creier se pare ca de alea nu au auzit, deci spuneam cand anume vor catadicsi procurorii vietii de la DNA sa finalizeze anchetele si sa trimita in judecata dosarele pentru spalare de bani din cazul cu terenul lui Casuneanu si cu casa din Mihaileanu ale lui Basescu? Aud?
Tu esti, paun?
KostasP [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:12
+6/12
"Procurorii vietii", "harneala"? Bai hamice tu de unde esti, mosule?
Nu, sunt eu, fazan!
MafteiDan [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 19:09
-3/5
Hai ba, lasa emoragia cerebrala, mai bine zi cand il rezolva pe Basescu ala DNA-ul vietii? Baga!
Și politicienii răspund în fața legii
Mihai Badea [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 15:41
+2/10
Greșeala politicienilor români pare să fie aceea de a crede că dacă un politician străin care a încălcat regulile nu a fost pedepsit la un moment dat (v. mărturia lui Bill Clinton legată de Monica Lewinski), același lucru se va întâmpla și cu ei. Raportarea societății la politicieni este însă în plină evoluție, iar derapajele sunt din ce în ce mai rar trecute cu vederea. (v., cel mai recent, cazul președintei FMI).
Presedintele "de paie"
buncrestin [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:41
-3/33
Daca Iohannis era un presedinte comod, lipsa lui de "actiune" ar fi venit manusa clasei politice. Dar, ce sa vezi, de cand e Iohannis presedinte, a inceput "prigoana statului mafiot" impotriva celor "incomozi". Mie imi arata ca este un presedinte nu de paie, ci unul care tace si face, adica exact presedintele de care are nevoie Romania. Nu de asta a fost votat? Ba da. Asa ca mai ganditi-va cine tace si face si cine improasca cu noroi si de ce.
natura moarta
man_and_twin [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:48
-3/13
Numai ca de cand e in functie Iohannis, n-a apucat sa-si exercite prerogativele in curtea DNA-ului. Sunt cu totii oamenii numiti de Basescu.
Asta cu presedintele care face si drege in justitie, sunt traume si sechelele pesediste.
eh
hot news [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:57
-6/8
..ai dreptate..da' oamenii duc dor de cancan ,n-ai ce face
Presedintele "neamt" sa ne lase cu abureala!
MafteiDan [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 15:43
-9/21
Toti stim ca Romania este condusa de SUA si cu serviciile secrete, si toti acestia ne conduc tara cu maxima brutalitate si pe fata!! In Romania deja toata lumea intelege si stie ce se intampla, nu ne mai aburiti cu tot felul de sforaieli! P.S. Chiar daca veti bana mesajul, stiu ca oricum l-ati citit inainte, deci eu mi-am atins scopul! Pa, pa
S-a trezit...
Io1234 [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:43
+8/16
Atentie! Cade dulapul...!!
Rolul presedintelui nu este sa astepte
ty [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:50
+5/9
Constitutia Romaniei
Art. 80 – Rolul Preşedintelui
(2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice.

Cei cu asteptarea suntem noi. De vreo 26 de ani "așteptăm efectele pozitive ale activității acestora": parlament, justitie, sanatate, educatie . . .
Increzatori in institutiile statului
Ochii_pe_voi [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:50
+6/16
Si noi suntem increzatori, in sensul ca toate apara un sistem mafiot si ne fura ca in codru. Partidele sunt hoarde de hoti puse pe jaf, administratiile locale sunt corupte profund, iar hotii ramin cu averile intregi, pentru ca si Justitia e parte din sistemul mafiot. Pe deaspura, vegheaza somnambul un prezident, care emite asemenea bla-bla-uri din cind in cind. Eu unul, nu il cred.
Cu Johannis e altfel!
Entiu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:50
-1/27
Eu am avut si am incredere in Johannis.
Ce ar fi fost in Romania azi daca s-a rfi continuat cu Ponta si Basescu !?
Normal ar fi sa-l sprijinim cu totii pe Johannis deoarece este pe cale de a realiza o noua societate in Romania.
Ai nostri ca brazii, cu micii pe piept.
cerceteaza [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:05
+5/11
Vorba lui Vasile Lupu, cand s-a votat legea "Ticu Dumitrescu", securistii nostri sunt mai buni decat securistii vostri.
Sigur, cu securistul Johannis, e altfel.
Zau nene? Unul care putea pleca oricand
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:43
0/2
in Germania, avea cu ce sa fie santajat sau momit de securitatea voastra? Las-o jos, ca macane.
USL?
man_and_twin [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:09
+7/17
Asa usor ne facem ca uitam cum Iohannis era cu Antonescu si Ponta?

