Un material TVR despre discursul Majestății Sale Margareta la Haga - ținut la sertar de Televiziunea publică, difuzat de Antena 3 (Paginademedia.ro) UPDATE - Hotnews Mobile
1 € 4,7759 1 USD 4,3145miercuri 20 nov 2019

Un material TVR despre discursul Majestății Sale Margareta la Haga - ținut la sertar de Televiziunea publică, difuzat de Antena 3 (Paginademedia.ro) UPDATE

de C.I. Marţi, 22 octombrie 2019, 16:28
- a A+
Imagine
O echipă TVR a filmat discursul ținut de Majestatea Sa Margareta la Haga, Televiziunea publică fiind singura instituție media cu imagini de la eveniment. Dar materialul a fost ținut la sertar la TVR, timp de câteva zile, fiind difuzat mai întâi de Antena 3, după ce jurnaliștii acestui post au aflat că postul public ar avea respectivele imagini, potrivit Paginademedia.ro .
  • UPDATE Șeful Comisiei de Etică din TVR, Horia Grușcă, a spus pentru HotNews.ro că a primit o sesizare în acest sens, care va fi discutată cât de repede posibil
Din relatarea sursei citate:


  • "9 octombrie. Echipa TVR a filmat discursul Majestatii Sale Margareta, tinut la Haga, insa materialul a fost tinut la sertar de TVR, cateva zile. Desi discursul (pe care presa l-a primit, transcris, de la Casa Regala) a starnit reactii, TVR nu s-a folosit de imaginile pe care le avea. (...)"
  • "14 octombrie. Jurnalistii Antena 3 au aflat ca TVR ar putea avea imagini. Au simtit potentialul subiectului ignorat de postul public. Au cerut, colegial, discursul de la TVR, l-au obtinut si l-au dat pe post. Au marcat, pe ecran, ca sursa imaginilor este TVR. (...)"
  • "15 octombrie. Dupa miezul noptii, in primele ore ale zilei de 15 octombrie, abia dupa ce Antena 3 a dat imaginile, si dupa ce reporterul TVR care le-a realizat a sesizat situatia, a difuzat si TVR o stire scurta. (...)
  • Bogdan Șerban Iancu, realizator Ora Regelui, pentru sursa citată: ""In seara zilei de 14 octombrie, Antena 3 a difuzat pe post, integral, discursul, cu sursa TVR. L-am sunat, chiar in seara aceea, pe George Tudor, producatorul general al stirilor. Da, noi le-am dat imaginile, pentru ca avem o colaborare cu celelalte institutii media, mi-a zis. Cine a decis, am intrebat? Nu mi-a zis. Doar "Stii tu cine"! Doina Gradea? am completat. Da!, a fost raspunsul. In aceeasi seara, dupa miezul noptii, a dat si TVR o stire, dar una foarte scurta."
  • Același Bogdan Șerban Iancu: "Am scris un protest catre Comitetul Director. A doua zi, am primit un mail de la Doina Gradea, in care spunea ca urmeaza si o ancheta administrativa interna pentru acest caz. Ulterior, mi-a spus, verbal, ca ea "nu a dat ordin" si ca a aprobat ca Antena 3 sa dea cel mult 90 de secunde, dar numai dupa ce difuzam noi."
Articolul complet - aici


3295 de afisari


Haha
Tony_K [utilizator], Marţi, 22 octombrie 2019, 19:45
+8/12
Mie imi place cum se insista pe idea: “colegii de la antena3 au cerut colegial, materialul” .Bai ma leshi:))Adica s-a dat spaga. De unde sa afle aia de acest material daca nu de la cel care vroia sa il vanda?
Deci problema e ca n-au cenzurat complet?
andipetre [utilizator], Miercuri, 23 octombrie 2019, 3:08
+3/7
Intamplator, discursul era relativ hotarat impotriva ideologiei progresiste europene, partial pro identitate nationala etc. Cititi reactiile pe net.

Asa ca nu inteleg care e de fapt problema celor care reclama: ca nu s-a cenzurat complet declaratia, sau ca n-au dat-o cei de la TVR? Ma tem ca e prima varianta, probabil a deranjat elanul ideologizat al televiziunii socialiste romane..
inca 3 comentarii comenteaza
Cookie Settings