VIDEO WTA Roma: Karolina Pliskova, învinsă în turul doi de Maria Sakkari - Sportiva din Cehia a rupt cu racheta scaunul arbitrei după infrângere - Hotnews Mobile
1 € 4,6559 1 USD 3,9743duminică 23 sep 2018

VIDEO WTA Roma: Karolina Pliskova, învinsă în turul doi de Maria Sakkari - Sportiva din Cehia a rupt cu racheta scaunul arbitrei după infrângere

de Adrian Ilincescu Miercuri, 16 mai 2018, 15:48
- a A+
Imagine
Apele liniștite sapă adânc: cunoscută pentru calmul său <nordic>, Karolina Pliskova a oferit faza zilei la turneul de la Roma. Învinsă după un meci de luptă de Maria Sakkari (Grecia, 42 WTA), Karolina și-a vărsat nervii pe <scaunul> arbitrei, lovind de mai multe ori cu racheta în acesta, spre surprinderea tuturor celor prezenți pe arena Pietrangeli...Deși a câștigat primul set (6-3), sportiva din Cehia le-a cedat pe următoarele două (6-3, 7-5). Meciul a durat două ore și 22 de minute.



De altfel, Pliskova a dat mâna numai cu adversara, refuzând să facă același lucru și cu arbitra de scaun.

Reacția Karolinei poate fi interpretată drept un act de revoltă la adresa arbitrei, după ce aceasta a dictat eronat un punct în favoarea Mariei, deși mingea Karolinei fusese în teren (punctul s-a petrecut în setul decisiv, la scorul de 5-5).

Aici poți vedea cum mingea Karolinei este în teren:
*Sursa foto: captură Digisport

Imagine


Dialogul aprins dintre arbitră și Karolina:
*Sursa dialogului: Digisport

Arbitru: "Nu avem o urmă, nu mi-a arătat. Karolina, da, am văzut, tușiera a spus că a ieșit afară"
Pliskova: "Ea nici măcar nu poate să arate urma, a fost atât de mult în interior"
Arbitru: "Știu, înțeleg ce spui...Dar am pierdut urma"
Pliskova: "Dar tușiera nu poate să ne-o arate?"
Arbitru: "Știu că ea stă acolo, dar a pierdut urma"
Pliskova: "Cum poate să pierdă urma? Cheamă supervizorul"

Nici intervenția supervizorului nu a schimbat nimic, decizia rămânând punct pentru Maria Sakkari (decizie greșită).

Arbitru: "Înțeleg, dar eu am văzut că a fost afară, din punctul meu de vedere, a fost afară. Am și spus că a fost afară și apoi ne-am uitat cu toții", a încheiat arbitrul de scaun.

Scaunul arbitrei, după "întâlnirea" cu racheta Karolinei:


Imagine


Aici poți vedea momentul în care Karolina Pliskova se răzbună pe scaunul arbitrei:



Aici poți vedea rezumatul partidei Sakkari vs Pliskova:



9308 afisari


Dați informația completă...
mircea_cjn [utilizator], Miercuri, 16 mai 2018, 16:05
+15/19
Lui Pliskova i s-a furat un punct, o minge clar in teren a fost văzută de arbitra afară și punctul a fost dat grecoaicei. La 5-5 si 40-40 in setul decisiv.
Așa că, reacția Karolinei este cumva explicabilă.
Puteau să repete mingea măcar.
Chiar ma intreb de ce la meciurile pe zgură nu există hawkeye.
A fost furata pe fata !!!!
polonyca [utilizator], Miercuri, 16 mai 2018, 15:58
+14/18
Sigur.....asta nu o scuza......in fond ar fi tre sa se comporte ca o profesionista !!! Dat si hotiii mai tre pedepsiti cumva...nu ?:)
inca 10 comentarii comenteaza