Daca n-ar fi fost Basescu sa-i faca opozitie lui Ponta, 3 ani in care l-a tavalit cu fiecare ocazie, ce imagine ar fi avut la alegeri?

Iar Iohannis ar fi fost premierul PSD-ului. De fapt, azi avem cam aceeasi situatie, cu majoritatea PSD care gireaza guvernul lui Iohannis. O capcana in care a cazut, ori un rol pe care si-l asuma fara retinere?
Basescu a uitat cine era Basescu
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:43
-2/4
nu noi.
reUSL
man_and_twin [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 11:20
+2/4
Nu-l mai schimba nimic pe TB, acum la batranete. A fost la fel de frust si slobod la gura legat de justitie si inainte sa fie ales presedinte. Nu el s-a schimbat, s-a talibanizat publicul in asa hal incat nu-i mai poti critica pe Kovesi ori Coldea ca imediat ataci statul de drept.

Iar comentariile de mai sus erau despre afinitatea lui Iohannis pt compromis, si sprijinul moral pe care l-a exprimat concret despre cele mai barabre siluiri ale statului de drept in 2012.
L-am votat ca pe o solutie de avarie. E ilar acum sa-si inchipuie cineva c-ar fi vreun garant al statului de drept cand a fost de partea lui Ponta and Co pana mai ieri.
Prima dată TREBUIA CERCETAT si după investigație .
alex4321 [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 15:59
0/10
Prima dată TREBUIA CERCETAT si după investigație comentat si acuzat pe X si pe Y,.

Cu comunicate de genul CREDE ȘI NU CERCETA
Iohannis se face de ras


Băsescu (fie ca ne place de el, fie nu, mie unuia nu-mi place de loc) a facut acuzatii clare ...Bica a venit la el in Birou si i-a spus faptele X Y Z despre Coldea si Kovesi care ii impun solutii in Dosare Penale

Asa ceva se poate USOR VERIFICA daca e adevarat sau fals

Băsescu
---
„Este a doua emisiune în care Alina Bica spune că a vrut să-și prezinte demisia unui înalt demnitar. Vreau să închidem subiectul! La mine a venit și mi-a spus:

«Domnule Președinte, doresc să-mi prezint demisia!», explicîndu-mi de ce. Nu am să intru în detalii extraordinar de mari, dar mi s-a părut că se prefigura statul mafiot, adică un serviciu de informații, printr-un prim-adjunct, respectiv un procuror-șef al unei structuri a Parchetului General, își alesese drept țintă șefa unei structuri anti-mafia, pentru simplul motiv că nu executa ordinele primite de la prim-adjunctul SRI, de la generalul Coldea.

Și i-am spus: «Fată dragă, du-te și vezi-ți de treabă, în statul acesta nu se poate întîmpla așa ceva, pentru că nu suntem un stat mafiot în care niște indivizi cu putere extraordinară să poată aresta pentru că vor ei, pentru că îi deranjează sau pentru că nu le execută ordinele un procuror șef al DIICOT.

