Europenii vor cumpara 600.00 de masini pur-electrice in 2020 si Tesla Model 3 va fi lider de piata - studiu - Hotnews Mobile
1 € 4,6541 1 USD 4,0032joi 19 iul 2018

Europenii vor cumpara 600.00 de masini pur-electrice in 2020 si Tesla Model 3 va fi lider de piata - studiu

de Vlad Barza Vineri, 12 ianuarie 2018, 17:23
- a A+
Imagine
Anul trecut europenii au cumparat aproximativ 125.000 de masini 100% electrice, anul acesta se va ajunge spre 200.000, iar in 2020 totalul va fi de 600.000, arata estimaile LMC Automotive, citate de Automotive News. Acum, Norvegia, Franta si Germania sunt cele mai mari piete pentru masini electrice, iar Renault Zoe si Nissan Leaf sunt cele mai cautate modele.



Estimarile LMC arata ca in 2020 vanzarile de masini 100% electrice vor ajunge la 600.000 unitati, iar in 2022, la un milion. Piata va creste puternic si datorita noului Nissan Leaf, dar interesul va fi tot mai mare fiindca trei marci europene premium vor lansa in urmatorii ani masini electrice: Jaguar, Porsche si Audi.

Insa piata ar trebui sa fie influentata puternic si de lansarea Model 3 de la Tesla, masina care vine cu intarziere dar care, daca Tesla se tine de cuvant cu livrarile, ar putea in 2020 sa fie cel mai vandut model pur-electric din Europa, cu 43.000 de unitati. LMC estimeaza ca Renault Zoe isi va gasi atunci 31.000 de clienti, BMW i3, 30.000, Nissan Leaf, 26.000 si Volkswagen ID EV, 20.000.

De remarcat ca marca numarul unu ca si cota de piata in Europa, Volkswagen, are vanzari mici la full-electrice, e-Golf fiind abia pe locul cinci in topul celor mai vandute modele.
1251 de afisari


Iar in Romania vor veni sute de mii de rable
Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator], Vineri, 12 ianuarie 2018, 17:54
+2/2
la mana a doua pe care nu le mai vrea nimeni din Europa.

Ca de obicei.
Tesla
Razvan_M [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:59
0/0
Tesla este o companie draguta ce a beneficiat de filosofia electrica ce a inceput in vremurile cand petrolul era 100$ pe baril. Productia de masini Tesla este oarecum limitata si depinde foarte mult de injectiile de capital care vin din doua directii: 1. investitori privati 2. Statul American.

La fiecare vanzare a unei masini Tesla, chiar dupa ce se pun subventiile de mai multe mii de dolari, compania pierde cateva mii de alti dolari.
Apoi, tot visul asta de a avea masini electrice peste tot se bazeaza pe o productie in crestere de energie electrica si de capacitati de stocare inainte de livrarea la clienti. Productia de energie electrica se realizeaza prin consumul de, ati ghicit: petrol, carbune, gaze naturale si combustibil radioactiv. Productia de capacitati de stocare se bazeaza pe consumul de pamanturi rare din China si Afganistan - deci prin mutarea poluarii dintr-o parte in alta a Globului.

Asadar, mai este mult pana in 2020. In anul 2017 Tesla a reusit sa produca sub 100.000 de masini si asta cu pierderi si subventii masive. Concurenta bine stabilita isi sponsorizeaza investitiile in masini electrice din fonduri proprii - BMW a vandut in 2017 peste 100.000 de masini electrice, iar Daimler pune la bataie peste 10 miliarde euro investitii in aceasta directie ce vor incepe sa aiba si rezultate de anul viitor. Caci trebuie observat ca Tesla concureaza cu masinile sale la clasa de lux, pe banii statului.

Daca coboram mai jos de pretul de vreo 40.000 $ pentru noile masini Tesla ce se considera a fi "ieftine", concurenta este acerba deja.
inca 1 comentariu comenteaza