Statul român nu e un stat de tip mafiot, ca tu să fii arestată pentru simplul motiv că nu te înghite șefa DNA, ca instrument al lui Coldea»”.
"Tragi pe nas", prietena lui Nutzi
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:45
-1/3
a venit la Basescu in birou? In calitate de ce? A facut o informare oficiala? Cine se cred oamenii astia?
s-a trezit
Ion Zapada [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:11
+5/7
uite-l ca s-a trezit...
SI eu care era sigur ca ficusul e la soare?!
Imi cer scuze!
Marionette [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:18
-4/14
Imi cer scuze pentru toate criticile de pana acum pe care le-am adus pe acest site lui Iohannis!
Asta e reactie dura?
dandra [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:22
+2/10
Am crezut ca i-a scuipat sau i-a injurat putin...m-am speriat.
Injuraturile la mahala, reactiile, intre oameni
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:44
0/2
civilizati.
tara lui 20%
andreeaandreea [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:39
-3/9
Marinarul chel ar trebui sa se gandeasca la nepoteii lui, ca pot ajunge intr-un spital si li se plimba viermii pe capsoarele lor. Asta e tara lui 20% spaga din orice contract cu statul.
Marinare, mai gandeste-te...
Celalalt este un .... mare ZERO.
Interesant
inganduratul [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 17:02
+2/4
Pai n-ar fi mai bine sa se gandeasca Iohannis? Ca maine, poimaine se fac 2 ani de zile de cand conduce Romania, nu-i asa?
"Sunt increzator in ceea ce fac institutiile
Susufler0 [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:47
+6/12
statului"!

Daaaa... ei nu mai spune ! Pai si atunci de ce ai atacat o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila care iti era defavorabila ? Atata incredere ai avut, dom' Presedinte ?
aa si?
hot news [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 17:06
-1/5
pai daca nu era legal nu putea ataca hotararea..deci unde e poblema ?
Misunele, dom' Presedinte e increzator
Susufler0 [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 18:37
+3/5
doar in ceea ce le fac institutiile statului altora, nu si lui !

Iti "desenez" : Iohannis a atacat, folosind o cale extraordinara de atac, o hotarare judecatoreasca intrata in puterea lucrului judecat, o hotarare ce a capatat puterea unei legi, cum s-ar spune. O
hotarare judecatoreasca ce prezuma adevarul !

PS. Asa ca mai usor cu "daca nu era legal" si cu "increderea" lui Klaus in Institutii !

PPS. E instructiv sa citesti si comentariul intitulat "Justitie", postat de AdinaC, imediat dupa al tau .
Las-o balta!
Marionette [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 22:29
0/4
Ce are sula cu prefectura! Da, si Iohannis e borfas, da, poate va plati dupa ce nu va mai fi presedinte, strict pe replica data fratiei ciordelii insa este de nota 10, esti de acord cu mine?
sa-sa
Viorica Alexandru [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 10:46
0/0
....ce daca fura alesii? Daca ne dau si noua este ok!
Ii era interzisa calea aia de atac?
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:49
+1/3
sau ii era permisa? ce spui domnule!
Nu asta e intrebarea.
man_and_twin [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 11:27
+1/3
Ce, in Romania e interzis sa critici institutiile statului?

Daca Basescu n-ar fi fost critic la adresa sistemului de justitie, si azi am fi avut aceleasi institutii de pe vremea lui Nastase.
Poate ataca in civil cat ii permite legea
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:47
0/4
daca legea nu ii permitea, n-o facea. De dragul lui Basescu care de dragul lui Nutzi ataca insitutiile statului in cel mai nasol context interantional nu mai gandim drept?
justiție
AdinaC [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:47
+4/10
Johannis:
”Această soluție nu e bună, mă nemulțumește,...” = sentinţa definitvă
un “banal act administrativ”, ”DISCUTABIL”= condamnare pentru uz de fals, mărturie mincinoasă şi fals în înscrisuri
L-am votat pe Iohannis
inganduratul [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 16:57
+5/9
Am avut de ales intre doua rele. Si astazi l-as vota daca ar candida impotriva lui Ponta la prezidentiale.
Ca a dezamagit, dezamageste si va dezamagi in viitor romanii, este alta problema. Iar faptul ca a reactionat asa cum a reactionat la spusele hotului de Tariceanu nu a fost sa-l atace pe acesta ci ca sa loveasca de fapt in Basescu. Sasul nu-l poate inghiti pe marinar pentru ca nu are anvergura acestuia, ca Presedinte, in orice privinta tehnica legata de functia prezidentiala. Daca am avea parte doar de ceremonii la Cotroceni, ar da bine. Daca sunt probleme care cer gandire si actiune rapida, luari de pozite clare si responsabile, din pacate neamtul nu se prea descurca, ca sa nu spun altfel. Asta-i clenciul cu iesirea rapida. Si e foarte adevarat ca fara protectia DNA si SRI, putin inainte si imediat dupa castigarea alegerilor, astazi, cel putin sotia sa ar fi avut o mare problema in Justitie.
Unde ii face concurenta Basescu ca sa aiba
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:51
0/4
nevoie sa-l loveasca?
Chestie de obraz
Don Ciccio [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 17:00
-2/6
Iohannis ar trebui sa se priveasca in oglinda, inainte de a deschide gura despre "persoane puse sub invinuire".
Bravo d-le Presedinte!!!
Fanfan la tulipe [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 17:40
+1/9
In sfarsit atitudinea corecta, ferma, rapida, pe care o asteptam de la dvs.. Asa trebuie raspuns penalilor!!! Nu stam la discutii cu mafiotii!!! Statul roman trebuie sa se debaraseze de mafiotii din Parlament, Ccr, Avocatul poporului, unde penalii din politica ocupa pozitii cheie. Penalii aliati in fratia contra justitiei nu au culoare politica...ei prostesc lumea de 20 de ani, se injura la tv dar in spate fac afaceri...Asa e si cu infractorii tariceanu si basescu...acum iese la iveala camarila, mafia din jurul lor...Justitia trebuie sa opereze chirurgical, sa inlature aceste cangrene din institutiile statului!! Hai DNA hai justitia!!!
Dragi troli Antena 3, RTV,
emil bobu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 17:41
+2/12
poate nu ati observat, dar Tariceanu e un tradator de tara care urmeaza traseul specific coruptului roman: cu trecerea timpului devine din ce in ce mai vehement impotriva DNA, una dintre putinele institutii functionale din Romania, care chiar face curatenie in tara.

Tariceanu ataca DNA fiindca el a comis infractiuni grave si urmeaza sa plateasca pentru ele.

Alt lucru pe care nu l-ati observat: Basescu ataca DNA cu aceeasi vehementa fiindca si el are mafia lui, Elena Udrea & Co. Pacat ca Basescu a devenit coruptul stereotipic roman, dar asta e realitatea.

Asa ca intelegeti o data pentru totdeauna ca Tariceanu si Basescu sunt la fel de corupti, iar DNA va face dreptate. Obisnuiti-va cu ideea de a munci, comunismul s-a terminat, nu mai cersiti pe la baroni.
2 case furate!
timp tamp [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 18:48
-1/5
stii cine e hotul?
dar incompatibilu salvat după ce a ajuns pe Dealul Cotrocenilor?
Articolul enclitic
Maniu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 23:52
0/0
lipseste la tine in text.
Nu mai ridicati praful in aer
Jean_Valjeanu [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 18:22
+1/7
Eu am inteles ca Basescu s-a plans de deschiderea abuziva de dosare penale pentru tot felul de probleme inchipuite cum ar fi pretinsul santaj contra tzatzei Firea. Nu e normal sa te trezesti cu procese si dosare pentru orice pretentie aiurita. Iohannis stie asta si e responsabilitatea lui sa tina ochii pe DNA, justitie si servicii si sa le faca educatia lor nu lui Base.

Pentru un mediu economic stabil trebuie terminat odata cu procesomania de parada altfel nu faci decat sa incurajezi penali care prefera sa inoate in ape murdare.

Cu tot respectul pentru rezolvarea crizei Colectiv-Hexi-SIE-Ponta-Ghita-SRI-Berevoiesti, daca Iohannis o ia pe panta obfuscarilor disonante s-ar putea sa-si piarda toata credibilitatea exact ca PNL Bucuresti. Alinuta nu s-a invatat minte dupa dezastrul de la locale - vedeti cum vrea sa ne convinga fara vreo umbra de dovada ca "vantul dinspre est ajuta la crestere" ca s-o citez pe Alinuta cand ii pupa posteriorul lui Tariceanu.
Rusinos.
MarioaraBadauta1 [anonim], Vineri, 29 iulie 2016, 18:24
0/8
Dvs vorbiti domn Presedinte de respectarea institutiilor?Mai bine taceati.Cind ati nesocotit decizie definitiva si irevocabila a justitiei si ati cerut stramutarea procesului ca la Brasov sint impartiali lcum a fost?N-a suferit imaginea tarii?Nu ti-e rusine sa vorbesti.Ai pierdut 2 case in instanta pt ca le-ai dobindit prin fals si vorbesti de altii.?Ce rusine!
mutu a trimis buzduganul...
timp tamp [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 18:45
-2/4
Avocatul lui Olteanu: „persoanele inculpate sau trimise în judecata nu au credibilitate” DENUNTUL ESTE O FĂCATURĂ!!!!
Judecătorii au primit ORDINUL DE ZI PE UNITATE?
Sunt 2 precedente în ieșirile din mușuroiul Cotroceni:
semnalul dat lui oprea pentru triplarea salariului când plagiuță era fugit la turci si evacuarea antenei 3 care ocupa abuziv un sediu de 2 ani!
frumos!
liviu_ [utilizator], Vineri, 29 iulie 2016, 21:12
+4/6
in sfarsit o declarative corecta a lui Iohannis....
oricum le-a cam dat-o sub centura lui base si lui tariceanu!
Se reface Alianța DA
Nyk1 [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 0:03
0/4
PMP + ALDE = love.
Functional
man_and_twin [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 11:38
+2/2
Eu n-am vazut un singur semn ca s-ar reface alianta DA. Doar cometariile unora ca tine parca ar vrea sa-l impinga pe TB in bratele lui Tariceanu.

In schimb, USL pare sa fie 'functional', cum zice Iohannis despre statul de drept. Majoritatea PSD (plus ALDE) sprijinind guvernul lui Iohannis si al PNL.
La fel cum a 'functionat' si guvernul lui Tariceanu, cu sprijinul parlamentar al PSD.
Fără sa ne legam de fond, observam doua aspecte
hic sunt leones [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 8:45
+2/2
1. Încep cu cel mai putin important: ad hominem este o eroare de logica prin care cineva, in loc sa se refere la argument, se referă la persoane.
2. Motivul principal pentru care o persoana care are probleme cu justiția nu are ce cauta intr-o funcție publica este, exact cum spune Iohannis, lipsa de credibilitate pe care o transmite instituției pe care o reprezintă; daca ad hominem ar fi valabil in cazul celor 2, același argument ar fi valabil si in cazul lui Iohannis si vorbele celor 3 ar acea exact aceeași valoare.
wow
Viorica Alexandru [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 10:43
+2/2
va trebuie mai mult decat cuvinte, d-le Presedinte, pentru a infiera greselile altora..

...sa fiti curat dvs insiva in raport cu Justitia...
Pacat
Viorica Alexandru [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 10:51
+3/3
Pacat ca unii au invatat sa scrie... creierul nu-I ajuta...

Altfel ati vedea ca Tariceanu s-a agatat de declaratia lui Basescu care spune lucruri incontestabile: prea multa putere pentru prea mult timp alocata unor oameni precum adj SRI si sefa DNA.... deregleaza echilibrul justitiei....

Tariceanu si Johannis sunt aceeasi Marie cu alta palarie ...Justitia lor este numai aceea care le da dreptate...

in rest, lozinci si postaceli...
Stiu eu . . .
Vali Cel Batran [utilizator], Sâmbătă, 30 iulie 2016, 11:36
+1/1
. . . daca harbul poate rade de o oala sparta? Parca si Presedintele nostru are in spate spectrul unui proces penal ce s-ar putea deschide, daca hotararile judecatoresti civile, vor confirma pierderea celor doua case si vor consemna ca ele au fost obtinute prin inselaciune si fals in acte. Asa ca expresia aleasa, ca nu pot da sfaturi un trimis in judecata (Tariceanu) si un urmarit penal (Basescu) mi se pare cam nefericit aleasa. Vorba ceia cu filozoful care tace, e teribil de adevarata!
comenteaza
Cookie Settings